Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЗМІ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 240
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Приймак, Марія.
    Інструментальний pr -портфель фізкультурно -спортивної організації (на матеріалах діяльності НОК України) / М. Приймак, Л. Калита // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 152-163, DOI 10.28925/2664-2069.2024.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- PR-портфель -- PR-інструменти -- мас медіа -- фізкультурно- спортивна організація -- НОК України
Анотація: Актуальність. Сучасний спорт як соціальне явище володіє цілим рядом комунікаційних переваг, які потрібно правильно використовувати у спортивному менеджменті. В системі сучасних комунікацій важливе місце посідають паблік рилейшнз (PR, зв’язки з громадськістю). PR у спорті необхідний, перш за все, для досягнення таких цілей, як популяризація здорового способу життя, залучення дітей і молоді до занять спортом, розвиток українського спорту, створення та підтримання позитивного іміджу вітчизняних спортивних організацій і спортсменів. Для досягнення цих цілей піар-фахівці використовують різноманітні технології та інструменти, перелік яких постійно зростає. Мета дослідження – визначити рівень наповнення інструментального PR-портфелю Національного олімпійського комітету України та проаналізувати найбільш популярні піар-інструменти в його діяльності. Матеріал і методи: аналіз наукової літератури та документальних джерел, в тому числі контент-аналіз, моніторинг інтернет-ресурсів, порівняння і узагальнення. Результати. Проведений аналіз дає можливість констатувати, що PR-портфель НОК України включає практично всі сучасні й традиційні інструменти та технології. Це – зв’язки із ЗМІ, як традиційними, так і інтернет-ресурсами (пресрелізи, пресконференції, інтерв’ю, брифінги, статті, репортажі). Останнім часом активізувалося використання соціальних мереж та месенджерів (Інстаграм, Фейсбук, X (Твіттер), ютуб-канал та Телеграм). Значний інтерес громадськості викликають урочисті церемонії кращих спортсменів, тренерів, проводи наших спортсменів на відповідальні міжнародні старти та зустрічі з них, реалізація численних проектів НОК України, в межах яких вдало комбінуються різні інструменти – презентації, виступи, виставки, конкурси, майстер-класи тощо. Висновки. Масштаб діяльності НОК України, підтримка з боку держави, громадських організацій, різноманітність заходів та їх рівень дають можливість використовувати, залежно від обставин, практично весь сучасний арсенал PR- інструментів.
Дод.точки доступу:
Калита, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Бакаєвич, Костянтин.
    Монетизація соціальних комунікацій: концепції трансформації комунікаційних систем та оптимізація комунікаційних каналів [Текст] / К. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 111-115DOI 10.28925/2524-2644.2023.1514. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- монетизація ЗМІ -- стратегія монетизації -- трансформація комунікаційних систем -- оптимізація управління медіа
Анотація: Проведено аналіз медіаринку України на предмет впровадження нових моделей монетизації в умовах невизначеності і їх успішність. Запропоноване дослідження структурує максимально можливі сучасні та ефективні моделі монетизації соціальних комунікацій в умовах стрімких трансформаційних процесів, котрі спричинені, зокрема, кризовими явищами та технологічним розвитком у XXI столітті. Менеджери, редактори та журналісти можуть отримати практичні рекомендації щодо покращення ефективності роботи своїх видань. Описано практичне значення нових моделей та стратегій монетизації, а також окреслено найбільш вдалі рішення для оптимізації комунікаційних каналів. У статті проаналізовано такі моделі й способи монетизації як: створення ексклюзивного платного контенту, пейвол, партнерський маркетинг, одностороння підтримка видань без отримання в обмін тих чи інших послуг (донати) тощо. Окремо наголошено на специфіці різних видах пейволу: Freemium (під платний доступ закривають лише частину контенту), Hard paywall (закривають весь сайт, жоден матеріал не можна прочитати безплатно, що доречно у випадку вузькопрофільних видань), Metered paywall (читачам доступна обмежена кількість матеріалів кожного місяця за певну суму). Ці та інші способи дозволяють медіа розвиватись на ринку та залишатись прибутковими. У статті автор наголошує, що трансформація комунікаційних систем та оптимізація комунікаційних каналів є ключовими аспектами успішної монетизації соціальних комунікацій особливо під час трансформаційних явищ. Оскільки технології удосконалюються і з’являються додаткові можливості для впровадження нових моделей монетизації, медіаменеджери мають урізноманітнювати доходи редакції задля досягнення її максимального рівня прибутковості за будь-яких умов.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
821.161.2
В 55


    Вишебаба, Павло.
    Тільки не пиши мені про війну [Текст] / Павло Вишебаба. - 2-ге вид., доповнене. - Київ : Видавництво Однієї Книги, 2023. - 120 с. - ISBN 978-966-989-106-8 : 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Сучасна українська література--Поезії

