Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЗМІ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 240
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
811.111’373(075)
G69


    Gough, Chris.
    English Vocabulary Organiser [Текст] : 100 topics for self-study / C. Gough. - United Kingdom : Nation Geographic Learning, 2018. - 224 p. - ISBN 978-1-899396-36-8 : 526.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Лексика--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів -- Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
topics -- english language -- leisure time -- technology -- sport -- media -- health -- human body -- technology -- money -- people -- houses -- travel -- houses -- education -- crime
Анотація: Організатор англійської лексики - книга для самостійної роботи студентів середніх і вищих навчальних закладів та для студентів, які готуються до іспитів FCE або CAE. 100 тем у книзі розділені на 18 розділів. Теми включають дозвілля, спорт, ЗМІ, здоров'я, людський організм, технології, гроші, люди, будинки, подорожі, освіту та злочинність.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
07(082)
H74


    Hohlfeld, Ralf.
    Freedom of the Media - Freedom through Media? [Текст] / R. Hohlfeld, R. Kendlbacher, O. Hahn. - Freiburg : [s. n.], 2015. - 384 p. - (Global Journalism Research Series). - ISBN 978-3-89733-369-7 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мас-медіа--Медійний простір--Збірники

   Журналістика--Свобода слова


Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- ЗМІ -- громадянський спротив -- політичне замовлення -- Євромайдан -- новітні медіа -- свобода медіа -- пропаганда -- інформаційна безпека
Дод.точки доступу:
Kendlbacher, Ralf
Hahn, Oliver


