Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (36)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєв, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.


    Сисоєв, О.
    "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 48-68, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лінійна економіка -- професійна підготовка фахівців -- циркулярна економіка -- фахівець з циркулярної економіки
Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення понять «циркулярна економіка» та «фахівець з циркулярної економіки» в українському та польському науковому просторі. Показано, що в Україні на сьогоднішній день функціонує лінійна економічна модель, за якої підприємства видобувають природні ресурси та продають те, що вони виробляють споживачам, які викидають продукцію, якщо вона більше не служить своєму призначенню. Внаслідок функціонування такої моделі наші природні ресурси скорочуються, а кількість відходів, які ми створюємо, збільшується, що веде до екологічної нестабільності та погіршує навколишнє середовище. Поняття «фахівець з циркулярної економіки» в українському освітньому та економічному просторі відсутнє, на відміну від європейських країн, зокрема Республіки Польща, де циркулярну економіку розглядають як стратегію економічного розвитку та приділяється велика увага підготовці фахівців з циркулярної економіки й підвищення кваліфікації у цьому напрямі тих, хто вже працює. Зазначено мету роботи, що полягає у висвітленні підходів щодо розуміння циркулярної економіки й змісту діяльності фахівців з циркулярної економіки в українському та польському науковому просторі. Охарактеризовано циркулярну економіку як загальну назву економічної діяльності, яка спрямована на енергозбереження, регенеративне екологічно чисте виробництво та споживання. Підкреслено роль циркулярної економіки як найбільш вдалого способу збереження ресурсів і матеріалів, а відтак шляхом до постійного економічного зростання, на відміну від традиційної моделі економічного розвитку. Наголошено, що перехід до циркулярної економіки забезпечить створення нових робочих місць у багатьох галузях економіки. Українські фахівці, зокрема економісти, наголошують на важливість переходу до циркулярної економіки (замість лінійної).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Сисоєв, О.
    Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 41-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
рециклінг -- циркулярна економіка -- сталий розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема підготовки фахівців принципово нового напряму для України, а саме фахівців з циркулярної економіки; розкривається економічна сутність та зміст поняття «циркулярна економіка»; аналізуються історичні аспекти її становлення; значення для сталого розвитку суспільства, збереження навколишнього середовища, здоров’я людей. Циркулярна, або економіка замкненого циклу – модель економічного розвитку, основою якої є раціональне використання ресурсів та їхнє відновлення; вона ґрунтується на подовженні життєвого циклу продукції, відновленні ресурсів, переробці вторинної сировини, переході від викопного палива до використання відновлюваних джерел енергії. Таким чином, відновлювальна, регенеративна та цілісна циркулярна економіка спрямована на підтримку сталого економічного розвитку без шкоди для навколишнього середовища. У статті зроблено висновок, що впровадження ідей і принципів циркулярної економіки потребує підготовки фахівців нової формації з відповідним рівнем екологічної свідомості та розумінням потреб сталого розвитку суспільства. Такі фахівці повинні не тільки мати досконалу економічну освіту, а й розумітися у питаннях виробництва, вміти швидко реагувати на проблеми захисту навколишнього середовища й здоров’я людей, мати активну громадянську позицію. У провідних країнах світу вже здійснюється професійна підготовка фахівців з циркулярної економіки. В Україні на сьогодні вона відсутня. Отже, в умовах зростаючого споживання, накопичення маси відходів, які не піддаються швидкій переробці в природному середовищі та чинять шкідливий вплив на навколишнє середовище, проблема підготовки фахівців з циркулярної економіки в Україні потребує негайного вирішення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Сисоєв, О.
    Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відновлення економіки -- циркулярна економіка -- післядипломна освіта -- просвіта молоді -- європейські країни
Анотація: У статті розкриваються тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща. До таких тенденцій віднесено: створення нормативно-правової бази для розвитку циркулярної економіки і підготовки фахівців з циркулярної економіки; впровадження фінансування проєктів, що підтримують розвиток циркулярної економіки, зокрема підготовку фахівців до впровадження моделей циркулярної економіки; взаємозумовленість розвитку економічної теорії й змісту практичної підготовки фахівців з циркулярної економіки; просвіта дітей, молоді і всього населення країни щодо їхньої ролі в охороні навколишнього середовища; різноманітність суб’єктів, задіяних у підготовці фахівців із циркулярної економіки; пріоритетність післядипломної освіти в підготовці фахівців із циркулярної економіки; урізноманітнення форм і методів навчання циркулярній економіці; розгортання професійної підготовки із циркулярної економіки в закладах вищої освіти; забезпечення практико-орієнтованої підготовки з використанням як навчальних проєктів, так і проєктів на конкретному виробництві (виробничих проєктів); відбір для формування змістової компоненти професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки у Республіці Польща; навчання фахівців застосовувати бізнес-моделі циркулярної економіки. Зроблено висновок, що врахування тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща має вагоме значення для відновлення економіки України, оскільки вони вказують напрями і шляхи досягнення цілей на основі використання досвіду європейської країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Сисоєв, О.
    Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 24-35, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- тенденція -- фахівець -- циркулярна економіка
Анотація: У статті розглянуто провідну тенденцію професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні – спрямованість на виконання цілей сталого розвитку; зроблено висновок про взаємозв’язок і взаємозумовленість підготовки фахівців із циркулярної економіки та виконання Цілей сталого розвитку. Показано, що підготовка таких фахівців наближує кожну країну до виконання 17 цілей сталого розвитку, які були визначені у вересні 2015 року в рамках 70-ї сесії Генеральної Асамблеї ООН у Нью-Йорку на Саміті ООН зі сталого розвитку, і повною мірою відповідає спонукально-мотиваційному критерію порівняння тенденцій професійної підготовки фахівців у різних країнах, який відображає усвідомлену на державному і науковому рівні взаємозумовленість сталого розвитку суспільства та розвитку економічної науки та професійної підготовки фахівців з нових спеціальностей, що відповідають вимогами сталого розвитку та потребами глобальної економіки. Цей критерій характеризує також ступінь усвідомлення суспільством та вмотивованості громадян щодо необхідності виконання цілей сталого розвитку і тих загроз, які виникають при їх нехтуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 7-26, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницьке поле -- емпіричние -- професійні якості -- дослідження -- педагогічні засади
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сучасних досліджень, які стосуються професійної підготовки фахівців економічної галузі з метою виявлення прогалин у дослідницькому полі означеної проблеми – професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки. На підставі результатів теоретичного аналізу наукових досліджень підготовки економістів в Україні наведемо підсумки проблематики цих робіт. Проблематику можна поділити на 4 блоки тем, кожна з яких має свої підтеми: Формування професійних компетентностей майбутніх економістів – 1) формування умінь і навичок; 2) формування професійних компетентностей різними засобами. Організаційно-методичні (педагогічні) засади – 1) організаційно-педагогічні засади; 2) дидактичні або педагогічні умови; 3) теоретико-методологічні аспекти; 4) методика розвитку професійних якостей. Підготовка майбутніх економістів в Україні – 1) підготовка певної категорії економістів; 2) підготовка до певного виду діяльності; 2) засоби підвищення якості професійної підготовки; 3) використання ІКТ у професійній діяльності економістів; 5) дистанційне навчання. засоби підвищення якості професійної підготовки. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх економістів – Республіки Польща, Німеччина, Велика Британія та США. Показано, що зарубіжний досвід підготовки фахівців економічної галузі у контексті сучасних вимог глобального економічного простору і появи нових економічних спеціальностей вивчається недостатньо. Це стосується, зокрема професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки, які мають відіграти важливу роль у повоєнному відновленні України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 38-45, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.5 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
глобальний -- сталий розвиток -- циркулярна економіка -- фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 110-115, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- бізнес-модель -- фахівець
Анотація: У статті розглядається змістова компонента професійної підготовки фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в Республіці Польща. Наголошено, що вивчення досвіду Республіки Польща, яка зайняла активну позицію в розвитку циркулярної економіки та професійної підготовки фахівців до її впровадження, важливе для України з огляду на близькість її територіально, історично та за культурною спадщиною. Акцентовано, що в процесі прискорення переходу до циркулярної економіки досить вагомими факторами є освіта й професійна підготовка фахівців до реалізації цілей та завдань циркулярної економіки, які повною мірою узгоджуються з цілями глобального сталого розвитку. Доведено, що вагомого значення має підготовка фахівців з циркулярної економіки до прогностичної діяльності, до здатності побачити, в якому секторі економічної діяльності можна отримати найбільш вражаючі результати з точки зору не тільки економічного ефекту, а й збереження навколишнього середовища і здоров’я населення. Зроблено висновок, що професійна підготовка фахівців з циркулярної економіки має бути спрямована на формування знань щодо: чинників врахування пріоритетності галузі для впровадження циркулярної економіки; застосування бізнес-моделей циркулярної економіки; методології еволюційного характеру діяльності; методики оцінювання засобами експертної оцінки; можливостей впровадження конкретних моделей циркулярної економіки в польських реаліях; адаптації бізнес-моделей до окремих галузей з урахуванням контексту саме польського ринку; пристосування циркулярних бізнес-моделей до пріоритетних галузей з точки зору циркулярної економіки в Польщі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 19-24, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
