Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Інтерактивні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 6
Цікаві статті :
Кононко О. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом/ О. Кононко (стр.4-11) Кл.слова: оптимізація роботи з педагогічним колективом,інтерактівні методи,інтерактивна взаємодія
Шуть М. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів/ М. Шуть (стр.12-17) Кл.слова: технологія організації інтерактивного навчання педагогів,складові одиниці інтерактивниї методів навчання,алгоритм інтерактивної гри
Кіндрат І. Інтерактивні методи в системі підвищення фахової майстерності педагогів/ І. Кіндрат (стр.18-27) Кл.слова: міжособисністна взаємодія,нетрадиційні форми науково-методичної роботи,інтерактивні методи навчання
Пахарь О. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв'язання проблемних ситуацій/ О. Пахарь (стр.28-37) Кл.слова: інтерактивні технології,метод ситуаційного навчання,метод аналізу конкретних ситуацій
Поспєлова І. Спортивні ігри і вправи - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників/ І. Поспєлова (стр.49-55) Кл.слова: інтерактивні методи роботи,фізичне виховання,споортивні ігри та вправи спортивного характеру
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пахарь, Олена
Назва : Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв'язання проблемних ситуацій
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 6. - С. 28-37 (Шифр В353859/2012/6)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Підручна, Ірина
Назва : Інтерактивні технології у громадянському вихованні учнів : тренінг
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 86-88 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:81’243/Р 33
Автор(и) : Редько, Валерій
Назва : Засоби формування комунікативної компетентності у змісті шкільних підручників з іноземних мов : теорія і практика : монографія
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2012
Кільк.характеристики :222 с
Примітки : Библиогр.: с. 211-222
ISBN, Ціна 978-966-11-0147-9:
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.5.016:81’243
Предметні рубрики: Педагогіка-- методика викладання іноземних мов-- Засоби навчання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Ковальчук Н. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії/ Н. Ковальчук (стр.7-11) Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ,архетип української культури
Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти/ Л. Овсянкіна (стр.13-17) Кл.слова: ціннісні орієнтації,модернізація освіти,фундаменталізація
Омельченко Ю. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти/ Ю. Омельченко (стр.18-24) Кл.слова: гуманістична освіта,етика ненасилля,освіта
Купрій. Метафоричне мислення як ознака креативності студента/ Т. Г. Купрій (стр.25-31) Кл.слова: метафора,креативність,пізнання світу
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти/ У. Морщиньська, М. Морщиньський (стр.32-37)
Саух. Модель реформування вітчизняної університетської освіти/ П. Ю. Саух (стр.41-45) Кл.слова: реформування вищої освіти,класичний університет,інформатизація
Тригуб. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації/ І. І. Тригуб (стр.46-51) Кл.слова: розвиток системи освіти,експертиза,освітологія
Сисоєва С. О. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми/ С. О. Сисоєва (стр.55-59) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,навчання дорослих
Козак Л. В. / Л. В. Козак
Максимова. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю/ Л. П. Максимова (стр.69-74) Кл.слова: педагогічний експеримент,методика експерименту,критерії ефективності
Задорожна. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів/ Н. В. Задорожна (стр.75-78) Кл.слова: компетенція,компетентністний підхід
Юсеф Ю. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів/ Ю. Юсеф (стр.79-84) Кл.слова: коммуникативная культура
Логуш. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії/ Л. Г. Логуш (стр.90-93) Кл.слова: професійна орієнтація,допрофесійна підготовка,професійна діяльність
Кряжев. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть/ П. В. Кряжев (стр.97-102) Кл.слова: міністерські повноваження,освітня реформа,вища освіта, історія
Пахолок. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.)/ Р. І. Пахолок (стр.103-109) Кл.слова: дидактичний процес,чоловічі гімназії
Біницька. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні/ О. П. Біницька Кл.слова: магістр,майбутні керівникі установ
Кристопчук. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст/ Т. Є. Кристопчук (стр.127-134) Кл.слова: підготовка,вчитель,спеціальність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Сагайдак Л. М. У світі мистецтва/ Л. М. Сагайдак (стр.5-11) Кл.слова: освітні інновації,модернізація освіти,інформаційно-комунікаційні технології
Черняєва Н. В. "Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших..."/ Н. В. Черняєва (стр.12-14) Кл.слова: ефективність уроку,сучасний урок
Дорошенко Г. Б. Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів/ Г. Б. Дорошенко (стр.14-17) Кл.слова: обов'язковий мінімум,групова робота
Богосвятська А.І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури/ А. І. Богосвятська (стр.18-23) Кл.слова: комунікація,урок-діалог,інтерпретація
Хроменко І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні іннвацій на сучасному уроці світової літератури/ І. Хроменко (стр.24-27) Кл.слова: читач "некнижкової ери",мистецтво спілкування
Сметюх О. В. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"/ О. В. Сметюх, Л. В. Капуста (стр.28-32) Кл.слова: самоосвіта вчителя,інтерактивні технології,перспективність
Зорій М. Тиждень учителя світової літератури/ М. Зорій (стр.33) Кл.слова: профорієнтація,конкурс творчих робіт
Ткач І. Українські стежки Анни Ахматової/ І. Ткач (стр.34-38) Кл.слова: архітектура Києва,Херсонес
Календарно-тематичне планування уроків світової літератури для 6 класу зо Програмою 2012 року (керівник авторського колективу Ніколенко О. М.) учителя світової літератури Кіровоградськогго НВК №26 Гузь Ольга Олександрівни (стр.40-41)
Медвідь Н. Вивчення "Енеїди" Вергілія й І. П. Котляревського: схема корпоративного уроку/ Н. Медвідь (стр.42-46) Кл.слова: поема,індивідуальні риси
Демиденко В. В. Вивчаємо байки Езопа/ В. В. Демиденко (стр.46-48) Кл.слова: езопівська мова,алегорія,мораль
Кожукало Н. В. "Опустела без тебя земля..."/ Н. В. Кожукало (стр.49-53) Кл.слова: небесний мандрівник,астролог,молитва
Шкаруба Л. М. Три цветка японского театра/ Л. М. Шкаруба (стр.54-63) Кл.слова: Но,Кабукі,дзерурі
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.26(076)/Ф 79
Назва : Формування готовності майбутніх вихователів до використання інтерактивних технологій : метод. посібник для студентів спец. 7.01010101 "Дошкільна освіта" ІІІ освітньо-кваліфікаційний рівень
Вихідні дані : Хмельницький: Хмельницький державний центр науки, інновацій та інформатизації, 2012
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Факультет дошкільної освіти, Кафедра дошкільної педагогіки, психології та фахових випробувань
ISBN, Ціна 978-617-683-011-5:
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 37.018.26(076)
Предметні рубрики: Педагогіка-- дошкільне виховання-- методика навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні технології--бліц-дискусія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)