Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (19)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєва, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42(075)/В 14
Автор(и) : Вайнола, Ренате Хейкієвна, Сисоєва С. О.
Назва : Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології та соціальної педагогіки :
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.013.42(075)
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Підготовка майбутніх педагогів
Анотація: Посібник має на меті забезпечити викладання курсу "Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін", що є складовою частиною дисциплін психолого-педагогічного циклу для рівня магістерської підготовки. Засвоєння змісту запропонованих у посібнику матеріалів сприятиме формуванню і розвитку професійних та особистісних якостей магістрів соціальної педагогіки, що необхідні викладачу вищої школи.
Примірники : всього : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Вільні : Ф3(8), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(8), Ф2(34)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Р 64
Автор(и) : Кремень В. Г., Сухомлинська О. В., Бех І. Д., Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси : наукові праці
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-77-3
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- Розвиток освіти-- Методологія освіти --Україна
Зміст : Компетентнсний принцип освіти: "Навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Колектив і особистість у контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу в наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і української вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Розвиток освіти як суспільної цінності: історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Розвиток освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу/ І. В. Соколова.
Примірники : всього : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(3), Ф2(5), Ф3(3), ГП(2), ГП АБ(14), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014/О-72
Назва : Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :459 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-31-4:
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 378.014
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:51/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти : навчальний посібник для вчителів початкових класів
Вихідні дані : Київ: Початкова школа, 2005
Кільк.характеристики :96 с
ISBN, Ціна 966-8087-17-8:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:51
Предметні рубрики: Математика-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-творча діяльность--методика роботи над задачами
Анотація: У посібнику розкрмито методи і прийоми активізації начально-творчої діяльности учнів науроках математики та у позакласній роботі з математики.
Примірники : всього : Ф3(20), Ф2(1)
Вільні : Ф3(20), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/378/П 24
Назва : Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія
Вихідні дані : Київ: ВІПОЛ, 2001
Кільк.характеристики :502 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0743-0: 3.00, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 377/378
Предметні рубрики: Неперервна освіта
Анотація: Монографія висвітлює проблеми, пошуки і перспективи щодо технологізації освітнього процесу у неперервній професійній освіті, його психолого-педагогічні закономірності.
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.321/К 59
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2014
Кільк.характеристики :599 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-45-1: 45.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 378.091.321
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища спеціальна освіта-- Підготовка викладачів
Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна професійна діяльність--критерії готовності--навчальні плани--педагогічна інноватика
Примірники : всього : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Баловсяк,
Назва : Інформаційна компетентність фахівця : технології формування : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2006
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Академія Педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-8658-35-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- професійна освіта
Анотація: У посібнику проаналізовано розвиток неперервної професійної освіти у контексті її технологічного забезпечення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/С 59
Автор(и) : Соколова І. В.
Назва : Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями
Вихідні дані : Маріуполь; Донецьк: АРТ-ПРЕС, 2008
Кільк.характеристики :399 с
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
ISBN, Ціна 978-966-348-136-4: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.12.011.3-051
Предметні рубрики: Педагогіка-- педагогіка школи-- організація навчального процесу-- учитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасні підходи--професійна підготовка--міжнародне освітнє середовище
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051:0/С 40-505546162
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8063-08-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072) + 005.963.5:502(072) + 502(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна та спеціальна освіта-- Педагогічний коледж
Дошкільна педагогіка-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній вихователь--ефективність навчання--навчання природознавства--особистісний розвиток
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)