класифікація досліджень -- наукове дослідження -- порівняльна професійна педагогіка
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблематики наукових досліджень, присвячених професійній підготовці фахівців для економічної галузі. У результаті аналізу здійснено класифікацію сучасних досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх економістів: 1) дослідження, в яких розглядаються проблеми, що є не тільки загальними для підготовки майбутніх економістів, а й системними проблемами для підготовки інших фахівців; 2) дослідження, в яких аналізуються проблеми, що спрямовані на підготовку майбутніх економістів до певного виду діяльності, необхідної для їх професії, або стосуються засобів підвищення якості професійної підготовки майбутніх економістів, а також формування педагогічної компетентності у майбутніх фахівців економічної галузі, тобто підготовку викладачів економічних дисциплін; 3) наукові розвідки з порівняльної професійної педагогіки, що стосуються підготовки фахівців з економічних спеціальностей в інших країнах світу. Представлена класифікація наукових досліджень пов’язана з науковим ступенем, на здобуття якого подавалось дослідження: в дисертаційних дослідженнях докторського рівня піднімалися проблеми, які є системними для підготовки не тільки майбутніх економістів, а й інших фахівців. Дослідження кандидатського рівня більше спрямовані на окремі проблеми фахової підготовки майбутніх економістів. Наголошено, що досліджень, спрямованих на вивчення зарубіжного досвіду підготовки економістів, ще недостатньо, хоча належна увага приділяється таким країнам, як США, Велика Британія, Німеччина. Відзначається недостатня досліджень, спрямованих на вивчення досвіду Республіки Польща, яка є сусідом України, близька до неї культурою й історією.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Сисоєв, О.
    Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 132-144, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна (зелена) економіка -- фахівці -- критерії порівняння -- повоєнне відновлення -- вища освіта
Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні. Актуальність проблеми полягає у тому, що вагомого значення в усьому світі набуває збереження навколишнього середовища, екології планети в цілому. Відповіддю на такі глобальні виклики значною мірою є впровадження моделей циркулярної економіки та професійної підготовки фахівців з цього напряму. Про масштаб актуальності проблеми впровадження концепту циркулярної економіки у вищу освіту свідчить той факт, що різні країни активно діляться досвідом розроблення освітніх програм для підготовки фахівців циркулярної (зеленої) економіки. Для дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки були обрані Фінляндська Республіка, яка є лідером у впровадженні циркулярної економіки в Європі, та Республіка Польща, яка досить швидко переходить до моделей циркулярної економіки
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Сисоєв, О.
    Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 79-85, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр з циркулярної економіки -- виробничий проєкт -- форми професійної підготовки -- навчальний план професійної підготовки
Анотація: Статтю присвячено комплексному аналізу навчального плану професійної підготовки бакалаврів з циркулярної економіки у Сілезькій Політехніці Республіки Польща. Показано, що така підготовка, яка вперше запроваджена у Польщі з 2018 року, має практико орієнтований характер і спрямована на системну підготовку бакалаврів до реалізації завдань циркулярної економіки. Проаналізовано структуру навчального плану, кількість годин, що відведена на вивчення окремих предметів і модулів за вибором, послідовність вивчення предметів, види практичної підготовки, проєктної діяльності студентів, форми навчання та їх співвідношення. Звернено увагу на «сходинкову» структуру навчального плану, яка виявляється у поєднанні складності предметів, їх професійної спрямованості і вивчення за окремими семестрами; значний обсяг годин, що відводяться на вивчення англійської мови, наявність виробничої практики з виконанням виробничого проєкту. Аналіз навчальних планів підготовки фахівців з циркулярної економіки на рівні бакалаврів показує, що професійна підготовка бакалаврів є практико орієнтованою з використанням сучасних технологій навчання, зокрема виконання як навчальних проєктів, так і проєктів на конкретному виробництві (виробничих проєктів). Зроблено висновок, що вивчення досвіду Республіки Польща, зокрема аналіз навчальних планів професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки, дозволяють використати досвід наших сусідів для створення, якщо ще і не цілісної системи підготовки таких фахівців, то хоча б окремих навчальних курсів для реалізації ідей зеленої економіки в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: О168872740/2021/10
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2021р. № 10 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України / В. Огнев’юк, С. Сисоєва. - С.6-14
Горохолінська, І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти / І. Горохолінська, О. Бродецький. - С.15-23
