Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КУЛЬТУРОЛОГІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 469
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.018.43.046-02/О-64-789910421
Назва : Організаційна модель навчання аспірантів заочно-дистанційною формою (комплект дидактичних матеріалів)
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-228-7:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.018.43.046-021.68:004 + 004
Предметні рубрики: Вища освіта-- Дистанційне навчання
Аспіранти-- Очно-дистанційне навчання
Анотація: У дидактичних матеріалах містяться програми навчальних дисциплін і спецкурсів для організації навчання аспірантів і здобувачів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(2), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(2), Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85/К 90
Автор(и) : Берестовська Д. С., Сугробова Ю. Ю., Карпова І. Д., Вінцерська Г. А., Семчук Н. І.
Назва : Культурологія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Сімферополь, 2010
Кільк.характеристики :367 с
Колективи : Кримський державний медичний університете імені С. І. Георгієвського
Примітки : Библиогр.: с. [368]
ISBN, Ціна 978-966-7348-138-0:
ДРНТІ : 13
УДК : 930.85
Предметні рубрики: Історія культура-- Культурологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)/М 75
Назва : Молода нація : альманах. 4 (37)
Вихідні дані : Київ: Смолоскип, 2005
Кільк.характеристики :240 с.
Серія: Архів. Історія ідей
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Заснований у 1996 роціВиходить чотири рази на рік
ISBN, Ціна 966-7332-13-6:
ДРНТІ : 17.01
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія України-- Філософія-- Літературознавство-- Культурологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85/Ш 39
Автор(и) : Шейко, Василь Миколайович, Богуцький, Юрій Петорович
Назва : Формування основи культурології в добу цивілізованної глобалізації (друга половина ХІХ - початок ХХІ ст. ) : [монографія]
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2005
Кільк.характеристики :591 с
ISBN, Ціна 966-504-469-9:
ДРНТІ : 13.01
УДК : 930.85
Предметні рубрики: Культурологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 008/К 90
Назва : Культурологічний вісник : наук.-теорет. щорічник Нижньої Наддніпрянщини. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: Просвіта, 2012
Кільк.характеристики :215 с.
Колективи : Запорізький національний університет :
УДК : 008
Предметні рубрики: Культурологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 2-1/Н 34
Назва : Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія
Вихідні дані : Київ: Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2012
Кільк.характеристики :286[1] с :
УДК : 2-1
Предметні рубрики: Релігієзнавство-- Історія-- Розвиток
Культурологія
Філософія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 008/К 90
Назва : Культура і сучасність : альманах. №2
Вихідні дані : Київ: [Міленіум], 2011
Кільк.характеристики :274[2] с :
ДРНТІ : 13
УДК : 008
Предметні рубрики: Культурологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Плиса Г. Аналітичний огляд щодо дотримання положень нормативних документів суб'єктами видавничої справи: оформлення вихідних відомостей у неперіодичних (книжкових) виданнях за 2012 рік/ Г. Плиса, А. Фідельська (стр.3-7) Кл.слова: видавнича справа,стандарти,вихідні відомості
Кравчук В. Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтв/ В. Кравчук (стр.8-10) Кл.слова: редагування,видавнича справа,медіаосвіта
Періодичні та продовжувані видання випуск яких розпочато у 2012 році. - C. 10. (стр.10-11) Кл.слова: назви видань,періодичність видань,підзаголовок видання
Стародубцева Л. "Summa summarum theoretica": между Сциллой всеобщего и Харибдой единичного/ Л. Стародубцева (стр.11-12) Кл.слова: культурологія,культура і цивілізація,культура і релігія
Білоцерківська А. . Науковий космодром Переяславщини/ А. Білоцерківська (стр.12-13) Кл.слова: космос,переяславці,дослідницька діяльність
Білоус В. . Лінгвістичне забезпечення — важливий аспект діяльності бібліотеки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського/ В. Білоус (стр.14-17) Кл.слова: координатне індексування,предметна рубрика,Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського
Дніпропетровщина читає Олеся Гончара (стр.17) Кл.слова: проведення заходів,бібліографічний покажчик,Гончар Олесь
Коханова І. . Вузькі фахові дисципліни як запорука отримання якісної вищої бібліотечної освіти (досвід ХДАК)/ І. Коханова (стр.18-20) Кл.слова: бібліотекознавство,інформатика,вища бібліотечна освіта
Біла Л. Освітянські бібліотеки у дзеркалі статистики/ Л. Біла, А. Копилова (стр.20-22) Кл.слова: освітянські бібліотеки,ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. Сухомлинського,Миколаївська науково-педагогічна бібліотека
Всесвітній день письменника на Рівненщині (стр.25) Кл.слова: заходи,організація книжкових виставок,творчий обмін
Вітушко А. Веб-сервіси для підвищення комунікативності бібліотечних сайтів/ А. Вітушко, А. Струнгар (стр.23-25) Кл.слова: інформаційний простір,комунікації,веб-сайт
Мар’їна О. . Cоціально-комунікаційні технології як засіб управління бібліотечно-інформаційною сферою діяльності/ О. Мар’їна (стр.26-28) Кл.слова: бібліотека,комунікація,соціум
Смоляр І. Універсальний підсобний фонд НБУВ як складова бібліотечно-інформаційного обслуговування/ І. Смоляр, Л. Туровська (стр.29-31) Кл.слова: підсобні фонди,інформаційно-бібліографічні довідки,читацькі запити
Федотова О. До історичної практики заборони друкованого слова/ О. Федотова (стр.32-33) Кл.слова: історичний огляд,цензура,друковане слово
Доба Хмельниччини мовою літератури (стр.33) Кл.слова: книжкова виставка,Хмельницький Богдан,література
Устіннікова О. Роль журналів "Киевская старина" та "Україна" у розвитку української персональної бібліографії/ О. Устіннікова (стр.34-37) Кл.слова: інтелектуальна спадщина,інформаційний ресурс,Киевская старина
Марціняк Н. Форми та методи книжкової торгівлі в Україні (друга половина 1940-х — кінець 1980-х років)/ Н. Марціняк (стр.38-41) Кл.слова: книжкова торгівля,метод продажу,торговельна мережа
Філіпова Л. Морально-етичні заходи запобігання інформаційній небезпеці в Інтернеті. - C. 42-44./ Л. Філіпова (стр.42-44) Кл.слова: інформаційна небезпека,інформаційні загрози,інтернет
Музей культури і книги (стр.44) Кл.слова: книговидання,Прут Принт,Снятин
Кулаковська І. . Етнокультурні ресурси Житомирщини як туристські атракції: історіографія та джерельна база дослідження/ І. Кулаковська (стр.45-48) Кл.слова: Житомирщина,краєзнавчі дослідження,етнічний туризм
Біличенко О. Інформаційно-когнітивна динаміка суспільства та її вплив на художню літературу/ О. Біличенко (стр.49-52) Кл.слова: соціальні комунікації,художня література,автор
Дехтярьова Наталія Анатоліївна (стр.52) Кл.слова: Дехтярьова Наталія Анатоліївна (1933-2013),покажчик,бібліографія
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 39(=521)/Б 51
Автор(и) : Берндт, Юрген
Назва : Лики Японии
Вихідні дані : Москва: Изд-во "Наука" Главная редакция восточной литературы, 1988
Кільк.характеристики :291 с ; [11] с.: ил.
Колективи : Академія наук СССР, Ордена трудового красного знамени институт востоковедения
ISBN, Ціна 5-02-016586-7: 3.00 грн.
ДРНТІ : 13
УДК : 39(=521)
Предметні рубрики: Культурологія-- Японія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)