Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців (стр.2-11) Кл.слова: шкільні програми,аналітика,практика
Зуєнко М. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури/ М. Зуєнко (стр.12-13) Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї,Донн Джон, про нього,Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко С. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ С. Тіхоненко (стр.14-17) Кл.слова: англійська література (7 клас),аналіз твору,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда Т. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"/ Т. Сегеда (стр.16-17) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь О. О. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна")/ О. Гузь (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко О. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання/ О. Гайченко (стр.21) Кл.слова: літературна освіта,пізнавальна діяльність,об'єкт літературної освіти
Моргун М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури/ М. С. Моргун (стр.22-23) Кл.слова: літературний розвиток,читання,читач
Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/ М. С. Васильянц (стр.23-25) Кл.слова: пізнавальна діяльність,навчальна діяльність,активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської (стр.26-27) Кл.слова: аналіз художнього твору,міжпредметний аспект,осмислення змісту творів
Пітерська О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ О. Пітерська (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,гуманістичні ідеали,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська А. І. Ділова гра в навчальному процесі/ А. І. Богосвятська (стр.30-35) Кл.слова: педагогічна гра,літературні ігри,етапи ділової гри
Гузь О. О. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,літературний детектив,По Е., про нього
Гузь О. О. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук"/ О. Гузь (стр.38-40) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,По Е., Золотий жук, про твір
Гузь О. О. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач/ О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,художній образ,По Е., Золотий жук, про твір
Шулик І. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері/ І. Шулик (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва В.В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка"/ В. В. Козієва (стр.46-48) Кл.слова: Акутагава Р.,моральна справедливість,Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі/ І. І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: стилі скрапбукінгу,журналінг,скрап-листівки
Приходько Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури/ Л. І. Приходько (стр.52-53) Кл.слова: зарубіжна література,живопис,методика викладання
Полякова В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом"/ В. В. Полякова (стр.54-58) Кл.слова: план-конспект уроку,сюжет твору,Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах"/ Н. І. Тутко (стр.59-61) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Азімов А., Фах, про твір
Кожукало Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден"/ Н. В. Кожукало (стр.62-63) Кл.слова: план-конспект уроку,історія написання твору,Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка (Кашуба) Є. Гранатові зерна/ (Кашуба) Є. Гладка (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шандригіна А. Лист літературному герою/ А. Шандригіна (стр.65) Кл.слова: творчий конкурс,проза,епістолярій
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Богосвятська А. Учитель може все, якщо в нього вірити!/ А. Богосвятська (стр.2-4) Кл.слова: педагогічна діяльність,вчителі-словесники,нестандартні форми уроку
Богосвятська А. Слово - ключ до таємниці життя/ А. Богосвятська (стр.5-9) Кл.слова: принцип триєдності,природа слова,слово і генетичний код
Таранік-Ткачук К. В. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп"/ К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна (стр.10-13) Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р.,науково-педагогічний проект,проект "Філологічний Олімп"
Зарольська Л. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации/ Л. Зарольська (стр.14-19) Кл.слова: навчальний блок,фронтальна перевірка,уроки-семінари
Головка Л. Яскраве світло класики та сучасної літератури/ Л. Головка (стр.20) Кл.слова: лист до редакції,професійний рівень вчителя,творчі доробки
Головка Л. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця)/ Л. Головка (стр.20-27) Кл.слова: аналіз текстів,робота з текстом,заняття
