Пошуковий запит: (<.>K=ПАРАДИГМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 446
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Хамаґуті Е. Що таке японська модель: переваги та вади в добу глобалізації/Е. Хамаґуті ; дар.: І. В. Срібняк, В. Ф. Резаненко. - 2003
|
>2.
| Зелюк В. В. Особистість в освіті: парадигма культури/В. В. Зелюк, В. Ф. Моргун, Т. А. Устименко. - 2011
|
>3.
| Калашнікова С. А. Освітня парадигма професіоналізації управління на засадах лідерства/С. А. Калашнікова. - 2010
|
>4.
| Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>5.
| Міляєва В. Р. Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/В. Р. Міляєва // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.29-35
|
>6.
| Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність?/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>7.
| Коць Т. Граматична норма: дієслівна парадигма в прескрипціях і публіцистичних текстах початку ХХ століття/Т. Коць // Українська мова, 2013,N N 1.-С.68-75
|
>8.
| Вісник Книжкової палати - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Мовознавство - 2013г.,N 2/3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Кур’єр Кривбасу - 2010г.,N 252/253 (Введено оглавление)
|
|
|