Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Локшина, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.4) Кл.слова: загальна інформація,технічні вимоги,правові засади
Ничкало Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень/ Н. Г. Ничкало (стр.5-13) Кл.слова: особистість,професійний розвиток,професійна самоактуалізація
Родигіна І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті/ І. В. Родигіна (стр.14-20) Кл.слова: компетентністний підхід,біхевіоризм,позитивізм
Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців/ Р. С. Гуревич (стр.21-26) Кл.слова: інтердисциплінарне навчання,міждисциплінарне навчання,навчання студентів
Радкевич В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств/ В. О. Радкевич (стр.27-31) Кл.слова: персонал підприємств,адаптація,наставництво
Васянович Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування/ Г. П. Васянович (стр.32-37) Кл.слова: гуманізм,гуманний,гуманістичний вимір
Подолянчук С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів/ С. В. Подолянчук (стр.38-44) Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності,оцінювання,науково-дослідна робота
Рудишин С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу/ С. В. Рудишин (стр.38-44) Кл.слова: природничо-наукова освіта,початкова школа,системний підхід
Помиткіна Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію/ Л. В. Помиткіна (стр.50-56) Кл.слова: відеолекторій,відеофільми,стратегічні життєві рішення
Локшина О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності/ О. І. Локшина (стр.57-63) Кл.слова: МСКО-3,Європейський Союз,академічна освіта
Лук’янова Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих/ Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991)/ Л. Д. Березівська (стр.70-78) Кл.слова: шкільна політика,національна школа,диференціація навчання
Карпенко О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США/ О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська (стр.79-87) Кл.слова: децентралізація управління,освітні послуги,академічні свободи
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Локшина О.
Назва : Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 1/2. - С. 13–18: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 373.013.3(4-672ЄС)
Предметні рубрики: Зміст освіти-- Модернізація --Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--тривалість навчання--зміст освіти--реформування--інституційний рівень--суспільний рівень--світовий рівень--математика--природничі науки--інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розглядаються сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/К 63
Автор(и) : Ващенко Л. С., Локшина О. І., Овчарук О. В., Паращенко Л. І.
Назва : Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи. Бібліотека з освітньої політики
Вихідні дані : Київ: К.І.С., 2004
Кільк.характеристики :111 с
ISBN, Ціна 966-8039-50-5: 12.00, 3.00, грн.
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики: Компетентісний підхід в освіті
Анотація: Книга присвячена новим напрямам розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу.
Примірники : всього : ГП КС(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.5-12)
Локшина О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу/ О. І. Локшина (стр.13-19)
Маріуц І. О. Поступ порівняльної освіти в США/ І. О. Маріуц (стр.20-23)
Шпарик О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні/ О. М. Шпарик (стр.24-31)
Джурило А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі/ А. П. Джурило (стр.32-37)
Тименко М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців/ М. М. Тименко (стр.38-43)
Тимків Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі/ Н. М. Тимків (стр.51-59)
Чумак Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти/ Л. В. Чумак (стр.60-69)
Отич Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів/ Д. Д. Отич (стр.70-75)
Міхно О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.76-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи/ В. Г. Кремень (стр.5-13)
Луговий В. І. Закон базисної організації компетентностей/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.14-29)
Саух П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір/ П. Ю. Саух (стр.30-36)
Бех І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій/ І. Д. Бех (стр.37-41)
Кириченко В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків/ В. І. Кириченко (стр.42-48)
Петрочко Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання/ Ж. В. Петрочко (стр.49-56)
Комаровська О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування/ О. А. Комаровська (стр.57-62)
Локшина О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір/ О. І. Локшина (стр.63-69)
Редько В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1- 4 класів: рефлексивний погляд на проблему/ В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай (стр.70-80)
Музиченко І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій/ І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник (стр.81-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5(4/6)ЄС/Л 73
Автор(и) : Локшина О. І.
Назва : Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : монографія
Вихідні дані : Київ: Богданова А. М., 2009
Кільк.характеристики :404 с
ISBN, Ціна 978-966-2184-13-6: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.014.5(4/6)ЄС
Предметні рубрики: Шкільна освіта --Європейський Союз
Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--європейський союз--єс--зміст освіти--курикулум--демократичні цінності
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Локшина О. І.
Назва : Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 57-63 (Шифр П186607/2015/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мско-3--європейський союз--академічна освіта
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Локшина О. І.
Назва : До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - N 3. - С. 13-19 (Шифр П186607/2017/3)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Локшина О. І.
Назва : Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - N 4. - С. 63-69 (Шифр П186607/2017/4)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Хоружа Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету/ Л. Хоружа, М. Братко (стр.7-13)
Дика Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу/ Н. Дика, О. Глазова (стр.14-20)
Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти/ І. Воротникова (стр.21-27)
Брижнік В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно/ В. Брижнік (стр.28-35)
Ракітянська Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз/ Л. Ракітянська (стр.36-42)
Регейло І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект/ І. Регейло (стр.43-51)
Сопова Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога/ Д. Сопова (стр.52-56)
Павленко О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття/ О. Павленко (стр.57-61)
Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ/ Г. Горшкова (стр.62-66)
Лопіна Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.67-73)
Цехмістер Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.74-77)
Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/ Л. Фамілярська, Л. Кльоц (стр.78-83)
Короткова Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови/ Ю. Короткова (стр.84-88)
Кудлай А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.89-93)
Ковальчук І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя/ І. Ковальчук (стр.94-99)
Кашпіровська Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи/ Л. Кашпіровська (стр.99-104)
Боярська-Хоменко А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу/ А. Боярська-Хоменко (стр.105-110)
Теренко О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді/ О. Теренко (стр.111-115)
Фурсенко Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади/ Т. Фурсенко (стр.116-120)
Ошуркевич Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді/ Н. Ошуркевич, З. Потіха (стр.121-126)
Локшина О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України/ О. Локшина (стр.127-132)
Батечко Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик/ Н. Батечко, М. Лут (стр.133-138)
Durdas A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity/ A. Durdas (стр.139-143)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Локшина О.
Назва : Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 127-132. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.127132 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.127132
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--європеїзація--європейський союз--забезпечення якості
Анотація: У статті розкрито європейський поступ української вищої освіти в рамках Угоди про асоціацію між Україною і Європейським Союзом та на засадах українського законодавства (Законів України «Про вищу освіту» (2014) та «Про освіту» (2017). Охарактеризовано сутність європеїзації вищої освіти, європейські орієнтири розвитку вищої освіти в Європейському просторі вищої освіти, виклики, що існують на шляху синхронізації системи забезпечення якості вищої освіти в Україні з європейськими стандартами, що окреслені у Стандартах та рекомендаціях щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.3(061.1+73/Т 65-188758825
Автор(и) : Джурило А. П., Глушко О. З., Локшина О. І., Маріуц І. О., Тименко М. М., Шпарик О. М.
Назва : Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США : монографія
Вихідні дані : Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2018
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-617-7724-00-0: 86.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.014.3(061.1+73)
Предметні рубрики: Шкільна освіта --США --Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--шкільна освіта--гуманізація освіти--освіта сша
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(11), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(11), Ф3(2)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)