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.21-23) Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір,текст в тексті,Цибулинка, притча, аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.23-24) Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір ,аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий")/ Л. Головка (стр.25-27) Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір,аналіз тексту
Лагола І. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур/ І. Лагола, Л. Дичик (стр.28-33) Кл.слова: план-конспект уроку,Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір,Кафка Ф., Перевтілення, про твір
Пантелєєва В. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ В. Пантелєєва (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., про неї,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Краснік О. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури/ О. Краснік (стр.37-39) Кл.слова: сценарій уроку,Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір
Ткач І. Навчаємо учнів роботи з текстом/ І. Ткач (стр.40) Кл.слова: аналіз художнього твору,авторська думка,художній образ
Аркуша М. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах/ М. Аркуша (стр.41) Кл.слова: творче читання тексту,робота з ілюстраціями,створення логічної схеми
Ткач І. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика"/ І. Ткач (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір,аналіз твору
Сагайдак Л. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки"/ Л. Сагайдак (стр.44-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір,образ Конрада
Волкова Ю. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.49-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,образ чайки Джонатана
Гладишев В. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек"/ В. Гладишев (стр.54-56) Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір,образ Гобсека
Пітерська О. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна"/ О. Пітерська (стр.57-59) Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір,образ ПоллІанни
Руда Т. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика/ Т. Руда (стр.60-61) Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього,кінотвір,літературознавець
Шевченко Т. Значущість професії вчителя/ Т. Шевченко (стр.62-63) Кл.слова: есе,вчитель,професія вчителя
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Ільяшенко М. Моя робота - це захоплення моє!/ М. Ільяшенко (стр.2-6) Кл.слова: Ілляшенко Марина, про неї,шкільний театр "Прометей",театральна шкільна майстерня
Ільяшенко М. Театральна листівка до Дня вчителя/ М. Ільяшенко (стр.7) Кл.слова: вітання до Дня вчителя,День вчителя
Шулик І. Світло Різдва. Вертепна драма на III дії/ І. Шулик (стр.8-13) Кл.слова: конкурс "Яскраве світло класики та сучасної літератури",драма,сценарій вертепної драми
Бойко Т. Бал квітів/ Т. Бойко, О. Ходорич (стр.14-16) Кл.слова: позакласний захід,сценарій "Балу квітів"
Слубська Н. Значення образу Різдва в повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі"/ Н. Слубська (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір,образ Різдва
Трофимова О. Урок з вивчення роману "Анна Кареніна" Л. Толстого/ О. Трофимова (стр.19-22) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір,діалектика душі
Пачків О. Проект "Десять кроків для України"/ О. Пачків (стр.23-26) Кл.слова: фестиваль вчительських робіт,Всім серцем любіть Україну,благочинні акції
Лінійчук Т. Люта зима/ Т. Лінійчук (стр.27) Кл.слова: фестиваль вчительських робіт,есе,текст
Ялтанець Т. У світі зарубіжної літератури/ Т. Ялтанець (стр.28-30) Кл.слова: інтелектуальні ігри,КВК,зарубіжна література, 6 клас
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу Уроки №11-19/ О. Гузь (стр.31-55) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,уроки №11-19,поурочне планування
Гузь О. О. Специфіка розвитку літератури в Давній Греції й у давньому Римі. Концепція людини й світу в античній літературі. Поняття про античнійсть, її хронологічні межі. Основні етапи, роди й жанри античної літератури/ О. Гузь (стр.31-33) Кл.слова: план-конспект уроку,античність,міфологія
Гузь О. О. Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів як основа героїчного епосу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Аналіз міфів "Троя", "Паріс викрадає Єлену", "Облога Трої", (2-3 за вибором учителя)/ О. Гузь (стр.33-36) Кл.слова: міф "Троя", про твір,міф "Паріс викрадає Єлену", про твір,міф "Облога Трої", про твір
Гузь О. О. Текстуальний аналіз міфів "Смерть Ахілла", "Троянський кінь". Ключові образи троянського циклу, їх гуманістичний зміст. Мифілогічні символи циклу/ О. Гузь (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,міф "Смерть Ахілла", про твір,МІф "Троянський кінь", про твір
