Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Болонський процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.


    Гад, Ієн.
    Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту [Текст] / І. Гад, Р. МакДональд, А. Кін // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 13-20DOI 10.28925/2524-2644.2023.152. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- медіа -- університети -- студенти -- Болонський процес -- Україна -- війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Дод.точки доступу:
МакДональд, Рейчел
Кін, Адель


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. II. - 2018. - 410-706 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Майбутнє вищої освіти – Конференція дослідників Болонського процесу (FOHE-BPRC) вже зарекомендувала себе як орієнтир у європейському середовищі вищої освіти. Два попередні видання (17-19 жовтня 2011 р., 24-26 листопада 2014 р.) із приблизно 200 європейськими та міжнародними учасниками в кожному, що охоплювали понад 50 країн, були організовані до Конференцій міністрів, таким чином заохочуючи послідовний діалог між дослідниками та політики. Основні висновки конференцій FOHE були представлені на конференціях міністрів ЄПВО (2012 та 2015), щоб зробити так, щоб голос дослідників краще почули європейські політики та особи, які приймають рішення. Цей том присвячений продовженню збору доказів і розробки політики на основі досліджень, а також подальшому скороченню розриву між політикою та дослідженнями в ЄПВО та в більш широкому глобальному контексті. Він має на меті визначити дослідницькі сфери, які потребують більшої уваги до ювілейної конференції міністрів ЄПВО 2020 року, з наголосом на нових питаннях, що виникають в академічній та освітній спільноті. Ця книга є платформою для обговорення ключових питань між дослідниками, різними безпосередніми суб’єктами вищої освіти, особами, які приймають рішення, та широкою громадськістю.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. I. - 2018. - 406 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Інтернаціоналізація вищої освіти широко вважається стратегічним пріоритетом для урядів у всьому світі через економічні, політичні, соціальні та академічні вигоди, пов’язані з нею. Виходячи з передумови, що національна держава відіграє центральну роль у процесі інтернаціоналізації вищої освіти, у статті стверджується, що важливо проаналізувати поточний стан справ і запитати: що роблять національні держави для інтернаціоналізації вищої освіти ? У статті наведено оригінальні дані про поширення національної політики інтернаціоналізації в усьому світі. Виявляється, що стратегічне мислення щодо інтернаціоналізації є відносно новим явищем з обмеженим охопленням. З огляду на кількість країн, які приймають національну політику, аналіз показує, що у світі домінують розпорошені зусилля, коли йдеться про інтернаціоналізацію вищої освіти. Чому проблематичною є відсутність національної стратегії? У країнах, де університети значною мірою залежать від державних коштів, відсутність узгодженого напрямку інтернаціоналізації на національному рівні може обмежити масштаби та підірвати ефективність стратегій інтернаціоналізації на інституційному рівні.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
37.014
Д 25


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50 . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Болонський процес вищої освіти

   Болонский процесс высшего образования


Кл.слова (ненормовані):
імплементація -- имплементация -- інтернаціоналізація -- интернационализация -- подвійні/спільні дипломи -- двойные / совместные дипломы -- мобільність -- мобильность -- якість освіти -- качество образования -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Зінченко, В. В.
    Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 74-96, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.7496. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- моделі філософії освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модель університету -- Болонський процес -- глобалізація освіти
Анотація: Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті порушують багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів, як іноземцям швидше пристосуватися до національного місцевого середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Вавренюк, С. А.
    Історія проведення реформи вищої освіти в Європі / С. А. Вавренюк // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 15. - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система вищої освіти -- європейська освіта -- реформування системи вищої освіти -- Болонський процес -- євроінтеграція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
378.014.25(072)
З-45


    Згуровський, М. З.
    Болонський процес : головні принципи та шляхи структурного реформування вищої освіти України : аналіз / М. З. Згуровський ; Мін-во освіти і науки України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний університет". - Київ : НТУУ "КПІ", 2006. - 543 с. - ISBN 966-622-199-3 : 49.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Болонський процес--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- Лісабонська конвенція -- Сорбонська декларація -- Болонська декларація -- Берлінська конференція, Бергенський етап Болонського процесу -- учасники Болонського процесу -- реформування вищої освіти, .
Анотація: Подано аналіз структурного реформування системи вищої освіти в країнах Західної, Центральної і Східної Європи в процесі формування єдиного освітнього, наукового і суспільно-економічного простору європейського регіону, що дістав назву Болонського процесу.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

8.
37.014.25
Б 18


    Байденко, В. И.
    Болонський процес : структурная реформа высшего образования Европы [Текст] / В. И. Байденко. - Київ : [б. в.], 2005. - 143 с. - 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Болонський процес--Керівництва, посібники

   Організація міжнародної освітньої діяльності


Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- реформи -- моделі -- інструменти -- структура

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

9.


