Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Саух, П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Ковальчук Н. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії/ Н. Ковальчук (стр.7-11) Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ,архетип української культури
Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти/ Л. Овсянкіна (стр.13-17) Кл.слова: ціннісні орієнтації,модернізація освіти,фундаменталізація
Омельченко Ю. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти/ Ю. Омельченко (стр.18-24) Кл.слова: гуманістична освіта,етика ненасилля,освіта
Купрій. Метафоричне мислення як ознака креативності студента/ Т. Г. Купрій (стр.25-31) Кл.слова: метафора,креативність,пізнання світу
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти/ У. Морщиньська, М. Морщиньський (стр.32-37)
Саух. Модель реформування вітчизняної університетської освіти/ П. Ю. Саух (стр.41-45) Кл.слова: реформування вищої освіти,класичний університет,інформатизація
Тригуб. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації/ І. І. Тригуб (стр.46-51) Кл.слова: розвиток системи освіти,експертиза,освітологія
Сисоєва С. О. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми/ С. О. Сисоєва (стр.55-59) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,навчання дорослих
Козак Л. В. / Л. В. Козак
Максимова. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю/ Л. П. Максимова (стр.69-74) Кл.слова: педагогічний експеримент,методика експерименту,критерії ефективності
Задорожна. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів/ Н. В. Задорожна (стр.75-78) Кл.слова: компетенція,компетентністний підхід
Юсеф Ю. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів/ Ю. Юсеф (стр.79-84) Кл.слова: коммуникативная культура
Логуш. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії/ Л. Г. Логуш (стр.90-93) Кл.слова: професійна орієнтація,допрофесійна підготовка,професійна діяльність
Кряжев. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть/ П. В. Кряжев (стр.97-102) Кл.слова: міністерські повноваження,освітня реформа,вища освіта, історія
Пахолок. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.)/ Р. І. Пахолок (стр.103-109) Кл.слова: дидактичний процес,чоловічі гімназії
Біницька. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні/ О. П. Біницька Кл.слова: магістр,майбутні керівникі установ
Кристопчук. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст/ Т. Є. Кристопчук (стр.127-134) Кл.слова: підготовка,вчитель,спеціальність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Р 64
Автор(и) : Кремень В. Г., Сухомлинська О. В., Бех І. Д., Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси : наукові праці
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-77-3
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- Розвиток освіти-- Методологія освіти --Україна
Зміст : Компетентнсний принцип освіти: "Навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Колектив і особистість у контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу в наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і української вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Розвиток освіти як суспільної цінності: історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Розвиток освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу/ І. В. Соколова.
Примірники : всього : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 659.1/Р 18
Автор(и) : Саух П. Ю., Ліфінцев М. Л., Чуприна В. В., Марареско Л. К.
Назва : Реклама в пам'яті культур. Кн. 1: Креатив стародавніх цивілізацій
Вихідні дані : Київ: Альтерпрес, 2013
Кільк.характеристики :423, [5] с.: ил.
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-542-542-7: Б.ц.
ДРНТІ : 19
УДК : 659.1 + 930.85
Предметні рубрики: Реклама
Культура і цивілізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стародавні цивілізації--знакова символіка--політика у рекламі--дипломатія у рекламі--комерційна реклама--рекламна спадщина--орієнталістика--іманентний жанр реклами
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4(477)/Ж 74
Назва : Житомирський державний університет імені Івана Франка
Вихідні дані : Київ: Логос Україна, 2009
Кільк.характеристики :198 с.: іл., портр., фото
ISBN, Ціна 978-966-96993-4-3: 10.00 грн
ДРНТІ : 14.09
УДК : 378.4(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія-- Університети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історична волинь--місцеві видання--вчені-земляки--видатні земляки
Анотація: Історія, традиції, сьогодення та перспективи навчального закладу. Біографії видатних випускників університету.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи/ В. Г. Кремень (стр.5-13)
Луговий В. І. Закон базисної організації компетентностей/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.14-29)
Саух П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір/ П. Ю. Саух (стр.30-36)
Бех І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій/ І. Д. Бех (стр.37-41)
Кириченко В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків/ В. І. Кириченко (стр.42-48)
Петрочко Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання/ Ж. В. Петрочко (стр.49-56)
Комаровська О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування/ О. А. Комаровська (стр.57-62)
Локшина О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір/ О. І. Локшина (стр.63-69)
Редько В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1- 4 класів: рефлексивний погляд на проблему/ В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай (стр.70-80)
Музиченко І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій/ І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник (стр.81-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Саух, П. Ю.
