Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Удовиченко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 2 (14)
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст./ О. Мушка. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність"/ О. Полякова, О. Знобей. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині/ С. Головчук, Ващенка. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі/ Т. Глоба. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії/ Н. Мукан, Ю. Закаулова. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови/ Т. Дружененко. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки/ М. Сніжко. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі/ Л. Удовиченко. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Ясак. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/ В. Бобрицька. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій/ С. Калашнікова. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики/ А. Козачук. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму/ Н. Терентьєва. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій/ І. Маруненко ; І. Мураненко. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості/ Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця/ О. Коханова. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів/ О. Сергєєнкова. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів/ О. Столярчук. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку/ О. Чала.
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Удовиченко Л.
Назва : Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 38-42 (Шифр 74.0я431/П 24-500577)
ДРНТІ : 17.01.45
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Освіта-- Література-- Методика навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна освіта--методична школа--концепція--принципи--технологія
Анотація: Розглянуто провідні ідеї сучасної літературної освіти учнів. Визначено основні напрями методичних досліджень вчених України в галузі методики навчання світової літератури, охарактеризовано наукові концепції, сформульовано принципи роботи авторської школи Л. Мірошниченко.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Бойко В. Етно-національні первні культури й художньої літератури/ В. Бойко
Омельчук О. Михайло Рудницький: критика – канон – контекст/ О. Омельчук
Сінченко О. Неопотебнянство Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Удовиченко Л. Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст/ Л. Удовиченко
Борисенко К. Стилістичні особливості українських богословсько-полемічних трактатів, спрямованих проти "старого обряду"/ К. Борисенко
Гарачковська О. Віршована сатира і гумор на шпальтах часопису "Літературний Чернігів"/ О. Гарачковська
Малахова О. Літературно-естетичні аспекти пісенної лірики Лілії Золотоноші/ О. Малахова
Олійник С. Пастиш як прийом жанрової трансформації роману "Адепт" В. Єшкілєва та О. Гуцуляка/ С. Олійник
Taraszkiewicz J. Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie/ J. Taraszkiewicz
Санакоєва Н. Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг/ Н. Санакоєва, В. Кушнір
Подшивайлова А. К проблеме разграничения терминов Воздействие и Влияние/ А. Подшивайлова
Поліщук Я. Александер Ф’ют. Посмертні пригоди Бруно Шульца/ Я. Поліщук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821(1-87).09(075./К 13-731109779
Автор(и) : Кадоб’янска Н. М., Удовиченко Л. М.
Назва : Зарубіжна література : підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Харків: Сиция, 2016
Кільк.характеристики :304 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-7205-09-7: 111.00 грн.
ДРНТІ : 17.09
УДК : 821(1-87).09(075.8)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- 8 клас-- Підручник
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821(1-87).09(075)/К 13
Автор(и) : Кадоб’янска Н. М., Удовиченко Л. М.
Назва : Зарубіжна література : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Харків: Сиция, 2017
Кільк.характеристики :272 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-7205-55-4: 111.00 грн.
ДРНТІ : 17.09
УДК : 821(1-87).09(075)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- 9 клас-- Підручник
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(4)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821(1-87).09(075./К 13-885491467
821(1-87).09(075.8)/К 13
Автор(и) : Кадоб’янска Н. М., Удовиченко Л. М.
Назва : Зарубіжна література. Рівень стандарту : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Вихідні дані : Харків: Сиция, 2019
Кільк.характеристики :256 с.: іл.
Серія: LIterature
ISBN, Ціна 978-617-7205-92-9: 120.00 грн.
ДРНТІ : 17.09
УДК : 821(1-87).09(075.8)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- 11 клас-- Підручник
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Ломачинська І. Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-18)
Мосьпан Н. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії/ Н. Мосьпан (стр.20-38)
Сафранов Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан/ Т. Сафранов (стр.39-51)
Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі/ Н. Черненко (стр.52-68)
Тимчик О. Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація/ О. Тимчик, Ю. Жукова (стр.69-86)
Серебрянська І. "Основи академічного письма" в закладах вищої освіти: міждисциплінарне спрямування/ І. Серебрянська (стр.87-100)
Наливайко Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти/ Н. Наливайко, О. Наливайко (стр.101-111)
Петрик Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Л. Петрик (стр.112-128)
Рибак О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності/ О. Рибак (стр.129-142)
Kosharna N. Modern European experience of practical teacher training/ N. Kosharna (стр.143-155)
Харченко Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід/ Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева (стр.156-179)
Потапчук Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Т. Потапчук, Н. Кравець (стр.180-193)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 37
Цікаві статті :
Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/ М. Братко (стр.7-13)
Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/ Б. Паламар (стр.14-20)
Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/ B. Śliwerski (стр.21-31)
Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/ S. Struberga (стр.32-41)
Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/ O. Bilonozhko (стр.42-46)
Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/ Н. Голота (стр.47-53)
Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/ М. Козир, Н. Філонова (стр.54-60)
Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/ С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін (стр.61-69)
Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/ Л. Удовиченко (стр.70-75)
Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/ О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна (стр.76-81)
Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/ Ю. Косенчук (стр.82-87)
Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/ О. Олійник (стр.88-93)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Удовиченко Л.
