Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНКЕТИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Kovács, K.
    Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support = Фактори ризику в угорської елітної ритміки гімнастика з психологічного аспекту зв'язок між образом тіла, мотивацією, вигоранням та відчита підтримка автономії та батьків / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 74-79, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
художня гімнастика -- мотивація -- прийняття самостійної підтримки -- вигоряння -- поведінка тіла
Анотація: Що стосується естетичних видів спорту, то ритмічна гіманстика є одним із найскладніших видів спорту та передбачає найбільший ризик порушення харчування та вигоряння. У випадку молодіжного спорту мотиваційний клімат та сприйняття підтримки автономії вважаються важливими факторами психологічного розвитку. Мета – дослідити зв’язок образу тіла, мотивації та вигоряння художніх гімнасток із рівнем сприйняття підтримки автономії тренерами та батьками. Вибірка складається з елітних спортсменів з художньої гімнастики (N=26; середній вік=16,34; SD=2,00). Застосовані такі затверджені анкети: опитувальник спортивного клімату; шкала сприйняття підтримки автономії для підбору вправ; опитувальник завдання та его орієнтації у спорті; опитувальник на вигоряння спортсмена; тест ставлення до тіла. Встановлено значну, негативну, середню асоціацію між рівнем сприйнятття підтримки автономії та шкалою девальвації, тоді як взаємозв’язок між рівнем сприйняття підтримки самостійності (з боку тренерів та батьків) та ставленням до тіла був значним, позитивним. Позитивне співвідношення рівня сприйняття підтримки самостійності та ставлення до тіла може означати амбівалентну якість відносин спортсмен-батько та спортсмен-тренер. Негативне співвідношення рівня сприйняття самостійності та девальвації виявляє важливість комунікації та зворотного зв’язку в самооцінці спортсмена.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kéringer, J.
Керінгер Дж
Gyömbér, N.
Гьомбер Н.
Ковач К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Voloshchenko, Yurii.
    Interoceptive awareness: verification of the adaptation of the Ukrainian version of the multidimensional assessment of interoceptive awareness (version 2) questionnaire among first-year studentsof Borys Grinchenko Kyiv University = Інтероцептивне усвідомлення: перевірка адаптації української версії анкети багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Y. Voloshchenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 68-90, DOI 10.28925/2664-2069.2023.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
інтероцепція -- опитувальник -- інтероцептивні виміри
Анотація: Вивчаючи інтероцепцію, відомі вчені в галузі соматичної рухової освіти в основному використовують останню версію опитувальника багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення (Multidimensional Assessment of Interoceptive Awareness, Version 2 (MAIA-2). Таке дослідження в Україні відбувається вперше.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
376(075.8)
І-57


   
    Індекс інклюзії. Розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл [Текст] : посібник / Тоні Бут, Мел Ейнскоу ; . - Київ : Плеяди, 2015. - 190 с. - ISBN 978-966-2432-30-5 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
створення інклюзивної культури -- розроблення інклюзивної політики -- розвиток інклюзивної практики -- структура планування -- анкети
Дод.точки доступу:
Бут, Тоні
Ейнскоу, Мел
\ з анг.\


Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

6.
373.2(075)
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; укладач: О. О. Патрикеєва [и др.] ; редактор В. І. Шинкаренко. - Київ : Плеяди, 2011. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-11-4 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \укладач.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \укладач.\
Софій, Наталія Зіновіївна \укладач.\
Найда, Юлія Михайлівна \укладач.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \редактор.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
74.044.6я7
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад [Текст] : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. О. О. Патрикеєва [та ін.] ; за заг. ред. В. І. Шинкаренко. - 2-ге вид. стер. - Київ : Плеяди, 2013. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-16-9 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \уклад.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \уклад.\
Софій, Наталія Зіновіївна \уклад.\
Найда, Юлія Михайлівна \уклад.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

8.
373.3(075)
І-65


   
    Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; укладач: О. О. Патрикеєва [та ін.] ; редактор В. І. Шинкаренко. - Київ : Плеяди, 2011. - 96 с. - ISBN 978-966-2432-12-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \укладач.\
Софій, Наталія Зіновіївна \укладач.\
Луценко, Інна Василівна \укладач.\
Василашко, Ірина Павлівна \укладач.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \редактор.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
74.044.6я7
І-65


   
    Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад [Текст] : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. О. О. Патрикеєва [та ін.] ; за заг. ред. В. І. Шинкаренко. - 2-ге вид. стер. - Київ : Плеяди, 2013. - 96 с. - ISBN 978-966-2432-17-6 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \уклад.\
Софій, Наталія Зіновіївна \уклад.\
Луценко, Інна Василівна \уклад.\
Василашко, Ірина Павлівна \уклад.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

10.


