Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Pavlenko, O.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlenko O.
Назва : Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 80-85. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інженер-електронік--інженерна освіта--вища освіта в сша--професійна освіта
Анотація: Залучення міжнародного досвіду в галузі підготовки інженерів є найбільш складним завданням для українських ЗВО. Хоча важливість вивчення передового міжнародного досвіду загальновизнана, лише деякі дослідження намагалися проаналізувати професійну підготовку фахівців з електроніки в національному та міжнародному контексті. Наше дослідження свідчить про те, що українським ЗВО необхідно переглянути і запровадити якісні зміни в структурі підготовки і перепідготовки фахівців з електроніки в сфері вищої освіти з акцентом на пріоритетні національні напрями досліджень і відновити конкурентоспроможність України, її технологічний розвиток, а також відійти від ролі агента з аутсорсингу і взяти на себе провідну роль в цій галузі. Що стосується професійної підготовки фахівців з електроніки, наші дослідження показали, що США є лідером в цій області. У дослідженні виявлено успішні практики професійної підготовки інженерів у США в галузі освіти, досліджень та інновацій для підготовки фахівців з електроніки в Україні. Займаючи лідируючі позиції в таких світових рейтингах, як THE, ARWU, QS, ЗВО США є взірцем для впровадження університетської автономії, пропонуючи різноманітні результато-орієнтовані програми з електроніки з високим різноманітністю таких програм як усередині країни, так і на міжнародному рівні. Отримані дані свідчать про те, що українські ЗВО все ще потребують нормативних змін і впровадження багатопланового технічного навчання. Ґрунтуючись на досвіді американських ЗВО, українська вища освіта потребує всебічного перегляду професійної підготовки фахівців з електроніки з акцентом на результато-орієнтовану підготовку. Крім того, ключовими завданнями підготовки українських фахівців з електроніки в найближчі роки є введення більш високого ступеня міждисциплінарності і необхідність швидкого реагування на зміни в природі і структурі освіти, науки та інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlenko O.
Назва : Us higher engineering education: the spotlight on current trends
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 59-68. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.11 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.11
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): американська інженерна освіта--вища інженерна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Хоружа Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії/ Л. Хоружа, О. Тадеуш (стр.7-16)
Cherepekhina O. . The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/ O. Cherepekhina (стр.17-22)
Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/ Т. Скрипник, К. Бірюкова (стр.23-29)
Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.30-36)
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/ Н. Грицак (стр.37-43)
Tsiuniak O. . Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/ O. Tsiuniak (стр.44-48)
Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/ М. Нетреба (стр.49-54)
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови/ О., Петрова С. Огурцова О. (стр.55-60)
Mikhno O. . Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo/ O. Mikhno (стр.61-67)
Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/ О. Бульвінська (стр.68-73)
Михаськова М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. Михаськова
Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/ O. Pavlenko (стр.80-85)
Pappas G. . Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/ G. Pappas (стр.86-92)
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends/ N., Durdas A. Batechko N. (стр.93-98)
Kaminska M. . Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/ M. Kaminska (стр.99-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)