Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЕМПІРИЧНИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Bulvinska, O.
    Interactive methods in communicative education [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, N. Khanykina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Khanykina, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Циганов, Сергій Андрійович.
    Емпіричний аналіз структури капіталу сучасних транснаціональних корпорацій [Текст] / С. А. Циганов, О. І. Заліско // Фінанси України. - Київ, 2016. - № 12. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- структура капіталу ТНК -- фінансовий леверидж ТНК
Дод.точки доступу:
Заліско, Ольга Ігорівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Островська, Г.
    Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Г. Островська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- цінності -- письменник -- урок -- зарубіжна література
Анотація: У статті висвітлюється проблема готовності учителя-словесника до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури. Доведено, що кожен учитель літератури повинен мати базові знання з теорії та практики формування національної ідентичності шкільної молоді. Без шанобливого ставлення до національних цінностей людей неможливо сформувати національну свідомість учнів. Мета статті – окреслити компоненти готовності викладача зарубіжної літератури та його дії щодо формування національної ідентичності студентів. Для досягнення мети були використані такі методи наукових досліджень: теоретичний: аналіз соціологічних та психолого-педагогічних джерел про національну ідентичність та шляхи її формування у шкільної молоді – для обґрунтування наукової тези дослідження; емпіричний: аналіз концептуальних наукових основ професійної підготовки – для визначення складових готовності вчителя літератури до формування національної ідентичності учнів; практичні методи: проблемний, моделювання, систематизації – для підготовки рекомендацій, моделей підготовки уроку вчителем. У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивний та діяльнісний компоненти готовності педагога до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури; визначено підходи до навчання: особистісно зорієнтований, націєцентричний, культурологічний, діалогічний, інтеграції знань, порівняльного аналізу «свій-інший», аксіологічний, діяльнісний. Описано шляхи формування національної ідентичності здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури, запропоновано пам’ятку для учня, алгоритм моделювання вчителем уроку з національно-патріотичного виховання. Запропоновані методичні матеріали допоможуть учителю зарубіжної літератури у формуванні національної ідентичності учнів – патріотів своєї країни. До перспектив подальших наукових розвідок з зазначеної проблеми відносимо методичні аспекти трансдисциплінарності у вивченні літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Бойко, М. І.
    Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) [Текст] / М. І. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- заклади освіти -- мовні деформації -- білінгвізм -- освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
82.0(08)
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; гол. редактор О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ імені Юрія Федьковича, 1996 - .
   Випуск 86. - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. - 328 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
Дзик, Роман. Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія / Р. Дзик. - С .3-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: парадигма, постструктуралізм, інтертекстуальність
Кондрашов, Володимир. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників) / В. Кондрашов. - С .18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивність мистецтв, кінематографічність, інтермедіальність
Кучер, Зоя. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto" / З. Кучер. - С .26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, ідентичність, організація твору
Маценка, Світлана. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури) / С. Маценка. - С .32-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальна поетика, роман, жанрова поетика
Редчиць, Тетяна. Музичний код в оповіданні Гайміто Фон Додерера "Сонатина" / Т. Редчиць. - С .44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проза, семіотична система, музичний код
Бучко, Аліна. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .61-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, біблійні мотиви, німецько-європейська літерутура
Ісапчук, Юлія. "Торгівля снами" І. Бахман: пошук власного "Я" в контексті конформістського соціуму / Ю. Ісапчук. - С .71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: новела, радіоп’єса, конверсія
Кравчук, Ольга. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту / О. Кравчук. - С .79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна криза, мовна травма, перехідний період творчості
Никифорук, Тетяна. Поетика versus поезія як "способи викликати враження..." / Т. Никифорук. - С .86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетика, троп, версифікація
Циганок, Ольга. Опису похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту) / О. Циганок. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетики, опис похорону, похоронна поезія
Бакіна, Тамара. Книжка-картинка в українській дитячій літературі / Т. Бакіна. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальний ряд, вербальний ряд, архітектоніка книжки
Віват, Ганна. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця / Г. Віват. - С .109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр елегії, типові ознаки, мотив
Дерикоз, Ольга. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики Short Story: образність письма А. Картер / О. Дерикоз. - С .117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: казка, гротест, готика
Левченко, Галина. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дмскурсі ліричних творів Лесі Українки / Г. Левченко. - С .125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, дискурс, художня адаптація
Левчук, Тереза. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності / Т. Левчук. - С .134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, суб’єктивність, мислення
Матійчак, Альона. Роман А. Мердок "The good apprentice" як жанрова метаморфна форма / А. Матійчак. - С .142-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософський роман, полімодальність, світоглядна рефлексія
Огуй, Олександр. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації / О. Огуй. - С .150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: середньовічна література, умови, форма
Романиця, Олена. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея / О. Романиця. - С .160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: генеретика, рід, жанр
Трефяк, Наталія. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського) / Н. Трефяк. - С .171-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанровий канон, авторський текст, індивідуальний стиль
Чепурда, Ганна. Концепція вестерну у творчості Енні Пру / Г. Чепурда. - С .179-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: коротке оповідання, регіоналізм, фронтир
Шестакова, Елеонора. Жанрові колізії тексту масової комунікації / Е. Шестакова. - С .186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: текст, масмедійний простір, соціальна комунікація
Камишникова, Олеся. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя" в контексті проблеми інтермедіальності / О. Камишникова. - С .200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емпіричний театр, інтермедіальність, сучасний театр
Канова, Ганна. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк" / Г. Канова. - С .207-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постмодерністський роман, імідж Японії, гравюра укійо-е
Назаревич, Леся. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука / Л. Назаревич. - С .215-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: символізм, живопис, музика
Питюр, Ольга. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська" / О. Питюр. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: образ, отці-василіяни, міракль
Рихло, Петро. "Я співаю перед чужими": Пауль Целан і музика / П. Рихло. - С .229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музика, інтерпретація, ремінісценції
Сажина, Алла. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту / А. Сажина. - С .240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реклама, медіа, мистецтво
Хижняк, Ірина. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності / І. Хижняк. - С .249-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, екфразис, постмодернізм
Юрчук, Олена. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології / О. Юрчук. - С .281-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія музики, музичний простір, акустика тексту
Зеленка, Мілош. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка / М. Зеленка. - С .288-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвістичний гурток, структуралізм, славістика
Радченко, Олег. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект / О. Радченко. - С .309-319. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ритміко-стилістична єдність, герменевтичне коло, екзистенціальна антропологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \гол. редактор\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
796.01:519.2(075.8)
К 61


