Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пікалюк, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пікалюк А.
Назва : Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії
Місце публікування : Рідна школа. - Київ: Фенікс, 2017. - N 7/8. - С. 43–45 (Шифр Р492831/2017/7/8)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пікалюк А.
Назва : Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 43–45. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.018.058:001.895](477) + 373.3/.5.035.6(477)
Предметні рубрики: Інноваційні школи-- модель інноваційного розвитку-- Школа національно-патріотичного виховання
Національно-патріотичне виховання-- загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національно-патріотичне виховання--інноваційні школи--інноваційний розвиток навчального закладу--концепція--модель розвитку навчального закладу--загальноосвітні навчальні заклади--освітнє середовище--національна самоповага--патріотизм--школа національно-патріотичного виховання
Анотація: У статті обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв/ Валерій Данилевський (стр.3–6)
Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Наталія Чепурна (стр.7–10)
Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Галина Назаренко (стр.11–16)
Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ Ольга Крутенко (стр.17–20)
Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ Ірина Топчій (стр.21–23)
Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ Іван Каракаш, Ілона Руденко (стр.24–27)
Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ Олег Чумаченко, Оксана Трухан (стр.28–31)
Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ Сергій Саєнко, Надія Ананьєва (стр.32–35)
Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Тетяна Карло (стр.36–39)
Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Тетяна Мирошніченко (стр.39–42)
Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ Андрій Пікалюк (стр.43–45)
Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/ Володимир Нерубайський (стр.46–49)
Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Наталія Стороженко (стр.49–52)
Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ Володимир Мельничук (стр.53–55)
Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей"/ Ірина Верба (стр.56–58)
Вертипорох О. Школа – простір освітніх можливостей/ Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко (стр.59–61)
Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Любов Денисюк (стр.62–62)
Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ Сергій Щербина (стр.65–67)
Бущай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бущай ; Людмила Бугай (стр.68–71)
Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Надія Жуган (стр.72–74)
Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/ Станіслав Яременко (стр.75–77)
Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ Олександра Слупіцька (стр.78–80)
Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ Анатолій Самохотов (стр.81–83)
Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ Валерій Колісник (стр.84–86)
Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Неля Дорожкіна, Алла Забарна (стр.87–89)
Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Тетяна Лукашенко (стр.90–93)
Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ Володимир Лосіцький (стр.94–96)
Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ Світлана Остапенко, Наталія Степанова (стр.97–100)
Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ Олександр Ярош (стр.100–104)
Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ Олександра Дубенська (стр.105–107)
Цьоменко А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ Анна Цьоменко (стр.107–109)
Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ Валентин Кондратюк (стр.110–112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)