Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мельник, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.102.413я73/Л 68-961050
Автор(и) : Лобода, Ольга Володимирівна
Назва : Методика навчання англійської мови дітей дошкільного віку : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :100 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016 + 811.111(072)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика викладання
Анотація: Посібник містить теоретичні, методичні та практичні аспекти навчання дошкільників англійської мови.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(8), Ф1(2), Ф2(33)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(7), Ф1(2), Ф2(33)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-31/Г 65
Автор(и) : Гончар, Олесь Терентійович
Назва : Вибрані твори. Тронка. Собор
Вихідні дані : Київ: Сакцент Плюс, 2004
Кільк.характеристики :512 с
ISBN, Ціна 966-8583-02-7: 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.82.31
УДК : 821.161.2-31
Предметні рубрики: Художня література-- Проза-- Роман
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/К 61
Автор(и) : Коломієць, Володимир
Назва : Вибране : поезії
Вихідні дані : Київ: Дніпро, 1985
Кільк.характеристики :236 с.: портр. :
ДРНТІ : 17.82.10
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Поезія-- Вірші
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/Г 54
Автор(и) : Гончар, Олесь
Назва : Вибрані твори
Вихідні дані : Київ: Сакцент плюс, 2004
Кільк.характеристики :512 с
ISBN, Ціна 966-8583-02-7: 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література
Зміст : Тронка ; Собор
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-1/О-54
Автор(и) : Олійник, Борис
Назва : Поеми
Вихідні дані : Київ: Дніпро, 1983
Кільк.характеристики :183 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.2-1
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Назва газети: Психолог -2017р.,N 9/10
Цікаві статті :
Мельник Н. Програма соціалізації учнів із особливими освітніми потребами/ Н. Мельник (стр.5-16)
Попова О. Життя - найвища цінність людини/ О. Попова (стр.17-22)
Маценко Ж. Духовність: антична спадщина/ Ж. Маценко (стр.23-26)
Синьоок В. Лихослів’я? Є альтернативи!/ В. Синьоок (стр.27-34)
Вовнянко Т. Дитяча обдарованість/ Т. Вовнянко (стр.35-48)
Гуртовенко К. Вплив віртуальної реальності на розвиток дитини/ К. Гуртовенко (стр.49-52)
Вовнянко Т. Батьки і діти: шляхи взаємодії/ Т. Вовнянко (стр.53-59)
Несмашна Г. Мистецтво, що зцілює/ Г. Несмашна (стр.1-36 (вкладка)) Кл.слова: арт-терапевтичні техніки,карта мого тіла,етно-арт-терапія
Цікаві статті :
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Шкільний бібліотекар -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Федотова А. І. Допомогти вчителеві стати успішним - місія проектів «Основи»/ А. І. Федотова (стр.2-5.)
Соколовська В. В. Конкурс читацьких щоденників у формі смешбуків «Моє книжкове дозвілля»/ В. В. Соколовська (стр.6-8.)
Петрук Н. О. Розвиток професійної компетентності та творчої активності шкільних бібліотекарів у системі методичної роботи НМЦ/ Н. О. Петрук (стр.9-11.)
Четверик Л. П. «Ой роде наш красний, роде наш прекрасний…»/ Л. П. Четверик (стр.12-17.)
Геревич Н. О. «Україно, ти для нас єдина!» (виховна година)/ Н. О. Геревич (стр.18-22.)
Ольхова Н. О. Особливості української кухні (фестиваль)/ Н. О. Ольхова (стр.23-33.)
Давидюк О. Л. Агітбригада «ШаПеДе» (шкільна пожежна дружина)/ О. Л. Давидюк (стр.35-37.)
Білошина Т. В. Казковий пікнік/ Т. В. Білошина (стр.38-40.)
Коновалюк Л. М. Весняна подорож рідним краєм за творами А. Камінчука (для учнів 4-х класів)/ Л. М. Коновалюк, Н. М. Мельник (стр.41-44.)
