Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Новіков<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.6(075)/О-36
Автор(и) : Огійчук М. Ф., Новіков, Іван Трохимович, Рагуліна, Ірина Іванівна
Назва : Аудит: організація і методика : навчальний посібник . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Алерта, 2012
Кільк.характеристики :584 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-617-566-099-7:
ДРНТІ : 06
УДК : 657.6(075)
Предметні рубрики: Аудит-- Бухгалтерський облік
Примірники : всього : ГП АБ(5), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(1), ГП АБ(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Історія психології. XVII століття. Епоха Просвітництва : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :1000. с.: іл.
Примітки : Библиогр.: с. 977-988
ISBN, Ціна 966-06-0423-8:
ДРНТІ : 15.01.09
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики: Історія психології
Анотація: В книзі висвітлюються погляди західноєвропейських та східноєвропейських мислителів на людину та її місце у світобудові.
Примірники : всього : Ф3(5), Ф1(19), Ф2(6)
Вільні : Ф3(5), Ф1(19), Ф2(6)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 94(470)/Г 39
Автор(и) : Гернет, Михаил Николаевич
Назва : История царской тюрьмы: в 5-ти томах/ М. Н. Гернет. - 3-е изд. Т. 1: 1762 - 1825
Вихідні дані : Москва: Госюриздат, 1960
Кільк.характеристики :384 с.: ил.
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 03.23
УДК : 94(470)
Предметні рубрики: Історія-- Історія Росії
Географіч. рубрики: Россия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): архітектурні плани--хабарник--дворянство--жіночій монастир--жіноча тюрма--колодка--селяни--монастирські тюрми
Анотація: В первом томе автор исследует историю царской тюрьмы до восстания декабристов 1825 г. Автор знакомит читателей с характером уголовной политики исследуемого периода, с тюремным законодательством и с фактическим состоянием таких тюрем, как Петропавловская и Шлиссельбургская крепости, монастырские тюрьмы и общеуголовные места лишения свободы.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Системні дослідження та інформаційні технології -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Недашківська Н. І. Системний підхід до підтримання прийняття рішень на основі ієрархічних та мереживих моделей/ Н. І. Недашківська (стр.7-18)
Кисленко Ю. І. Структурно-функціональний рівень організації лінгвістичного процесора/ Ю. І. Кисленко, А. В. Хіміч (стр.19-35)
Махорт А. П. Алгоритм визначення станів рівноваги за умови залежності структури споживання від обсягів випуску/ А. П. Махорт (стр.36-51)
Лавренюк М. С. Огляд методів машинного навчання для класифікації великих обсягів супутникових даних/ М. С. Лавренюк, О. М. Новіков (стр.52-71)
Кангун Г. І. Моделювання військових конфліктів з використанням байєсових мереж/ Г. І. Кангун, П. І. Бідюк, О. Л. Жиров (стр.82-92)
Смирнов С. А. Моделювання внутрішньої валюти в рефлексивних іграх з багатокритеріальними функціями виграшу/ С. А. Смирнов, І. М. Терещенко (стр.93-98)
Місько В. М. Прискореня методу квадратичного решета на основі використання умовно В-гладких чисел/ В. М. Місько (стр.99-106)
Назарага І. М. Прогнозування макроекономічних показників на основі матричної множинної регресії: приклади/ І. М. Назарага (стр.119-131)
Потапенко А. Ю. Краевая задача, ассоциированная с диффеоморфизмом между римановыми многообразиями/ А. Ю. Потапенко (стр.132-140)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лавренюк М. С., Новіков О. М.
Назва : Огляд методів машинного навчання для класифікації великих обсягів супутникових даних
Місце публікування : Системні дослідження та інформаційні технології: міжнародний науково-технічний журнал/ Національна академія наук України навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського". - Київ: Національна академія наук України навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", 2018. - № 1. - С. 52-71. - ISSN 1681-6048 (Шифр С932878503/2018/1). - ISSN 1681-6048
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): машинне навчання--глибинне навчання--згорткова нейронна мережа--класифікація великих обсягів даних
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.8(075)/Н 34
Автор(и) : Мосякін С. Л., Новіков О. М., Мосякіна Н. Т., Поліхун Н. І.
Назва : Науковий метод для молодих дослідників : посібник для учнів та освітян - учасників науково-технічних конкурсів учнівської молоді
Вихідні дані : Київ: Наш формат, 2015
Кільк.характеристики :72 с
ISBN, Ціна 978-617-7092-60-4: 25.00 грн.
