Пошуковий запит: (<.>K=АНКЕТИ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Васильченко О. М. Діагностика та корекція репродуктивної поведінки особистості/О. М. Васильченко. - 2012
|
>2.
| Формування толерантного ставлення до дітей, яких торкнулася проблема ВІЛ/СНІДу: особливості підготовки волонтерів/Н. Гусак [та ін.]. - 2011
|
>3.
| Тренінги з підготовки волонтерів до роботи з формування толерантного ставлення щодо дітей, яких торкнулась проблема ВІЛ/СНІД/Н. Гусак [та ін.]. - 2011
|
>4.
| Документація в соціальній роботі/упоряд.: К. Шендеровський, І. Ткач.. - 2006
|
>5.
| Соціальна робота з людьми з особливими потребами/під заг. ред. І.Д.Звєрєвої. - 2002
|
>6.
| Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад/Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - 2013
|
>7.
| Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад/Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - 2013
|
>8.
| Індекс інклюзії. Розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл/Тоні Бут, Мел Ейнскоу ; . - 2015
|
>9.
| Поліщук С. А. Вольовий розвиток дітей молодшого шкільного віку/С. А. Поліщук. - 2005
|
>10.
| Матвієнко О. В. Організація педагогічної практики з виховної роботи у початковій школі./О. В. Матвієнко ; рецензент: Л. В. Канішевська, В. І. Шпак. - 2003
|
>11.
| Тренинг: руководство к действию. Теория и практика/И. Куртикова , В. Лаврова, В. Ли. - 2011
|
>12.
| Вісник Книжкової палати - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>13.
| Переможці конкурсу освітніх технологій - 2015 // Дошкільне виховання, 2016,N № 3.-С.20-21
|
>14.
| Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад/Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - 2011
|
>15.
| Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад/Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". - 2011
|
>16.
| Управління освітою - 2017г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>17.
| Ушмарова В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа"/Вікторія Ушмарова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 9.-С.1–5.
|
>18.
| Каланчин О. Навіщо і як проводити анкетування. Анкета для співробітників "Загальне становище в організації"/О. Каланчин // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 5.-С.39-50
|
>19.
| Шкільний світ - 2018г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>20.
| Вербова В. Особливості інформаційних потреб науковців Національної академії педагогічних наук України/В. Вербова // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2016,N N 9.-С.18-20
|
|
|