Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пастух, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пастух Т. В.
Назва : Допрофільна підготовка і профільне навчання
Місце публікування : Управління школою: науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2020. - № 1/3(625-627). - С. 70–76. (Шифр У411512/2020/1/3)
Предметні рубрики: Профільне навчання-- профорієнтаційна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профорієнтаційна робота--профілізація--визначення профілю--технологічна карта
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пастух Т. В.
Назва : Модель навчального закладу "Школа майбутнього"
Місце публікування : Управління школою: науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2020. - № 13/15(637-639). - С. 66–70. (Шифр У411512/2020/13/15)
Примітки : Школа майбутнього
Предметні рубрики: Інноваційні навчальні заклади-- Школа майбутнього-- модель закладу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна модель навчального закладу--інноваційні школи--концепція навчального закладу--школа майбутнього
Анотація: У статті описано модель Школи майбутнього. Атор представляє концепцію навчального закладу та висловлює ідеї щодо її реалізації.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пастух Т. В.
Назва : Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 19/21. - С. 47–55. (Шифр У411512/2019/19/21)
Предметні рубрики: Методична робота-- методична проблема школи-- перспективний план
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична робота--методична проблема школи--формування компетентностей
Анотація: Методична проблема школи: "Створення сприятливих умов для формування компетентностей, спрямованих на самовизначення, самореалізацію особистості за умов інноваційного розвитку НВК".
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 13/15
Цікаві статті :
Калошин В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.2–29.) Кл.слова: позитивне мислення, самовдосконалення,успіх, оптимізм, емоції,поради психолога
Бойко В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури/ В. А. Бойко (стр.30–34) Кл.слова: медіаосвіта,зарубіжна література,читацька компетентність
Гончарова А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів/ А. І. Гончарова (стр.35–37) Кл.слова: медіаосвіта,мовна поведінка,спілкування
Іванов О. Р. Школа сприяння здоров’ю/ О. Р. Іванов (стр.38–56.) Кл.слова: Служба здоров’я,Центр сприяння здоров’ю,збереження здоров’я
Кутепова Г. М. Модель школи-родини/ Г. М. Кутепова (стр.57–65.) Кл.слова: сільські школи,українознавство,експериментальна робота
Пастух Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього"/ Т. В. Пастух (стр.66–70.) Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу,інноваційні школи
Волченко Л. П. Модель управління громадсько-активною школою/ Л. П. Волченко (стр.71–77) Кл.слова: державно-громадське управління,громадсько-активна школа,управління закладом освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 19/21
Цікаві статті :
Мельник О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі/ О. М. Мельник (стр.2–12.)
Ситник О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи/ О. І. Ситник (стр.13–16)
Калошин В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.17–19.)
Ольховська Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників/ Т. О. Ольховська (стр.20–23)
Дишко О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності/ О. П. Дишко (стр.24–36)
Тесмінецька Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями/ Ж. В. Тесмінецька (стр.37–46.)
Пастух Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою/ Т. В. Пастух (стр.47–55.)
Охрончук Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору/ Н. М. Охрончук, І. М. Толкай (стр.56–73.)
Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/ С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін (стр.74–76.)
Лаврук Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі/ Н. М. Лаврук (стр.77–84.)
Стельмах А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі/ А. Г. Стельмах (стр.85–89)
Могильна О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом/ О. В. Могильна, Т. А. Демидова (стр.90–95.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 1/3
Цікаві статті :
Батраченко О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів/ О. В. Батраченко (стр.2–12.) Кл.слова: інноваційна культура вчителя,методичні заходи,професійна компетентність
Кобзар С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту/ С. В. Кобзар (стр.13–16) Кл.слова: хмарні технології,інформаційний простір закладу,управління освітнім процесом
Остапенко О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні/ О. І. Остапенко (стр.17–22) Кл.слова: підготовка до ЗНО,тестування,державна підсумкова атестація
Орешкіна О. В. Сучасні форми організації навчання/ О. В. Орешкіна (стр.23–26.) Кл.слова: інтерактивні форми навчання,тренінги,сторітелінг, артскрайбінг
Кучеренко Т. Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів/ Т. Л. Кучеренко (стр.27–56.) Кл.слова: обдаровані діти,робота з обдарованими учнями,управлінський супровід, методичне забезпечення
Пасічник О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів/ О. Б. Пасічник (стр.57–58.) Кл.слова: талановиті діти,обдарованість,Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання/ Т. Г. Савіцька (стр.59–69.) Кл.слова: профільні класи,допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота,профілізація старшої школи
Пастух Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання/ Т. В. Пастух (стр.70–76.) Кл.слова: профорієнтаційна робота,профілізація,визначення профілю
Калошин В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.77–79.) Кл.слова: психологія вчителя,діяльність педагога,саморефлексія
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)