Назва : Модель реформування вітчизняної університетської освіти
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 41-45 (Шифр Н057263/2013/3/4)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Саух П. Ю.
Назва : Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - N 4. - С. 30-36 (Шифр П186607/2017/4)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Луговий В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.5-23)
Пономаренко В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України/ В. С. Пономаренко (стр.24-36)
Курбатов С. В. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів / С. В. Курбатов (стр.37-42)
Саух П. Ю. Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу/ П. Ю. Саух (стр.43-49)
Бакіров В. С. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів/ В. С. Бакіров (стр.50-52)
Зіньковський Ю. Ф. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності/ Ю. Ф. Зіньковський, Г. О. Мирських (стр.53-59)
Jan Sikora. Dilemmas of pedagogical theory and practice in solving human problems in contemporary/ Sikora Jan (стр.60-65)
Чекстере О. Ю. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології/ О. Ю. Чекстере (стр.66-71)
Дічек Н. П. Англомовна макаренкіана у XXI столітті: стан і методи інтерпретації/ Н. П. Дічек (стр.72-82)
Інформація (стр.83-94)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саух П. Ю.
Назва : Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу
Місце публікування : Педагогіка і психологія: науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - N 2(99). - С. 43-49. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2018/2). - ISSN 2304-0629
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--національний університетський рейтинг--якість освіти--наукова діяльність
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Саух П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу/ П. Саух (стр.7-15)
Рябченко В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету/ В. Рябченко (стр.16-24)
Chervona L. Social and cultural determinants of the university social responsibility/ L. Chervona, O. Bulvinska (стр.25-31)
Мурзіна О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів/ О. Мурзіна (стр.32-39)
Волинець К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті/ К. Волинець (стр.40-47)
Дика Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови/ Н. Дика, О. Глазова (стр.48-54)
Ващенко Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу/ Л. Ващенко (стр.55-63)
Козир М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти/ М. Козир, Т. Калініченко (стр.64-71)
Родіна Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами/ Н. Родіна (стр.72-78)
Сисоєв О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.79-85)
Durdas A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities/ A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska (стр.86-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саух П.
Назва : Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 7-15. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.1 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--технології розвитку--освіта--теорія і практика
Анотація: У статті на основі системного аналізу швидкоплинних змін інформаційного суспільства, пов’язаних з прагматикою «лідерних» технологій четвертої індустріальної революції (industry 4.0) розкриті роль і значення критичного мислення як однієї із основних навичок людини XXI століття. Доведено у зв’язку з цим, що сьогодні розвиток критичного мислення є провідним трендом сучасного освітнього процесу та вимагає не лише поглибленого розуміння феномену критичного мислення, а й нових технологій його імплементації в педагогічній діяльності. В означеному дискурсі визначені основні «больові точки» розвитку критичного мислення в теорії і практиці вітчизняної педагогічної діяльності та окреслені механізми вирішення існуючих проблем. Акцентовано, що критичне мислення – це не окремий навик, а синергія багатьох умінь. Критичне мислення є специфічною формою оцінюючої діяльності в процесі пізнання, яка зосереджена на виявленні рівня достовірності того чи іншого факту, визнаного еталоном чи стандартом, та продукує цілеспрямоване самовизначення на шляху його реконструкції й продуктивного перетворення. Сформульовано чотири постулати критичного мислення та запропоновано алгоритм технології розвитку критичного мислення, який передбачає низку конкретних методичних прийомів на різних рівнях освіти, в різних предметних галузях, видах й формах педагогічної діяльності. Визначено, що реалізація технології розвитку критичного мислення передбачає послідовну реалізацію трирівневого алгоритму: виклику (Evocation), осмислення змісту (Meaning Realization) та рефлексію (Reflection). Кожен із цих трьох рівнів має свою мету й завдання, а також комплекс педагогічних методів, прийомів, спрямованих на активізацію дослідної, творчої діяльності, а згодом на осмислення й узагальнення здобутих знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/С 21
Автор(и) : Саух П. Ю.
