Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нежива, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Н. Диктант як ефективний прийом навчання правопису/ Н. Бондаренко, Н. Скрипець (стр.2-6) Кл.слова: види диктанту,коментоване письмо,самодиктант
Ратушняк О. Методика аналізу та інтерпретації ліричного твору/ О. Ратушняк (стр.7-9) Кл.слова: Костенко Л.,Цей ліс живий,поезія
Долінговська С. Вивчаємо фразеологію/ С. Долінговська (стр.10-13) Кл.слова: фразеологізми,стилстика,фразеологічний зворот
Котеля Т. Молитва за Україну/ Т. Котеля (стр.14-18) Кл.слова: вечір-зустріч,Майданович Т.
Мацько Л. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур/ Л. Мацько (стр.19-24) Кл.слова: стилістика,когнітивно-семантичне поле,естетизування народної мови
Халіновська Л. Витоки сучасної української авіаційної термінології/ Л. Халіновська (стр.25-29) Кл.слова: лексикографія,термінокомпонент,періодизація
Ющук І. Логічна структура дієслівних словоформ/ І. Ющук (стр.30-31) Кл.слова: дієслово,дієприкметник,дієприслівник
Беценко Т. Фоностилістичний рівень філологічного аналізу художнього тексту. На прикладі поезії Павла Тичини "О панно Інно..."/ Т. Беценко (стр.32-36) Кл.слова: Тичина П., творчість,О панно Інно..., про твір,фоніка
Єршова І. Компоненти та категорії мовної комунікації/ І. Єршова (стр.37-40) Кл.слова: лінгвістична генологія,субжанр,жанроїд
Задорожний В. Мистецтво словотвору/ В. Задорожний (стр.41-43) Кл.слова: корінь,семантика
Ковальчук О. Візуальний досвід як основа філософії існування/ О. Ковальчук (стр.44-47) Кл.слова: Коцюбинський М.,Для загального добра
Шумило Н. Дніпрова Чайка: "Будуйте будинок нового життя"/ Н. Шумило (стр.48-54) Кл.слова: притча,неоромантизм,Василевська Л.
Нежива Л. "В прекрасних симфоніях слова, повних таємного чару": символізм у системі літературної освіти/ Л. Нежива (стр.55-60) Кл.слова: образ-символ,символізм,асоціативність
Кучер Н. [Рецензія]/ Н. Кучер (стр.61-62) Кл.слова: Гоголь М.,Гоголь і українська ніч,Сверстюк Є.
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Палкин В.А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации/ В. А. Палкин (стр.3-7) Кл.слова: информационная революция,гуманизм,сознание
Кирилюк М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів/ М. В. Кирилюк (стр.8-11) Кл.слова: освітнє середовище,підвищення кваліфікації
Дерев'янко Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу/ Т. Є. Дерев'янко (стр.12-14) Кл.слова: дослідницька діяльність
Теслюк В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури/ В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко (стр.15-17) Кл.слова: педагогічна майстерність
Гриньова М. В. Фінансове забезпечення і конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету Імені В. Г. Короленка/ М. В. Гриньова (стр.18-21) Кл.слова: міжнародний інжиніринг,фінансова автономія,формула фінансування
Успенська В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення/ В. М. Успенська (стр.22-25) Кл.слова: професія,кваліфікація
Дяченко-Богун М. М. Основні характеристики професійної компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності/ М. М. Дяченко-Богун (стр.26-28)
Гоменюк Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних закладах/ Д. В. Гоменюк (стр.39-42) Кл.слова: професійна підготовка
Прус Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен/ Н. О. Прус (стр.43-45) Кл.слова: імеджелогія,образ,стереотип
Кікто С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. М. Кікто (стр.46-48)
Гнатенко Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни/ Я. В. Гнатенко (стр.49-52)
Лазоренко Л. В. Навчання англомовного академічного мовлення майбутніх математиків із використанням технологій веб-квест/ Л. В. Лазоренко (стр.53-56)
Нежива Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (наприкладі роману В. Підмогильного "Місто")/ Л. Л. Нежива (стр.57-60)
Мазуренко В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту")/ В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко (стр.61-64)
Карапузова Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей/ Н. Д. Карапузова ; 65-68
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива Л. Л.