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Jonah, A. A.
    Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria = Соціальні технології вирішення гуманітарних проблем: досвід Нігерії / A. A. Jonah // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P42-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- медіа -- Нігерія -- безробіття -- молодь
Анотація: Метою статті є обґрунтування застосування соціальних технологій як засобу стримування проблеми. Зокрема розглядається роль ЗМІ як інструмента залучення молоді Нігерії до підприємництва. Міркування про підприємницькі перспективи нігерійської молоді викладаються з точки зору двох конкуруючих теорій - неоліберальної та політекономічної. Перша пояснює неформальне підприємництво як результат раціонального рішення економічних суб'єктів працювати в неформальній економіці через обтяжливе регуляторне середовище; друга пояснює діяльність підприємців в неформальному секторі економіки недостатністю державного втручання, а також обмежених можливостей консультацій та мінімальної можливості підтримки малого бізнесу на початковому етапі його розвитку. Показано, що на теренах Нігерії ці теорії не так конкурують, як взаємодоповнюють одна одну, свідченням чого є відповідні емпіричні дані. Протягом багатьох років урядова політика в Нігерії не спромоглася створити сприятливе інституційне середовище для розвитку підприємництва, і наявний тут сьогодні слабкий підприємницький клімат є головним стримуючим фактором у процесах самозабезпечення та створення економічної автономії, що призвело до зростання безробіття, вандалізму та інших соціальних вад серед молоді країни. Авторське дослідження спирається на два основні припущення ''теорії порядку денного'': перше - преса та ЗМІ не відображають реальність, вони фільтрують і формують її; друге - концентрація ЗМІ на відображенні відповідних феноменів змушує громадськість сприймати ці питання як більш соціально значущі. З контексту цієї теорії випливає, що якщо ЗМІ встановлять відповідні настанови з соціально значущих питань, це вплине на формування відповідних світоглядних орієнтацій молоді. У висновках зазначено, що підприємництво в Нігерії розглядається як перспективний спосіб створення робочих місць для незайнятих випускників шкіл і закладів вищої освіти, тому залучення молоді до підприємництва може бути однією з відповідей на гуманітарні виклики, що стоять перед країною. Засоби масової інформації є засобом впливу на розвиток підприємництва шляхом створення відповідного дискурсу, що транслює цінності й позитивні образи підприємців, сприяє розповсюдженню підприємницького духу в суспільстві та є інструментом залучення молоді до підприємницької діяльності. Окреслено можливі технології ЗМІ у підтримці підприємницької діяльності, як-то: регулярні репортажі про успіхи підприємців; розповсюдження цінностей підприємницької активності серед молоді шляхом створення спеціального медійного продукту; створення документальних фільмів для пропагування підприємництва та демонстрації позитивної динаміки його розвитку; стимулювання уряду та банківської сфери для надання пільгових кредитів майбутнім підприємцям шляхом застосування відповідних інструментів реклами.
Дод.точки доступу:
Іона Аліса Аладі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine (results of content analysis) = Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу) / P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- освітній журналіст -- контент-аналіз -- освітня журналістика в Україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects = Освітня журналістика в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку / P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 151-158, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- Освіторія -- ЗМІ освітньої тематики -- траєкторії освітньої журналістики
Анотація: У статті вивчено розробленість поняття «освітньої журналістики» в украї нському та європеи ському журналістикознавстві, визначено поняття «контенту освітньої тематики», типологію та функції ЗМІ на освітню тематику. Дослідження є актуальним, оскільки вперше в украї нському журналістикознавстві здіи снено ґрунтовну спробу дослідити поняття «освітньої журналістики». Мета дослідження — визначити поняття «освітньої журналістики» в украї нському медіадискурсі та проаналізувати типологічні и жанрові особливості (на прикладі обраних інтернет-видань освітньої тематики). Методом дослідження обрано кількіснии контент-аналіз, оскільки він дає змогу зрозуміти проблематику в освітніи сфері, на якіи аналізовані ЗМІ акцентують наи вищу увагу, а також галузі освіти, що висвітлюються наи менше. Новизна роботи полягає у введенні до украї нського журналістикознавства поняття «ЗМІ освітньої тематики», «траєкторії освітньої журналістики», розробці структури мультимедіи ної редакції освітнього ЗМІ. Складність роботи з контентом освітньої тематики полягає в тому, що освітня журналістика per se є спеціалізованою галуззю знань, однак серед галузеи освіти виділяють дошкілля, середню освіту, вищу, інклюзивну (між іншим, олігофрено-, сурдо- і тифлопедагогіки), післядипломну, андрагогіку. У дослідженні наведено результати кількісного контент-аналізу інтернет-ЗМІ освітньої тематики «Освіта.ua», «Педпреса», «Освіторія» та «НУШ» (загалом проаналізовано 6 623 публікації в цих ЗМІ), що сприяло визначенню тем і жанрів, які превалюють у журналістських матеріалах на освітню тематику, а також джерел походження цих матеріалів — авторських чи запозичених з інших ресурсів (зокрема МОНУ). Результати дослідження мають не лише теоретичне, але и практичне значення, оскільки можуть бути враховані в ході розробки навчальних програм для підготовки освітніх журналістів, укладання термінологічної бази та формування рекомендаціи для роботи освітнього журналіста
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Kutsyk, R.
    Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914 [Текст] / R. Kutsyk // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 65-72, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- пропаганда -- преса -- Перша світова війна
Анотація: У статті на основі джерельних матеріалів Київської, Подільської та Волинської губерній розкрито особливості ідейно-пропагандистського обґрунтування процесу завоювання Російською імперією Східної Галичини, Північної Буковини та Закарпаття на початковому етапі Першої світової війни. Висвітлено основні тематичні напрями публікаційних повідомлень преси,тзміст і специфіку інформативного наповнення відозв та брошур. З’ясовано, що з перших днів війни імперський уряд приступив до активної пропаганди ідеологічних міфів про процес «збирання земель руських», про те, що галицьке населення є братнім народом, який потребує довгоочікуваного «визволення». З метою переконання суспільства у правдивості вищезазначених тверджень та формування позитивного ставлення до окупації західноукраїнських земель у засобах масової інформації застосовувалися різні прийоми та механізми інформаційного впливу на формування суспільної свідомості. Важливу роль в ідеологічному курсі імперського уряду відігравало православне духовенство та церковні ЗМІ, які підтримували офіційну політику уряду й широко пропагували ідею про необхідність визволення населення Східної Галичини, Буковини та Закарпаття від римського, католицького гніту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Majka, Sylwia Anna.
    Дослідження комунікації КСВ lego group у соціальних ЗМІ / S. A. Majka // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.


