Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Леонтьєва, І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І. В.
Назва : Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 197-210. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): «олександр федорович лазурський»--«персонологічні та біографічні розвідки»--«історіографія дослідження життєдіяльності о. лазурського»
Анотація: У статті, за результатами вивчення наративних джерел, мемуарних спогадів, різноманітних наукових статей, монографій, нарисів, рецензій, довідок у бібліографічних покажчиках, присвячених постаті О. Лазурського, виокремлено та проаналізовано ті розвідки, автори яких розглядали особистість вченого або торкалися різних аспектів його життєдіяльності. З'ясовано, що ранні біографічні та персонологічні розвідки, присвячені постаті О. Лазурського мали дещо суперечливий та хвилеподібний характер, проте з початку ХХІ ст. різні аспекти творчої спадщини Олександра Федоровича як вченого, лікаря, психолога, педагога й активного громадського діяча усе частіше стають предметом наукових студій дослідників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І. В.
Назва : Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 33. - С. 48-56. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.6 (Шифр П225817115/2020/33). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--ігрові технології--педагогічні дисципліни
Анотація: Статтю присвячено проблемі інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки майбутніх педагогів; проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів-практиків щодо пізнавального, евристичного і прогностичного потенціалу історико-педагогічного знання, його ролі і місця у структурі сучасної педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 32
Цікаві статті :
Łapian T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu/ T. Łapian (стр.4-13) Кл.слова: аніматор,вільний час,організація відпочинку
Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/ M. Brodnicki (стр.14-21) Кл.слова: природнича освіта,Річ Посполита
Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/ Н. М. Руденко (стр.22-28) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології навчання,технологічний підхід
Леонтьєва І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів/ І. В. Леонтьєва (стр.29-38) Кл.слова: критичне мислення,технологія case-study,педагогічний кейс
Бровко О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях/ О. О. Бровко [и др.] (стр.39-46) Кл.слова: практико-орієнтоване навчання,компетентності,театралізовані дійства
Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/ М. В. Козир, О. І. Олійник (стр.47-53) Кл.слова: інтерактивне навчання,класифікація інтерактивів
Стеченко О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.54-63) Кл.слова: екзаменаційні сесії,управління якістю освіти,якість навчання
Клібайс Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями/ Т. В. Клібайс, О. П. Дець (стр.64-69) Кл.слова: психосоматичні захворювання,психосоматози,когнітивні схеми
Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/ О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура (стр.70-75) Кл.слова: депресивні прояви,ситуативна тривожність,соціально-демографічний фактор
Гончар Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді/ Л. О. Гончар, Я. О. Співак (стр.76-80) Кл.слова: професійна компетентність,соціальний захист,соціальні працівники
Карам А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості"/ А. Карам (стр.81-85) Кл.слова: компетентність,естетична компетентність,особистість
Кочеткова О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. С. Кочеткова (стр.87-91) Кл.слова: цифрова компетенція,інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор/ О. І. Пуйо (стр.92-97) Кл.слова: рухливі ігри,ціннісні орієнтації,емпатія
Скачкова В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів/ В. О. Скачкова (стр.98-103) Кл.слова: педагогічна діяльність,зміст освіти,професійно-педагогічна культура
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 33
Цікаві статті :
Хоружа Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти/ Л. Л. Хоружа (стр.8-16) Кл.слова: акмеологічна,андрагогічна,аксіологічна
Желанова В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу/ В. В. Желанова (стр.17-23) Кл.слова: рефлексивна,рефлексіогенез,компетентність
Мельниченко О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти/ О. В. Мельниченко (стр.24-30) Кл.слова: андрагогіка,саморозвиток,самоосвіта
Стеблецький А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти/ А. Л. Стеблецький (стр.31-40) Кл.слова: освітній процес,викладач,неупередженість
Козир М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти/ М. В. Козир (стр.41-47) Кл.слова: компетентність,інформаційний,інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога/ І. В. Леонтьєва (стр.48-56) Кл.слова: професійна підготовка,ігрові технології,педагогічні дисципліни
Тадеуш О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід/ О. М. Тадеуш (стр.57-69) Кл.слова: партнерство,компетентність,інтроверсифікаційнй
Дячок Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти/ Н. В. Дячок (стр.70-75) Кл.слова: мобільність,неперервна освтіа,конкурентноспроможність
Михалюк А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів/ А. М. Михалюк (стр.76-79) Кл.слова: майбутній педагог,інтерактивний,методи навчання
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І. В.
Назва : Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 32. - С. 29-38. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.4 (Шифр П225817115/2019/32). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--технологія case-study--педагогічний кейс
Анотація: У статті висвітлено сутність та історичний вимір технології case-study; окреслено можливості її упровадження в освітній процес підготовки магістрів зі спеціальності «011 Освітні, педагогічні науки»; проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів-практиків щодо використання навчальних кейсів у практиці професійної підготовки педагогів; запропоновано приклад педагогічного кейсу та алгоритм роботи з ним викладача й студентів під час практичного заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)