    Ткаченко, Маргарита.
    Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 104-109, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.104109. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
Болонський університет -- Болонський процес -- демократичні засади освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.104109,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
378(477)(083.7)
В 55


   
    Вища освіта в Україні [Текст]. Т. 1. - 2-ге вид., перероб. і допов. - Київ : ФОРУМ, 2008. - 797 с. - ISBN 966-8635-12-4 : 125.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Україна--Нормативні документи

Кл.слова (ненормовані):
Вища освіта -- освітянська діяльність -- Болонський процес -- державний стандарт -- ліцензування -- акредитація -- ЗНО -- бібліотеки -- працевлаштування -- оплата праці -- кадрове забезпечення -- відпустка -- стипендія -- охорона праці
Анотація: Збірник чинних нормативно-правових актів вищих органів влади України у сфері освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
378(477)(083.7)
В 55


   
    Вища освіта в Україні: нормативно-правове регулювання [Текст]. Т. 2. / Міністерство юстиції України, МОН України ; ред.: М. Ф. Степко, Л. М. Горбунова. - Вид. друге, переробл. і доповн. - Київ : ФОРУМ, 2008. - 797 с. - ISBN 966-8635-12-4 : 125.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Україна--Нормативні документи

Кл.слова (ненормовані):
Вища освіта -- освітянська діяльність -- Болонський процес -- державний стандарт -- ліцензування -- акредитація -- ЗНО -- бібліотеки -- працевлаштування -- оплата праці -- кадрове забезпечення -- відпустка -- стипендія -- охорона праці
Анотація: Збірник чинних нормативно-правових актів вищих органів влади України у сфері освіти
Дод.точки доступу:
Степко, М. Ф. \ред.\
Горбунова, Л. М. \ред.\
Міністерство юстиції України
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
378(477)(075.8)
В 55


   
    Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / за ред. В. Г. Кременя ; затверджено Міністерством освіти і науки України. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2004. - 383 с. - ISBN 966-692-484-6 : 20.00 грн., 25.00 грн., 20.00 грн., 0.90 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- болонський процес -- основні засади формування європейської вищої освіти -- євроінтеграція -- запровадження кредитно-модульної системи
Анотація: Навчальний посібник містить інформацію про основні етапи формування та впровадження принцепів Болонського процесу, завдання та шляхи адаптації вищої освіти України в європейський освітній і науковий простір.
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\


Примірників всього: 8
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

13.
378.4(477)
В 55


   
    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис. Додаток 2 до №3, том І (26), 2011 р. Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні, Європі та світі / Інститут вищої освіти НАПН України. - Київ : Гнозис, 2011. - 700 с. - 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Університетська освіта

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- управління якістю освіти -- стандартизація -- новітні засоби навчання -- освітній менеджмент
Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.
378.4(477)
В 55


   
    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] = Higher education of Ukraine in the context of integration to European education space : тематичний випуск. Додаток 1 до Вип. 31, том IV(48), 2013 р. - Київ : Гнозис, 2013. - 516 с. - ISBN 978-966-8840-94-4(6) : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Університетська освіта

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- управління якістю освіти -- моніторинг якості освіти -- освітній менеджмент -- філософія освіти -- психологія освіти -- стандарти освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
378(477):316.346.32-053.6
В 55


   
    Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді [Текст] : монографія / М. Михальченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2010. - 309 с. - ISBN 978-966-644-167-9 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
політичні зміни -- Болонський процес -- цивілізаційне виховання -- фактори -- розпад -- реформа
Дод.точки доступу:
Михальченко, М.
Андрущенко, Т.
Бульвінська, О.
Лукашевич, М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

16.
37.013(075.8)
М 55


    Мешко, Галина Михайлівна.
    Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник / Г. М. Мешко. - 2-е видання, стереотипне. - Київ : Академвидав, 2012. - 200 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 : 38.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вступ до спеціальності--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сутність -- функції -- педагогічна діяльність -- особистісні якості -- педагогічне спілкування -- педагогічний конфлікт -- поведінка вчителя -- модернізація вищої освіти -- Болонський процес -- вищий педагогічний навчальний заклад -- навчально-виховний процес -- організація навчання -- наукова робота -- самовиховання -- майбутні вчителі -- самопізнання
Анотація: У пропонованому посібнику висвітлено різноманітні аспекти проблеми вчительської професії.

Примірників всього: 27
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (20),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (20),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

17.
37.013(075.8)
М 55


    Мешко, Галина Михайлівна.
    Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник / Г. М. Мешко. - Київ : Академвидав, 2010. - 197 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-000-4 : 40.00 грн., 38.00 грн., 34.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вступ до спеціальності--Викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогічний конфлікт -- Болонський процес -- самопізнання -- професійне зростання

Примірників всього: 16
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

18.


    Гайдаржийська, Ольга Миколаївна.
    Дослідження європейської системи перезарахування кредитів як засоби створення відкритого європейського освітнього процесу / О. М. Гайдаржийська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
європейська кредитно-транферна система -- перезарахування кредитів -- європейський простір вищої освіти -- стратегія євроінтеграції -- Болонська декларація -- Болонський процес
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

20.


    Кононенко, Юрій.
    З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні / Ю. Кононенко, Г. Данильчук // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 4. - С. 93-100. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Вищі навчальні заклади України

   Болонський процес вищої освіти


Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- Болонський процес -- конкурентоспроможний фахівець
Анотація: Проаналізовано структуру підготовки фахівців та досвід Черкаського національного університету з упровадження положень Болонської декларації та переходу до дворівневої підготовки. Висвітлено проблеми та перспективи надання освіти з метою підготовки конкурентоспроможних фахівців з економіки та права.
Дод.точки доступу:
Данильчук, Ганна
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\


Є примірники у відділах:
Ф3 (26.04.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (26.04.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)