   
    Анкети та методики "Ставлення до участі у волонтерській діяльності" // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 2. - С. 96-104


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Бірюкова, Т.
    Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів [Електронний ресурс] / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 107-117, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- інтерактивні технології -- круглий стіл -- мотивація
Анотація: У статті розглядаються особливості використання інтерактивних технологій навчання для підвищення рівня мотивації студентів до вивчення природничих дисциплін. Зроблено за допомогою програми табличного процесора графічний порівняльний аналіз зміни відповідей студентів на запитання авторської анкети до використання інтерактивних технологій та після та наголошено на зміну мотивації до навчання у відповідях другої анкети. Очевидним стає факт необхідності додаткової просвітницької роботи зі студентами на теми з історії медицини для допомоги у формування їх кінцевих цілей навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шинкура, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Бойко, М. І.
    Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) [Текст] / М. І. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- заклади освіти -- мовні деформації -- білінгвізм -- освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: В890024/2016/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2016р. N 9
Зміст:
Сенченко, Микола. Книга як засіб покращення іміджу України в умовах інформаційних війн / М. Сенченко. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інкунабули, палеотипи, книги
У Пекіні відкрили музей-галерею Тараса Шевченка : Інформація. - С.8
Кл.слова: Китайський Музей Шевченка
Поляков, Віталій. Звітність видавців про випуск видавничої продукції як важливий інструмент контролю за доставлянням обов'язкового примірника / В. Поляков, Т. Жигун. - С.9-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: брошури, видавці, звітність
Бессараб, Анастасія. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги за кордоном / А. Бессараб. - С.11-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, книга, перекладацька діяльність
Дем’яненко, Людмила. Перспективи вдосконалення діяльності бібліотечних кадрів в умовах інформатизації / Л. Дем’яненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотечні кадри, навчання бібліотечних кадрів, бібліотечна освіта
Форум видавців : підсумки : Інформація. - С.17
Кл.слова: форум видавців, Львів - 2016
Вербова, Віта. Особливості інформаційних потреб науковців Національної академії педагогічних наук України / В. Вербова. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні потреби, вибіркове розповсюдження інформації, анкети
Сенченко, Оксана. Аномія суспільства як результат інформаційно-мережевих війн / О. Сенченко. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-мережева війна, інновація, аномія
Рева, Леся. Культурологічний аспект державотворення 1920-х років і завдання сьогодення / Л. Рева. - С.26-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гетьманат, українська література, видавнича діяльність
Тарнавська, Сніжана. Робітничі факультети УСРР як історико-педагогічна проблема на сторінках часопису "Путь просвещения" (1922-1926 рр.) / С. Тарнавська. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, робітничі факультети, підготовчі курси
Ковпак, ВІкторія. Архівні колекції як складник інформаційно-комунікаційної діяльності української еміграції / В. Ковпак. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архів, архівні колекції, ідея нації
Бурдіна, Елеонора. Зародження інфотейнменту на телебаченні США: історичні та соціальні передумови / Е. Бурдіна. - С.37-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфотейнмент, телебачення США, гедонізм
Найбільші соцмережі та ЗМІ боротимуться з фейками : Інформація. - С.40
Кл.слова: боротьба з недостовірною інформацією
Орлик, Олена. Релігійні періодичні (продовжувані) видання XX ст. (1917-1990 рр.) у фонді Державного архіву друку Книжкової палати України / О. Орлик. - С.41-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігійна свідомість, церковні часописи, періодичні видання
Сєдих, Віктор. Невідомий А. Ашукін: сторінки з історії бібліотек та бібліотечної освіти / В. Сєдих. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ашукін Анатолій, про нього, бібліотекознавча школа, бібліотекознавець
Кушнаренко, Наталя . Біобібліографічні покажчики як засіб формування позитивного іміджу освітньо-наукового закладу / Н. Кушнаренко, С. Євсеєнко. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: біографічний підхід, просопографічний підхід, біобібліографічні покажчики
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
К 159.923:005
В 19


    Васильченко, Ольга Миколаївна.
    Діагностика та корекція репродуктивної поведінки особистості : навчально-методичне видання / О. М. Васильченко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. ін-т у справах сім'ї та молоді, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - Київ ; Нікополь : СПД Фельдман О. О., 2012. - 95 с. - ISBN 978-966-2421-10-1 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Діагностика

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивна поведінка -- методики діагностики -- опитувальники -- анкети -- асоціативний експеримент -- проективні малюнки -- сімейні взаємини -- материнське ставлення -- конфлікти
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Державний інститут сімейної та молодіжної політики
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.


