Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мордовцева, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 38
Цікаві статті :
Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/ М. Братко (стр.6-13)
Бойчук Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів/ Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко (стр.14-19)
Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/ М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй (стр.20-23)
Гаращенко Л. . Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.24-29)
Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/ Н. Голота, О. Бріка (стр.30-35)
Єпіхіна М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі/ М. Єпіхіна (стр.36-43)
Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/ В. Желанова, М. Козир
Кипиченко Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися/ Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко (стр.51-56)
Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет/ І. Леонтьєва (стр.57-62)
Мордовцева М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів/ М. Мордовцева (стр.63-68)
Паламар С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору/ С. Паламар, М. Науменко (стр.69-76)
Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.77-82)
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/ Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська (стр.83-89)
Камінська С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання/ С. Камінська, О. Тирон (стр.90-96)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мордовцева М.
Назва : Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2). - С. 63-68. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3810 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3810
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовлення--навчальний текст--професійна діяльність--професійне мовлення--текст--текстоцентричний підхід
Анотація: У запропонованій статті висвітлено особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів, майбутніх педагогів; проаналізовано різні підходи вчених щодо ролі тексту під час мовленнєвої діяльності здобувачів на заняттях гуманітарного циклу, описано вимоги до навчальних професійно зорієнтованих текстів, критерії їх відбору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)