Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Golzar, J.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Ярошенко О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу/ О. Ярошенко (стр.7-13)
Pappas G. Educational system and neoliberal educational policy/ G. Pappas (стр.14-18) Кл.слова: система освіти,неоліберальна
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні/ О. Сисоєв (стр.19-24)
Іванюк Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик/ Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін (стр.19-24)
Голота Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.35-41)
Batechko N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity/ N. Batechko [и др.] (стр.42-49)
Shepel M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language/ M. Shepel (стр.50-56)
Островська Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури/ Г. Островська (стр.57-64)
Мотуз Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України/ Т. Мотуз (стр.65-71)
Machynska N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training/ N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych (стр.72-77)
Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.78-84)
Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/ K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel (стр.85-90)
Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/ J. Golzar, M. A. Miri (стр.91-103)
Соколова І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.104-113)
Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/ S. Zaskaleta (стр.114-119)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Golzar J., Miri M. A.
Назва : Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 91-103. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне зростання--лідерство-служіння--розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)