Назва : Сучасна освіта: портрет без прикрас : монографія
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :382.00 с
ISBN, Ціна 978-966-485-126-5: 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики: Вища освіта-- Організація вищої освіти-- Освітній процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізація освіти--глобалізація--постіндустріальна цивілізація--"суспільство знань"--постнекласична освіта--освітній простір--людиноцентризм
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.018/Р 64
Автор(и) : Саух П. Ю.
Назва : Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і української вестернізацією)
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси: наукові праці/ В. Г. Кремень [та ін.]. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - С. 62-75. - ISBN 978-966-7548-77-3 (Шифр 37.018/Р 64-653648527). - ISBN 978-966-7548-77-3. - ISBN 978-966-7548-77-3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37.018
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(082)/С 91
Назва : Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : монографія
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :912 с
Колективи : Українська академія акмеології
ISBN, Ціна 978-617-658-019-5: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013(082)
Предметні рубрики: Наукова діяльність-- Акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теоретична акмеологія--психологічна акмеологія--педагогічна акмеологія--професійна акмеологія--акмеологія управління--акме-педагогіка--акме-особистість--позитивне мислення--акмеологіний потенціал--професійний розвиток--андрагогіка--х’ютагогіка--мовна освіта--післядипломна освіта--самореалізація
Зміст : Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання/ В. О. Огнев’юк. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих/ С. О. Сисоєва. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури/ О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст/ О. В. Вознюк. Creativity development models and standarts/ D. Kamenova. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості/ Я. С. Фруктова. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології/ Е. П. Голобородько. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості/ В. Є. Линьов. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції/ В. І. Сіткар. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні/ І. М. Чорна. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи/ Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення/ В. М. Антонов. Інноваційні технології в акмеології/ В. М. Антонов. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму/ П. Ю. Саух. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл/ О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя/ Л. Л. Хоружа. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема/ Н. Г. Сидорчук. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості/ О. В. Мельниченко. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету/ С. М. Мартиненко. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян/ Л. В. Чумак. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей/ О. Б. Полєвікова. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі/ І. О. Полєвіков. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі/ С. П. Архипова. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям/ Н. О. Терентьєва. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу/ Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти/ І. В. Соколова. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу/ В. В. Желанова. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету/ Л. Б. Паламарчук. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології/ О. А. Кучерук. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури/ С. О. Караман, О. В. Караман. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Дерека. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні/ Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект)/ Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету/ І. П. Дроздова. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід/ О. М. Галус. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів/ В. М. Гладкова. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти/ Т. В. Дуткевич. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід)/ І. П. Аннєнкова. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури/ А. М. Москаленко. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі/ В. М. Гладкова, Е. В. Гладков.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.32(477):37/Н 35
Назва : Національна академія педагогічних наук України - 25 років : Інформаційний довідник
Вихідні дані : Київ: ВД Сам, 2017
Кільк.характеристики :144 с
ISBN, Ціна 966-8714-17-2: 10.00 грн.
ДРНТІ : 12 + 14
УДК : 001.32(477):37 + 37
Предметні рубрики: Наукові установи-- Академія наук-- Педагогіка --Україна
Анотація: Видання містить інформацію про 25-річний розвиток Національної академії педагогічних наук України, її історичну роль, науковий потенціал, сьогодення, стратегічні пріоритети діяльності з теоретико-методологічного та науково-методичного забезпечення національної освіти, виховання громадян в умовах утвердження державного суверенітету України, європейської інтеграції та світової глобалізації.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)