Пошуковий запит: (<.>K=ПОРІВНЯННЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 268
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Потьомкін М. М. Порівняння методів, використовуваних під час прийняття рішення для отримання значень коефіцієнтів важливості показників, що характеризують складну систему/М. М. Потьомкін, А. А. Седляр, О. В. Дейнега // Кибернетика и системный анализ. -Київ:Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2020,N № 6.-С.149-159
|
>2.
| Али А. Э. Оценка инвестиционных проектов с применением традиционных и нечетких методов анализа/А. Э. Али // Математичні машини і системи. -Київ, 2020,N N 2.-С.60-69
|
>3.
| Кириленко К. М. Інноваційна культура як антитеза масовій культурі (на прикладі порівняння ідей Макса Горкгаймера, Теодора Адорно та Еверетта М. Роджерса)/К. М. Кириленко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 2.-С.23-26
|
>4.
| Ващенко Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу/Л. Ващенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.55-63
|
>5.
| Волинець К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті/К. Волинець // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.40-47
|
>6.
| Фідря Н.М. Навчання учнів процедур "порівняння" та "пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-суб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії/Н. М. Фідря // Географія та економіка в сучасній школі:Педагогічна преса, 2013,N № 11.-С.24-33
|
>7.
| Мізін К. І. Comparo ergo sum, або актуальний лінгвофілософський погляд на природу порівняння/К. І. Мізін // Мовознавство, 2010,N N 1.-С.54-67
|
>8.
| Петровська Т. Система роботи над образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння)/Т. Петровська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 4.-С.5-7
|
>9.
| Кульбашна Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології/Я. Кульбашна, І. Скрипник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.71-77
|
>10.
| Щербак Ю. Україна у зоні турбулентності: демони минулого і тривоги ХХІ століття. Роздуми. Порівняння. Передбачення. Статті. Виступи: 2003 - 2010 рр./Ю. Щербак ; автор післямови М. Слабошпицький. - 2010
|
|
|