Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЕМПІРИЧНИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/М 31
Назва : Мас-медіа на перехідному етапі: система мас-медіа, політична комунікація, аспекти журналістики, методи дослідження
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Центр вільної преси, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики
ISBN, Ціна 966-7181-53-7
ISBN, Ціна 966-594-209-3
ДРНТІ : 11.15.89
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- Мас-Медіа
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(11), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(10), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-052.2/Б 40
Автор(и) : Безпалько, Ольга Володимирівна
Назва : Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю у територіальній громаді : теоретико-методичні основи : монографія
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2006
Кільк.характеристики :363 с
ISBN, Ціна 966-675-467-3:
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 364-052.2
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Діти-- Молодь
Анотація: У монографії визначена роль громади як соціалізуючого фактора у розвитку та соціальному становленні дітей та учнівської молоді, з'ясована сутність соціально-педагогічної роботи у територіальній громаді.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.01:519.2(075./К 61-566209390
Автор(и) : Колумбет, Олександр Миколайович, Містулова Т. Є.
Назва : Математичні методи в теорії та практиці фізичного виховання : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2006
Кільк.характеристики :90 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Викладач КУ
Ціна : 8.00 грн.
ДРНТІ : 77
УДК : 796.01:519.2(075.8) + 519.2(075.8)
Предметні рубрики: Математичні методи-- Фізичне виховання
Анотація: У посібнику розкрито елементи деяких матиматичних дисциплін, які використовуються в практиці фізичної культури і спорту: теорій ймовірностей. комбінатори, математичної статистики. моделювання, і теорії оптимізації. і
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1), ГП КС(33)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1), ГП КС(33)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013.77(075.8)/П 26
Автор(и) : Подоляк Л. Г., Юрченко В. І.
Назва : Психологія вищої школи : підручник . -Вид. 4-е, випр. і доп.
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2014
Кільк.характеристики :359 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 966-8019-00-8: 272.00 грн.
ДРНТІ : 15.21
УДК : 378.013.77(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Предмет-- Завдання-- Методи
Вища школа
Педагогіка-- Управління та організація навчальним процесом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпіричний--професійне зростання--авторитет викладача--конфліктні ситуації--неуспішеість студентів--психологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Фінанси України -2016р.,N 12
Цікаві статті :
Єфименко Т. І. Наукова школа академіка А. А. Чухна: теорія і практика/ Т. І. Єфименко, С. С. Гасанов, П. М. Леоненко (стр.7-20) Кл.слова: Чухно Анатолій, про нього,економічна теорія,наукова школа
Соколовська А. М. Податкові аспекти acquis ЄС як орієнтири вдосконалення акцизного податку в Україні/ А. М. Соколовська (стр.21-44) Кл.слова: акцизний податок на спирт,акцизний податок на тютюнові вироби,акцизний податок на алкогольні напої
Кузькін Є. Ю. Теоретичні засади використання цільових форм міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам/ Є. Ю. Кузькін (стр.45-58) Кл.слова: міжбюджетне регулювання,міжбюджетні трансферти,цільові міжбюджетні трансферти
Кудряшов В. П. Ризики виконання державного бюджету та механізми їх обмеження/ В. П. Кудряшов (стр.59-76) Кл.слова: державний бюджет,видатки державного бюджету,доходи державного бюджету
Голян В. А. Фінансування відтворення й охорони земельних ресурсів: пріоритети та інституціональні передумови/ В. А. Голян, Н. А. Третяк (стр.77-91) Кл.слова: земельні ресурси,охорона земельних ресурсів,відтворення земельних ресурсів
Терещенко Г. М. Залучення фінансових ресурсів в умовах відкритої економіки України/ Г. М. Терещенко (стр.92-104) Кл.слова: фінансові ресурси,фінансові інструменти,ІРО
Циганов С. А. Емпіричний аналіз структури капіталу сучасних транснаціональних корпорацій/ С. А. Циганов, О. І. Заліско (стр.105-123) Кл.слова: транснаціональні корпорації,структура капіталу ТНК,фінансовий леверидж ТНК
