Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Масол, Л. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075.2)/М 65
Автор(и) : Масол Л. М., Гайдамака О. В., Очеретяна Н. В., Колотило О. М.
Назва : Мистецтво : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2012
Кільк.характеристики :143 с.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-11-0180-6:
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Образотворче мистецтво-- Декоративно-прикладне-- 2 клас
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)

Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.087.5/М 89
Автор(и) : Масол Л. М., Масол, Людмила Михайлівна, Гайдамака, Олена Василівна, Калініченко, Олена Василівна, Очеретяна, Наталія Василівна
Назва : Музичне мистецтво (Мистецтво) : підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2008
Кільк.характеристики :191 с.: іл.
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ISBN (в опр.), Ціна 978-966-504-827-5:
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78(075.3)
Предметні рубрики: Музичне мистецтво
Примірники : всього 1: Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075.2)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Гайдамака О. В., Очеретня Н. В.
Назва : Мистецтво : підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2013
Кільк.характеристики :143 с.: ил.
ISBN, Ціна 978-966-11-0342-8:
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- 3 клас
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.2)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Бєлкiна Е. В.
Назва : Мистецтво : підручник для 2 класу
Вихідні дані : Київ: АДЕФ-Україна, 2004
Кільк.характеристики :80 с
Серія: Київський підручник
ISBN, Ціна 966-7548-24-4:
ДРНТІ : 18
УДК : 78(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- 2 клас
Примірники : всього : Ф2(22), Ф3(20), ГП КС(1)
Вільні : Ф2(22), Ф3(20), ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075.2)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Бєлкіна Е. В.
Назва : Мистецтво : підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2003
Кільк.характеристики :152 с.: іл.
Серія: Київський підручник
ISBN, Ціна 966-7548-30-9:
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- 3 клас
Примірники : всього 4: Ф2(38), ГП КС(1), Ф3(26)
Вільні : Ф2(38), ГП КС(1), Ф3(26)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075.2)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Бєлкiна Е. В.
Назва : Мистецтво : пiдручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів . -2-ге видання перероблене і доповнене
Вихідні дані : Київ: Адеф-Україна, 2004
Кільк.характеристики :152 с.: іл.
Серія: Київський підручник
ISBN, Ціна 966-7548-30-90:
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- 3 клас
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.268.5/Ф 79-720498
373.5.091:7/Ф 79
Автор(и) : Масол, Людмила Михайлівна, Миропольська, Наталія Євгенівна, Рагозіна, Вікторія Валентинівна
Назва : Формування базових компетентностей учнів загальноосвітньої школи у системі інтегративної мистецької освіти : методичний посібник для вчителя
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :232 с.: іл
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Примітки : Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-644-171-6:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.091:7
Предметні рубрики: Мистецтвознавство
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075.3)/М 65
Автор(и) : Масол Л. М., Гайдамака О.В., Комаровська О.А., Руденко І.В.
Назва : Мистецтво : підручник для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2006
Кільк.характеристики :208 с.: іл
ISBN, Ціна 966-504-513-Х
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075.3)
Предметні рубрики: Мистецтво
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.017/М 31
Автор(и) : Масол Л. М.
Назва : Загальна мистецька освіта: теорія і практика : монографія
Вихідні дані : Київ: Промінь, 2006
Кільк.характеристики :432 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання
ISBN, Ціна 966-8512-14-6
ДРНТІ : 14.25.07 + 14.25.09
УДК : 37.017 + 78(035.3)
Предметні рубрики: Естетичне виховання
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(15)
Вільні : Ф3(2), Ф2(15)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03(477)(075.3)/Х 98
Автор(и) : Масол Л. М., Ничкало С. А., Веселовська Г. І., Оніщенко О. І.
Назва : Художня культура України : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2006
Кільк.характеристики :239 с.: іл.
Колективи : Інститут проблем виховання АПН України
ISBN, Ціна 966-642-297-2:
ДРНТІ : 18
УДК : 7.03(477)(075.3)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Художня культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образотворче мистецтво--музична культура--театральна культура
Примірники : всього : Ф2(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(1), Ф1(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 71.063.131/Н 70
Автор(и) : Ничкало С. А., Масол Л. М., Комаровська О. А.
Назва : Художня культура України (від найдавніших часів до початку ХХ ст.) : посібник для вчителів
Вихідні дані : Київ: КМІУВ, 2001
Кільк.характеристики :124 с.
ISBN, Ціна 966-7548-11-2:
ДРНТІ : 13.09
ББК : 71.063.131
Предметні рубрики: Культурологія-- Художня культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня культура--образотворче мистецтво--музична культура--театральна культура--фольклор--вертеп--театр корифеїв
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 71.063.131/Н 70
Автор(и) : Ничкало С. А., Масол Л. М., Комаровська О. А.
Назва : Художня культура України (від найдавніших часів до початку ХХ ст.) : посібник для вчителів . -2-ге вид., стереотип.
