Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Інтерактивні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Кулімова, Юлія Григорівна.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти = Implementation of a personally-oriented approach in the process of professional training of future primary school teachers in remote conditions / Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 80-89, DOI 10.28925/2414-0325.2022.127 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна освіта -- дистанційне навчання -- інтерактивні технології -- онлайн застосунки -- професійно-педагогічна підготовка
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової освіти майбутніх учителів початкової школи, зокрема особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу у контексті дистанційної освіти. У статті розглядаються наукові підходи щодо використання віртуальних освітніх технологій, враховуючи, що в них робиться акцент саме на розвиток особистості майбутніх учителів початкової школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kulimova Yuliia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Дроб'язко, Олександр.
    Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб'язко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- сенсорний проєктор -- інтерактивні ігри

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: В353859/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова, Наталія Гавриш, Т. Піроженко. - С.4-14
Кл.слова: базові принципи, компетентність дитини, умови реалізації
Ключові показники якості дошкільної освіти. - С.16-17
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.18-19
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу. - С.20-21
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, види диктантів, оцінювання
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємо / Є Шкарупа. - С.26-29
Кл.слова: конструювання, освітні завдання
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Галина Лисенко, Олена Цетковська. - С.30-33
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, елементарні математичні уявлення
Середенко, Олена. Крок до школи, або як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37
Кл.слова: наступність, дитячий садок, початкова школа
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41
Кл.слова: ігрові технології, гра, ігрова діяльність
Дроб'язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб'язко. - С.42-44
Кл.слова: інтерактивні технології, сенсорний проєктор, інтерактивні ігри
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47
Кл.слова: розвивальне середовище, самостійна діяльність
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51
Кл.слова: тестові завдання
Види тестових завдань. - С.52-53
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.55
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58
Кл.слова: kahoot, online Test Pod, triventy
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Приходько, Алла.
    Розвиваємо і збагачуємо мовлення учнів / А. Приходько // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 12–14. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська мова--розвиток мовлення--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- розвиток мовлення -- комунікативна компетентність -- робота зі словами -- інтерактивні технології -- ситуація успіху -- початкова школа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Руденко, Н.
    Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики [Електронний ресурс] / Н. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 92-104, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- ментальні карти -- підготовка майбутнього учителя -- урок математики в початковій школі
Анотація: У статті обґрунтовано методику підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики для створення плану конспекту інтерактивного уроку. Описано програмні засоби для створення інтелектуальних карт, зокрема FreeMind, Bubbl.us, MindMeister, які доцільно застосовувати для створення карт знань на уроках математики в початковій школі, визначено їхні переваги; наведено алгоритм створення ментальних карт учня початкової школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Сергієнко, Володимир.
    Використання засобів ІКТ у системі післядипломної освіти вчителів / В. Сергієнко, Л. Кухар, Ю. Чичкан // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 1. - С. 68-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
перепідготовка -- підвищення кваліфікації -- інтерактивні технології -- хмарні технології -- хмарні сервіси
Дод.точки доступу:
Кухар, Людмила
Чичкан, Юлія


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Голота, Н.
    Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу [Електронний ресурс] / Н. Голота, А. Карнаухова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 35-41, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- інтерактивні технології -- майбутні педагоги -- педагогічне партнерство
Анотація: У статті проаналізовано поняття «готовності» майбутніх педагогів до здійснення професійної діяльності; дано визначення поняття готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства у закладах освіти; схарактеризовані основні інтерактивні технології та методи, необхідні для формування готовності у майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в процесі викладання педагогічних дисциплін. Обґрунтовано використання інтерактивних технологій та методів у практичній діяльності, що свідчить про доцільність системного та творчого застосування у контексті успішного виконання семінарських, практичних та лабораторних занять з дисциплін «Педагогічне партнерство» і «Дидактика початкової школи».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Карнаухова, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Марковець, Марія.
    Інтерактивні технології на уроках фізичної культури / М. Марковець // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- інтерактивні технології -- рухова активність школяра -- інтерактивне навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Грушко, Ю. О.
    Інтерактив на уроках мови та літератури: активізуємо пізнавальну діяльність : [інтерактивне навчання, приклад уроку з укр. мови на тему: "Звертання", 8 кл.] / Ю. О. Грушко // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 8–15. - Бібліогр.: 8 назв.

Рубрики: Інтерактивне навчання--українська мова--українська література--середня школа

   Пізнавальна активність--українська мова--українська література--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- українська література -- інтерактивне навчання -- пізнавальна активність -- групові методи -- фронтальні методи -- колективна діяльність -- інтерактивні підходи -- інтерактивні технології -- навчання в грі -- середня школа

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)