Пошуковий запит: (<.>A=Стельмах, А. Г.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Управління школою -2018р.,N 10/12 Цікаві статті : Мальована О. І. Розвиток компетентностей – вимога сьогодення/ О. І. Мальована (стр.2–10) Кучеренко Н. Я. Міжшкільне методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу за умов об’єднаної територіальної громади/ Н. Я. Кучеренко (стр.11–17) Бережна Л. К. Управління інноваційними процесами в освітньому закладі через систему науково-методичної роботи/ Л. К. Бережна (стр.18–21) Алєксєєнко С. Г. Шляхи підвищення ефективності управлінської діяльності за умов здійснення дослідно-експериментальної роботи в освітньому закладі/ С. Г. Алєксєєнко (стр.22–23) Калошин В. Ф. Як змінити мінус на плюс?/ В. Ф Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.24–30.) Мельничук Л. С. Школа як осередок розвитку громади/ Л. С. Мельничук (стр.73–78) Жадан Л. В. Педагогічний словник/ Л. В. Жадан, В. П. Жадан (стр.36–72.) Стельмах А. Г. Активізація діяльності ради освітнього округу – необхідна умова створення єдиного освітнього простору в межах округу/ А. Г. Стельмах (стр.79–83) Хоцька Л. М. Шляхи модернізації управління в освітніх округах району/ Л. М. Хоцька (стр.84–87.) Вербило Л. В. Денишівський освітній округ – школа людинотворення/ Л. В. Вербило (стр.88–91.) Мудрий І. Л. Міжшкільні комбінати: роль і місце в розбудові нової школи – школи майбутнього/ І. Л. Мудрий (стр.92–94.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Управління школою -2018р.,N 22/24 Цікаві статті : Танцева О. О. Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів/ О. О. Танцева (стр.2–7) Василенко Н. В. Програми та їхній зміст для профільного навчання для учнів 10–11-х класів закладів загальної середньої освіти на 2018–2019 н.р.: інформаційно-методичні рекомендації/ Н. В. Василенко (стр.8–28.) Скрипник В. І. Формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення іноземних мов за європейським виміром/ В. І. Скрипник (стр.29–45) Базелюк В. О. Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації/ В. О. Базелюк (стр.46–52.) Цуд С. М. Здоров’я дитини як пріоритет освітньої діяльності/ С. М. Цуд (стр.53–66.) Калошин В. Ф. Навіщо вчитися?/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.67–69.) Стельмах А. Г. "Коринському методу" – 70 років/ А. Г. Стельмах (стр.70–74.) Шпак В. А. Особливості національної освіти/ В. А. Шпак (стр.75–76.) Гузик Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти/ Н. В. Гузик (стр.78–91.) Підласий І. П. Що день прийдешній нам готує?/ І. П. Підласий (стр.92–93.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах А. Г.
Назва : Активізація діяльності ради освітнього округу – необхідна умова створення єдиного освітнього простору в межах округу
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 10/12. - С. 79–83 (Шифр У411512/2018/10/12) Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 37.014.552(477-28) Предметні рубрики: Освіта-- освітні округи --Україна --Житомирська область Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні округи--єдиний освітній простір--координаційні ради Анотація: Досвід Житомирської області.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах А. Г.
Назва : "Коринському методу" – 70 років
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 22/24. - С. 70–74. (Шифр У411512/2018/22/24)
УДК : 37(091)(477)-051Рівін + 37.091.312(477) Предметні рубрики: Освіта-- персоналії --Україна Технології навчання-- корнинський метод-- колективна робота --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колективна робота--взаємонавчання--корнинський метод--колективний спосіб навчання Анотація: Про метод колективного навчання та про його автора О. Г. Рівіна.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 10/12 Цікаві статті : Климко Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи/ Л. В. Климко (стр.2–6.) Сєдова Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства/ Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга (стр.8–11) Козлова С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя/ С. С. Козлова (стр.13–15.) Калошин В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину?/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.16–21.) Бурцев М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти/ М. В. Бурцев (стр.22–25) Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/ М. М. Гептельманова (стр.26–28) Голубнича О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності/ О. В. Голубнича (стр.29–31) Задніпровська В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти/ В. В. Задніпровська (стр.32–33) Калініченко М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти/ М. О. Калініченко (стр.34–36) Коваленко А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти/ А. Є. Коваленко (стр.37–39) Корнієнко С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти/ С. П. Корнієнко (стр.40–42) Косачова Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти/ Н. М. Косачова (стр.43–45) Захарченко Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів/ Ю. О. Захарченко (стр.46–47) Масюженко Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти/ Д. В. Масюженко (стр.48–50) Матвєєва Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти/ Н. В. Матвєєва (стр.51–53) Руденко О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти/ О. С. Руденко (стр.54–56) Хурда А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників/ А. А. Хурда (стр.57–59) Шелест В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад/ В. А. Шелест (стр.60–72) Дишко О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін/ О. П. Дишко (стр.73–76.) Касьяненко С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради/ С. В. Касьяненко (стр.77–80) Батраченко О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини/ О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева (стр.81–89) Стельмах А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах/ А. Г. Стельмах (стр.90–93.) Пально Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі/ Н. В. Пально (стр.94–95) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах А. Г.