    Колумбет, Олександр Миколайович.
    Математичні методи в теорії та практиці фізичного виховання [Текст] : навчальний посібник / О. М. Колумбет, Т. Є. Містулова ; Міністерство освіти і науки України, Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2006. - 90 с. - 8.00 грн.
Викладач КУ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математичні методи--Фізичне виховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- математичний метод -- теорія ймовірностей -- емпіричний розподіл -- статистичні гіпотези -- регресивно-кореляційний -- дисперсійний -- аналіз
Анотація: У посібнику розкрито елементи деяких матиматичних дисциплін, які використовуються в практиці фізичної культури і спорту: теорій ймовірностей. комбінатори, математичної статистики. моделювання, і теорії оптимізації. і
Дод.точки доступу:
Містулова, Т. Є.
Міністерство освіти і науки України
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 36
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (33)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (33)

Знайти схожі

7.
364-052.2
Б 40


    Безпалько, Ольга Володимирівна.
    Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю у територіальній громаді : теоретико-методичні основи [Текст] : монографія / Безпалько О.В. - Київ : Науковий світ, 2006. - 363 с. - ISBN 966-675-467-3 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Діти--Молодь--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
територіальна громада -- емпіричний аналіз -- неурядові організації -- дослідницька робота -- соціально-педагогічна робота -- діти, молодь
Анотація: У монографії визначена роль громади як соціалізуючого фактора у розвитку та соціальному становленні дітей та учнівської молоді, з'ясована сутність соціально-педагогічної роботи у територіальній громаді.

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

8.
378.013.77(075.8)
П 26


    Подоляк, Л. Г.
    Психологія вищої школи [Текст] : підручник / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Бібліотека. - Вид. 4-е, випр. і доп. - Київ : Каравела, 2014. - 359 с. - ISBN 966-8019-00-8 : 272.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Предмет--Завдання--Методи

   Вища школа


   Педагогіка--Управління та організація навчальним процесом


Кл.слова (ненормовані):
емпіричний -- професійне зростання -- авторитет викладача -- конфліктні ситуації -- неуспішеість студентів -- психологія
Дод.точки доступу:
Юрченко, В. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.


    Петрушина, Тетяна.
    Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Частина перша. Теоретичний та емпіричний виміри економічної ґлобалізації) / Т. Петрушина, А. Арсеєко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 51-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713

Кл.слова (ненормовані):
економічна ґлобалізація -- драйвери економічної ґлобалізації -- соціологічний вимір ґлобалізації -- соціальні зміни -- українське суспільство
Дод.точки доступу:
Арсеєко, Анатолій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Буткалюк, Віталіна.
    Нерівність за умов економічної ґлобалізації: емпіричний соціологічний вимір / В. Буткалюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 66-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713

Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічна нерівність -- соціальна справедливість -- неолібералізм -- економічна ґлобалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)