Перелік статей, надрукованих у журналі "Фінанси України" в 2016 році (стр.125-127) Кл.слова: зміст журналу "Фінанси України", 2016 р.,перелік статей
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ржевська, Наталія
Назва : Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 148-153. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)148453 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)148453
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.01
Предметні рубрики: Освіта-- Технологічний прогрес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): блог--веб-квест--е-енциклопедії--масові онлайн курси--онлайн семінари--правова компетентність--чат
Анотація: Досліджена педагогічна проблема формування правової компетентності на основі онлайн взаємодії учасників освітнього процесу. Наголошено на тому, що онлайн взаємодія учасників освітнього процесу не обмежується поняттям гейміфікації, воно є більш широким і полягає в поліпшенні користувацького досвіду в програмних продуктах. Представлена структура правової компетентності, що включає в собі наступні компоненти: аксіологічний, когнітивний, емпіричний, гуманістичний, акмеологічний. Здійснений розподіл методів в межах педагогічних технологій, основаних на сучасних технологічних новаціях та онлайн взаємодії учасників освітнього процесу за складовими компонентами правової компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Циганов, Сергій Андрійович, Заліско, Ольга Ігорівна
Назва : Емпіричний аналіз структури капіталу сучасних транснаціональних корпорацій
Місце публікування : Фінанси України. - Київ, 2016. - № 12. - С. 105-123 (Шифр Ф375529/2016/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): транснаціональні корпорації--структура капіталу тнк--фінансовий леверидж тнк
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартинюк, Роман
Назва : Класифікація форми правління: проблема вибору критеріїв
Місце публікування : Право України: юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ: Право України, 2018. - № 12. - С. 207-219. - ISSN 1026-9932 (Шифр П706540/2018/12). - ISSN 1026-9932
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація форми правління--критерії класифікації--правові ознаки форми правління--політичний режим--емпіричний підхід до класифікації форми правління
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.6я031/З-48 рукописний текст
Автор(и) : Зеленін, Всеволод Володимирович
Назва : Психолого-педагогічні умови професійної самоактуалізації музикантів-виконавців : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :320 арк. ; [5] арк.
Колективи : Університет менеджменту освіти НАПН України
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.6я031 + 74.58я031 + 85.31я031
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- музичне мистецтво --Україна
Психологія праці
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.37я031/К 72 рукописний текст
Автор(и) : Костіна, Тетяна Олександрівна
Назва : Особливості усвідомлення життєвих сценаріїв у юнацькому віці : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :210 арк. ; [5] арк.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ББК : 88.37я031
Предметні рубрики: Психологія-- вікова психологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.836я031/Ш 37 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Ольга Миколаївна
Назва : Психологічні особливості розвитку особистісної компетентності старшокласників : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :299 арк. ; [11] арк.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ДРНТІ : 15.21 + 15.21.51 + 15.31.31 + 15.81.21
ББК : 88.836я031
Предметні рубрики: Психологія-- педагогіка
Вікова психологія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання : 88.8я031/Д 72 рукописний текст
Автор(и) : Драгола, Любов Владиславівна
Назва : Метафоричність у системі глибинного пізнання психічного майбутнім практичним психологом : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Харків, 2013
Кільк.характеристики :18 с
ДРНТІ : 15.31 + 15.41.21
ББК : 88.8я031
Предметні рубрики: Психологія-- вікова-- педагогічна --Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання : 88.37я031/С 81 рукописний текст
Автор(и) : Столяренко, Ольга Борисівна
Назва : Психологічні особливості різновікових взаємин молодших школярів : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :20 с
ДРНТІ : 15.31 + 15.31.31
ББК : 88.37я031
Предметні рубрики: Психологія-- педагогічна-- вікова --Україна
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska O., Khanykina N.
