Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Cichoracki, M.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Cichoracki M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends/ M. Cichoracki (стр.10-21)
Maciołek R. Kazimierz Marciniak’s views on science tasks/ R. Maciołek (стр.22-36)
Riabova Y. Рrofessional training of future specialists in social sphere in the conditions of multicultural society/ Y. Riabova (стр.37-44)
Charchuła J. "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services"/ J. Charchuła (стр.45-52)
Sobczak-Michałowska M. Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example/ M. Sobczak-Michałowska (стр.53-59)
Sysoiev O. Circular economy education: experience of Finland/ O. Sysoiev (стр.60-68)
Bogusz M. Care over the international students during COVID-19 lockdown/ M. Bogusz (стр.69-77)
Koc R. Possibilities of application of cognitive-behavioral coaching in the education system/ R. Koc (стр.78-88)
Żmudzka M. Managing self-development (self-creation) by the teacher/ M. Żmudzka (стр.89-99)
Hrynevych L. Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy/ L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets (стр.100-113)
Kaniewska-Mackiewicz E. Activation of older people with the use of occupational therapy/ E. Kaniewska-Mackiewicz (стр.114-124)
Kozubska A. The role of dialogue in preventing aggression at school/ A. Kozubska (стр.125-139)
Herzberg M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour/ M. Herzberg (стр.140-150)
Shved O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations/ O. Shved, I. Tkach (стр.151-166)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cichoracki M.
Назва : Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends
Паралельн. назви :Якість базової, вищої освіти та навчання дорослих в європейскому союзі: ключові тенденції
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 10-21. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.61 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.61
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--участь--навчання--компетенції--сталий розвиток
Анотація: Якість освіти та навчання розглядається в Європейському Союзі (ЄС) як предмет найвищого політичного пріоритету. У всіх державах-членах Європейського Союзу високий рівень професійних навичок, соціальних компетенцій та знань вважаються основними умовами активної грома-дянської позиції, соціальної згуртованості та зайнятості. Висока якість освіти та навчання протягом усього життя є найважливішим засобом формування майбутнього на професійному та особистому рівні — вони є важливими для стратегій ринку праці та вільного пересування працівників у межах Європейського Союзу. ЄС уже досяг одного з шести контрольних показників на 2019/2020 роки для освіти та навчання та близький до виконання трьох інших. За останні п’ять років також зросла частка працевлаштованих випускників. Однак ситуація стала менш сприятливою щодо інших двох контрольних показників: результати освіти, виміряні результатами навчання учнів у програмі міжнародного оцінювання учнів (PISA) з читання, математики та природничих наук, віддаляються від відповідної цілі ЄС. Більше того, через стагнацію частки дорослих, які беруть участь у процесі навчання, орієнтир підвищення цієї частки до 15% у найближчі роки буде пропущений.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)