    Вербова, Віта.
    Особливості інформаційних потреб науковців Національної академії педагогічних наук України [Текст] / В. Вербова // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2016. - N 9. - С. 18-20. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні потреби -- вибіркове розповсюдження інформації -- анкети

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Волощенко, Юрій.
    Академічна стійкість здобувачів вищої освіти. Перевірка адаптації української версії шкали академічної стійкості (ars-30ukr) серед студентів першого курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка / Ю. Волощенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 58-80, DOI 10.28925/2664-2069.2024.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
академічна стійкість -- валідація -- здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня -- оцінка -- українська мова -- Шкала академічної стійкості
Анотація: Актуальність. Вивчаючи академічну стійкість студентів, відомі науковці в основному використовують Шкалу академічної стійкості (the Academic Resilience Scale, ARS-30). Огляд доступних інтернет-джерел показує, що таке дослідження в Україні відбувається вперше. Мета дослідження — перевірити надійність української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та порівняти її з іншими дослідженнями щодо її валідності. Матеріал і методи. Досліджено 400 здобувачів вищої освіти за їх згоди, які були студентами першого курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Вік обстежених 17-18 років, 80,3% жінок, 19,7% чоловіків. Опитування проведено з використанням української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr), переклад та попередні дослідження щодо її адекватності україномовному середовищу є власними. Для статистичної обробки даних використовувалось програмне забезпечення IBM SPSS Statistics. Результати. Досліджено зв'язки елементів кореляційної матриці, що мають високу статистичну значущість (визначник/детермінант матриці = 2,187E-11). Додаткові тести вказують на достатню адекватність (критерій Кайзера-Майєра-Олкіна = 0,972) і високу сферичність (критерій Барлетта = 9527,9, p ˂ 0,001) вибірки. Альфа Кронбаха, який є коефіцієнтом надійності та мірою внутрішньої узгодженості елементів – для підшкали «наполегливість» є відмінним (excellent) і становить 0,95, для підшкал «рефлексія та адаптивний пошук допомоги» та «негативний вплив та емоційна реакція» є добрим і становить 0,90 та 0,85 відповідно. Висновки. Встановлені значення критеріїв надійності та структурної валідності української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr) свідчать про її добрі психометричні властивості для випадку дослідження студентів. Українськомовну версію анкети ARS-30ukr можна рекомендувати для використання в україномовному соціальному середовищі для вивчення академічної стійкості здобувачів вищої освіти.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Воротникова, І.
    Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 101-118, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність вчителя -- післядипломна освіта -- неформальна післядипломна освіта
Анотація: В статті визначено умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті. Проаналізовано міжнародні стандарти ЮНЕСКО, європейські рамки цифрових компетентностей для громадян (DigComp 2.1 і освітян (Digcompedu) та узагальнено критерії до визначення та оцінювання цифрової компетентності у вчителів. Результати дослідження представлено на основі досвіду підвищення кваліфікації педагогів міста Києва з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування (анкетування, бесіди). Анкетування дозволило визначити основні запити вчителів щодо формування індивідуальних траєкторій професійного розвитку, в тому числі в напряму підвищення рівня цифрової компетентності. Визначено умови формування цифрової компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти: цифровізацію освіти, наявність нормативно-правових документів щодо стандартів та вимог до цифрової компетентності вчителя (міжнародні, інституційні, національні), необхідність розробки та впровадження критеріїв розвитку цифрової компетентності вчителя (тести, анкети і т. п.), запровадження міжнародних, вітчизняних проектів із питань використання ІКТ, готовність післядипломної освіти забезпечити формування цифрової компетентності вчителів (ІТінфраструктура, наявність наукових, навчально-методичних ресурсів та середовищ та компетентних кадрів), розвинута ІТ-інфраструктура закладів освіти, в яких працює вчитель (апаратне, програмне забезпечення, в тому числі цифрові лабораторії, підключення до швидкісного Інтернет, персоналізовані інформаційно-освітні середовища і т.д). Крім того важливою умовою визначено мотивацію вчителя до неперервного професійного розвитку та самооцінювання ним цифрової компетентності. Доведено, що розробка і запровадження національних стандартів цифрової компетентності вчителя, надання йому права самому вирішувати, в яких інституціях підвищувати кваліфікацію, сприяють запровадженню нових підходів до побудови індивідуальних маршрутів розвитку цифрової компетентності педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Гарасимчук, Олег Ігорович.
    Організація захисту результатів контролю знань в системах дистанційного навчання / О. І. Гарасимчук, І. Р. Опірський, Я. Р. Совин // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 10. - С. 144-157, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.144157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
системи дистанційного навчання -- загрози реєстрації та автентифікації -- загрози контролю знань -- моніторинг -- захист від загроз
Анотація: Робота присвячена розгляду проблем захисту інформації в системах дистанційного навчання (СДН), які набувають широкого розповсюдження в сучасному світі надання освітніх послуг, як одні з найбільш ефективних та перспективних систем підготовки фахівців. Наведені основні відомості про СДН, що існують на українському та зарубіжному освітніх ринках. Розглянуто загальний принцип застосування такого навчання, основні функціональні компоненти та основні суб’єкти взаємодії в рамках СДН. Детально проаналізовані базові проблеми захисту інформації в сучасних системах дистанційного навчання та загрози з точки зору інформаційної безпеки для таких систем, перелічені основні цілі, які може переслідувати зловмисник при реалізації атак на СДН та уразливості через які він здійснює атаки. Оцінено загрози і дестабілізуючі впливи випадкового характеру. Здійснено порівняння найбільш поширених СДН за такими ключовими параметрами, як загрози хибної реєстрації та автентифікації, загрози порушення достовірності результатів контролю знань та загрози впровадження шкідливого програмного забезпечення. Основну увагу приділено підходам до захисту СДН від загроз підміни користувача (як до авторизації так і вже авторизованого користувача), від загроз використання програмних ботів і скриптів (шляхом застосування методу захисту від використання скриптів на основі прихованих елементів та методу захисту на основі аналізу поведінки), а також загроз використання лекцій, електронних довідників та інших сторонніх навчальних матеріалів. Запропоновано механізм контролю знань, в якому описано дії користувача СДН та сервера на наступних етапах: реєстрація, вхід в систему, користувач в процесі заповнення анкетних даних, користувач завершив заповнення анкети, користувач приступає до виконання тесту/завдання та завершує тестування. Такий алгоритм дій може бути використаний у будь-якій системі дистанційного навчання для захисту від загроз порушення достовірності знань, а його новизна полягає у використанні методів автентифікації користувачів та обмеження доступного їм функціоналу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Опірський, Іван Романович
Совин, Ярослав Романович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
37.013.42
Г 65