Назва : Interactive methods in communicative education [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 68-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Резнік О. Суб’єкти громадянських практик як підґрунтя демократичного транзиту України/ О. Резнік (стр.5-22)
Александе Д. Цивільна сфера та демократія в Латинській Америці/ Д. Александе, К. Тоньято (стр.25-40)
Чепурко Г. Стан, проблеми та перспективи модернізації українського суспільства: експертні оцінки/ Г. Чепурко (стр.41-65)
Буткалюк В. Нерівність за умов економічної ґлобалізації: емпіричний соціологічний вимір/ В. Буткалюк (стр.66-85)
Фесенко А. Демоекономічна ситуація на Півдні України крізь призму самооцінок та настроїв мешканців обласних центрів/ А. Фесенко, Л. Броннікова, В. Чорна (стр.86-107)
Maltseva K. Bridging sociology with anthropology and cognitive science perspectives to assess shared cultural knowledge/ K. Maltseva (стр.108-118)
Scheiring G. The Foundations of Hybrid Authoritarian State Capitalism in Hungary/ G. Scheiring (стр.119-131)
Стуканова М. “Формувати нове покоління”/ М. Стуканова (стр.171-173)
Лучік-Мусієздова. Про традиції та нетрадиційні методи викладання в соціології/ Світлана Лучік-Мусієздова, О. Мусієздов (стр.173-175)
Буров І. Вектор «Схід–Захід» в умовах геополітичних змін/ І. Буров (стр.176-177)
Макеєв С. Ми в нерівності та нерівність у нас/ С. Макеєв (стр.182-190)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буткалюк, Віталіна
Назва : Нерівність за умов економічної ґлобалізації: емпіричний соціологічний вимір
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: науковий журнал/ Інститут соціології НАН України. - Київ: Інститут соціології НАН України, 2020. - № 1. - С. 66-85. - ISSN 1563-3713 (Шифр С881038679/2020/1). - ISSN 1563-3713
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-економічна нерівність--соціальна справедливість--неолібералізм--економічна ґлобалізація
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островська Г.
Назва : Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 57-64. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.8 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна ідентичність--цінності--письменник--урок--зарубіжна література
Анотація: У статті висвітлюється проблема готовності учителя-словесника до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури. Доведено, що кожен учитель літератури повинен мати базові знання з теорії та практики формування національної ідентичності шкільної молоді. Без шанобливого ставлення до національних цінностей людей неможливо сформувати національну свідомість учнів. Мета статті – окреслити компоненти готовності викладача зарубіжної літератури та його дії щодо формування національної ідентичності студентів. Для досягнення мети були використані такі методи наукових досліджень: теоретичний: аналіз соціологічних та психолого-педагогічних джерел про національну ідентичність та шляхи її формування у шкільної молоді – для обґрунтування наукової тези дослідження; емпіричний: аналіз концептуальних наукових основ професійної підготовки – для визначення складових готовності вчителя літератури до формування національної ідентичності учнів; практичні методи: проблемний, моделювання, систематизації – для підготовки рекомендацій, моделей підготовки уроку вчителем. У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивний та діяльнісний компоненти готовності педагога до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури; визначено підходи до навчання: особистісно зорієнтований, націєцентричний, культурологічний, діалогічний, інтеграції знань, порівняльного аналізу «свій-інший», аксіологічний, діяльнісний. Описано шляхи формування національної ідентичності здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури, запропоновано пам’ятку для учня, алгоритм моделювання вчителем уроку з національно-патріотичного виховання. Запропоновані методичні матеріали допоможуть учителю зарубіжної літератури у формуванні національної ідентичності учнів – патріотів своєї країни. До перспектив подальших наукових розвідок з зазначеної проблеми відносимо методичні аспекти трансдисциплінарності у вивченні літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Схід -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Alimba C. N. Influence of Boko Haram Terrorist Group’s Attacks on the Livelihoods of the Rural Dwellers in Nigeria: A Historical Stroke and Empirical Analysis/ C. N. Alimba, M. S. Malgwi (стр.5-13)