Анотація: Друге видання дебютної книги Павла Вишебаби «Тільки не пиши мені про війну». За висловом поета і редактора цієї збірки Івана Малковича, небагато поетів так стрімко вривалися в літературу. Своїми віршами Павло Вишебаба привернув давно небачену увагу до української поезії: декламація автора набирає мільйони переглядів у соцмережах, про вихід нових текстів пишуть у ЗМІ, вірші Вишебаби читають у прайм-тайм на центральних телеканалах, їх кладуть на музику та озвучують на проукраїнских мітингах по всьому світу різними мовами. Для багатьох ці тексти стали літописом почуттів українців у режимі онлайн, а Вишебаба — поетичним голосом часу. Перший тираж цієї книги вийшов наприкінці 2022-го року. Наклад у 15 тисяч примірників був придбаний читачами менше ніж за 15 днів. Другий тираж доповнений новими віршами, ілюстраціями та оповіданням «Марсіани».

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

4.


    Пелешок, Ольга.
    Тематична парадигма краєзнавчого контенту районної преси Тернопільщини початку XXI століття / О. Пелешок // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 146–156, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наратив -- регіональна преса -- краєзнавчий наратив -- суспільно-політичний контент -- історія журналістики -- медіа -- ЗМІ -- публіцистичний текст -- тематичні групи -- масмедійний текст
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена важливістю вивчення в журналістикознавстві локальних текстів, моделювання регіонально-історичної проблеми в медійному дискурсі. Мета статті — аналіз тематичної специфіки краєзнавчого наративу районної періодики Тернопільщини початку XXI століття. Предметом дослідження є тематичні особливості краєзнавчого контенту районних газет, їхня наративна специфіка. У дослідженні застосовано комплексно-аналітичний підхід, який поєднує системно-хронологічний, історико-описовий, жанровий, аналітичний, проблемно-тематичний, біографічний, бібліографічний методи. Хронологічні межі моніторингу — із січня 2000 року по грудень 2015 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Ліннік, О.
    Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни [Електронний ресурс] / О. Ліннік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 25-32, DOI 10.28925/2311–2409.2023.394. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
режими навчання -- адаптація освітнього процесу -- змішане навчання -- моделі змішаного навчання -- урок у змішаному навчанні
Анотація: У статті розглянуто виклики, які стоять перед освітою в Україні у зв’язку із війною, зокрема збереження освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, забезпечення набуття учнями якісних результатів навчання. Заклади освіти розробляють стратегії адап-тації до нових умов, основою яких є розроблення та впровадження моделей змішаного навчання учнів. Висвітлено дані дослідження Державної служби якості освіти щодо способів організації навчання в школах України у 2022-2023 навчальному році. Для отримання емпіричних даних про-ведено інтерв’ю із 20 директорами шкіл України з різних регіонів. Проаналізовано різні моделі змі-шаного навчання, способи їх втілення в українських школах. Запропоновано моделі уроків в умо-вах змішаного навчання, а також рекомендації щодо організації та проведення таких уроків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: С794174244/2022/3/3
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.3 № 3 . - Інформаційна епоха, мережеве суспільство та нові форми ідентичності
Зміст:
Колінько, Марина. Симулякри і фейки в інформаційній війні / М. Колінько. - P.9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцик, Руслан. Карикатура як один із інформаційних механізмів конструювання образу війни Росії проти України: за матеріалами «The Times» і «The Sunday Times» / Р. Куцик. - P.15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайко, Геннадій. Хто і коли відкрив Донецький вугільний басейн / Г. Гайко, В. Білецький, В. Білецький. - P.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Чінеду, А. Нвамара Вплив нігерійських ЗМІ на електорат в контексті фальсифікації виборів / А. Нвамара Чінеду, Вільямс Етумну Емека. - P.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюк, Євген. Соціальні трансформації та розповсюдження піратського медіаконтенту на прикладі відеоігор / Є. Малюк. - P.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Препотенська, Марина. Інформаційний феномен дерев та біоморфізм / М. Препотенська. - P.48-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Жарова, Любов. Чому Україна повинна стати швидкою державою, щоб подолати наслідки війни? / Л. Жарова. - P.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Ломачинська, Ірина. Роль медіакультури в інформаційних війнах сучасності / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - P.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Чінеду, А. Нвамара
    Вплив нігерійських ЗМІ на електорат в контексті фальсифікації виборів / А. Нвамара Чінеду, Вільямс Етумну Емека // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 3. - P33-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
демократичний -- електоральне насильство -- вибори -- ЗМІ -- електорат -- порядок денний -- політичний
Анотація: У Нігерії фальсифікація виборів є дуже поширеним явищем. В результаті цього більшість електорату, схоже, втратили віру у виборчий процес. Важливу роль у виправленні цієї аномалії, яка завдає шкоди демократичному іміджу Нігерії, відіграють засоби масової інформації завдяки своїй функції визначення порядку денного. Це дослідження базувалося на теорії встановлення порядку денного.
Дод.точки доступу:
Емека, Вільямс Етумну


