Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах (стр.5-14) Кл.слова: якість освіти,економічне забезпечення,конкурентоспроможність нації
Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.15-25) Кл.слова: пасивна класифікація,активна стандартизація,організація міжнародної й національних систем освіти
Ляшенко О.І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору/ О. І. Ляшенко (стр.25-28) Кл.слова: тенденції розвитку середньої освіти,національні системи освіти країн,порівнювальні характеристики різних систем освіти
Загірняк М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.28-36) Кл.слова: загальні відомості МСКО,класифікація та схеми кодування,особливості та проблеми
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання/ Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук (стр.36-42) Кл.слова: проблема,актуальність,основний матеріал
Чорноморець І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО/ І. М. Чорноморець (стр.42-49) Кл.слова: аналіз вищої педагогічної освіти,прогнозування перспектив вдосконалення структури,основні тенденції класифікації освіти
Лук’яненко Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО/ Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко (стр.49-53) Кл.слова: складові державного стандарту професійно-технічної освіти,структура ДСПТО,узгодження ДСПТО з МСКО
Штомпель Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/ Г. О. Штомпель (стр.54-60) Кл.слова: проблеми,актуальність,аналіз наукових праць
Бех І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль/ І. Д. Бех (стр.63-66) Кл.слова: етичне одухотворення,інтелектуально-моральна педагогіка,інтелектуально-духовна педагогіка
Третяк О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема/ О. П. Третяк (стр.67-73) Кл.слова: етапи утвердження людиною себе в інших людях,принципи цінносного ставлення,активно-діяльнісне ставлення
Мартинюк М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці/ М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук (стр.74-81) Кл.слова: фахова підготовка,професійна підготовка,практична підготовка
Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.82-87) Кл.слова: динаміка середнього рівня уваги,якість засвоєння навчального матеріалу,ефективність застосування постановки запитань
Потапчук Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості/ Т. В. Потапчук (стр.87-91) Кл.слова: механізм самоіндефікації особистості,процес ідентифікації,стадії ідентифікації
Карпенко О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.92-96) Кл.слова: досвід Ізраїлю,тенденція до децентралізації,державне управління
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кокерил А. Сухомлинський і ХХІ століття/ А. Кокерил (стр.5-15) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,освіта,освітні моделі
Дічек Н.П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики/ Н. П. Дічек (стр.15-23) Кл.слова: екологічна етика,етика постмодерну,етична концепція В.О. Сухомлинського
Сметанський М.І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського/ М. І. Сметанський (стр.23-30) Кл.слова: виховний процес,технократична парадигма виховання,вільне виховання
Деркач В.Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів/ В. Ф. Деркач (стр.31-34) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,творчі здібності,розвиток творчих здібностей
Сидоренко В.К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах/ В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко (стр.35-41) Кл.слова: технологічна діяльність,техніко-технологічна культура,проектно-технологічна діяльність
Бех І.Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.42-49) Кл.слова: уподіблення,лідерство,соціальна інтеграція
Луговий В.І. Зв'язок складності та самостійності в освіті/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.50-58) Кл.слова: освітні програми,освітні кваліфікації,рівні освіти
Гуржій А.М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.58-64) Кл.слова: динамічні аудіовізуальні електронні засоби,автономні мультимедійні засоби навчання,дидактична роль
Романенко Ю.А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань/ Ю. А. Романенко (стр.65-73) Кл.слова: контроль,функції контролю,критерії якості педагогічних вимірювань
Величко Л.П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога/ Л. П. Величко, М. М. Савчин (стр.74-81) Кл.слова: професіоналізм,педагогічна майстерність,методична культура вчителя
Шамне А.В. Варативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології/ А. В. Шамне (стр.82-89) Кл.слова: варіативно-типологічний підхід,віковий розвиток,суб'єктивний і особистісний критерії типології
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговий В.І., Таланова Ж.В.
Назва : Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація
Місце публікування : Педагогіка і психологія: наук.-теорет. та інформ. журн./ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1(78). - С. 15-25. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/1). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 35:32/Д 36
Автор(и) :
Назва : Державне управління в умовах інтеграції України в Європейський Союз: матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю (29 трав. 2002 р., Київ)/ Укр. акад. держ. упр. при Президентові України ; [редкол. : Луговий В. І. (голов. ред.) та ін.]. Державне управління в умовах інтеграції України в Європейський Союз : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю (29 трав. 2002 р., Київ). Т. 2
Вихідні дані : Київ: НАДУ, 2002
Кільк.характеристики :389 с
Колективи : Українська академія державного управління при Президентові України , Українська Академія державного управління при Президентові України
ISBN, Ціна 966-619-080-Х
ISBN, Ціна 966-619-082-6
ДРНТІ : 11.25
УДК : 35:32
Предметні рубрики: Державне управління-- Європейський Союз
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)/Л 83
Автор(и) : Луговий В. І.
