Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕРСОНАЖ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Назва журналу :Слово і час -2012р.,N 12
Цікаві статті :
Заярна І. Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М. Семенко, О. Кручених)/ І. Заярна (стр.21-34) Кл.слова: авангард,кіномистецтво,монтаж
Левицький В. Михайль Семенко і "старокиївська міфологія"/ В. Левицький (стр.34-41) Кл.слова: міф, локус, персонаж
Мушинка М. Взаємозв’язки Івана Чендея з українцями Словаччини та мої стосунки з ним/ М. Мушинка (стр.41-57)
Гурбанська А. Наративна стратегія повістевої прози Івана Чендея/ А. Гурбанська (стр.57-66)
Кочубей Ю. Михаїл Нуайме та українська література/ Ю. Кочубей (стр.66-73)
Гальчук О. "Calendarium" М. Філянського як український варіант Овідієвих "фастів"/ О. Гальчук (стр.73-84)
Листування Юрія Лавріненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках (стр.84-98)
Білоус П. Осінь українського Середньовіччя / П. Білоус (стр.98-101)
Васьків М. "Час збирати каміння..."/ М. Васьків (стр.101-104)
Василишин О. Роздуми письмнника про епічне мислення/ О. Василишин, І. Фарина (стр.104-107)
Печарський А. На руїнах постмодерної Вавилонської вежі (Із критики та метакритики Петра Іванишина)/ А. Печарський (стр.107-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Слово і час -2010р.,N 5
Цікаві статті :
Лімборський І. Персонаж епічний у творчості Шевченка/ І. Лімборський (стр.3-10)
Гончар Ю. гендерне прочитання творчості Тараса Шевченка/ Ю. Гончар (стр.10-15) Кл.слова: гендер, фемінність, маскулінність, андрогінність
Лисенко-Єржиківська Н. Російський переклад Ф. Сологуба творів Т. Шевченка в рецепції Є. Маланюка/ Н. Лисенко-Єржиківська (стр.15-23)
Зінчук Л. Про деякі прорахунки в основному тексті та коментарях останнього академічного видання творів Шевченка/ Л. Зінчук (стр.23-28)
Неврлий М. Іван Франко і словаки/ М. Неврлий (стр.28-38)
Сабат Г. Про свиню, звірячий парламент і встидливу опозицію: сатирично-політичні казки Івана Франка/ Г. Сабат (стр.38-46)
Котик-Чубинська М. Кохання в "Ідеалізованій біографії" Юрія Тарнавського: поміж вірою і відчаєм/ М. Котик-Чубинська (стр.46-55)
Кабкова О. Барчине віддзеркалення Шекспірівого "Короля Ліра"/ О. Кабкова (стр.55-62)
Бовсунівська Т. Жанр "духовного роману" в сучасній лтературі: "Євангеліє від Пілата" Еріка-Еммануеля Шмітта/ Т. Бовсунівська (стр.62-73)
Чертенко О. Фауст як Мефістофель. Самокритика Модерну в романі Клауса Манна "Мефісто"/ О. Чертенко (стр.73-90)
Задорожний В. трошки філологічного занудства в гірке вино поезії/ В. Задорожний (стр.90-98)
Бакуменко О. Дмитро Білоус у контексті літературного перекладу/ О. Бакуменко (стр.98-106)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Слово і час -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Зорівчак Р. Англомовна поетична шевченкіана (1868-2014): стислий огляд / Р. Зорівчак (стр.3-17) Кл.слова: шевченко Тарас,переклад,Кобзар
Мельничук Б. Художня шевченкіана української діаспори в Європі, Америці та Австралії/ Б. Мельничук (стр.18-26) Кл.слова: "Празька школа",Лапський Остап,поети Словаччини
Тарнашинська Л. Балансування між "риторичним раціоналізмом" і "естетичною правдою": ще один аспект шістдесятництва/ Л. Тарнашинська (стр.27-44) Кл.слова: шістдесятники,риторика,естетичний ідеал
Панченко В. Микола Зеров у "сторозтерзаному" Києві (1917-1918) (із майбутньої книжки)/ В. Панченко (стр.44-53) Кл.слова: Київ,журнал "Вільна українська школа",часопис "Наше минуле"
Чертенко О. А чи був хлопчик? "Покоління 1989 р." та єдина Німеччина (на прикладі "Покоління "ґольф" Флоріана Іллієса та "Дітей Зони" Яни Гензель)/ О. Чертенко (стр.54-67) Кл.слова: покоління 1989 р.,історична цензура,Поворот
Улюра Г. Досвід свідчення та онтологія катастрофи: божевільні в сучасній російській жіночій прозі/ Г. Улюра (стр.68-76) Кл.слова: жіноча проза,російська література,божевілля
Бурдастих Марія. Трансформація готичної традиції в новелістиці В. Даниленка/ Марія Бурдастих (стр.77-84) Кл.слова: неоготика,гендер,бажання
Пуніна Ольга. Експресіоністичний метод Олеся Ульяненка: роман "Сталінка" (стр.84-91) Кл.слова: метод,лейтмотив порожнечі,персонаж