Humeniuk O. Creating Ukrainian youth academic community in the interwar Poland: sources, tasks, centers, activity/ O. Humeniuk (стр.14-20)
Zharova L. Historical aspects of sustainable development and economic evolution interconnection/ L. Zharova, A. Chechel (стр.21-28)
Klynina T. Place of the United States Secretary of States in the power system and formation of the country external course (XX - at the beginning of XXI century): historical backgraund/ T. Klynina (стр.29-34)
Kudryachenko A. Vietnam's foreign policy and its Ukrainian aspect in the context of the historical and political processes of modern time/ A. Kudryachenko, Ye Prypik (стр.35-41)
Salata O. The radio propaganda as an innovative element of the military tactics and strategies of the Nazi Germany 1933-1941/ O. Salata (стр.42-47)
Sahaidak O. Historical particularities of diplomacy at the turn of 20th - 21st centuries/ O. Sahaidak, Kh. Sholota (стр.48-54)
Siromskyi R. Human rights dimension in Helsinki 1975: Canadian concern the situation in the Soviet Union/ R. Siromskyi (стр.55-61)
Bem N. Igor Volk: "Where aviation is, the country rises"/ N. Bem, O. Ilkova (стр.62-66)
Deliatynskyi R. Blessed Klymentiy Sheptytsky (1869-1951) in the light of contemporary domestic historiography/ R. Deliatynskyi, V. Gogol, A. Zadorozhnia (стр.67-77)
Levyk B. The Armenians of Lviv in Management of the Polish Underground Organization "Union of Armed Struggle" in 1939-1940-s/ B. Levyk, M. Skorniewski (стр.78-86)
Semergey N. Modern historiography of the movement for Ukrainian education in mainstream of national and cultural enlightenment (the second half of the 19th - the beginning of the 20th century)/ N. Semergey (стр.87-94)
Budzar M. The Communicative Strategies of the Ukrainian Nobility in the mid-19th Century (According to Correspondence)/ M. Budzar (стр.95-101)
Romantsov V. Political everyday life of Mariupol Ukrainians in the revolutionary processes of 1917 on the material of periodicals/ V. Romantsov, N. Romantsova (стр.102-107)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Стегній О. Публічний простір достовірності соціологічного знання: case “електоральні дослідження”/ О. Стегній (стр.13-32)
Коваліско Н. Різноманітність і відносна автономність уявлень населення України про соціальну нерівність/ Н. Коваліско, С. Макеєв (стр.33-50)
Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Частина перша. Теоретичний та емпіричний виміри економічної ґлобалізації)/ Т. Петрушина, А. Арсеєко (стр.51-79)
Чепурко Г. Ґлобальні ризики та їхні системні наслідки/ Г. Чепурко (стр.80-98)
Толстих Н. Малозабезпеченість як системний бар'єр на шляху соціально-економічного розвитку України/ Н. Толстих (стр.99-109)
Ковальська Є. Оцінка емпіричної валідності Адаптованого індексу статусної характеристики Ворнера/ Є. Ковальська (стр.110-123)
Бурлачук В. Колективна пам’ять: між цінностями та історичним знанням/ В. Бурлачук (стр.124-142)
Касянчук М. Стан одностатевих партнерств в Україні/ М. Касянчук, С. Шеремет, О. Трофименко (стр.143-166)
Бойко Н. Рухлива (Liquid) демократія доби інтернету/ Н. Бойко (стр.167-177)
Lukash L-G. Using ethnographic approach and cultural models framework in research on recreational drug use/ L-G. Lukash, K. Maltseva (стр.178-193)
Скокова Л. Соціологія ризику в міждисциплінарному контексті/ Л. Скокова (стр.194)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)