Назва : Урок - екзистенційний пошук (наприкладі роману В. Підмогильного "Місто")
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 1. - С. 57-60 (Шифр І426210053/2016/1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 34
Цікаві статті :
Паламар С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.6-13) Кл.слова: емоційний інтелект,креативне мислення,методична модель
Проворова Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти/ Є. Проворова (стр.14-20) Кл.слова: методична робота,компетентність,професійна
Машовець М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів/ М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова (стр.21-27) Кл.слова: практична підготовка,виробнича практика,студенти
Куземко Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога/ Л. Куземко (стр.28-33) Кл.слова: критичне мислення,майбутній педагог,навички співпраці
Vavříková H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society/ H. Vavříková (стр.34-46) Кл.слова: аксіологізація,профілактика,ейджизм
Vavříková H. Pedagogical facilitation from view of university students/ H. Vavříková (стр.47-56) Кл.слова: фасилітація,неуспішність,низька мотивація
Сухомлинська Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого/ Л. Сухомлинська (стр.57-65) Кл.слова: вегетаріанство,гуманізація,жорсткість
Леонтьєва І. Генеза андрагогічного знання: історичний/ І. Леонтьєва (стр.66-72) Кл.слова: андрагогіка,освіта дорослих,суспільство
Мієр Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання/ Т. Мієр (стр.73-83) Кл.слова: е-навчання,студентоцентриська парадигма,адаптивне навчання
Коваленко С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні/ С. Коваленко, Н. Бовтрук (стр.84-90) Кл.слова: нострифікація,документи про освіту,міжнародний досвід
Литвиненко О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків/ О. Литвиненко (стр.91-98) Кл.слова: психологічна корекція,методи,суб’єктивне шкалювання
Чернуха Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів/ Н. Чернуха, А. Слабковська (стр.99-104) Кл.слова: соціальна відповідальність,усиновлення,захист дітей
Співак Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної/ Я. Співак [и др.] (стр.105-111) Кл.слова: компетентність,соціальний працівник,професійна діяльність
Прядко А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання/ А. Прядко (стр.112-115) Кл.слова: стереотип,реформування освти,дошкільна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Ломачинська І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-14)
Мохоньок З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою/ З. Мохоньок (стр.15-29)
Жабенко О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору/ О. Жабенко (стр.30-47)
Сисоєв О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти/ О. Сисоєв (стр.48-68)
Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/ С. Наход (стр.69-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності/ Т. Потапчук, М. Клепар (стр.85-96)
Васильєва М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників/ М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова (стр.97-114)
Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/ О. Полєвікова, Т. Швець (стр.115-128)
Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.129-142)
Наливайко О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання/ О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков (стр.143-162)
Назаренко Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги/ Л. Назаренко (стр.163-181)
Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/ Я. Яненко (стр.182-194)
Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/ О. Козьменко (стр.195-213)
Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/ А. Січкар, В. Дем'яненко (стр.214-230)
Козир М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ/ М. Козир (стр.231-246)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія")/ В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко (стр.1-15)
Срібняк І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.16-28)
Волощенко Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту/ Ю. Волощенко (стр.29-44)
Горбань О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти/ О. Горбань (стр.45-59)
Власюк О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти/ О. Власюк, Т. Дараган (стр.60-76)
Башкір О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України/ О. Башкір (стр.77-90)
Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/ Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина (стр.91-104)
Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/ T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko (стр.105-118)
Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/ I. Papadopoulos (стр.119-129)
Nalyvaiko O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages/ O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov (стр.130-143)
Нежива Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.144-160)
Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/ Л. Петрик (стр.161-184)
Власій О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту/ О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко (стр.185-204)
Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/ Н. Дика, О. Глазова (стр.205-220)
Kovalenko O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience/ O. Kovalenko, O. Litichenko (стр.221-235)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:373.3/Є 24
Назва : Європейські та вітчизняні тренди підготовки майбутніх учителів початкової школи: тезисна теорія та варіативна практика з е-навчанням : монографія
Паралельн. назви :European and Domestic Trends in the Training of Future Primary Shool Teachers: Thesis Theory and Variable Practice with E-learning
Вихідні дані : Карлсрує: ScientificWorld-NetAkhatAV, 2020
Кільк.характеристики :250 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут
Примітки : Текст українською та англійською мовами. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-3-949059-01-8: 80.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378 + 373.3.011.3-051
Предметні рубрики: Вища освіта-- Підготовка вчителя-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський досвід--компетентісний контекст--емоційна компетентність--засоби е-навчання--математична підготовка--літературна освіта--музична освіта--громадянські уміння--віртуальні кскурсії--арт-терапія
Анотація: Представлено теоретичні та практичні напрацювання, які розроблено під час дослідження проблеми "Нова стратегія професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроїнтеграції".