Калінічева, Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева. - С.24-36
Любовець, О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді / О. Любовець. - С.37-44
Проценко, О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [и др.]. - С.45-55
Інші автори: Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Скрипник, І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.56-65
Olewniczak, K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia / K. Olewniczak. - С.66-72
Чікарькова, М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19 / М. Чікарькова. - С.73-80
Сисоєв, О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії / О. Сисоєв. - С.81-89
Слуцький, Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США / Я. Слуцький. - С.90-97
Філатов, А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття / А. Філатов. - С.98-105
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: О168872740/2020/9
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2020р. № 9 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Błasiak, W. Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain / W. Błasiak. - С.6-12
Charchuła, J. Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia / J. Charchuła. - С.13-20
Ракітянська, Л. Історія світового музичного мистецтва в контексті взаємозв’язку емоційного та раціонального / Л. Ракітянська. - С.21-28
Батечко, Н. Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.29-37
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку / О. Сисоєв. - С.38-45
Дічек, Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти / Н. Дічек. - С.46-60
Скрипник, Т. Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" / Т. Скрипник [и др.]. - С.61-74
Інші автори: Аль-Хамісі Д., Мартинчук О., Бірюкова К.
Złociak, M. Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka / M. Złociak. - С.75-85
Kowalska, S. Edukacyjne aspekty kształcenia w bezdomności / S. Kowalska. - С.86-90
Слуцький, Я. Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід / Я. Слуцький. - С.91-100
Jędrzejak, L. Aspiracje zawodowe uczniów liceum na przykładzie klasy z maturą polską i klasy z maturą międzynarodową / L. Jędrzejak. - С.101-112
Lewandowska, D. Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku / D. Lewandowska, D. Korzan. - С.113-127
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: О283150799/2021/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Петрощук, Н. Організація дитячих дошкільних закладів освіти у Києві (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. Петрощук. - С.1-14
Братко, М. Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу / М. Братко. - С.15-36
Сисоєв, О. Концепт «компетентність з циркулярної економіки» в міжнародному науковому просторі / О. Сисоєв. - С.37-49
Зубехіна, Т. Туристична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Т. Зубехіна [и др.]. - С.50-65
Інші автори: Терлецький В., Ольхова-Марчук Н., Кушнір В.
Горбань, О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня / О. Горбань, В. Федюк. - С.66-83
Грицак, Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики / Н. Грицак. - С.84-102
Хоружа, Л. Соціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію / Л. Хоружа. - С.103-117
Вакулова, І. Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених / І. Вакулова. - С.118-140
Мосьпан, Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів / Н. Мосьпан. - С.141-153
Nalyvaiko, O. Canvas lms: opportunities and features / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko. - С.154-172
Хомік, О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams / О. Хомік, Н. Савчук. - С.173-195
Сяо, Лей. Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / Лей Сяо. - С.196-209
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: О283150799/2020/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохоньок, З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою / З. Мохоньок. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабенко, О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору / О. Жабенко. - С.30-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти / О. Сисоєв. - С.48-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Наход, С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз / С. Наход. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності / Т. Потапчук, М. Клепар. - С.85-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - С.97-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Полєвікова, О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи / Л. Нежива, С. Паламар. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання / О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков. - С.143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги / Л. Назаренко. - С.163-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки / Я. Яненко. - С.182-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Козьменко, О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова" / О. Козьменко. - С.195-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів / А. Січкар, В. Дем'яненко. - С.214-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ / М. Козир. - С.231-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Сисоєв, О.
    Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 72-80, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- організація навчання -- післядипломна освіта -- професійна підготовка
Анотація: Статтю присвячено аналізу організації і змісту післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща на прикладі Сілезької Політехніки. Наголошено, що Республіка Польща робить значні кроки в розвитку циркулярної економіки й професійної підготовки фахівців до реалізації її ідей. На основі аналізу програм післядипломної освіти «Циркулярна економіка і чисте виробництво на практиці» та «Циклічна інженерія» Сілезької Політехніки в статті розкрито вимоги, права та обов’язки слухачів післядипломних студій; обґрунтовано знання, вміння й компетентності, які вони набувають у процесі підготовки за програмами циркулярної економіки; а також форми навчання та зміст дипломів, які слухачі отримують після підготовки, і напрями можливого працевлаштування. Акцентовано, що в системі післядипломної освіти Сілезької Політехніки існують програми як безпосередньо із циркулярної економіки, так і з окремих проблем, які відносяться до сфери діяльності таких фахівців та сприяють розвитку економіки замкненого циклу. Доведено, що підготовка фахівців із циркулярної економіки на післядипломних студіях набуває системного характеру за охопленням змістом тих проблем, які стосуються професійної діяльності фахівців із циркулярної економіки. Наголошено, що беззаперечною цінністю таких освітніх програм є долучення до їх розроблення й визначення змісту підготовки фахівців не тільки викладачів закладів вищої освіти, а й громадських і фахових товариств, які опікуються проблемами збереження навколишнього середовища, переробленням відходів тощо. Освітні програми із циркулярної економіки в Сілезькій Політехніці є практикоорієнтованими, вони включають консультації в компаніях циркулярного виробництва, тренінги з практики бізнесу, а також виконання проєкту впровадження під керівництвом експертів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.
Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: Н057263/2020/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Скрипник, Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід / Т. Скрипник. - С.7-15
Хмєлевська, М. Попередження агресії в молоді: соціальний аспект / М. Хмєлевська. - С.16-23
Ostrovska, G. The technological approach to the studying of literature in school / G. Ostrovska. - С.24-30
Kreimeyer, J. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine / J. Kreimeyer [и др.]. - С.31-40
Інші автори: Zaporozhets O., Smith J., Lozova O.
Сисоєв, О. Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка / О. Сисоєв. - С.41-48
Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти») / Н. Лопіна. - С.49-59
Mospan, N. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects / N. Mospan, V. Slipchuk. - С.60-70
Кульбашна, Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - С.71-77
Subashkevych, I. Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs / I. Subashkevych, V. Korniat, Loboda V. . - С.78-86
Sysoieva, S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.87-94
Bulvinska, O. Students’ participation in quality assuarance at university / O. Bulvinska, L. Chervona. - С.95-101
Заскалєта, С. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта, Н. Буглай. - С.102-108
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: Н057263/2022/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Аніщенко, О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі / О. Аніщенко. - С.7-16
Калінічева, Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір / Г. Калінічева. - С.17-28
Корнят, В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / В. Корнят. - С.29-35
Павлова, Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики / Н. Павлова. - С.36-44
Mospan, N. Teaching emotional english intonation / N. Mospan. - С.45-51
Кл.слова: відеокурси, англійська інтонація
Durdas, A. / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Yu., Starosta H., Kostenko O.
Мурзіна, О. Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість / О. Мурзіна. - С.60-65
Кондратенко, В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання / В. Кондратенко [и др.]. - С.66-72
Інші автори: Зайцев І., Любимов В., Черевко А.
Лавриненко, О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації / О. Лавриненко
Бульвінська, О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.82-92
Стойка, О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи / О. Стойка. - С.93-99
Сисоєв, О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам / О. Сисоєв. - С.100-107
Durdas, A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H., Kostenko O.
Кл.слова: креативність, суб’єктивне благополуччя, можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: Н057263/2019/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шумигора, Л. Концептуальні основи моделювання інтегрованого освітнього середовища закладу вищої освіти / Л. Шумигора. - С.7-12
Муращенко, О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти / О. Муращенко. - С.13-18
Сисоєв, О. Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності / О. Сисоєв. - С.19-25
Купрій, Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") / Т. Купрій, С. Щудло. - С.26-31
Мартиненко, С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти / С. Мартиненко. - С.32-37
Kudlay, A. Tutor’s role in professional training of the police officers / A. Kudlay. - С.38-41
Ракітянська, Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту / Л. Ракітянська. - С.42-46
Sholihati, A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking / A. Sholihati, W. Wuri. - С.47-51
Kurniasari, W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / W. Kurniasari, E. Purwanta. - С.52-56
Alizunna, D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / D. Alizunna, E. Zubaidah. - С.57-61
Галицька, M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches / M. Галицька, Н. Рекун. - С.62-67
Bulvinska, O. Interactive methods in communicative education / O. Bulvinska, N. Khanykina. - С.68-73
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)