Астаф’єв О. Поетика пригодницького роману/ О. Астаф’єв ; О. Астаф'єв (стр.92-101) Кл.слова: сюжет,принцип персонажного подвоєння,романтичний бунт
Русначенко А. Знищення вітража Тараса Шевченка в Київському державному університеті ім. Т. Г. Шевченка: подія і навколо неї/ А. Русначенко (стр.102-107) Кл.слова: шевченко Тарас,вітраж,соціалістичний реалізм
Афанасьєва В. Дольник Василя Герасим'юка в контексті тенденцій вісімдесятництва/ В. Афанасьєва (стр.108-114) Кл.слова: дольник,ритмічні форми,ритмічний тип
Галич О. Шевченкознавчі студії Л. Большакова очима доньки й онука/ О. Галич (стр.115-119) Кл.слова: Большаков Леонід,шевченкознавство,літературознавство
Хархун В. Англомовне винниченкознавство: монографія Миколи Сороки / В. Хархун (стр.119-126) Кл.слова: діаспора,літературознавство,винниченкознавство
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/О-72
Автор(и) : Пєхота, Олена Миколаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є., Ситченко А. Л., Тарасова Л. В., Тихонова Т. В.
Назва : Освітні технології : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: А.С.К., 2001
Кільк.характеристики :255 с
Примітки : Літ. в кінці розд
ISBN, Ціна 966-8291-22-0: 6.00 грн.
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освітні технології
Зміст : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/О-72
Автор(и) : Пєхота, Олена Миколаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є.
Назва : Освітні технології : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: А.С.К., 2004
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8291-22-0:
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна технологія--гуманізація освіти--особистість дитини--особистісний підхід--вальдорфська педагогіка--технологія саморозвитку--групова діяльність--розвивальне навчання--проектна технологія--інформаційні технології--сугестивна технологія--індивідуальність учителя--формування
Зміст : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5), Ф1(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5), Ф1(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус, Петро
Назва : Для чого було створено "Слово про Ігорів похід"
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - 2015. - N 9. - С. 46-50 (Шифр Д357007/2015/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- аналіз твору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерпретація--головний персонаж--автор--реабілітація--літературна модифікація--політичний підтекст--дискусійне питання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 88
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2013
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ISSN: 2306-2908 :
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Зміст : Рецептивний потенціал сцени з воротарем у трагедії Вільяма Шекспіра "Макбет"/ Г. О. Пастушук. Типологія письменницького статусу: два досвіди - Ч. Мілош та Ґ. фон Реццорі/ Т. А. Басняк. Маґребінський кабінет фігур: національні образи в романі Ґреґора фон Реццорі "Горностай з Чернополя"/ П. В. Рихло. Засоби та прийоми пародіювання/ Н. М. Віннікова. Теоретико-художнє осмислення екзилю Юлією Крістевою/ Р. А. Дзик. Автор, наратор і протагоніст як агенти й суб'єкти перетину та перестанови (само)ідентичностей у сучасному біографічному дискурсі/ Г. Ф. Драненко. Опозиція метафізичного й авангардного мистецтва в повісті "Вежа з чорного дерева" Дж. Фаулза/ Д. І. Дроздовський. "????o??- наслідування - мімесис”: поняття і термін у добу Модерн / Б. Б. Шалагінов. Жанровий формат "Незнайко в Сонячному місті" М. Носова (римейкування класичної утопії)/ А. Р. Бойчук. Роман про митця: постмодерна варіація (на прикладі романів "" Ґ. Ґраса, "Сестра сну" Р. Шнайдера, "Парфуми" П. а)/ С. О. Борецька. Антологія як репрезентативний жанр нової української літератури/ О. І. Галета. Принцип становлення німецької літератури Середньовіччя: подолання кризових етапів через нові жанри/ О. Д. Огуй. От вольности к свободе: путь героя русского романа середины XIX века/ С. І. Коршунова. Колониальные мотивы в английском неовикторианском