Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2015р.,N 5
Цікаві статті :
Кузьменко В. Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят/ В. Кузьменко; Віра Кузьменко (стр.2-7)
Лохвицька Л. Зарубіжні колеги про моральне виховання/ Л. Лохвицька; Любов Лохвицька (стр.8-11)
Скрипник Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми/ Т. Скрипник; Тетяна Скрипник (стр.12-15)
Стеценко І. Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції/ І. Стеценко; Ірина Стеценко (стр.16)
Стеценко І. Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару/ І. Стеценко; Ірина Стеценко (стр.17)
Остапенко Г. "Джміль" до школи підготує!/ Г. Остапенко; Ганна Остапенко (стр.18-19)
Бобир В. Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу/ В. Бобир; Валентина Бобир (стр.20-23)
Мельніченко Ю. Пластик-шоу-атлетико / Ю. Мельніченко; Юлія Мельниченко (стр.24-28)
Україна. М-во освіти і науки. Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України № 1/9-179 від 07.04.2015 р./ М-во освіти і науки Україна. (стр.28)
Ставицька О. Водний світ : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років/ О. Ставицька; Ольга Ставицька (стр.29)
Самошкіна Л. Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи/ Л. Самошкіна; Лариса Самошкіна (стр.30-31)
Гусєва О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття/ О. Гусєва; Ольга Гусєва (стр.32-33)
Стежками літа : музичний фестиваль до Міжнародного дня захисту дітей , Шахрай Наталія, Байдюк Сніжана (стр.34-39)
Зелена оаза : ландшафтний дизайн (стр.4 обкладинки)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/Н 15
Автор(и) : Чеботарьова О., Сухіна І. В., Скрипник Т. В., Рібцун Ю. В.
Назва : Навчально-методичний посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами . Ч. 2 . -2-ге вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки
Серія: Інклюзивна освіта
ISBN, Ціна 978-966-189-243-8:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Дефектологія-- Інклюзивна освіта
Анотація: Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обстоювання інтересів своєї дитини.
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Хоружа Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії/ Л. Хоружа, О. Тадеуш (стр.7-16)
Cherepekhina O. . The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/ O. Cherepekhina (стр.17-22)
Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/ Т. Скрипник, К. Бірюкова (стр.23-29)
Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.30-36)
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/ Н. Грицак (стр.37-43)
Tsiuniak O. . Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/ O. Tsiuniak (стр.44-48)
Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/ М. Нетреба (стр.49-54)
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови/ О., Петрова С. Огурцова О. (стр.55-60)
Mikhno O. . Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo/ O. Mikhno (стр.61-67)
Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/ О. Бульвінська (стр.68-73)
Михаськова М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. Михаськова
Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/ O. Pavlenko (стр.80-85)
Pappas G. . Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/ G. Pappas (стр.86-92)
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends/ N., Durdas A. Batechko N. (стр.93-98)
Kaminska M. . Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/ M. Kaminska (стр.99-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/ Т. Скрипник (стр.7-15)
Хмєлевська М. Попередження агресії в молоді: соціальний аспект/ М. Хмєлевська (стр.16-23)
Ostrovska G. The technological approach to the studying of literature in school/ G. Ostrovska (стр.24-30)
Kreimeyer J. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine/ J. Kreimeyer [и др.] (стр.31-40)
Сисоєв О. Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка/ О. Сисоєв (стр.41-48)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти»)/ Н. Лопіна (стр.49-59)
Mospan N. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects/ N. Mospan, V. Slipchuk (стр.60-70)
Кульбашна Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології/ Я. Кульбашна, І. Скрипник (стр.71-77)
Subashkevych I. Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs/ I. Subashkevych, V. Korniat, Loboda V. (стр.78-86)
Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.87-94)
Bulvinska O. Students’ participation in quality assuarance at university/ O. Bulvinska, L. Chervona (стр.95-101)
Заскалєта С. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта, Н. Буглай (стр.102-108)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/ G. Pappas (стр.1-14)
Лоза Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку/ Т. Лоза (стр.15-30)
Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/ О. Жадько (стр.31-43)
Куценко Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти/ Т. Куценко (стр.44-54)
Наумова В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку/ В. Наумова (стр.55-63)
Буйницька О. Цифровізація закладу вищої освіти/ О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк (стр.64-79)
Ветчанін Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics/ Є. Ветчанін, Д. Горбатовський (стр.80-93)
Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація/ Ю. Глінчук (стр.94-105)
Цуркан М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти/ М. Цуркан (стр.106-117)
Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/ Т. Скрипник (стр.118-130)
Мієр Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції/ Т. Мієр, Г. Бондаренко (стр.131-142)
Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/ О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова (стр.143-154)
Мельниченко О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу/ О. Мельниченко (стр.155-168)
Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/ N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak (стр.169-181)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологія -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Błasiak W. Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain/ W. Błasiak (стр.6-12)
Charchuła J. Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia/ J. Charchuła (стр.13-20)
Ракітянська Л. Історія світового музичного мистецтва в контексті взаємозв’язку емоційного та раціонального/ Л. Ракітянська (стр.21-28)
Батечко Н. Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.29-37)
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку/ О. Сисоєв (стр.38-45)
Дічек Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти/ Н. Дічек (стр.46-60)
Скрипник Т. Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/ Т. Скрипник [и др.] (стр.61-74)
Złociak M. Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka/ M. Złociak (стр.75-85)
Kowalska S. Edukacyjne aspekty kształcenia w bezdomności/ S. Kowalska (стр.86-90)
Слуцький Я. Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід/ Я. Слуцький (стр.91-100)
Jędrzejak L. Aspiracje zawodowe uczniów liceum na przykładzie klasy z maturą polską i klasy z maturą międzynarodową/ L. Jędrzejak (стр.101-112)
Lewandowska D. Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku/ D. Lewandowska, D. Korzan (стр.113-127)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Кочубейник О. Психологічний зміст аномії: конструювання опитувальника/ О. Кочубейник (стр.7-14)
Радчук Г. Освітній діалог як інноваційна гуманітарна технологія професійного становлення особистості у ВНЗ/ Г. Радчук (стр.15-21)
Редько С. . Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ С. Редько (стр.22-27)
Адамська З. . Теоретико-методологічні засади розвитку фасилітативних здібностей майбутнього психолога в контексті вищої професійної освіти/ З. Адамська (стр.28-33)
Плющ О. . Суб’єкт у сучасній психології: синергетична методологія аналізу/ О. Плющ (стр.34-38)
Зелінська Т. . Амбівалентний шлях життя дружини алкоголіка/ Т. Зелінська (стр.39-44)
Вінник Н. . Модель особистості інтелектуально обдарованого старшокласника/ Н. Вінник (стр.45-49)
Макарчук Н. Роль особистісної саморегуляції у превенції фрустрації в професійному середовищі/ Н. Макарчук, А. Стусь (стр.50-56)
Рафіков О. Соціальний оптимізм як чинник конкурентоздатності організації: оцінка експертів/ О. Рафіков (стр.57-62)
Варягіна А. Оцінка ефективності процесів громадської участі/ А. Варягіна (стр.63-68)
Товстокора Ю. . Комунікативна поведінка особистості: особливості взаємозв’язків між компонентами/ Ю. Товстокора (стр.69-75)
Шапаренко Ю. . Семантична диференціація авто- та гетеростереотипів у етнічній самосвідомості лемківського народу/ Ю. Шапаренко (стр.75-80)
Склярук А. . Соціально-психологічний аналіз проблемної сім’ї з позиції системного підходу/ А. Склярук (стр.81-87)
Петрунько О. . Внутрішньоособистісний конфлікт на стику конфліктології, практичної та клінічної психології/ О. Петрунько (стр.88-95)
Власенко І. . Внутрішньоособистісні конфлікти вчителів: мотиваційний аспект/ І. Власенко (стр.95-99)
Сидорко І. . Роль керівника в управлінні конфліктами у колективі/ І. Сидорко (стр.100-105)
Скрипник Т. . Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі/ Т. Скрипник (стр.106-111)
Дзюбинська М. . Внутрішня картина здоров’я дітей хворих на епілепсію: емпіричне дослідження/ М. Дзюбинська (стр.112-118)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва газети: Психолог -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Маценко В. Індивідуальність особистості/ В. Маценко (стр.4-7)
Рибалка В. Гуманістична психологія і педагогіка/ В. Рибалка (стр.8-11)
Попович К. Самооцінка підлітка/ К. Попович (стр.12-17)
Герасименко Є. Крила любові/ Є. Герасименко (стр.18-21)
Бєляєва О. Підвищення самооцінки/ О. Бєляєва, К. Попович (стр.22-49)
Веленко А. Протидія булінгу/ А. Веленко (стр.50-59)
Збарак О. Позитивні емоції/ О. Збарак (стр.60-63)
Щербина В. Депресія та пов'язана з нею суїцидальна поведінка в дітей і підлітків/ В. Щербина (стр.64-67)
Роденко О. Адаптація та дезадаптація/ О. Роденко (стр.68-75)
Діти з особливими потребами (стр.76-77)
Скрипник Т. Розлади аутичного спектра/ Т. Скрипник (стр.78-83)
Скрипник Т. Ресурси середовища для дітей з аутизмом/ Т. Скрипник (стр.84-91)
Інструментарій психолога (стр.92-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Аль-Хамісі Д., Мартинчук О., Бірюкова К.
Назва : Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2020. - № 9. - С. 61-74. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 (Шифр О168872740/2020/9). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--емоційний інтелект--інклюзивний клас--класний менеджмент--педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/С 41
Автор(и) : Скрипник Т. В.
Назва : Феноменологія аутизму : монографія
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2010
Кільк.характеристики :368 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-651-508-0:
ДРНТІ : 15.81
УДК : 37.015.3 + 616.896
Предметні рубрики: Психологія-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизонтогенез--аутизм--корекція порушень--холдинг-терапія--арт-терапія--анімалотерапія--феноменологія--психокорекція
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)