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2021р.,N 36
Цікаві статті :
Леонтьєва І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021)/ І. Леонтьєва (стр.12-17)
Дубасенюк О. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи/ О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук (стр.18-24)
Гриневич Л. Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи/ Л. Гриневич (стр.25-33)
Мельниченко О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні/ О. Мельниченко (стр.25-30)
Nurbekova S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions/ S. Nurbekova, L. Kozak (стр.31-37)
Shatiuk T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus/ T. Shatiuk (стр.38-44)
Паламар С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.45-52)
Ільїч Л. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності/ Л. Ільїч, М. Науменко (стр.53-58)
Бровко К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org/ К. Бровко (стр.59-64)
Волинець К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти/ К. Волинець (стр.65-70)
Волинець Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Волинець (стр.71-76)
Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти/ О. Коваленко (стр.77-73)
Саврасова-В’юн Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів/ Т. Саврасова-В’юн (стр.84-90)
Сватенкова Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання/ Т. Сватенкова (стр.91-98)
Соловйова Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя/ Л. Соловйова (стр.99-104)
Цюман Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити")/ Т. Цюман, О. Нагула (стр.105-110)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Нежива Л.
Назва : Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 45-52. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.366 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.366
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хмара слів--інформаційно-комунікаційні технології--ресурс wordart--мовно-літературна галузь--початкова школа
Анотація: У дослідженні розкриваються можливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти. Автори розглядають можливість за допомогою хмари слів візуалізувати важливу навчальну інформацію з української мови та акцентувати змістові категорії, головну думку, риси образів художнього твору на уроках літературного читання в початковій школі. Метою дослідження є обґрунтування важливості застосування хмари слів як дидактичного засобу в мовно-літературній галузі початкової освіти, розробка методичного супроводу читацької діяльності молодших школярів через активізацію їх роботи з візуалізованими ключовими словами тексту в зваженому списку. У дослідженні реалізовані завдання: проаналізовані наукові джерела з проблеми застосування хмари слів в освіті; схарактеризовані можливості використання хмари слів у роботі з молодшими школярами на уроках української мови й літературного читання. Автори пропонують використовувати хмару слів з позицій дидактичної евристики, зокрема для проведення евристичної бесіди, презентації учнями результатів шкільного проєкту, як засіб ідентифікації теми уроку, як наочний матеріал для асоціацій, в якості акцентування ключових слів для пояснення нового матеріалу тощо. У статті схарактеризовано дидактичний засіб «хмара слів», доведено його ефективність у розвитку мовлення молодших школярів, зокрема у складанні описів, розповідей, міркувань, а також у редагуванні власних тестів. Візуалізація мовного матеріалу, а також образів та головної думки художнього твору за допомогою хмари слів сприяє встановленню асоціативних зв’язків, створенню проблемної ситуації на уроці, активізації критичного мислення й творчості учнів. Відтворення ключових слів у вигляді зваженого списку на символічному зображенні за визначеною темою сприяє успіху в розв’язанні навчальних завдань, активізує пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє невимушеному засвоєнню знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива Л., Паламар С.
