Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЄВРОПЕЙСЬКІ мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сєрякова І. І., Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина
Назва : Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій"
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 3-5 (Шифр І368505/2015/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародне партнерство--європейські мови--проект темпус
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аніщенко Л., Биховець Н., Калинович Л., Пономаренко В.
Назва : [рецензія]
Місце публікування : Мовознавство: наук.-терет. журн./ Ін-т мовозн. ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - 2013. - N 6. - С. 74-85. - ISSN 0027-2833 (Шифр М819773/2013/6). - ISSN 0027-2833
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Makhachashvili R., Semenist I., Bakhtina А.
Назва : Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs
Паралельн. назви :Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 54-68. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт інструменти та практики--підсумкова кваліфікаційна атестація--цифрова грамотність--змішане навчання--метод опитування--європейські мови--східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Мовознавство -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Тараненко О. О. Формування нової системи соціальних цінностей і пріоритетів українського суспільства (на матеріалах української мови кінця XX початку XXI ст.). IV/ О. О. Тараненко (стр.3-27) Кл.слова: НОМІНАТИВНО-АКСІОЛОГІЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ,ПЕРЕОЦІНКА ЦІННОСТЕЙ,КЛЮЧОВІ СЛОВА
Архангельська А. М. До проблеми словотвірної фемінізації в українській мові новітньої доби: традиція і сучасність/ А. М. Архангельська (стр.27-40) Кл.слова: фемінінне словотворення,фемінатив,маскулінізм
Матвіяс І. Г. Відображення гуцульського говору в мові творів Гната Хоткевича/ І. Г. Матвіяс (стр.41-45) Кл.слова: голосний,ПРИГОЛОСНИЙ,синтаксична конструкція
Дьячок Н. В. Лексикологічні особливості вербальних реалізацій номінатем типу "Словосполучення + еліптичний універб" у російській мові/ Н. В. Дьячок (стр.46-57) Кл.слова: номінатем,домінанта,універб
Материнська О. В. Моделювання меронімічних відношень у лексичній системі мови/ О. В. Материнська (стр.58-67) Кл.слова: меронім,меронімія,МЕТАФОРА
Тараненко О. [рецензія]/ О. Тараненко (стр.68-71) Кл.слова: інформаційно-аналітичний аналіз,НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ,інститут філології КНУ ім. Т. Шевченка
Загнітко А. . [рецензія]/ А. Загнітко, О. Путиліна (стр.71-74) Кл.слова: ЛІНГВІСТИКА,реципрокальні конструкції,ПОЛІСЕМІЯ
Аніщенко Л. [рецензія]/ Л. Аніщенко [и др.] (стр.74-85) Кл.слова: спорідненість мов,ЄВРОПЕЙСЬКІ мови,порівняльно-історичне мовознавство
Мізін К. [рецензія]/ К. Мізін (стр.85-88) Кл.слова: ЛІНГВІСТИКА,ФРАЗЕОЛОГІЯ,етноспільнота
Скопненко О. [рецензія]/ О. Скопненко (стр.89-92) Кл.слова: білоруська мова,літературна мова
Зміст журналу "Мовознавство" за 2012 рік (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Іноземні мови -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Сєрякова І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.] (стр.3-5) Кл.слова: міжнародне партнерство,європейські мови,проект ТЕМПУС
Паршикова О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко (стр.6-10) Кл.слова: синтаксична реорганізація,паракомунікація,комунікативно-ігрові прийоми
Осадча Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства/ Н. В. Осадча (стр.11-18) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність,країнознавство,класифікація вправ
Калько В. О. Developing English reading skills of secondary school students/ В. О. Калько (стр.19-22) Кл.слова: види читання,вміння англомовного читання,вправи для навчання читання
Писанко M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю/ M. Л. Писанко (стр.23-26) Кл.слова: профільне навчання,філологічний профіль,елективний курс
Курило Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило (стр.27-33) Кл.слова: модель навчання,цикл Навчання,практична дисципліна
Руснак Д. А. . Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia/ Д. А. Руснак (стр.34-39) Кл.слова: монологічне мовлення,мультимедійний репортаж,майбутні викладачі
Kvasova O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)/ O. G. Kvasova (стр.40-47) Кл.слова: читання,конструювання тестових завдань,валідація тестових завдань
Бігич О. Б. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати/ О. Б. Бігич (стр.48-51) Кл.слова: наочний посібник,лінгвосоціокультурна компетентність,мультимедіа
Ніколаєва С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика"/ С. Ю. Ніколаєва (стр.52-53) Кл.слова: методична компетентність,майбутні викладачі французької мови,професійно-методична діяльність
Фабрична Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур/ Я. Г. Фабрична (стр.54-60) Кл.слова: англійсько-український глосарій,професійна термінологія,іноземна мова
Качкан О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова (стр.61-63) Кл.слова: позакласний захід,аудіювання,японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.64) Кл.слова: мовознавство,Європейський центр сучасних мов,публікації 2011-2014 рр.
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)