    Гончаров, Володимир.
    Батько - особлива посада. роль батька в становленні особистості [Текст] / В. Гончаров. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-507-5 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
батьки-одинаки -- самотні матері -- роль батька -- покарання -- дитяча агресія -- психоактивні речовини -- конфлікти -- виховання хлопчика -- розлучення -- неповна сім’я
Анотація: Ця книга - спроба відвертої розмови про роль батька в родині, особливості підготовки хлопчиків та юнаків до сімейного життя, виховання дітей у неповних сім’ях та правила поведінки дорослих при розлученні батьків. У книзі ви знайдете тести та анкети, які можна використати у роботі із сім’єю.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

20.
373.3.062.1
Г 74


   
    Готовність дитини до школи [Текст] / упорядник: Л. Богуславська, С. Гончаренко, Л. Кондратенко ; редактор: С. Максименко, О. Главник. - Київ : Главник, 2004. - 112 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-01-7 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психодіагностика--Молодший шкільний вік--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- психологічна готовність -- психодіагностика
Анотація: У збірнику надано матеріали до психодіагностичного вивчення готовності дітей до школи. Вони містять психологічні тести, опитувальники, анкети, нестандартні та інноваційні завдання для дітей дошкільно, молодшого шкільного віку.
Дод.точки доступу:
Богуславська, Л. \упорядник.\
Гончаренко, С. \упорядник.\
Кондратенко, Л. \упорядник.\
Максименко, С. \редактор.\
Главник, О. \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)