Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Rudnik, Y.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik Y., Petryk L., Kosharna N.
Назва : Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 89-101. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університет--іншомовна підготовка--іншомовне освітнє середовище--цифрове середовище--освітнє середовище
Анотація: Більшість університетів прагнуть створити сприятливе освітнє середовище відповідно до сучасних тенденцій та вимог. У роботі проаналізовано та систематизовано сутність понять «освітнє середовище» та «іншомовне середовище» на основі досліджень українських та зарубіжних вчених. Спираючись на типологію освітніх середовищ та аналіз літератури, автори статті уточнюють розуміння поняття «іншомовне освітнє середовище». З огляду на виклики сучасності, спричинені COVID-19, епохою пост-COVID-19 та війною в Україні, представлено та обговорено чинники, що впливають на трансформацію сучасного освітнього середовища. У статті упорядковано наявні наукові розвідки з досліджуваної проблеми та представлено авторське бачення сучасного освітнього середовища сучасного університету в умовах сьогодення, яке передбачає опис технологій, що використовуються для задоволення різноманітних освітніх потреб і задоволення технологічних вимог. Таким чином, типовими рисами такого освітнього середовища є персоналізація, гнучкість, залученість, інтерактивність, доступність, а також мультисенсорний і багатомодальний досвід. Створення зазначеного середовища можливе завдяки спеціалізованій підготовці нинішнього професорсько-викладацького складу та стимулюванню та професійній підготовці майбутніх педагогів. Розкритий у статті досвід базується на роботі авторів на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, а саме зі студентами спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik Y.
Назва : Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 39-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентності--професійне спілкування--хореографія--навчальний план--робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges/ N. Mospan ; Н. Мосьпан (стр.7-14) Кл.слова: дистанційне навчання,освітні технології,ринок праці
Каплун В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах/ В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.15-23)
Кошарна Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта»/ Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/ A. Durdas [и др.] (стр.33-38)
Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/ Y. Rudnik (стр.39-45)
Ващекно Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності/ Л. Ващекно (стр.46-52)
Акіліна О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти/ О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко (стр.53-61)
Капралова І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти/ І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська (стр.62-69)
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/ Н. Родіна (стр.70-77)
Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками/ І. Дроботько (стр.78-83)
Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.84-89)
Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині/ О. Стойка (стр.90-95)
Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/ T. Khalilov (стр.96-104)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 2
Цікаві статті :
Сисоєва C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні/ C. Сисоєва (стр.7-17)
Kostiuk T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm/ T. Kostiuk (стр.18-28)
Буйницька О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку/ О. Буйницька, В. Смірнова (стр.29-53)
Ващенко Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики/ Л. Ващенко (стр.54-65)
Наумова В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища/ В. Наумова (стр.66-76)
Bacher M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations/ M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska (стр.77-88)
Rudnik Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine/ Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna (стр.89-101)
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/ A., Durdas [и др.] (стр.102-113)
Fedchyshyna A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/ A. Fedchyshyna (стр.114-124)
Мирошніченко О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство)/ О. Мирошніченко (стр.125-140)
Бульвінська О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів/ О. Бульвінська (стр.141-152)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)