романе: к постановке проблемы/ Ю. С. Скороходько. Творення докси (легітимація знання та інституалізація понять) у гендерних студіях з літературознавства/ Г. А. Улюра. Метаморфозы героического в английской лирике начала XX века/ Є. С. Чернокова. Социальность в структуре современного литературоведения/ Е. Г. Шестакова. Kultura і samopoznanie. Wok?I koncepcji hermeneutycznych Hansa-Georga Gadamera і Paula Ricoeura/ А. Borkowski. Античність у ліриці Євгена Маланюка: рецепція й особливості інтерпретації/ О. В. Гальчук. Пам’ять як художня категорія: рецептивний потенціал роману С. Холла "The raw shark texts"/ А. А. Матійчак. "Мертві душі" : гоголівська інтерпретація стану безумства/ О. В. Червінська. Античні ремінісценції в трагедії Крістофера Марло "Дідона, цариця Карфагена"/ В. В. Георгієвська. Інтермедіальність поетики Василя Голобородька/ О. В. Кицан. Образотворче мистецтво у структурі роману Джона Фаулза "Жінка французького лейтенанта"/ О. С. Левицька. Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка "Київських фресок" Сергія Параджанова)/ Н. В. Нікоряк. Поэтика интермедиальности в структуре романа "Кунигас" Ю. Крашевского/ Т. В. Сенькевич. Модерністська естетика в прозі німецьких письменниць на зламі НДР/ Т. А. Кирилова. Фемінна ідея в романі Сімони де Бовуар "Мандарини"/ С. К. Криворучко. Актуальна ідентифікація кіносценарного тексту як оригінальної літературної форми/ Є. М. Васильєв.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році (стр.3) Кл.слова: МОН України, лист № 1/9-149, 2017 р.,підсумкова атестація,загальноосвітні навчальні заклади
Кононенко Ю. Г. Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році/ Ю. Г. Кононенко (стр.3-10) Кл.слова: загальні положення,орієнтовні вимоги,підсумкова атестація
Полінок О. Проектна діяльність як ефективній засіб навчання старшокласників української мови: теоретичний аспект/ О. Полінок (стр.11-14) Кл.слова: учнівський проект,проектна діяльність,теоретичний аспект
Сидорчук Н. Урок сьогодення/ Н. Сидорчук (стр.14) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Сидорчук Н. Чому людей так марить висота/ Н. Сидорчук (стр.14) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Бондаренко Ю. Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення/ Ю. Бондаренко (стр.15-20) Кл.слова: художній текст,літературно-критичні джерела,історико-літературні матеріали
Богданець-Білоскаленко Н. І. Сучасна українська література для підлітків: огляд останніх років/ Н. І. Богданець-Білоскаленко, Т. Качак (стр.21-24) Кл.слова: література для дітей та підлітків,психологічні портрети,літературний персонаж
Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення/ К. Г. Городенська (стр.25-26) Кл.слова: проблемний правопис слів,уживання слів,українська мова
Борисенко В. Формування компетентної особистості на уроках української літератури/ В. Борисенко, Н. Костенко (стр.27-31) Кл.слова: план-конспект уроку,компетентність,Марчук Галина, Запах холодної м'яти, про твір
Носенко В. Ми земляки Великого Тараса/ В. Носенко (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Носенко В. Ми - українці/ В. Носенко (стр.31) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Таненко І. Теоретико-прикладні аспекти формування комунікативної компетентності учнів 7 класу в процесі навчання української мови/ І. Таненко ; наук. керівник О. В. Караман (стр.32-34) Кл.слова: комунікативна компетентність,спілкування,українська мова, 7 клас
Байрамли С. Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи / С. Байрамли ; наук. керівник О. М. Башкирова (стр.35-39) Кл.слова: Вдовиченко Галина, про неї,план-конспект уроку,літературні напрями
Шуманська Т. Особливості творення іменників/ Т. Шуманська (стр.40-41) Кл.слова: план-конспект уроку,творення іменників,українська мова, 6 клас
Фіщенко-Савицька Н. Людська доброта/ Н. Фіщенко-Савицька (стр.42-45) Кл.слова: план-конспект уроку,Тютюнник Григір, Три зозулі з поклоном, про твір,Тютюнник Григір, про нього
