Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Bacher, M.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 2
Цікаві статті :
Сисоєва C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні/ C. Сисоєва (стр.7-17)
Kostiuk T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm/ T. Kostiuk (стр.18-28)
Буйницька О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку/ О. Буйницька, В. Смірнова (стр.29-53)
Ващенко Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики/ Л. Ващенко (стр.54-65)
Наумова В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища/ В. Наумова (стр.66-76)
Bacher M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations/ M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska (стр.77-88)
Rudnik Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine/ Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna (стр.89-101)
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/ A., Durdas [и др.] (стр.102-113)
Fedchyshyna A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/ A. Fedchyshyna (стр.114-124)
Мирошніченко О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство)/ О. Мирошніченко (стр.125-140)
Бульвінська О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів/ О. Бульвінська (стр.141-152)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bacher M., Bacher S., Binytska K.
Назва : A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 77-88. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): багатомовність--викладання--мовна чутливість--загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (cefr)--організація об’єднаних націй (оон)
Анотація: У статті наголошується на вирішальній ролі володіння мовою, а також мовної чутливості, особливо в багатомовних класах, підкреслюється важливість дотримання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEFR) як засобу сприяння глобальній згуртованості. У документі підкреслюється важливість приведення освітніх стратегій України у відповідність до міжнародних стандартів, особливо наголошуючи на цінності іншомовної освіти. Крім того, у статті наголошується на необхідності набуття вчителями іноземних мов належних дидактичних і методичних компетентностей, усвідомлення мовної чутливості та міжкультурного розуміння. У статті описано успішне впровадження Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в Австрії, що ілюструє їхню ключову роль у стандартизованих іспитах та широке міжнародне визнання. Зокрема, окреслено структуру австрійського іспиту на атестат зрілості з іноземних мов, який оцінює читання, аудіювання, використання мови та письмо з обов’язковою вимогою досягти рівня B2 за шкалою Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Припускається, що стандартизовані формати оцінювання, засновані на рівнях Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, пом’якшують стигматизацію та забезпечують справедливість оцінювання. Стаття рекомендує інтегрувати Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти в освітню систему України, щоб сприяти підвищенню рівня володіння мовою та посилити мовну чутливість у багатомовних класах. Вона підтримує навчальні програми для вчителів іноземних мов щодо впровадження та оцінювання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти з метою сприяння європейській єдності через мовну освіту. Пропонується включити принципи Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в освітню реформу в Україні «Нова українська школа»; підкреслюється важливість співпраці між австрійськими та українськими освітянами і дослідниками в досягненні цієї мети.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)