Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєв, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 7-26, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницьке поле -- емпіричние -- професійні якості -- дослідження -- педагогічні засади
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сучасних досліджень, які стосуються професійної підготовки фахівців економічної галузі з метою виявлення прогалин у дослідницькому полі означеної проблеми – професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки. На підставі результатів теоретичного аналізу наукових досліджень підготовки економістів в Україні наведемо підсумки проблематики цих робіт. Проблематику можна поділити на 4 блоки тем, кожна з яких має свої підтеми: Формування професійних компетентностей майбутніх економістів – 1) формування умінь і навичок; 2) формування професійних компетентностей різними засобами. Організаційно-методичні (педагогічні) засади – 1) організаційно-педагогічні засади; 2) дидактичні або педагогічні умови; 3) теоретико-методологічні аспекти; 4) методика розвитку професійних якостей. Підготовка майбутніх економістів в Україні – 1) підготовка певної категорії економістів; 2) підготовка до певного виду діяльності; 2) засоби підвищення якості професійної підготовки; 3) використання ІКТ у професійній діяльності економістів; 5) дистанційне навчання. засоби підвищення якості професійної підготовки. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх економістів – Республіки Польща, Німеччина, Велика Британія та США. Показано, що зарубіжний досвід підготовки фахівців економічної галузі у контексті сучасних вимог глобального економічного простору і появи нових економічних спеціальностей вивчається недостатньо. Це стосується, зокрема професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки, які мають відіграти важливу роль у повоєнному відновленні України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Сисоєв, О.
    Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 79-85, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр з циркулярної економіки -- виробничий проєкт -- форми професійної підготовки -- навчальний план професійної підготовки
Анотація: Статтю присвячено комплексному аналізу навчального плану професійної підготовки бакалаврів з циркулярної економіки у Сілезькій Політехніці Республіки Польща. Показано, що така підготовка, яка вперше запроваджена у Польщі з 2018 року, має практико орієнтований характер і спрямована на системну підготовку бакалаврів до реалізації завдань циркулярної економіки. Проаналізовано структуру навчального плану, кількість годин, що відведена на вивчення окремих предметів і модулів за вибором, послідовність вивчення предметів, види практичної підготовки, проєктної діяльності студентів, форми навчання та їх співвідношення. Звернено увагу на «сходинкову» структуру навчального плану, яка виявляється у поєднанні складності предметів, їх професійної спрямованості і вивчення за окремими семестрами; значний обсяг годин, що відводяться на вивчення англійської мови, наявність виробничої практики з виконанням виробничого проєкту. Аналіз навчальних планів підготовки фахівців з циркулярної економіки на рівні бакалаврів показує, що професійна підготовка бакалаврів є практико орієнтованою з використанням сучасних технологій навчання, зокрема виконання як навчальних проєктів, так і проєктів на конкретному виробництві (виробничих проєктів). Зроблено висновок, що вивчення досвіду Республіки Польща, зокрема аналіз навчальних планів професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки, дозволяють використати досвід наших сусідів для створення, якщо ще і не цілісної системи підготовки таких фахівців, то хоча б окремих навчальних курсів для реалізації ідей зеленої економіки в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 110-115, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- бізнес-модель -- фахівець
Анотація: У статті розглядається змістова компонента професійної підготовки фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в Республіці Польща. Наголошено, що вивчення досвіду Республіки Польща, яка зайняла активну позицію в розвитку циркулярної економіки та професійної підготовки фахівців до її впровадження, важливе для України з огляду на близькість її територіально, історично та за культурною спадщиною. Акцентовано, що в процесі прискорення переходу до циркулярної економіки досить вагомими факторами є освіта й професійна підготовка фахівців до реалізації цілей та завдань циркулярної економіки, які повною мірою узгоджуються з цілями глобального сталого розвитку. Доведено, що вагомого значення має підготовка фахівців з циркулярної економіки до прогностичної діяльності, до здатності побачити, в якому секторі економічної діяльності можна отримати найбільш вражаючі результати з точки зору не тільки економічного ефекту, а й збереження навколишнього середовища і здоров’я населення. Зроблено висновок, що професійна підготовка фахівців з циркулярної економіки має бути спрямована на формування знань щодо: чинників врахування пріоритетності галузі для впровадження циркулярної економіки; застосування бізнес-моделей циркулярної економіки; методології еволюційного характеру діяльності; методики оцінювання засобами експертної оцінки; можливостей впровадження конкретних моделей циркулярної економіки в польських реаліях; адаптації бізнес-моделей до окремих галузей з урахуванням контексту саме польського ринку; пристосування циркулярних бізнес-моделей до пріоритетних галузей з точки зору циркулярної економіки в Польщі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Сисоєв, О.
    Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 72-80, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- організація навчання -- післядипломна освіта -- професійна підготовка
Анотація: Статтю присвячено аналізу організації і змісту післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща на прикладі Сілезької Політехніки. Наголошено, що Республіка Польща робить значні кроки в розвитку циркулярної економіки й професійної підготовки фахівців до реалізації її ідей. На основі аналізу програм післядипломної освіти «Циркулярна економіка і чисте виробництво на практиці» та «Циклічна інженерія» Сілезької Політехніки в статті розкрито вимоги, права та обов’язки слухачів післядипломних студій; обґрунтовано знання, вміння й компетентності, які вони набувають у процесі підготовки за програмами циркулярної економіки; а також форми навчання та зміст дипломів, які слухачі отримують після підготовки, і напрями можливого працевлаштування. Акцентовано, що в системі післядипломної освіти Сілезької Політехніки існують програми як безпосередньо із циркулярної економіки, так і з окремих проблем, які відносяться до сфери діяльності таких фахівців та сприяють розвитку економіки замкненого циклу. Доведено, що підготовка фахівців із циркулярної економіки на післядипломних студіях набуває системного характеру за охопленням змістом тих проблем, які стосуються професійної діяльності фахівців із циркулярної економіки. Наголошено, що беззаперечною цінністю таких освітніх програм є долучення до їх розроблення й визначення змісту підготовки фахівців не тільки викладачів закладів вищої освіти, а й громадських і фахових товариств, які опікуються проблемами збереження навколишнього середовища, переробленням відходів тощо. Освітні програми із циркулярної економіки в Сілезькій Політехніці є практикоорієнтованими, вони включають консультації в компаніях циркулярного виробництва, тренінги з практики бізнесу, а також виконання проєкту впровадження під керівництвом експертів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Мартиненко, C.
    Методологія порівняльного дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки в окремих країнах Європи [Електронний ресурс] / C. Мартиненко, О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
еквівалентність -- методологія -- етапи -- концепція -- дослідження
Анотація: У статті розкривається методологія порівняльного дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки в окремих країнах Європи. З отриманням Україною незалежності активізувалися педагогічні дослідження з вивчення досвіду розвитку освіти в провідних країнах світу, зокрема в країнах Європейського Союзу, з метою запозичення кращого досвіду для України з урахуванням нашої ментальності, історії, культурних й освітніх традицій. Почала активно розвиватися така гілка педагогічної науки, як порівняльна педагогіка, зокрема порівняльна професійна педагогіка. При дослідженні тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській республіці, Республіці Польща та Україні запропоновано використання розуміння методології як вчення про організацію діяльності (А. Новіков, Д. Новіков). Організація наукового пошуку в проблемному полі порівняльної педагогіки розкривається через: доведення еквівалентності країн щодо вивчення явища, яке обрано для дослідження; визначення етапів проведення порівняльного дослідження; формулювання концепції дослідження та обґрунтування критеріїв дослідження. Показано, що важливого значення для проведення міждисциплінарного порівняльного педагогічного дослідження набуває використання п’ятирівневої методології (рівні: філософсько-світоглядний, загальнонауковий, конкретнонауковий (дисциплінарний), міждисциплінарний, технологічний), використання наукових підходів, що відображають методологічне підґрунтя досягнення мети дослідження й проміжних цілей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сисоєв, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Сисоєв, О.
    Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 127-134, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- післядипломна освіта -- економіка управління відходами
Анотація: У статті розглядається зміст підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща у процесі післядипломної освіти за різними напрямами на прикладі Сілезької Політехніки. Акцентовано, що це дає змогу фахівцям різного профілю отримати знання з циркулярної економіки і спрямувати свою професійну діяльність на вирішення стратегічних екологічних завдань відповідно до цілей сталого розвитку суспільства. Проаналізовано навчальні плани та форми організації навчання за напрямами: інженерія середовища та енергетика, економіка управління відходами, альтернативні види палива та використання енергії відходів, системи охорони повітря та управління навколишнім середовищем, системи безпеки водопостачання. Аналіз навчальних планів підготовки фахівців із циркулярної економіки за різними напрямами дозволяє констатувати, що навчання триває не більше двох семестрів, здійснюється за заочною формою, що надає можливість поєднувати навчання з професійною діяльністю. Серед форм навчання перевага надається лекціям з огляду на новизну тематики й відсутність відповідної навчально-методичної літератури, підручників тощо. Підкреслено, що в процесі навчання використовуються найсучасніші документи й програми Європейського Союзу. Показано, що для України ця проблема набуває значної актуальності, оскільки відновлення України після війни буде вимагати саме таких фахівців для її розбудови, тому перспективним завданням є аналіз можливостей впровадження підготовки фахівців із циркулярної економіки в Україні в системі як вищої, так і післядипломної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Сисоєв, О.
    Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відновлення економіки -- циркулярна економіка -- післядипломна освіта -- просвіта молоді -- європейські країни
Анотація: У статті розкриваються тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща. До таких тенденцій віднесено: створення нормативно-правової бази для розвитку циркулярної економіки і підготовки фахівців з циркулярної економіки; впровадження фінансування проєктів, що підтримують розвиток циркулярної економіки, зокрема підготовку фахівців до впровадження моделей циркулярної економіки; взаємозумовленість розвитку економічної теорії й змісту практичної підготовки фахівців з циркулярної економіки; просвіта дітей, молоді і всього населення країни щодо їхньої ролі в охороні навколишнього середовища; різноманітність суб’єктів, задіяних у підготовці фахівців із циркулярної економіки; пріоритетність післядипломної освіти в підготовці фахівців із циркулярної економіки; урізноманітнення форм і методів навчання циркулярній економіці; розгортання професійної підготовки із циркулярної економіки в закладах вищої освіти; забезпечення практико-орієнтованої підготовки з використанням як навчальних проєктів, так і проєктів на конкретному виробництві (виробничих проєктів); відбір для формування змістової компоненти професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки у Республіці Польща; навчання фахівців застосовувати бізнес-моделі циркулярної економіки. Зроблено висновок, що врахування тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща має вагоме значення для відновлення економіки України, оскільки вони вказують напрями і шляхи досягнення цілей на основі використання досвіду європейської країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Сисоєв, О.
    Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 100-107, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- циркулярна економіка -- цілі сталого розвитку
Анотація: У статті розглядається економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам суспільства; зазначається, що економічна освіта для сталого розвитку є цілісною і охоплює зміст навчальних програм, результати навчання, методи навчання і учіння, освітнє середовище. Саме освіта в інтересах сталого розвитку надає можливість побудови «зелених» економік і суспільств, оскільки забезпечує розвиток в учнів навичок, необхідних для «зелених» робочих місць; формує мотивацію людей до життєдіяльності відповідно до цілей сталого розвитку. Питання охорони середовища, налагодження чистої економіки почали набирати значної актуальності після того, як Республіка Польща приєдналася до Європейського Союзу. В умовах ринкової економіки вагомого значення має інноваційний підхід до вищої економічної освіти, оскільки особливої актуальності набуває підготовка фахівців нової формації для економічної галузі в умовах модернізації економічних відносин, утвердження ринкових принципів господарювання, суспільних і соціальних перетворень. Циркулярна економіка та підготовка фахівців із циркулярної економіки – це шлях до вирішення економічних завдань і проблем навколишнього середовища. Свідоме ставлення до збереження навколишнього середовища й впровадження відповідних технологій господарювання формується в дітей Польщі ще на етапі навчання підприємництву в старшій школі. Показано, що циркулярна економіка своїми коренями базується на гуманістичній і демократичній освіті, реалізуючи принцип людиноцентризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Сисоєв, О.
    Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 24-35, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- тенденція -- фахівець -- циркулярна економіка
Анотація: У статті розглянуто провідну тенденцію професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні – спрямованість на виконання цілей сталого розвитку; зроблено висновок про взаємозв’язок і взаємозумовленість підготовки фахівців із циркулярної економіки та виконання Цілей сталого розвитку. Показано, що підготовка таких фахівців наближує кожну країну до виконання 17 цілей сталого розвитку, які були визначені у вересні 2015 року в рамках 70-ї сесії Генеральної Асамблеї ООН у Нью-Йорку на Саміті ООН зі сталого розвитку, і повною мірою відповідає спонукально-мотиваційному критерію порівняння тенденцій професійної підготовки фахівців у різних країнах, який відображає усвідомлену на державному і науковому рівні взаємозумовленість сталого розвитку суспільства та розвитку економічної науки та професійної підготовки фахівців з нових спеціальностей, що відповідають вимогами сталого розвитку та потребами глобальної економіки. Цей критерій характеризує також ступінь усвідомлення суспільством та вмотивованості громадян щодо необхідності виконання цілей сталого розвитку і тих загроз, які виникають при їх нехтуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 19-24, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
класифікація досліджень -- наукове дослідження -- порівняльна професійна педагогіка
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблематики наукових досліджень, присвячених професійній підготовці фахівців для економічної галузі. У результаті аналізу здійснено класифікацію сучасних досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх економістів: 1) дослідження, в яких розглядаються проблеми, що є не тільки загальними для підготовки майбутніх економістів, а й системними проблемами для підготовки інших фахівців; 2) дослідження, в яких аналізуються проблеми, що спрямовані на підготовку майбутніх економістів до певного виду діяльності, необхідної для їх професії, або стосуються засобів підвищення якості професійної підготовки майбутніх економістів, а також формування педагогічної компетентності у майбутніх фахівців економічної галузі, тобто підготовку викладачів економічних дисциплін; 3) наукові розвідки з порівняльної професійної педагогіки, що стосуються підготовки фахівців з економічних спеціальностей в інших країнах світу. Представлена класифікація наукових досліджень пов’язана з науковим ступенем, на здобуття якого подавалось дослідження: в дисертаційних дослідженнях докторського рівня піднімалися проблеми, які є системними для підготовки не тільки майбутніх економістів, а й інших фахівців. Дослідження кандидатського рівня більше спрямовані на окремі проблеми фахової підготовки майбутніх економістів. Наголошено, що досліджень, спрямованих на вивчення зарубіжного досвіду підготовки економістів, ще недостатньо, хоча належна увага приділяється таким країнам, як США, Велика Британія, Німеччина. Відзначається недостатня досліджень, спрямованих на вивчення досвіду Республіки Польща, яка є сусідом України, близька до неї культурою й історією.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Сисоєв, О.
    Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 132-144, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна (зелена) економіка -- фахівці -- критерії порівняння -- повоєнне відновлення -- вища освіта
Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні. Актуальність проблеми полягає у тому, що вагомого значення в усьому світі набуває збереження навколишнього середовища, екології планети в цілому. Відповіддю на такі глобальні виклики значною мірою є впровадження моделей циркулярної економіки та професійної підготовки фахівців з цього напряму. Про масштаб актуальності проблеми впровадження концепту циркулярної економіки у вищу освіту свідчить той факт, що різні країни активно діляться досвідом розроблення освітніх програм для підготовки фахівців циркулярної (зеленої) економіки. Для дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки були обрані Фінляндська Республіка, яка є лідером у впровадженні циркулярної економіки в Європі, та Республіка Польща, яка досить швидко переходить до моделей циркулярної економіки
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Сисоєв, О.
    Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 19-25, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.1925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- ліцензування -- управління -- заклади освіти -- вища освіта
Анотація: У статті здійснено узагальнення напрацювань українських вчених і практиків, що вивчали процеси ліцензування і акредитації закладу вищої освіти як процеси, що характеризують потенціал та ефективність діяльності установи; показано, що процедура акредитації є основною процедурою у сфері вищої освіти, яка поряд із процедурою ліцензування освітньої діяльності закладу вищої освіти становить основу механізму регламентації діяльності установи та системи забезпечення якості вищої освіти в Україні; проаналізовано етапи розвитку ліцензійно-акредитаційного процесу за часів незалежності України (Н. Сафонова); зроблено висновок, що в Україні склалася практика ліцензування і акредитації закладів вищої освіти; розкрито зміст методичних рекомендацій щодо акредитації освітніх програм вищої освіти України, які були розроблені членами консорціуму проекту QUAERE за результатами вивчення практики акредитації у країнах Європейського Союзу; зроблено висновок про важливість ефективного управління процесами ліцензування й акредитації закладу вищої освіти, а також підкреслено значення державного контролю в у сфері ліцензійної та акредитаційної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Сисоєв, О.
    Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 41-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
рециклінг -- циркулярна економіка -- сталий розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема підготовки фахівців принципово нового напряму для України, а саме фахівців з циркулярної економіки; розкривається економічна сутність та зміст поняття «циркулярна економіка»; аналізуються історичні аспекти її становлення; значення для сталого розвитку суспільства, збереження навколишнього середовища, здоров’я людей. Циркулярна, або економіка замкненого циклу – модель економічного розвитку, основою якої є раціональне використання ресурсів та їхнє відновлення; вона ґрунтується на подовженні життєвого циклу продукції, відновленні ресурсів, переробці вторинної сировини, переході від викопного палива до використання відновлюваних джерел енергії. Таким чином, відновлювальна, регенеративна та цілісна циркулярна економіка спрямована на підтримку сталого економічного розвитку без шкоди для навколишнього середовища. У статті зроблено висновок, що впровадження ідей і принципів циркулярної економіки потребує підготовки фахівців нової формації з відповідним рівнем екологічної свідомості та розумінням потреб сталого розвитку суспільства. Такі фахівці повинні не тільки мати досконалу економічну освіту, а й розумітися у питаннях виробництва, вміти швидко реагувати на проблеми захисту навколишнього середовища й здоров’я людей, мати активну громадянську позицію. У провідних країнах світу вже здійснюється професійна підготовка фахівців з циркулярної економіки. В Україні на сьогодні вона відсутня. Отже, в умовах зростаючого споживання, накопичення маси відходів, які не піддаються швидкій переробці в природному середовищі та чинять шкідливий вплив на навколишнє середовище, проблема підготовки фахівців з циркулярної економіки в Україні потребує негайного вирішення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 38-45, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.5 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
глобальний -- сталий розвиток -- циркулярна економіка -- фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Сисоєв, О.
    Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 81-89, DOI 10.28925/2226-3012.2021.109 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- вища освіта -- підготовка фахівців -- національна економіка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Сисоєв, О.
    Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 72-80, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.7280 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ліцензування -- державне регулювання -- контроль
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Сисоєв, О.
    Концепт «компетентність з циркулярної економіки» в міжнародному науковому просторі [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 37-49, DOI 10.28925/2312-5829.2021.43 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- матриця компетентностей -- компетентність з циркулярної економіки -- "зелені" фахівці -- екологізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Сисоєв, О.
    "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 48-68, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лінійна економіка -- професійна підготовка фахівців -- циркулярна економіка -- фахівець з циркулярної економіки
Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення понять «циркулярна економіка» та «фахівець з циркулярної економіки» в українському та польському науковому просторі. Показано, що в Україні на сьогоднішній день функціонує лінійна економічна модель, за якої підприємства видобувають природні ресурси та продають те, що вони виробляють споживачам, які викидають продукцію, якщо вона більше не служить своєму призначенню. Внаслідок функціонування такої моделі наші природні ресурси скорочуються, а кількість відходів, які ми створюємо, збільшується, що веде до екологічної нестабільності та погіршує навколишнє середовище. Поняття «фахівець з циркулярної економіки» в українському освітньому та економічному просторі відсутнє, на відміну від європейських країн, зокрема Республіки Польща, де циркулярну економіку розглядають як стратегію економічного розвитку та приділяється велика увага підготовці фахівців з циркулярної економіки й підвищення кваліфікації у цьому напрямі тих, хто вже працює. Зазначено мету роботи, що полягає у висвітленні підходів щодо розуміння циркулярної економіки й змісту діяльності фахівців з циркулярної економіки в українському та польському науковому просторі. Охарактеризовано циркулярну економіку як загальну назву економічної діяльності, яка спрямована на енергозбереження, регенеративне екологічно чисте виробництво та споживання. Підкреслено роль циркулярної економіки як найбільш вдалого способу збереження ресурсів і матеріалів, а відтак шляхом до постійного економічного зростання, на відміну від традиційної моделі економічного розвитку. Наголошено, що перехід до циркулярної економіки забезпечить створення нових робочих місць у багатьох галузях економіки. Українські фахівці, зокрема економісти, наголошують на важливість переходу до циркулярної економіки (замість лінійної).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: Н057263/2022/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Аніщенко, О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі / О. Аніщенко. - С.7-16
Калінічева, Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір / Г. Калінічева. - С.17-28
Корнят, В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / В. Корнят. - С.29-35
Павлова, Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики / Н. Павлова. - С.36-44
Mospan, N. Teaching emotional english intonation / N. Mospan. - С.45-51
Кл.слова: відеокурси, англійська інтонація
Durdas, A. / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Yu., Starosta H., Kostenko O.
Мурзіна, О. Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість / О. Мурзіна. - С.60-65
Кондратенко, В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання / В. Кондратенко [и др.]. - С.66-72
Інші автори: Зайцев І., Любимов В., Черевко А.
Лавриненко, О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації / О. Лавриненко
Бульвінська, О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.82-92
Стойка, О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи / О. Стойка. - С.93-99
Сисоєв, О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам / О. Сисоєв. - С.100-107
Durdas, A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H., Kostenko O.
Кл.слова: креативність, суб’єктивне благополуччя, можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: Н057263/2022/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі / О. Сисоєв. - С.7-26
Druhanova, O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - С.27-35
Прожогіна, І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології / І. Прожогіна. - С.36-48
Durdas, A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects / A. Durdas. - С.49-53
Різак, Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" / Г. Різак. - С.54-60
Яремчук, Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи / Н. Яремчук. - С.69-76
Стойка, О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині / О. Стойка. - С.69-76
Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 / В. Рябченко, О. Бульвінська. - С.77-86
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)