Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Розлади аутичного спектра
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 3/4. - С. 78-83 (Шифр П131260/2018/3/4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1. - С. 106-111. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/1). - ISSN 2078-1687
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Ресурси середовища для дітей з аутизмом
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 3/4. - С. 84-91 (Шифр П131260/2018/3/4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 7-15. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.1 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ерготерапевтичний підхід--інклюзивне навчання--міждисциплінарний супровід
Анотація: У статті йдеться про зміст роботи фахівців закладів освіти з інклюзивною формою навчання. Визначено, що ерготерапевтичний підхід враховує систему важливих чинників, які уможливлюють принципове покращення методичних засад та практичних орієнтирів діяльності фахівців в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у представленні шляхів удосконалення діяльності команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному освітньому середовищі з опорою на критерії ерготерапевтичного підходу. Серед використаних методів дослідження – порівняльно-педагогічний аналіз для диференціації змісту діяльності ерготерапевтів та сенсорних терапевтів у контексті інклюзивного навчання; системний аналіз, завдяки якому узагальнено чинники ефективної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на ерготерапевтичний підхід; метод прогнозування для розроблення особливої педагогічної реальності, що уможливлює впровадження стратегічних напрямів діяльності учасників команд супроводу з орієнтиром на визначені критерії успішності, етапи й відповідні їм методи та засоби. Представлено порівняльний аналіз сфер відповідальності та особливості змісту, обсягу та алгоритму діяльності ерготерапевта та сенсорного терапевта як фахівця, який частково дублює функції ерготерапевта, що дає змогу визначити умови по-справжньому відповідального підходу, закладеного у практиці роботи фахівців ерготерапевтичного напряму, та сформулювати настанови щодо ефективності організації підтримки дітей з ООП у закладі освіти. Подано розроблені нами чинники успішної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на системність, ресурсність, колегіальність, технологічність та науково доведену ефективність як головні критерії ерготерапевтичного підходу. Орієнтир саме на ці критерії, на наш розсуд, дає змогу фахівцям здійснювати осмислену, відповідальну й послідовну діяльність щодо розбудови стимулюючого й розвивального середовища для усіх учасників освітнього процесу, у тому числі для дітей з ООП.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Бірюкова К.
Назва : Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 23-29. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--інклюзивне навчання--команда супроводу--компетентність педагогів
Анотація: У статті аналізуються шляхи підвищення фахової компетентності педагогів міждисциплінарних команд супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Автори доходять висновку щодо доречності застосування коучингу для оволодіння фахівцями супроводу інклюзивними технологіями, а також здатністю працювати у режимі командної взаємодії. Представлено структуру навчально-тренінгової програми з опорою на модель ефективного керування командою, а також результати проведеного навчання 9 команд супроводу за цією програмою. Проаналізовано досягнення учасників команди супроводу щодо впровадження інклюзивних технологій, що передбачають перетворення освітнього середовища та реалізацію процесу успішного навчання і розвитку усіх учнів, у тому числі, учнів з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/С 41
Автор(и) : Скрипник Т. В.
Назва : Феноменологія аутизму : монографія
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2010
Кільк.характеристики :368 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-651-508-0:
ДРНТІ : 15.81
УДК : 37.015.3 + 616.896
Предметні рубрики: Психологія-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизонтогенез--аутизм--корекція порушень--холдинг-терапія--арт-терапія--анімалотерапія--феноменологія--психокорекція
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т. М.
Назва : “Дай кори мені, Березо!” Поема Г.В.Лонгфелло “Пісня про Гайавату”. Образ Гайавати
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 12. - С. 32-40 (Шифр З659149/2005/12)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т. М.
Назва : Сугестопедична технологія: використання музичних творів на уроках літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2006. - 3. - С. 23-27 (Шифр З659149/2006/3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Аль-Хамісі Д., Мартинчук О., Бірюкова К.
Назва : Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2020. - № 9. - С. 61-74. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 (Шифр О168872740/2020/9). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--емоційний інтелект--інклюзивний клас--класний менеджмент--педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/Н 15
Автор(и) : Чеботарьова О., Сухіна І. В., Скрипник Т. В., Рібцун Ю. В.
Назва : Навчально-методичний посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами . Ч. 2 . -2-ге вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки
Серія: Інклюзивна освіта
ISBN, Ціна 978-966-189-243-8:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Дефектологія-- Інклюзивна освіта
Анотація: Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обстоювання інтересів своєї дитини.
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)