Назва : Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку
Вихідні дані : Київ: МАУП, 1994
Кільк.характеристики :196. с
ISBN, Ціна 5-86926-046-9:
ДРНТІ : 14.01.11
УДК : 37.01(477)
Предметні рубрики: Педагогічна освіта
Анотація: У монографії викладено досвід системного аналізу сфери підготовки педагогів в Україні як цілосної частини світової та вітчизняної освіти. Сучасні прот иріччя і тенденції в педагогічній освіті виводяться із загальних та специфічних закономірностей структурування, функціонування і розвітку освітньої системи як соціального феномену. Пропонується нова концепція людиноорієнтованної педосвіти та стратегія ії розбудови.
Примірники : всього : Ф3(6)
Вільні : Ф3(6)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Луговий В.І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування)/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.5-17) Кл.слова: галузі освіти,національна галузева стандартна класифікація освіти,кодифікація галузей освіти
Зязюн І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя/ І. А. Зязюн (стр.18-27) Кл.слова: компетенція,компетентність,педагогічна діяльність
Максименко С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості/ С. Д. Максименко (стр.28-33) Кл.слова: лідерство,лідер,керівник
Григоровська Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті/ Л. В. Григоровська (стр.33-38) Кл.слова: дитиноцентризм,рефлексивна педагогіка,рефлексивна компетентність
Полонська Т. К. Реалізація компетентністного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи/ Т. К. Полонська (стр.39-45) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,компетентність
Бех І.Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу/ І. Д. Бех (стр.46-54) Кл.слова: гуманістично орієнтована модель виховання,великодушність,моральна довіра
Романенко Ю.А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ/ Ю. А. Романенко (стр.55-67) Кл.слова: моніторинг,процесуальність,показники
Ничкало Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький — творець педагогіки праці/ Н. Г. Ничкало (стр.68-77) Кл.слова: ринок праці,професієзнавство,педагогіка праці
Дічек Н.П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр./ Н. П. Дічек (стр.79-91) Кл.слова: професійна орієнтація,диференціація навчання,індивідуальні особливості
Пригоровська Л. В. Змітнівське училище в Сосниці/ Л. В. Пригоровська (стр.91-96) Кл.слова: жіноча початкова освіта,Ушинский К. Д.,Ушинська А. Ф.
Відійшов у вічність Учитель учителів Іван Андрійович Зязюн (стр.97-98) Кл.слова: Зязюн І. А.,некролог
Зязюн І. А. Європейські ідеї у творчості відомих педагогів/ І. А. Зязюн (стр.99-102) Кл.слова: глобалізація,освіта,педагогічна думка
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти/ В. Г. Кремень (стр.5-10)
Луговий В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.11-21)
Култаєва М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору?/ М. Д. Култаєва (стр.23-29)
Мокін Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України/ Б. І. Мокін (стр.30-37)
Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему/ О. І. Ляшенко (стр.38-43)
Сидоренко О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід/ О. Л. Сидоренко (стр.44-49)
Вітренко Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект/ Ю. М. Вітренко (стр.50-53)
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус [та ін.] (стр.54-60)
Штомпель Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни/ Г. О. Штомпель (стр.61-69)
Дічек Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки)/ Н. П. Дічек (стр.70-81)
Грудініна Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації/ Н. Д. Грудініна (стр.82-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.134:373.2/П44
Автор(и) : Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Борисова З. Н.
Назва : Підготовка вихователя до розвитку особистості дитини в дошкільному віці: : Монографія
Вихідні дані : Б.м., 2009
Кільк.характеристики :310 с
ISBN, Ціна 978-966-660-512-5: 20.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 371.134:373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна система освіти--дошкільна лінгводидактика--педагогічні ідеї та досвід в. о. сухомлинського
Анотація: Колективна монографія висвітлює результати дослідження широкого кола теоретико-методичних проблем підготовки фахівців в галузі дошкільної освіти, питання професійної підготовки майбутніх вихователів до навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі/ І. Д. Бех (стр.5-14)
Камишин В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна (стр.15-24)
Святокум О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав / не склав"/ О. Є. Святокум (стр.25-31)
Ярошенко О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах/ О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба (стр.32-40)
Дівінська Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів/ Н. О. Дівінська (стр.41-45)
Українська О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти/ О. О. Українська (стр.46-50)
Луговий В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.51-57)
Терентьєва Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві/ Н. О. Терентьєва (стр.59-65)
Кочубейник О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері/ О. М. Кочубейник (стр.66-69)
Набок М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління/ М. В. Набок (стр.70-76)
Мусатов С. О. Система психологічного знання/ С. О. Мусатов (стр.77-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)