    Murinska, S.
    Information warfare: future challenges of Latvia and Ukraine = Інформаційна війна: майбутні виклики Латвії та України / S. Murinska, O. Aleksandrova, R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P66-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гібридна війна -- гібридна агресія -- інформаційний вплив -- конфлікт
Анотація: У статті здійснений соціально-філософський аналіз сутнісних ознак і різноманітності проявів інформаційної гібридної війни в Латвії та Україні. Комбінація форм, методів, засобів, інструментів при підготовці та здійсненні гібридної агресії варіюється в залежності від умов її проведення, реакції міжнародної спільноти, регіональних особливостей. Крім цього, існує певний загальний алгоритм розгортання гібридної війни. Зазвичай він включає декілька стадій, і роль засобів масової інформації на кожній з цих стадій є різною. В Україні початок гібридного впливу з боку російських ЗМІ може бути зафіксований після перемоги Майдану 2004 року. На першій стадії прихована інформаційна агресія Росії проти України проявлялася в абсолютизації мовної і конфесійної проблем, спекуляції на тему економічних труднощів, підкресленні несумісності цінностей Заходу і Сходу України, орієнтованих, відповідно, на Європу та Росію. Друга стадія розгортається паралельно з Революцією Гідності. На цій стадії ЗМІ цілеспрямовано подають однобічно викривлену "картинку" суцільного безладу, руйнації державного апарату, поглиблюють сформовані раніше стереотипи і міфи про принципову неспроможність українців мати свою державу. Третя стадія припадає на "гарячу фазу" збройного конфлікту. Її характерною рисою є величезна кількість фейкових новин та інформації та відверта брехня російських ЗМІ. Щодо інформаційної агресії Росії проти Латвії, то тут слід, насамперед, враховувати, що остання є членом НАТО і Європейського Союзу, з якими Москва не бажає вступати у відкритий конфлікт, тому проти країн Євросоюзу Росією використовується арсенал невійськових інструментів гібридної війни
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Александрова Олена
Dodonov, R.
Додонов Роман
Мурінска Сандра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Onyiaji, J.
    Digital broadcasting in Nigeria by the eyes of its users: history of development and current state = Цифрове мовлення в Нігерії очима його користувачів: історія розвитку та сучасний стан / J. Onyiaji, E. O. Okwumba // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- електронні мас-медіа -- мовлення -- оцифровка -- журналісти
Анотація: У статті відтворено деякі аспекти з історії впровадження цифрового мовлення в Нігерії, а також міститься оцінка його сучасного стану. Теоретико-методологічною основою для його проведення стала "дифузійна" теорія інновацій, що дозволило встановити дійсний стан готовності Нігерії до цифровізації національних мас-медіа. У рамках цього дослідження було здійснено інтерв'ювання (опитування) 184 журналістів цифрового мовлення зі 150 медійних компаній трьох провінцій (Енугу, Ебоні та Анамбра) Нігерії. Їх результати засвідчили, що основними перешкодами для розвитку цифрового мовлення в Нігерії є обмеженість фінансування, незадовільний стан цифровізації мас-медіа, брак кваліфікованих спеціалістів та потрібного для цього обладнання та відсутність політичної волі. З огляду на це існують всі підстави стверджувати, що нинішній рівень цифровізації мовлення в Нігерії є доволі низьким, і на загал не відповідним потребам розвитку країни на сучасному етапі. Водночас результати дослідження дозволяють стверджувати, що переважна більшість респондентів має високий рівень власної поінформованості про цифрове мовлення. Більша їх частина виявила свою готовність стати першими користувачами цифрового мовлення, як тільки воно буде повністю впроваджене в країні. До цього часу Нігерія досягла незначного прогресу в галузі цифрового мовлення, а подальший його розвиток вимагає вирішення урядом Нігерії низки складних завдань, пов'язаних з цифровізацією телевізійних ЗМІ. По-перше, уряд Нігерії має вирішити питання фінансування для забезпечення розвитку цифрового мовлення в Нігерії, а також запропонувати стратегію його впровадження, забезпечити навчання персоналу та знайти можливість для встановлення сучасного технічного обладнання. Важливим видається й розширення тематики та географії подальших досліджень з цієї проблематики з метою охоплення всіх провінцій країни задля кращого розуміння суті проблеми
Дод.точки доступу:
Okwumba, E. O.
Оквумба Евхарія Огечі
Оньяджи Джудіт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
   908(520)
   S23


