Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Леонтьєва, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 32
Цікаві статті :
Łapian T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu/ T. Łapian (стр.4-13) Кл.слова: аніматор,вільний час,організація відпочинку
Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/ M. Brodnicki (стр.14-21) Кл.слова: природнича освіта,Річ Посполита
Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/ Н. М. Руденко (стр.22-28) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології навчання,технологічний підхід
Леонтьєва І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів/ І. В. Леонтьєва (стр.29-38) Кл.слова: критичне мислення,технологія case-study,педагогічний кейс
Бровко О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях/ О. О. Бровко [и др.] (стр.39-46) Кл.слова: практико-орієнтоване навчання,компетентності,театралізовані дійства
Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/ М. В. Козир, О. І. Олійник (стр.47-53) Кл.слова: інтерактивне навчання,класифікація інтерактивів
Стеченко О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.54-63) Кл.слова: екзаменаційні сесії,управління якістю освіти,якість навчання
Клібайс Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями/ Т. В. Клібайс, О. П. Дець (стр.64-69) Кл.слова: психосоматичні захворювання,психосоматози,когнітивні схеми
Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/ О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура (стр.70-75) Кл.слова: депресивні прояви,ситуативна тривожність,соціально-демографічний фактор
Гончар Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді/ Л. О. Гончар, Я. О. Співак (стр.76-80) Кл.слова: професійна компетентність,соціальний захист,соціальні працівники
Карам А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості"/ А. Карам (стр.81-85) Кл.слова: компетентність,естетична компетентність,особистість
Кочеткова О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. С. Кочеткова (стр.87-91) Кл.слова: цифрова компетенція,інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор/ О. І. Пуйо (стр.92-97) Кл.слова: рухливі ігри,ціннісні орієнтації,емпатія
Скачкова В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів/ В. О. Скачкова (стр.98-103) Кл.слова: педагогічна діяльність,зміст освіти,професійно-педагогічна культура
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 33
Цікаві статті :
Хоружа Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти/ Л. Л. Хоружа (стр.8-16) Кл.слова: акмеологічна,андрагогічна,аксіологічна
Желанова В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу/ В. В. Желанова (стр.17-23) Кл.слова: рефлексивна,рефлексіогенез,компетентність
Мельниченко О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти/ О. В. Мельниченко (стр.24-30) Кл.слова: андрагогіка,саморозвиток,самоосвіта
Стеблецький А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти/ А. Л. Стеблецький (стр.31-40) Кл.слова: освітній процес,викладач,неупередженість
Козир М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти/ М. В. Козир (стр.41-47) Кл.слова: компетентність,інформаційний,інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога/ І. В. Леонтьєва (стр.48-56) Кл.слова: професійна підготовка,ігрові технології,педагогічні дисципліни
Тадеуш О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід/ О. М. Тадеуш (стр.57-69) Кл.слова: партнерство,компетентність,інтроверсифікаційнй
Дячок Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти/ Н. В. Дячок (стр.70-75) Кл.слова: мобільність,неперервна освтіа,конкурентноспроможність
Михалюк А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів/ А. М. Михалюк (стр.76-79) Кл.слова: майбутній педагог,інтерактивний,методи навчання
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 34
Цікаві статті :
Паламар С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.6-13) Кл.слова: емоційний інтелект,креативне мислення,методична модель
Проворова Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти/ Є. Проворова (стр.14-20) Кл.слова: методична робота,компетентність,професійна
Машовець М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів/ М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова (стр.21-27) Кл.слова: практична підготовка,виробнича практика,студенти
Куземко Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога/ Л. Куземко (стр.28-33) Кл.слова: критичне мислення,майбутній педагог,навички співпраці
Vavříková H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society/ H. Vavříková (стр.34-46) Кл.слова: аксіологізація,профілактика,ейджизм
Vavříková H. Pedagogical facilitation from view of university students/ H. Vavříková (стр.47-56) Кл.слова: фасилітація,неуспішність,низька мотивація
Сухомлинська Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого/ Л. Сухомлинська (стр.57-65) Кл.слова: вегетаріанство,гуманізація,жорсткість
Леонтьєва І. Генеза андрагогічного знання: історичний/ І. Леонтьєва (стр.66-72) Кл.слова: андрагогіка,освіта дорослих,суспільство
Мієр Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання/ Т. Мієр (стр.73-83) Кл.слова: е-навчання,студентоцентриська парадигма,адаптивне навчання
Коваленко С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні/ С. Коваленко, Н. Бовтрук (стр.84-90) Кл.слова: нострифікація,документи про освіту,міжнародний досвід
Литвиненко О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків/ О. Литвиненко (стр.91-98) Кл.слова: психологічна корекція,методи,суб’єктивне шкалювання
Чернуха Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів/ Н. Чернуха, А. Слабковська (стр.99-104) Кл.слова: соціальна відповідальність,усиновлення,захист дітей
Співак Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної/ Я. Співак [и др.] (стр.105-111) Кл.слова: компетентність,соціальний працівник,професійна діяльність
Прядко А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання/ А. Прядко (стр.112-115) Кл.слова: стереотип,реформування освти,дошкільна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2021р.,N 36
Цікаві статті :
Леонтьєва І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021)/ І. Леонтьєва (стр.12-17)