Ланько О. С. Інтернет-марафон/ О. С. Ланько (стр.46-47.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Tarasenko G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine/ G. Tarasenko (стр.7-14)
Соколова І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.14-21)
Іванюк Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір/ Г. Іванюк (стр.21-26)
Калініченко Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології/ Н. Калініченко (стр.26-32)
Мельник Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії/ Н. Мельник (стр.33-39)
Іваницька О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання/ О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко (стр.40-44)
Тимчук Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні/ Л. Тимчук (стр.45-52)
Голота Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку/ Н. Голота (стр.52-57)
Сугейко Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів/ Л. Сугейко, Ю. Мельничук
Співаковська Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів/ Є. Співаковська, В. Коткова (стр.62-67)
Бабаліч В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту/ В. Бабаліч (стр.68-73)
Дерека Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи/ Т. Дерека (стр.74-79)
Комісарик М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників/ М. Комісарик, К. Балаєва (стр.80-84)
Петрик Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа/ Л. Петрик (стр.84-90)
Подчерняєва Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу/ Н. Подчерняєва (стр.91-95)
Валюк В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології/ В. Валюк (стр.96-101)
Кошук О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства/ О. Кошук (стр.102-107)
Марко М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі/ М. Марко (стр.108-112)
Козак Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї/ Л. Козак (стр.113-119)
Давидюк Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи/ Н. Давидюк, М. Олійник (стр.120-125)
Лобода О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку/ О. Лобода (стр.126-131)
Лабунець Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір/ Ю. Лабунець (стр.131-135)
Cоломаха А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини/ А. Cоломаха (стр.136-140)
Плужник І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі/ І. Плужник (стр.141-145)
Головатенко Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії/ Т. Головатенко (стр.146-151)
Перепелюк І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини/ І. Перепелюк (стр.152-158)
Сяосін Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді/ Ч. Сяосін (стр.159-163)
Маєвська А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу/ А. Маєвська (стр.163-169)
Рахманова О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів/ О. Рахманова (стр.169-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2017р.,N 28
Цікаві статті :
Ващенко Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку/ Л. М. Ващенко (стр.4-11)
Хоружа Л. Л. Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко)/ Л. Л Хоружа (стр.12-15)
Калініченко Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення/ Л. М. Калініченко (стр.16-22)
Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності/ А. М. Богуш (стр.23-27)
Ogrodzka-Mazur E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.28-33)
Астаф’єва М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову/ М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко (стр.34-42)
Дика Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи)/ Н. М. Дика (стр.43-48)
Козир М. В. . Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки/ М. В. Козир (стр.49-53)
Мельник Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект/ Н. І. Мельник (стр.54-60)
Мельниченко О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів/ О. В. Мельниченко (стр.61-65)
Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід/ Л. В. Сливка (стр.66-72)
Стеблецький А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу/ А. Л. Стеблецький (стр.73-78)
Сопова Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти/ Д. О. Сопова (стр.79-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Н.
Назва : Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 4. - С. 33-39. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/4). - ISSN 2078-1687
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коновалюк Л. М., Мельник Н. М.
Назва : Весняна подорож рідним краєм за творами А. Камінчука (для учнів 4-х класів)
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2017. - N 5. - С. 41-44. (Шифр Ш505267/2017/5)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Н.
Назва : Програма соціалізації учнів із особливими освітніми потребами
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 9/10. - С. 5-16 (Шифр П131260/2017/9/10)
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Коновалюк Л. М., Мельник Н. М.
Назва : Весняна подорож рідним краєм за творами А. Камінчука (для учнів 4-х класів)
Місце публікування : Шкільний бібліотекар. - Київ: Основа, 2017. - № 5. - С. 41-44. (Шифр Ш505267/2017/5)
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Н. І.
