Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2015р.,N 5
Цікаві статті :
Кузьменко В. Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят/ В. Кузьменко; Віра Кузьменко (стр.2-7)
Лохвицька Л. Зарубіжні колеги про моральне виховання/ Л. Лохвицька; Любов Лохвицька (стр.8-11)
Скрипник Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми/ Т. Скрипник; Тетяна Скрипник (стр.12-15)
Стеценко І. Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції/ І. Стеценко; Ірина Стеценко (стр.16)
Стеценко І. Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару/ І. Стеценко; Ірина Стеценко (стр.17)
Остапенко Г. "Джміль" до школи підготує!/ Г. Остапенко; Ганна Остапенко (стр.18-19)
Бобир В. Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу/ В. Бобир; Валентина Бобир (стр.20-23)
Мельніченко Ю. Пластик-шоу-атлетико / Ю. Мельніченко; Юлія Мельниченко (стр.24-28)
Україна. М-во освіти і науки. Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України № 1/9-179 від 07.04.2015 р./ М-во освіти і науки Україна. (стр.28)
Ставицька О. Водний світ : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років/ О. Ставицька; Ольга Ставицька (стр.29)
Самошкіна Л. Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи/ Л. Самошкіна; Лариса Самошкіна (стр.30-31)
Гусєва О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття/ О. Гусєва; Ольга Гусєва (стр.32-33)
Стежками літа : музичний фестиваль до Міжнародного дня захисту дітей , Шахрай Наталія, Байдюк Сніжана (стр.34-39)
Зелена оаза : ландшафтний дизайн (стр.4 обкладинки)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/Н 15
Автор(и) : Чеботарьова О., Сухіна І. В., Скрипник Т. В., Рібцун Ю. В.
Назва : Навчально-методичний посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами . Ч. 2 . -2-ге вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки
Серія: Інклюзивна освіта
ISBN, Ціна 978-966-189-243-8:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Дефектологія-- Інклюзивна освіта
Анотація: Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими потребами; методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб таких учнів вдома та в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; поради батькам стосовно взаємодії з учителями та фахівцями, обстоювання інтересів своєї дитини.
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Хоружа Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії/ Л. Хоружа, О. Тадеуш (стр.7-16)
Cherepekhina O. . The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/ O. Cherepekhina (стр.17-22)
Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/ Т. Скрипник, К. Бірюкова (стр.23-29)
Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.30-36)
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/ Н. Грицак (стр.37-43)
Tsiuniak O. . Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/ O. Tsiuniak (стр.44-48)
Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/ М. Нетреба (стр.49-54)
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови/ О., Петрова С. Огурцова О. (стр.55-60)
Mikhno O. . Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo/ O. Mikhno (стр.61-67)
Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/ О. Бульвінська (стр.68-73)
Михаськова М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. Михаськова
Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/ O. Pavlenko (стр.80-85)
Pappas G. . Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/ G. Pappas (стр.86-92)
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends/ N., Durdas A. Batechko N. (стр.93-98)
Kaminska M. . Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/ M. Kaminska (стр.99-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/ Т. Скрипник (стр.7-15)
Хмєлевська М. Попередження агресії в молоді: соціальний аспект/ М. Хмєлевська (стр.16-23)
Ostrovska G. The technological approach to the studying of literature in school/ G. Ostrovska (стр.24-30)
Kreimeyer J. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine/ J. Kreimeyer [и др.] (стр.31-40)
Сисоєв О. Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка/ О. Сисоєв (стр.41-48)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти»)/ Н. Лопіна (стр.49-59)
Mospan N. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects/ N. Mospan, V. Slipchuk (стр.60-70)
Кульбашна Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології/ Я. Кульбашна, І. Скрипник (стр.71-77)
Subashkevych I. Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs/ I. Subashkevych, V. Korniat, Loboda V. (стр.78-86)
Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.87-94)
Bulvinska O. Students’ participation in quality assuarance at university/ O. Bulvinska, L. Chervona (стр.95-101)
Заскалєта С. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта, Н. Буглай (стр.102-108)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Бірюкова К.