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004
Кільк.характеристики :144 с
ISBN, Ціна 966-7548-11-2:
ДРНТІ : 13.09
ББК : 71.063.131
Предметні рубрики: Художня культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня культура--образотворче мистецтво--музична культура--театральна культура--вертеп--театр корифеїв--мистецтво київської русі
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.2)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Гайдамака О. В., Очеретяна Н. В., Колотило О. М.
Назва : Мистецтво : підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2015
Кільк.характеристики :143 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-11-0593-4:
ДРНТІ : 18.31 + 14.25
УДК : 78(075.2)
Предметні рубрики: Шкільні підручники-- Мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--образотворче мистецтво
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Падалка Г. М. Розвиток мистецької освіти: модернізаційні аспекти/ Г. М. Падалка (стр.2-5)
Ніколаї Г. Ю. Теоретико-методологічні засади дослідження хореографічно-педагогічної освіти в Україні/ Г. Ю. Ніколаї, О. Є. Реброва (стр.6-12)
Рожко І. В. Мнемотехніки в розвитку музичної пам'яті молодших школярів/ І. В. Рожко (стр.13-15)
Аристова Л. С. Проектна діяльність на уроках музики/ Л. С. Аристова (стр.16-19)
Калініченко О. В. Активізація творчого самовираження молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва/ О. В. Калініченко (стр.20-22)
Мусіна Н. І. Ліплення з учнями основної школи/ Н. І. Мусіна (стр.23-28)
Семенова О. В. Створення композиції ілюзорно-фантастичного орнаменту/ О. В. Семенова (стр.29-30)
Гайдамака О. В. "Мистецтво" у 8-му класі (методичний аспект)/ О. В. Гайдамака (стр.37-40)
Лисенко В. В. Практична складова уроків художної культури/ В. В. Лисенко (стр.41-43)
Гайдамака О. В. Школа методичного досвіду - 10-річний ювілей/ О. В. Гайдамака (стр.44-45)
Масол Л. М. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 8-му класі (Ісеместр)/ Л. М. Масол (стр.46-48)
Гайдамака О. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 8-му класі (Ісеместр)/ О. В. Гайдамака (стр.49-51)
Кондратова Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 8-му класі (Ісеместр)/ Л. Г. Кондратова (стр.52-56)
Назаренко Н. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 8-му класі (Ісеместр)/ Н. В. Назаренко (стр.57-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.722(075)/Х 98
Автор(и) : Миропольська Н. Є., Бєлкіна Е. В., Масол Л. М., Оніщенко О. І., Владимирова Н.В.
Назва : Художня культура світу : Арабо-мусульманський регіон; Африканський регіон; Індійський регіон; Далекосхідний регіон; Латиноамериканський регіон; Північноамериканський регіон : навчальний посібник . -2-е видання
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-642-170-4: 15.00 грн.
ДРНТІ : 13.09
УДК : 316.722(075)
Предметні рубрики: Художня культура світу-- Історія культури
Анотація: В підручнику висвітлено найвизначніші явища художньої культури різних народів світу від найдавніших часів до сучасності.
Примірники : всього 4: Ф2(17), Ф3(7), Ф1(2)
Вільні : Ф2(17), Ф3(5), Ф1(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М.
Назва : Мистецтво : підручник для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл.
Вихідні дані : Харків: Фоліо, 2016
Кільк.характеристики :239 с
ISBN, Ціна 978-617-7012-34-3: 26.64 грн.
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075)
Предметні рубрики: Мистецтво-- 8 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гравюра--симфонія--опера--аранжування--інтермедія--шкільний підручник--8 клас
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7(075.2)/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Гайдамака О. В., Очеретня Н. В.
Назва : Мистецтво : підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2012
Кільк.характеристики :143 с.: ил.
ISBN, Ціна 978-966-11-0044-1:
ДРНТІ : 18
УДК : 7(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- 1 клас
Примірники : всього 1: Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.087.5/М 31
Автор(и) : Масол Л. М., Аристова Л. С.
Назва : Музичне мистецтво : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Харків: Сиция, 2015
Кільк.характеристики :143 с
ISBN, Ціна 978-966-2542-90-5: 17.70 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.087.5
Предметні рубрики: Шкільні підручники-- Музика-- 7 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний театр--джаз--рок-музика--рок-опера
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85(075)/М 64
Автор(и) : Миропольська, Наталія Євгеніївна, Масол Л. М., Гайдамака О. В.
Назва : Художня культура : підручник для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2012
Кільк.характеристики :176 с
ISBN, Ціна 978-617-656-111-8: 45.00, 45.00, грн.
ДРНТІ : 18
УДК : 930.85(075)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Художня культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): архітектура світу--скульптура--живопис--образотворче мистецтво--паркова культура--музичне мистецтво--театральне мистецтво--світове кіномистецтво
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)