Назва : Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект [Electronic resource]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 54-60 (Шифр П225817115/2017/28)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Попова Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об'єднатися/ Ю. Попова (стр.4-9)
Білоус С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних/ С. Білоус (стр.10-13)
Інтернет-технології: термінологічний путівник (стр.14)
Дарадан Т. Як спілкуватися з батьками на рівних/ Т. Дарадан (стр.15-20)
Тоцька Т. Що таке щастя - діалог дорослого з дитиною/ Т. Тоцька (стр.21-28)
Гавриш Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків/ Н. Гавриш, Н. Шкляр (стр.29-34)
Бєлєнька Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон/ Г. Бєлєнька, Н. Мельник (стр.35-42)
Готуємо дошкільників до денного сну (стр.43-44)
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон (стр.45-47)
Дитину мучать кошмари: як допомогти (стр.48)
Бєлєнька Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії/ Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко (стр.49-57)
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників (стр.58)
Життя як спорт, або Розумна фізкультура (стр.59-60)
Абакумова К. Морська подорож. Сценарій спортивної розваги для дітей і батьків/ К. Абакумова (стр.61-65)
Лист МОН України "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році" від 13.06.2018р. N1/9-386 (стр.66-70)
Що є підставою проводити ранковий прийом дітей на свіжому повітрі (стр.71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Шкільний бібліотекар -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Греченіна Т. І. Форми роботи шкільної бібліотеки з початковими класами, які навчаються за спецпрограмами/ Т. І. Греченіна (стр.2-5.)
Панченко Л. В. «В народі хліб, мов матір, поважають» (виховна година)/ Л. В. Панченко (стр.6-11.)
Білюк Н. М. Літературний ринг (для учнів 6-х класів)/ Н. М. Білюк (стр.12-14.)
Мосорик Г. М. «Ми обираємо здоров’я» (мандрівка країною Здоров’я)/ Г. М. Мосорик (стр.15-19.)
Мисник Л. А. «Хай в серці кожної дитини живе любов до України» (виховний захід)/ Л. А. Мисник (стр.20-22.)
Кость Л. М. Види друкованої продукції (для учнів 4-х класів)/ Л. М. Кость (стр.23-25.)
Коновалюк Л. М. Казковий карнавал (літературний ранок для учнів 1–4 класів)/ Л. М. Коновалюк, Н. М. Мельник (стр.26-29.)
Ковтун В. А. «Стихи - моя стихия, в которой я живу» (урок-концерт по творчеству Н. А. Супруненко)/ В. А. Ковтун (стр.30-33.)
Панов О. С. Веселі вірші Грицька Бойка (для учнів 3-х класів з тяжкими порушеннями мовлення)/ О. С. Панов, Н. М. Сарана (стр.34-37.)
Григор'єва О. О. Віртуальна подорож бібліотеками світу (для учнів 11-х класів)/ О. О. Григор'єва, О. І. Шаповалова (стр.38-43.)
Ларіонова В. Ю. «Поважаю європейські цінності - будую сучасну Україну» (для учнів 6–8-х класів)/ В. Ю. Ларіонова, Н. В. Чіпак (стр.44-46.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Sysoieva S. Concept of competence in the international and national educational contexts/ Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan (стр.7-15) Кл.слова: освітні контексти,компетентність,навички
Піддячий В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога/ В. Піддячий (стр.15-21) Кл.слова: освітній процес,європейські цінності
Бульвінська О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ О. Бульвінська (стр.22-23) Кл.слова: професійні компетентності,студентоцентроване навчання,професійний розвиток
Ратушинська А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів/ А. Ратушинська (стр.30-37) Кл.слова: самореалізація,творчість,самоаналіз
Виговська О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні/ О. Виговська (стр.38-46) Кл.слова: Болонський процес,інтернаціоналізація вищої освіти,університетська освіта
Пономарьова Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами/ Н. Пономарьова (стр.47-51) Кл.слова: IT-спеціальності,професійна орієнтація,інформатика
Манюк Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття/ Л. Манюк, Н. Кучумова (стр.52-59)
Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/ Н. Батечко (стр.60-68) Кл.слова: акмеологічний підхід,мотиваційна сфера,професійний розвиток
Лисенко О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти/ О. Лисенко (стр.68-73) Кл.слова: дистанційні технології,зворотній зв'язок,післядипломна освіта
Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/ Г. Горбенко, К. Борзаківська (стр.73-79) Кл.слова: брендинг освітньої установи,імідж,інтерактивні засоби