Назва : Педагогіка партнерства в освітніх округах
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 10/12. - С. 90–93. (Шифр У411512/2019/10/12)
Предметні рубрики: Освіта-- освітні округи-- педагогіка партнерства --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демократизація освіти--гуманізація освіти--опорні школи--соціальне партнерство--освітні округи
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 16/18 Цікаві статті : Підласий І. П. Булінг – жорстокий привід реорганізувати практику виховання/ І. П. Підласий (стр.2–21.) Коросько Т. А. Функціонування опорного закладу загальної середньої освіти за умов децентралізація/ Т. А. Коросько (стр.22–26) Западнюк Т. В. Організація роботи на шкільних навчально-дослідницьких ділянках/ Т. В. Западнюк (стр.27–42) Сафонова С. В. Окремі аспекти організації внутрішнього контролю в закладі загальної середньої освіти/ С. В. Сафонова (стр.43–63) Стельмах А. Г. Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні/ А. Г. Стельмах (стр.64–68.) Макаревич Л. І. Реалізація екологічного профілю як умова життєвого і професійного самовизначення учнівської молоді/ Л. І. Макаревич (стр.69–70.) Савчук Т. А. Моніторингові дослідження допрофільної та профільної освіти/ Т. А. Савчук (стр.71–73.) Долецька Л. М. Курс за вибором "Основи продуктивного мислення"/ Л. М. Долецька (стр.74–77.) Атоманюк І. І. Упровадження інноваційних технологій в освітній процес/ І. І. Атоманюк (стр.78–94.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 19/21 Цікаві статті : Мельник О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі/ О. М. Мельник (стр.2–12.) Ситник О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи/ О. І. Ситник (стр.13–16) Калошин В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.17–19.) Ольховська Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників/ Т. О. Ольховська (стр.20–23) Дишко О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності/ О. П. Дишко (стр.24–36) Тесмінецька Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями/ Ж. В. Тесмінецька (стр.37–46.) Пастух Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою/ Т. В. Пастух (стр.47–55.) Охрончук Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору/ Н. М. Охрончук, І. М. Толкай (стр.56–73.) Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/ С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін (стр.74–76.) Лаврук Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі/ Н. М. Лаврук (стр.77–84.) Стельмах А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі/ А. Г. Стельмах (стр.85–89) Могильна О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом/ О. В. Могильна, Т. А. Демидова (стр.90–95.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах А. Г.
Назва : Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 16/18. - С. 64–68. (Шифр У411512/2019/16/18)
Предметні рубрики: Учні-- професійне самовизначення --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профілізація--управлінський супровід--професійне самовизначення--профільне навчання Анотація: Науково-методичний супровід удосконалення професійно зорієнтованої підготовки учнів в опорному закладі – Хорошівській гімназії Житомирської області.
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Стельмах А. Г.
Назва : Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 19/21. - С. 85–89 (Шифр У411512/2019/19/21) Примітки : Бібліогр.: 89 назв.
Предметні рубрики: Навчально-виховна робота-- народна дидактика-- використання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народна дидактика--народна педагогіка--особистість--соціалізація--принципи народної дидактики Анотація: Обґрунтовано ефективність використання народної дидактики в освітньому процесі, що сприятиме розвитку та самореалізації особистості.
Знайти схожі
|
|