Гузь О. О. Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу. Героїчна епічна поема Гомера "Іліада". Провідні ідеї твору/ О. Гузь (стр.38-41) Кл.слова: план-конспект уроку,Гомер, про ньго,Гомер, Іліада, про твір
Гузь О. О. Образи Ахілла і Гектора. Порівняльна характеристика персонажів. Гуманістичний зміст "Іліади". Катарсис/ О. Гузь (стр.42-45) Кл.слова: Гомер, Іліада, про твір,образ Ахілла,образ Гектора
Гузь О. О. Особливості розвитку лірики в Давній Греції, її види. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея "Добре вмирати тому...". Античний ідеал героя. Авторська позиція/ О. Гузь (стр.46-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Тіртей, Добре вмирати тому..., про твір,види лірики
Гузь О. О. Звернення у вірші до Афродіти - богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань/ О. Гузь (стр.48-50) Кл.слова: Сапфо, про неї,мелічна поезія,лірична героїня
Гузь О. О. Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької драми - трагедія і комедія/ О. Гузь (стр.51-52) Кл.слова: план-конспект уроку,давньогрецький театр,давньогрецька драма
Гузь О. О. Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми й театру. Утілення міфу про Прометея в трагедії "Прометей закутий". Основний конфлікт трагедії. "Дари" Прметея людству. Ідея служіння, самопожертви, свободи/ О. Гузь (стр.53-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Есхіл, про нього,Есхіл, Прометей закутий, про твір
Польгуль Л. Контрольні роботи для 8 класу/ Л. Польгуль (стр.56-57) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,контроль знань,тестування
Волкова Ю. Вивчення повісті Еріка-Еммануеля Шмітта "Оскар і Рожева пані" / Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.58-61) Кл.слова: план-конспект уроку,Шмітт Ерік-Еммануель, Оскар і Рожева пані, про твір
Ткач І. Сучасний урок літератури: виховувати розуміння краси/ І. Ткач (стр.62-64) Кл.слова: сучасний урок літератури,естетичний смак,естетична свідомість
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Відкритий лист до Міністра освіти і науки Л. Гриневич щодо проекту Типового навчального плану для 10-11 класів (стр.2-9) Кл.слова: проект Типового навчального плану для 10-11 класів,інтеграція предметів,читацька культура
Яциковська Н. Значення образу Різдва утворі Чарлза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ Н. Яциковська (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,образ Ебенезера Скруджа,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Вікулова Л. У чому справжня краса людини?/ Л. Вікулова (стр.12-14) Кл.слова: план-конспект уроку,Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір,внутрішній світ людини
Мосійчук І. А. Ідея радості життя й відкриття світу утворі Елеанор Портер "Полліанна"/ І. А. Мосійчук (стр.15-17) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеанор, Полліанна, про твір,радість життя
Сорока І. Усе моє, що зветься Україна!/ І. Сорока (стр.18-20) Кл.слова: позакласний час,сценарій до Дня Незалежності України,патріотичне виховання
Регурецька Л. Балада про солдата/ Л. Регурецька (стр.21) Кл.слова: номінація "На крилах душі",поезія,текст
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу/ О. О. Гузь (стр.22-47) Кл.слова: план-конспект уроків,бароко,творчість Жана Батиста Мольєра
Гузь О. О. Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич" / О. О. Гузь (стр.22-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір
Гузь О. О. Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення/ О. О. Гузь (стр.25) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,сюжет твору
Гузь О. О. Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич". Засоби комічного та їх роль у втіленні авторського задуму/ О. О. Гузь (стр.27-30) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,основні образи
Гузь О. О. Різнорівнева контрольна робота з теми "Бароко і класицизм". (Тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)/ О. О. Гузь (стр.30-32) Кл.слова: контроль знань,контрольна робота,завдання
Гузь О. О. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц"/ О. О. Гузь (стр.32-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Сент-Екзюпері Антуан, Маленький принц, про твір,моральні цінності
Гузь О. О. Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,Сент-Екзюпері Антуан, Маленький принц, про твір,художні образи
Гузь О. О. Сюжет твору Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан/ О. О. Гузь (стр.39-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,алегоричні образи
Гузь О. О. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джонатан Лінгвістон" Річарда Баха/ О. О. Гузь (стр.43-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,повість-притча