Поцелуйко М. Холодна весна/ М. Поцелуйко (стр.45) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Білятинська О. Однорідні члени речення (зі сполучниковим безсполучниковим і змішаним зв’язком)/ О. Білятинська (стр.46-47) Кл.слова: план-конспект уроку,однорідні члени речення,українська мова, 8 клас
Сіденко В. Дмитро Павличко. Загальний огляд творчості. Поезія/ В. Сіденко (стр.48-54) Кл.слова: план-конспект уроку,Павличко Дмитро, про творчість,українська література, II курс
Рик О. Основні пунктограми у простому і складному реченнях, у реченнях з прямою мовою та в діалозі. Пунктуаційний аналіз / О. Рик (стр.55-58) Кл.слова: план-конспект уроку,пунктограма,українська мова, 11 клас
Щербина С. Стежкою з рідного поля – до Тарасової гори. Українська література, 8 клас/ С. Щербина (стр.59-63) Кл.слова: план-конспект уроку,Іванов Дмитро, Село в терновому вінку, про збірку,українська література, 8 клас
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Studia Philologica -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Мікіна О. Г. Семантична еволюція від "молити" до "говорити" як універсальне явище: етимологічний етюд/ О. Г. Мікіна (стр.3-10) Кл.слова: історична семантика,дієслова мовлення,діахронія
Видайчук Т. Л. Фонетичні особливості східнопольського говору північного наріччя української мови (на матеріалі етнографічної спадщини Бориса Грінченка)/ Т. Л. Видайчук (стр.11-16) Кл.слова: фольклорний текст,вокалізм,північне наріччя
Лахно Н. В. Актантна спрямованість семантики дієслівних суфіксів в українській мові/ Н. В. Лахно (стр.17-23) Кл.слова: генератична функція,гібридна функція,суфікс
Заєць В. Г. Форми дієприкметників: способи врегулювання порушень мовної норми (на матеріалі сучасної української мови)/ В. Г. Заєць (стр.24-28) Кл.слова: словотвірна модель,пасивні дієприкметники,афікси
Тугай О. М. Англійські дієслова вольової дії:досвід попереднього аналізу/ О. М. Тугай (стр.29-35)
Дроботенко В. Ю. Фразеологічні утворення в різноструктурних мовах (на матеріалі української, англійської та іспанської мов)/ В. Ю. Дроботенко (стр.36-41)
Близнюк К. Р. Лексико-сементичне мікрополе "відданість" у сучасній українській мові/ К. Р. Близнюк (стр.42-50) Кл.слова: семантичне мікрополе,лексема,сема
Зайченко О. В. Когнітивні засади формування похідних суфіксальних прикметників в сучасній німецькій мові/ О. В. Зайченко (стр.51-54)
Колодяжна К. В. Перлокутивний ефект мовленнєвого акту глузування в англомовному діалогічному дискурсі/ К. В. Колодяжна (стр.55-61) Кл.слова: глузування,мовленнєвий акт,адресат
Чхетіані Т. Д. Граматика мовленнєвої інтеракції в англомовному діалогічному дискурсі/ Т. Д. Чхетіані (стр.62-66) Кл.слова: конверсаційний аналіз,суміжні пари,нормативність спілкування
Бажура Т. А. Дискурсивні маркери "You know", "You see", "I say" як реалізатори принципів кооперації та ввічливості/ Т. А. Бажура (стр.67-73) Кл.слова: дискурсивний маркет,діалогічне спілкування,принцип кооперації
Шатілова О. С. Оцінність як категорія текстів в українських засобах масової комунікації/ О. С. Шатілова (стр.74-77) Кл.слова: масова комунікація,механізми впливу,імпліцитна оцінка
Решетова А. С. Модальність як інтертекстуальна особливість англійських ептонімів/ А. С. Решетова (стр.78-81) Кл.слова: модальність,дискурс,мовна одиниця
Торговець Ю. І. Парентетичні елементи як засоби вираження суб’єктивної модальності (на матеріалі сучасного американського соціально-політичного есе)/ Ю. І. Торговець (стр.82-86)
Карпінський Ю. В. До питання про базовий понятійно-термінологічний апарат сучасного соціолінгвістичного дослідження/ Ю. В. Карпінський (стр.87-91) Кл.слова: соціолінгвістика,мовна ситуація,перемикання коду
Гайдаш А. В. Literary portrayals of the elderly aryists in tina howe’s coastal disturbances: four plays/ А. В. Гайдаш (стр.92-98)
Ковбасенко Ю. І. Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство/ Ю. І. Ковбасенко, С. О. Дячок (стр.99-105)
Гальчук О. В. Поет Володимира Базилевського: античні обриси образної парадигми/ О. В. Гальчук (стр.106-111)
Висоцька Н. О. "Бідна та Барбара": фоновий шекспірівський образ як персонаж сучасної літератури США/ Н. О. Висоцька (стр.112-118) Кл.слова: гендер,Вільям Шекспір,раса
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)