ДРНТІ : 00.21
УДК : 001.8(075)
Предметні рубрики: Наука-- Організація наукової діяльності-- Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова методологія--дослідницьки методи--наукова етика--наково-проектна діяльність
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Формування ринкових відносин в Україні -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Манцуров І. Г. Статистичне оцінювання інклюзивного зростання України в глобальному конкурентному світі/ І. Г. Манцуров, В. І. Махонін (стр.9-22)
Іщук Я. В. Статистичний аналіз впливу корупції на інклюзивний розвиток держави/ Я. В. Іщук, М. О. Горна (стр.22-29)
Дрига С. Г. Новітні тенденції сучасного цивілізаційного розвитку/ С. Г. Дрига, А. С. Барвінок (стр.30-37)
Храпунова Я. В. Оцінювання впливу глобалізаційного середовища на стан інтеграції України в економічний простір країн євроатлантичного регіону/ Я. В. Храпунова (стр.37-45)
Сидорова А. В. Статистичне оцінювання співвідношення між індикаторами соціального розвитку/ А. В. Сидорова (стр.46-50)
Буркіна Н. В. Вплив використання великих даних на український бізнес/ Н. В. Буркіна (стр.51-56)
Колодійчук А. В. Економіко-математичне моделювання ризиків впровадження інформаційно-комунікаційних технологій/ А. В. Колодійчук (стр.56-61)
Підгорний А. З. Проблеми використання інтегральних показників оцінки рівня життя/ А. З. Підгорний, К. В. Вітковська, Ю. О. Ольвінська (стр.62-71)
Бараник З. П. Теоретико-методологічні засади статистичного аналізу державного забезпечення соціального захисту населення України/ З. П. Бараник, Б. С. Гопкало (стр.71-78)
Бабєєва О. В. Статистичне прогнозування чисельності трудового потенціалу України на короткострокову перспективу/ О. В. Бабєєва (стр.78-83)
Єлісєєва О. К. Статистичний аналіз сезонно скоригованих обсягів зовнішньої торгівлі за товарною структурою у 2018 році/ О. К. Єлісєєва (стр.84-91)
Шемчук М. Ю. Співставлення даних з зовнішньої торгівлі між Польщею, Словаччиною та Україною/ М. Ю. Шемчук (стр.92-96)
Павленко В. П. Статистичний моніторинг стратегічно важливих підприємств в Україні/ В. П. Павленко, В. В. Новіков, О. Ю. Рудченко (стр.96-104)
Мазур М. В. Статистичний аналіз галузі туризму в Україні: регіональні аспекти/ М. В. Мазур, К. В. Сіренко (стр.104-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко В. П., Новіков В. В., Рудченко О. Ю.
Назва : Статистичний моніторинг стратегічно важливих підприємств в Україні
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 3. - С. 96-104 (Шифр Ф644512421/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічно важливі підприємства для економіки й безпеки країни--моніторинг
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко C., Сисоєв О.
Назва : Методологія порівняльного дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки в окремих країнах Європи [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 7-17. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.1 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еквівалентність--методологія--етапи--концепція--дослідження
Анотація: У статті розкривається методологія порівняльного дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки в окремих країнах Європи. З отриманням Україною незалежності активізувалися педагогічні дослідження з вивчення досвіду розвитку освіти в провідних країнах світу, зокрема в країнах Європейського Союзу, з метою запозичення кращого досвіду для України з урахуванням нашої ментальності, історії, культурних й освітніх традицій. Почала активно розвиватися така гілка педагогічної науки, як порівняльна педагогіка, зокрема порівняльна професійна педагогіка. При дослідженні тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській республіці, Республіці Польща та Україні запропоновано використання розуміння методології як вчення про організацію діяльності (А. Новіков, Д. Новіков). Організація наукового пошуку в проблемному полі порівняльної педагогіки розкривається через: доведення еквівалентності країн щодо вивчення явища, яке обрано для дослідження; визначення етапів проведення порівняльного дослідження; формулювання концепції дослідження та обґрунтування критеріїв дослідження. Показано, що важливого значення для проведення міждисциплінарного порівняльного педагогічного дослідження набуває використання п’ятирівневої методології (рівні: філософсько-світоглядний, загальнонауковий, конкретнонауковий (дисциплінарний), міждисциплінарний, технологічний), використання наукових підходів, що відображають методологічне підґрунтя досягнення мети дослідження й проміжних цілей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)