Богосвятська А. І. Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури/ А. І. Богосвятська (стр.48-52) Кл.слова: універсальні навчальні дії (УНД),педагогічна технологія,методика викладання
Гарізан Н. В. Організація позакласної роботи із зарубіжної літератури/ Н. В. Гарізан (стр.53-57) Кл.слова: зарубіжна література,позакласна робота,форми позакласної роботи
Слубська Н. Казка Г. К. Андерсена "Соловей". Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора/ Н. Слубська (стр.58-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. К., Соловей, про казку,образ імператора
Біла О. . Людина нібито не літає...А крила має. А крила має!/ О. Біла (стр.61-64) Кл.слова: позакласне читання,Дрейпер Шерон, про неї,зарубіжна дитяча література
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Всесвітня література та культура в навчальних закладах України -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Петричко І. Сила Різдва/ І. Петричко (стр.2-8) Кл.слова: план-конспект уроку,Гоголь Микола, Ніч перед Різдвом, про твір,образи Оксани і Вакули
Рябошапко Н. Вивчаємо казку О. Уайльд "Хлопчик-Зірка"/ Н. Рябошапко (стр.8-10) Кл.слова: план-конспект уроку,Уальд Оскар, Хлопчик-зірка, про твір,образ Хлопчика-Зірки
Мосійчук І. А. Вивчаємо баладу Адама Міцкевича "Світязь" / І. А. Мосійчук (стр.11-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Міцкевич Адам, Світязь, про твір,озеро Світязь
Слубська Н. Значення образу Різдва в повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі"/ Н. Слубська (стр.13-15) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір,образ Різдва
Трофимова О. Урок з вивчення роману Л. Толстого "Анна Кареніна"/ О. Трофимова (стр.16-) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Лев, Анна Кареніна, про твір,діалектика душі
Краснік О. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див"/ О. Краснік (стр.19-21) Кл.слова: план-конспект уроку,Керролл Льюїс, Аліса в країні див, про твір,життєві уроки
Кожукало Н. Закоханий у світ Її Величності Природи/ Н. Кожукало (стр.22-24) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Маленькі дикуни, про твір,ЇЇ Величність Природа
Бондар Т. Урок-беседа по рассказу Э. Сетона-Томпсона "Лобо"/ Т. Бондар (стр.25-26) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Лобо, про твір,захист природи
Лінійчук Т. У війни не жіноче обличчя.../ Т. Лінійчук (стр.27-28) Кл.слова: позаурочні заходи,сценарій виховного заходу,образ війни
Наливайко О. Квіти улюбленому письменникові/ О. Наливайко (стр.29-31) Кл.слова: позакласний захід,сценарій заходу про улюблених письменників,захід для учнів 10-11 класів
Файчак Н. Дивних багато в світі див, найдивніше із них - людина/ Н. Файчак, О. Ващенко (стр.32-35) Кл.слова: сценарій виховного заходу,сценарій виховного заходу про людину
Ільяшенко М. Наврез-байрам - свято весни/ М. Ільяшенко (стр.36-38) Кл.слова: виховна робота,сценарій весняного свята,сценарій наврез-байрам
Бойко Т. Бал квітів/ Т. Бойко, О. Ходорич (стр.38-41) Кл.слова: літературний вечір, Андерсен Ганс Крістіан,сценарій балу квітів
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пітерська О.
Назва : Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 27-29 (Шифр З659149/2016/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--гуманістичні ідеали--діккенс чарльз, різдвяна пісня у прозі, про твір
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ткач, Ірина
Назва : Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 5. - С. 41-43 (Шифр З659149/2016/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--діккенс чарльз, різдвяна пісня у прозі, про твір--аналіз твору
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Слубська, Наталя
Назва : Значення образу Різдва в повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 17-19 (Шифр З659149/2016/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--діккенс чарльз, різдвяна пісня у прозі, про твір--образ різдва
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Яциковська, Наталія
Назва : Значення образу Різдва утворі Чарлза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2017. - № 2. - С. 10-12 (Шифр З659149/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--образ ебенезера скруджа--діккенс чарльз, різдвяна пісня у прозі, про твір
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Слубська, Наталя
Назва : Значення образу Різдва в повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2017. - № 3. - С. 13-15 (Шифр В227655107/2017/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--діккенс чарльз, різдвяна пісня у прозі, про твір--образ різдва
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)