Дубасенюк О. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи/ О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук (стр.18-24)
Гриневич Л. Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи/ Л. Гриневич (стр.25-33)
Мельниченко О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні/ О. Мельниченко (стр.25-30)
Nurbekova S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions/ S. Nurbekova, L. Kozak (стр.31-37)
Shatiuk T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus/ T. Shatiuk (стр.38-44)
Паламар С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.45-52)
Ільїч Л. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності/ Л. Ільїч, М. Науменко (стр.53-58)
Бровко К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org/ К. Бровко (стр.59-64)
Волинець К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти/ К. Волинець (стр.65-70)
Волинець Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Волинець (стр.71-76)
Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти/ О. Коваленко (стр.77-73)
Саврасова-В’юн Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів/ Т. Саврасова-В’юн (стр.84-90)
Сватенкова Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання/ Т. Сватенкова (стр.91-98)
Соловйова Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя/ Л. Соловйова (стр.99-104)
Цюман Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити")/ Т. Цюман, О. Нагула (стр.105-110)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 12-17. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2021.361 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2021.361
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукове фахове видання--освітня парадигма--розвиток освіти--стан і перспективи розвитку української освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити еволюцію наукових поглядів на розвиток й реформування освіти в Україні крізь призму публікацій авторів-дослідників на сторінках наукового фахового видання «Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка» та результатів всебічного аналізу стану і розвитку національної освіти за 30-річний період незалежності України, представлений в аналітичних виданнях колективу учених НАПН України: Біла книга національної освіти (2010), Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні (2011, 2016, 2021). Приділено увагу континууму актуальних проблем освітньої сфери, оцінці нинішнього стану і найближчих перспектив розвитку української освіти та науковому обґрунтуванню шляхів модернізації вітчизняної освіти в перерізі двох площин — позиції провідних науковців НАПН та педагогів-практиків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І. В.
Назва : Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 197-210. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): «олександр федорович лазурський»--«персонологічні та біографічні розвідки»--«історіографія дослідження життєдіяльності о. лазурського»
Анотація: У статті, за результатами вивчення наративних джерел, мемуарних спогадів, різноманітних наукових статей, монографій, нарисів, рецензій, довідок у бібліографічних покажчиках, присвячених постаті О. Лазурського, виокремлено та проаналізовано ті розвідки, автори яких розглядали особистість вченого або торкалися різних аспектів його життєдіяльності. З'ясовано, що ранні біографічні та персонологічні розвідки, присвячені постаті О. Лазурського мали дещо суперечливий та хвилеподібний характер, проте з початку ХХІ ст. різні аспекти творчої спадщини Олександра Федоровича як вченого, лікаря, психолога, педагога й активного громадського діяча усе частіше стають предметом наукових студій дослідників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 38
Цікаві статті :
Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/ М. Братко (стр.6-13)
Бойчук Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів/ Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко (стр.14-19)
Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/ М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй (стр.20-23)
Гаращенко Л. . Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.24-29)
Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/ Н. Голота, О. Бріка (стр.30-35)
Єпіхіна М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі/ М. Єпіхіна (стр.36-43)
Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/ В. Желанова, М. Козир
Кипиченко Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися/ Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко (стр.51-56)
Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет/ І. Леонтьєва (стр.57-62)
Мордовцева М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів/ М. Мордовцева (стр.63-68)
Паламар С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору/ С. Паламар, М. Науменко (стр.69-76)
Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.77-82)
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/ Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська (стр.83-89)
Камінська С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання/ С. Камінська, О. Тирон (стр.90-96)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2023р.,N 39
Цікаві статті :
Хоружа Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Желанова В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід/ В. Желанова (стр.12-18)
Леонтьєва І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти/ І. Леонтьєва (стр.19-24)
Ліннік О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни/ О. Ліннік (стр.25-32)
Пападопулос І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції/ І. Пападопулос, Н. Кошарна (стр.33-39)
Руднік Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій/ Ю. Руднік (стр.40-44)
Соколовська С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти/ С. Соколовська (стр.45-50)
Паламар С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.51-58)
Пономаренко Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності/ Т. Пономаренко, М. Науменко (стр.59-66)
Бурко О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі/ О. Бурко, І. Василенко (стр.67-72)
Козир М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих/ М. Козир, А. Іващенко (стр.73-79)
Головатенко Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик/ Т. Головатенко (стр.80-86)