    Sasakawa, Yohei.
    No Matter Where the Journey Takes Me : One Man’s Quest for a Leprosy-Free World / Yohei Sasakawa ; translated by Rei Muroji. - London : Hurst & Company, 2019. - 228 p. - ISBN 9781787381377 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Проказа--Права людини
--Громадські діячі--Боротьба--Права хворих людей--Японія

   Медицина--Історія--Інфекційні захворювання


   Інфекційні захворювання--Проказа (лепра)


Кл.слова (ненормовані):
проказа -- лепра -- ізоляція пацієнтів -- божественна кара -- права хворої людини -- індія -- релігійні лідери -- зустрічі -- leprosy -- divine punishment -- India -- storage isolation -- the rights of a sick person -- human rights
Анотація: Брати за руки людей, серйозно спотворених проказою, або тісно їх обіймати... Спостерігаючи за такими ніжними вчинками свого батька, чиї спроби викорінити проказу, на жаль, були невдалими, надихнув Йохея Сасакаву присвятити своє життя її глобальному знищенню. Лепра є унікальною з точки зору стигматизації, яку відчувають її пацієнти, а це означає, що боротьба з недугою має бути не просто пошуком ефективного лікування. Одночасно потрібно виграти битву проти страху та дезінформації. В Японії, наприклад, проказу спочатку називали гобіо, «кармічною хворобою», і вважали її божественною карою.Це пристрасно написана розповідь про близько 60 років невтомної пропаганди. Він може похвалитися виступами Далай-лами та Папи Римського Іоанна Павла II, багатьох глав держав, незліченної кількості впливових дипломатів і чиновників. Він подорожує від Індії до Африки, Південно-Східної Азії, Бразилії, Мальти та Мікронезії. Оскільки, як показує нам Сасакава, проказа є глобальною хворобою, яка потребує інтегрованого, глобального підходу до викорінення, який підтримується як державами, так і релігійними інституціями, підтримується ЗМІ та підтримується постійними медичними дослідженнями та інноваціями.Перш за все, підхід Сасакави полягав у тому, щоб сформулювати ліквідацію прокази як питання прав людини, стверджуючи, що існує право людини на здоров’я, і що ніхто не повинен зазнавати дискримінації через наявність або ураженість проказою. Знищуючи дискримінаційну мову та законодавство, а також захищаючи гідність хворих на проказу, Сасакава та його союзники змогли кинути виклик глибоко вкоріненій тисячолітній стигмі щодо прокази, замінивши її на розширення можливостей і надії.
Дод.точки доступу:
Muroji, Rei \translate.\
Сасакава, Йохей (голова Фонду Ніппон, Посол доброї волі Всесвітньої організації охорони здоров’я з ліквідації прокази та Посол Японії з прав людини людей, які хворіють на проказу. ; 1939-)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)