Кудлай А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.79-85) Кл.слова: електронні ресурси,інформаційні технології,мобільні пристрої
Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/ Т. Опалюк (стр.85-92) Кл.слова: соціальна рефлексія,інтерактивні технології,інтеграційні процеси
Ситник О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії/ О. Ситник (стр.93-98) Кл.слова: т'ютор,освіта дорослих,кваліфікаційна підготовка
Мельник Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії/ Н. Мельник (стр.98-108) Кл.слова: сертифікація,професійні профілі,кваліфікація
Петрухан-Щербакова Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.108-113) Кл.слова: соціальна робота,соціальний працівник,ефективність
Дурдас А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки/ А. Дурдас (стр.113-120) Кл.слова: вища освіта,оцінювання якості,університетська освіта
Соколова І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності/ І. Соколова (стр.121-130) Кл.слова: акредитаційна експертиза,ліцензування,оцінювання
Tryhub I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union»/ I. Tryhub (стр.131-137) Кл.слова: освітній модуль,якість освіти,найковий ступінь PhD
Сердюк Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти/ Т. Сердюк (стр.137-144) Кл.слова: акредитація,якість знань,освітній процес
Лісовець О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників/ О. Лісовець (стр.145-151) Кл.слова: інтегративність,міждисциплінарність,системний підхід
Velykzhanina D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency/ D. Velykzhanina (стр.152-158) Кл.слова: життєва компетентність,соціальний педагог,професійна підготовка
Моренко О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери/ О. Моренко (стр.158-164) Кл.слова: інновація,проект,соціальна робота
Ступак О. Сутність поняття «соціальна активність молоді»/ О. Ступак (стр.164-171) Кл.слова: активна особистість,ініціативність,соціальна ініціатива
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Н.
Назва : Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 98-108. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)98108 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)98108
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сертифікація--професійні профілі--кваліфікація--британські--дошкільні педагоги
Анотація: У статті визначено сутнісний зміст поняття «кваліфікація» у європейській науковій термінології, проаналізовано його контекстуальні особливості. Встановлено особливості потрактування поняття «кваліфікаційні вимоги» у контексті європейського освітнього простору, охарактеризовано документи, які засвідчують кваліфікацію педагога у європейських країнах, а також розтлумачено терміносполучення «кваліфікований дошкільний педагог» у контексті європейського виміру вищої освіти. Автором розгорнуто представлено аналіз особливостей кваліфікації дошкільних педагогів у Великій Британії. Визначено чинники, що впливають на формування кваліфікаційних вимог та на зміст професійної компетентності. Охарактеризовано основні професійні профілі та профілі професійної компетентності дошкільних педагогів у Британії, окреслено основні суперечності у присвоєнні кваліфікацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Назва газети: Психолог -2018р.,N 17/18
Цікаві статті :
Козлова А. Актуальні питання освітнього життя. У гостях в адвоката Івана Лібермана/ А. Козлова (стр.4-9)
Мельник Н. Молодому педагогу. Заняття з елементами тренінгу/ Н. Мельник (стр.10-21)
Яровець О. Робота вчителя в 5-му класі/ О. Яровець (стр.22-29)
Удачина Г. Психологічний клімат у колективі/ Г. Удачина (стр.30-33)
Умніхіна Д. Солодке життя. Згуртування колективу/ Д. Умніхіна (стр.34-37)
Бєляєва К. Профілактика конфліктів/ К. Бєляєва (стр.38-51)
Тимченко О. Єдина освітня команда/ О. Тимченко (стр.52-65)
Булах М. Кроки до взаєморозуміння/ М. Булах (стр.66-69)
Краснік О. Життя неіснуючих тварин. Психологічна гра для підлітків/ О. Краснік (стр.70-77)
Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку/ Л. Калина (стр.78-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Н.
Назва : Молодому педагогу. Заняття з елементами тренінгу
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 17/18. - С. 10-21 (Шифр П131260/2018/17/18)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): знизити рівень тривожності--ситуації невизначеності та способи їх подолання--саморегуляція
Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)