Коханова О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку/ О. Коханова, Є. Бурячок (стр.87-93)
Корня П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом/ Корня П. ; Корня П. (стр.94-101)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2). - С. 57-62. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.389 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.389
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації--інноваційний розвиток--вища освіта--модернізаційні ризики
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити та виокремити особливості інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти України на сучасному етапі, окреслити можливі «модернізаційні» ризики такого поступу. Актуальність обраної теми зумовлена, з одного боку тим, що інноваційність в освіті є вимогою часу, з іншого — сфера інновацій є надзвичайно складною та багатоаспек- тною, відтак її доволі складно досліджувати й прогнозувати.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 19-24. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.393 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.393
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища педагогічна освіта--модель педагогічної освіти--екосистема освіти--моделі вищої освіти
Анотація: У запропонованій статті зроблено спробу систематизувати наукові уявлення про розвиток освіти на сучасному етапі, виклики та ризики, що стоять перед нею в умовах турбулентного світу; дослідити різні моделі розвитку вищої освіти (елітарну, еголітарну та еколі-тарну); окреслити природу та особливості екосистем, їх ключові компоненти та властивості, на підставі чого було окреслено концептуальні засади побудови екосистеми сучасної педагогічної освіти, її підсистем та принципів взаємодії і взаємовпливу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2023р.,N 40
Цікаві статті :
Братко М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство/ М. Братко (стр.6-12)
Желанова В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення/ В. Желанова, В. Крижановська (стр.13-18)
Леонтьєва І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти/ І. Леонтьєва (стр.19-25)
Фаббі К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку/ К. Фаббі, В. В'юнник (стр.26-31)
Рего Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині/ Г. Рего, Ю. Тордік (стр.32-38)
Дика Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування/ Н. Дика (стр.39-48)
Кузнецова Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах/ Г. Кузнецова (стр.41-51)
Гаращенко Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.52-58)
Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.59-64)
Козир М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України/ М. Козир, А. Сад (стр.65-69)
Шкляєва Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку/ Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко (стр.70-78)
Цюман Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції/ Т. Цюман, О. Рева (стр.79-84)
Повіренна І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти/ І. Повіренна, Р. Павлюк (стр.85-92)
Бойченко В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки/ В. Бойченко (стр.93-100)
Сіроштан К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг/ К. Сіроштан, Р. Павлюк (стр.101-109)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 40(2). - С. 19-25. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.403 (Шифр П225817115/2023/40). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.403
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема--екосистемний підхід--екосистема вищої педагогічної освіти--структура екосистеми--тенденції розвитку екосистеми
Анотація: Останні два десятиліття питання, пов’язані з екосистемами, їх концептуалізацією та розбудовою набули особливої уваги серед дослідників. Окреслене поняття стало ще одним конструктом у когорті взаємопов’язаних ідей про системи ̶̶ бізнес-моделей, платформ, мереж, хабів, ланцюгів, породивши, водночас, «білий простір» навколо цієї функціональної одиниці, її структури, меж, контекстів й застосовності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І. В.
Назва : Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 32. - С. 29-38. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.4 (Шифр П225817115/2019/32). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--технологія case-study--педагогічний кейс
Анотація: У статті висвітлено сутність та історичний вимір технології case-study; окреслено можливості її упровадження в освітній процес підготовки магістрів зі спеціальності «011 Освітні, педагогічні науки»; проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів-практиків щодо використання навчальних кейсів у практиці професійної підготовки педагогів; запропоновано приклад педагогічного кейсу та алгоритм роботи з ним викладача й студентів під час практичного заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І. В.
Назва : Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 33. - С. 48-56. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.6 (Шифр П225817115/2020/33). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--ігрові технології--педагогічні дисципліни
Анотація: Статтю присвячено проблемі інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки майбутніх педагогів; проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів-практиків щодо пізнавального, евристичного і прогностичного потенціалу історико-педагогічного знання, його ролі і місця у структурі сучасної педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : Генеза андрагогічного знання: історичний [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 34. - С. 66-72. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.8 (Шифр П225817115/2020/34). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогіка--освіта дорослих--суспільство
Анотація: Статтю присвячено проблемі розвитку андрагогічного знання в контексті реалізації концепту «освіта протягом життя». Проаналізовано демографічні та соціально-економічні трансформації українського суспільства, що зумовили посилення уваги науковців до проблемиосвіти дорослих.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)