Назва : Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 23-29. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--інклюзивне навчання--команда супроводу--компетентність педагогів
Анотація: У статті аналізуються шляхи підвищення фахової компетентності педагогів міждисциплінарних команд супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Автори доходять висновку щодо доречності застосування коучингу для оволодіння фахівцями супроводу інклюзивними технологіями, а також здатністю працювати у режимі командної взаємодії. Представлено структуру навчально-тренінгової програми з опорою на модель ефективного керування командою, а також результати проведеного навчання 9 команд супроводу за цією програмою. Проаналізовано досягнення учасників команди супроводу щодо впровадження інклюзивних технологій, що передбачають перетворення освітнього середовища та реалізацію процесу успішного навчання і розвитку усіх учнів, у тому числі, учнів з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/ G. Pappas (стр.1-14)
Лоза Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку/ Т. Лоза (стр.15-30)
Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/ О. Жадько (стр.31-43)
Куценко Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти/ Т. Куценко (стр.44-54)
Наумова В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку/ В. Наумова (стр.55-63)
Буйницька О. Цифровізація закладу вищої освіти/ О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк (стр.64-79)
Ветчанін Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics/ Є. Ветчанін, Д. Горбатовський (стр.80-93)
Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація/ Ю. Глінчук (стр.94-105)
Цуркан М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти/ М. Цуркан (стр.106-117)
Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/ Т. Скрипник (стр.118-130)
Мієр Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції/ Т. Мієр, Г. Бондаренко (стр.131-142)
Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/ О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова (стр.143-154)
Мельниченко О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу/ О. Мельниченко (стр.155-168)
Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/ N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak (стр.169-181)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологія -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Błasiak W. Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain/ W. Błasiak (стр.6-12)
Charchuła J. Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia/ J. Charchuła (стр.13-20)
Ракітянська Л. Історія світового музичного мистецтва в контексті взаємозв’язку емоційного та раціонального/ Л. Ракітянська (стр.21-28)
Батечко Н. Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.29-37)
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку/ О. Сисоєв (стр.38-45)
Дічек Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти/ Н. Дічек (стр.46-60)
Скрипник Т. Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/ Т. Скрипник [и др.] (стр.61-74)
Złociak M. Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka/ M. Złociak (стр.75-85)
Kowalska S. Edukacyjne aspekty kształcenia w bezdomności/ S. Kowalska (стр.86-90)
Слуцький Я. Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід/ Я. Слуцький (стр.91-100)
Jędrzejak L. Aspiracje zawodowe uczniów liceum na przykładzie klasy z maturą polską i klasy z maturą międzynarodową/ L. Jędrzejak (стр.101-112)
Lewandowska D. Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku/ D. Lewandowska, D. Korzan (стр.113-127)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 118-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--інклюзивне навчання--інклюзивне освітнє середовище--класний менеджмент
Анотація: В статті розкривається сутність цілеспрямованої та послідовної підготовки освітнього середовища до інклюзивного навчання у закладах освіти. Автор розкриває обмежений і суперечливий характер поняття «інклюзивне освітнє середовище» в українських нормативно-правових та навчально-методичних розробках; представляє міжнародні орієнтири, за якими освітнє середовище набуває таких характеристик, як: безперешкодне, стимулююче, підтримувальне, розвивальне для усіх учнів. Автор ретельно аналізує зміст та структурні компоненти стратегії «Класний менеджмент», спрямованої на позитивне перетворення освітнього середовища для успіху кожного учасника освітнього процесу. Представлено дослідження щодо впровадження стратегії «Класний менеджмент» в освітній процес, у якому взяли участь сім закладів освіти. Метою дослідження було здійснити позитивні перетворення в освітньому середовищі закладів освіти як підґрунтя впровадження ефективного інклюзивного навчання. Отримані результати засвідчили дієвість стратегії «Класний менеджмент», що позитивно перетворює освітнє середовище і сприяє розбудові грамотного інклюзивного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2015/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дефектологія
Педагогіка-- Спеціальна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--корекційно-розвивальна робота--аутизм
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Кочубейник О. Психологічний зміст аномії: конструювання опитувальника/ О. Кочубейник (стр.7-14)
Радчук Г. Освітній діалог як інноваційна гуманітарна технологія професійного становлення особистості у ВНЗ/ Г. Радчук (стр.15-21)
Редько С. . Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ С. Редько (стр.22-27)
Адамська З. . Теоретико-методологічні засади розвитку фасилітативних здібностей майбутнього психолога в контексті вищої професійної освіти/ З. Адамська (стр.28-33)
Плющ О. . Суб’єкт у сучасній психології: синергетична методологія аналізу/ О. Плющ (стр.34-38)
Зелінська Т. . Амбівалентний шлях життя дружини алкоголіка/ Т. Зелінська (стр.39-44)
Вінник Н. . Модель особистості інтелектуально обдарованого старшокласника/ Н. Вінник (стр.45-49)
Макарчук Н. Роль особистісної саморегуляції у превенції фрустрації в професійному середовищі/ Н. Макарчук, А. Стусь (стр.50-56)
Рафіков О. Соціальний оптимізм як чинник конкурентоздатності організації: оцінка експертів/ О. Рафіков (стр.57-62)
Варягіна А. Оцінка ефективності процесів громадської участі/ А. Варягіна (стр.63-68)
Товстокора Ю. . Комунікативна поведінка особистості: особливості взаємозв’язків між компонентами/ Ю. Товстокора (стр.69-75)
Шапаренко Ю. . Семантична диференціація авто- та гетеростереотипів у етнічній самосвідомості лемківського народу/ Ю. Шапаренко (стр.75-80)
Склярук А. . Соціально-психологічний аналіз проблемної сім’ї з позиції системного підходу/ А. Склярук (стр.81-87)
Петрунько О. . Внутрішньоособистісний конфлікт на стику конфліктології, практичної та клінічної психології/ О. Петрунько (стр.88-95)
Власенко І. . Внутрішньоособистісні конфлікти вчителів: мотиваційний аспект/ І. Власенко (стр.95-99)
Сидорко І. . Роль керівника в управлінні конфліктами у колективі/ І. Сидорко (стр.100-105)
Скрипник Т. . Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі/ Т. Скрипник (стр.106-111)
Дзюбинська М. . Внутрішня картина здоров’я дітей хворих на епілепсію: емпіричне дослідження/ М. Дзюбинська (стр.112-118)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)