Назва : Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 70-75. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова українська школа--культура--національність--самоідентифікація--культурна компетентність--громадянська позиція--культурно-національна ідентичність
Анотація: Російська збройна агресія проти України істотно підвищила рівень зацікавленості проблемами культурно-національної ідентичності в нашій державі. Перед педагогами постає важливе завдання розробки і втілення у шкільництво глибоко продуманих креативних підходів на основі новітніх методик і технологій з метою формування культурно-національної ідентичності молоді як передумови її культурної компетентності. У роботі висвітлено іманентні характеристики культурно-національної ідентичності та основні шляхи її формування на уроках літератури і сформульовано найважливіші, на думку авторки, методичні рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу стосовно питань, які розглядаються. Перспектива подальших досліджень вбачається у вивченні різноманітних девіацій культурно-національної ідентичності, їх причин та шляхів подолання з метою усунути засобами шкільництва негативний вплив на молодь окремих середовищ та сумнівних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харченко Т., Удовиченко Л., Зверева М.
Назва : Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 156-179. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.6.11 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.6.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз практик--викладачі іноземних мов--компетентний вчитель--методист-тренер--педагогічна освіта--рефлексивні практики
Анотація: У статті встановлено, що важливою складовою реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів іноземної мови в євроатлантичних країнах є впровадження в освітній процес рефлексивних практик на спеціальному семінарі – семінарі аналізу практик. Визначено, що професійна підготовка майбутніх учителів на таких заняттях має характер тренування, коли студенти вчяться аналізувати складні педагогічні ситуації під керівництвом методиста-тренера, який спостерігає, намічає шляхи, підтримує і допомагає майбутнім учителям інтерпретувати свої методи роботи і професійну поведінку. На прикладі модульного курсу «Аналіз практик учителя», який запроваджено у Вищому національному інституті з підготовки педагогічних кадрів академії Ніцца (Франція), доведено, що активна участь в семінарах аналізу практик допомагає майбутнім учителям розвивати нові специфічні навички та компетенції, спираючись на власний досвід. Висвітлені принципи, що лежать в основі організації семінарів аналізу практик: принципи етичності; нерозголошення деталей приватного життя людини, практика якої піддається аналізу; відвертості інтерпретацій; контрактності. Встановлено, що джерелом тематики семінарів з аналізу слугують результати всіх видів педагогічних стажувань студентів. Розкриті головні цілі семінарів аналізу практик: поглиблення знань учителів-стажерів з дисциплін, що викладаються, з іноземної мови в тому числі; подальша інтеграція міждисциплінарних знань; набуття й поглиблення вузьких специфічних знань з дисциплін, що викладаються, і трансверсальних знань про те, як ефективно вчитися учням; розвиток у стажерів рефлексивного стану компетентного вчителя. Доведено, що в основу всіх методів аналізу практик покладено різні види діяльності самих учителів-стажерів: спогади й зіставлення різних фрагментів уроків або цілих уроків; аналіз педагогічної практики за допомогою методичного керівництва; аналіз «сильних моментів» педагогічної практики; співставлення цілей та результатів практики; аналіз фрагментів уроків, знятих на відео; аналіз роботи досвідчених учителів; моделювання й імітація навчальних ситуацій. Перспективи подальших досліджень полягають у детальному вивченні змістового наповнення семи модулів курсу й етапів проведення семінарських занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Удовиченко Л.
Назва : Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018(1)1511 (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018(1)1511
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ-персонаж--шкільне вивчення--аспект--аналіз--словесність--психологія сприйняття
Анотація: У статті досліджено основні наукові ідеї щодо аспектного вивчення образів-персонажів у курсі літературної освіти учнів старшої школи від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Визначено традиційні та новаторські погляди літературознавців та педагогів на проблему формування теоретиколітературного поняття про образ-персонаж, простежено вплив літературознавчих шкіл на розробку теорії та технології навчання, проаналізовано наукові положення представників різних методичних течій щодо навчально-виховного змісту роботи над вивченням героїв твору, схарактеризовано зміст та характер навчання, визначено роль підручників та навчальних посібників у реалізації освітньої мети. Зроблено висновок про актуалізацію соціального, історичного, національного, аксіологічного, філософського аспектів в аналізі образів-персонажів на різних етапах розвитку методичної думки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)