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: С325934233/2022/28/4
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.28 № 4
Зміст:
Бойко, Н. Інтелігенти- просвітники в прозі О. Кониського та Б. Грінченка: проблема реалізації / Н. Бойко. - С.175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Gladun, D. Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization / D. Gladun. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Федик, Т. Травмування Чорнобилем: залежність ментальна і фізична (художні моделі адикції в п'єсах Григорія Штоня і Павла Ар'є / Т. Федик. - С.189-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Саєнко, В. "Осіння" проза Бориса Нечерди: роман "Квадро" / В. Саєнко. - С.196-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhuravska, O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two / O. Zhuravska. - С.211-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеблина, Н. Динаміка присутності ключових ньюзмейкерів у новинах українських онлайн ЗМІ до та під час повномасштабного вторгнення РФ / Н. Стеблина. - С.218-224. - Бібліогр. в кінці ст.
Тищенко, О. Звенигородські польові записи А. Кримського в архівній картотеці: структура заголовного елемента / О. Тищенко. - С.225-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Удовиченко, Л.
    Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 70-75, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- культура -- національність -- самоідентифікація -- культурна компетентність -- громадянська позиція -- культурно-національна ідентичність
Анотація: Російська збройна агресія проти України істотно підвищила рівень зацікавленості проблемами культурно-національної ідентичності в нашій державі. Перед педагогами постає важливе завдання розробки і втілення у шкільництво глибоко продуманих креативних підходів на основі новітніх методик і технологій з метою формування культурно-національної ідентичності молоді як передумови її культурної компетентності. У роботі висвітлено іманентні характеристики культурно-національної ідентичності та основні шляхи її формування на уроках літератури і сформульовано найважливіші, на думку авторки, методичні рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу стосовно питань, які розглядаються. Перспектива подальших досліджень вбачається у вивченні різноманітних девіацій культурно-національної ідентичності, їх причин та шляхів подолання з метою усунути засобами шкільництва негативний вплив на молодь окремих середовищ та сумнівних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Бабенко, В.
    Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни / В. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 87-94, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масова свідомість -- пропаганда -- російська пропаганда -- інформаційна війна -- комунікація -- мем -- медіареальність -- архетип -- стереотип -- тілесність
Анотація: Стаття присвячена функціонуванню в комунікаціи ному просторі ЗМІ та інтернетмемах образів літньої жінки як концептів, що формувалися під впливом подіи росіи ськоукраї нської віи ни після 24 лютого 2022 року. Предмет дослідження актуалізується в контексті зміни стереотипів гендерних ролей при формуванні правового суспільства, стратегіи інформаційної війни та ідеологічної пропаганди, покликаної вплинути на міжнародний імідж Украї ни. Мета дослідження полягає в аналізі медійного образу жінки похилого віку з урахуванням таких понять, як «інформаціи на віи на», «пропаганда», «стереотип», «архетип», оскільки через них здійснюється вплив на масову свідомість, зокрема формуються ціннісні категорії , унормовуються світоглядні моделі, легітимізуються процеси гуманізації . Завдяки використанню методів аналізу, узагальнення, інтерпретації вдалося систематизувати образи жінки похилого віку як активного мас-медіи ного повідомлення. У результаті дослідження з’ясовано відмінність наративів в образах літньої жінки, що формують українське та російське інформаціи ні середовища. Визначено комунікаційну мету поширення цих образів, а також встановлено різницю в механізмах популяризації символічної фігури жінки похилого віку в засобах масової комунікації . Новизна дослідження полягає в аналізі інформаціи них процесів новітньої історії Украї ни, які перебувають у стані динамічної еволюції . Також актуальність зумовлена кросдисциплінарним баченням, що враховує досвід геронтософії та меметики — новітніх підходів для украї нської наукової думки. Перспектива подальших досліджень полягає в кількох напрямах. Серед наукових розвідок, що спираються на символічні коди тілесності в комунікативному полі, — аналіз розбудови гендерних та еи джистських стереотипів в украї нських медіа. Визначення проактивності архетипічних образів як інструменту побудови інформаційного захисту. Подальше порівняння ролі архетипів у ЗМІ правових і тоталітарних держав. Виявлення ролі маркерів тілесності в комунікативному інструментарії інформаціи ної війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)