Назва : Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доповнена реальність--ікт-технології--інтегроване навчання--інтерактивні технології--літературна освіта--проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива Л., Паламар С.
Назва : Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 144-160. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.11 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доповнена реальність--засоби навчання--освітній процес--початкова освіта--заклад вищої освіти--майбутні педагоги--мовно-літературна освітня галузь
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх педагогів до використання технології AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Проаналізовано наукові джерела з проблеми застосування AR в освіті. Розглянуто можливості використання AR у роботі з молодшими школярами. Схарактеризовано специфіку інтерактивних абеток, розмальовок, художніх книжок українських і зарубіжних письменників, іграшок з AR-додатками, які доречно застосовувати в роботі з молодшими школярами. Розроблено методику діагностичного дослідження рівня готовності майбутніх педагогів до використання AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні розвитку основних компонентів досліджуваної готовності (мотиваційного, когнітивного, діяльнісного). Підтверджено недостатність її сформованості в майбутніх педагогів у галузі початкової освіти, неузгодженість між особливостями підготовки майбутніх педагогів до використання AR у професійній діяльності та сучасними вимогами до якості освітнього процесу, необхідність розробки й реалізації цілісної системи формування досліджуваної готовності майбутніх педагогів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх педагогів до використання AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Головними завданнями визначено: сформувати у педагогів мотивацію, розуміння значимості застосування технології доповненої реальності в професійній діяльності, розширити й поглибити знання студентів про специфіку AR, різноманіття засобів навчальної діяльності з додатками AR, сприяти оволодінню прийомами роботи із навчальними засобами з AR, способами організації молодших школярів під час роботи з додатками AR. Модель містить етапи: когнітивний (дослідження наукових джерел, аналіз навчальних планів та робочих програм навчальних дисциплін педагогічних інститутів, вивчення сучасного стану готовності майбутніх педагогів до використання AR у професійній діяльності), діяльнісний (розробка змістового модуля «Основи застосування AR в мовнолітературній галузі початкової освіти»), творчий (розробка майстер-класів, тренінгів, вебінарів, квестів з проблеми застосування технології доповненої реальності в мовно-літературній галузі початкової освіти).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2023р.,N 39
Цікаві статті :
Хоружа Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Желанова В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід/ В. Желанова (стр.12-18)
Леонтьєва І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти/ І. Леонтьєва (стр.19-24)
Ліннік О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни/ О. Ліннік (стр.25-32)
Пападопулос І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції/ І. Пападопулос, Н. Кошарна (стр.33-39)
Руднік Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій/ Ю. Руднік (стр.40-44)
Соколовська С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти/ С. Соколовська (стр.45-50)
Паламар С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.51-58)
Пономаренко Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності/ Т. Пономаренко, М. Науменко (стр.59-66)
Бурко О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі/ О. Бурко, І. Василенко (стр.67-72)
Козир М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих/ М. Козир, А. Іващенко (стр.73-79)
Головатенко Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик/ Т. Головатенко (стр.80-86)
Коханова О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку/ О. Коханова, Є. Бурячок (стр.87-93)
Корня П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом/ Корня П. ; Корня П. (стр.94-101)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Нежива Л.
Назва : Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 51-58. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.398 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.398
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--предметно-методична компетент-ність--підготовка вчителів--початкова школа
Анотація: У статті висвітлено проблему застосування інформаційно-комунікаційних технологій для фор-мування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. На думку авторів, компетентний вчитель Нової української школи мусить оволодіти здат-ностями пошуку в інформаційному просторі, застосування й створення електронних ресурсів в освітньому процесі початкової школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Нежива Л.
Назва : Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 34. - С. 6-13. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.1 (Шифр П225817115/2020/34). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--креативне мислення--методична модель
Анотація: У статті проаналізовано особливості видань художніх творів українських і зарубіжних письмен- ників у супроводі з AR-додатками. Автори обґрунтували доречність і окреслили перспективи використання книжок з доповненою реальністю в мовно-літературній галузі початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)