Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОДУКТИВНІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Янковий, О. Г.
    Співвідношення динаміки продуктивності праці та фондоозброєності як індикатор оптимальності координації основних фондів і чисельності персоналу на підприємстві [Текст] / О. Г. Янковий, В. О. Янковий // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2020. - № 8. - С. 40-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
продуктивність праці -- фондоозброєність -- фондовіддача -- коефіцієнт випередження -- переоцінка основних фондів
Дод.точки доступу:
Янковий, В. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
004.056.5
P27


    Parno, Bryan Jeffrey.
    Trust Extension as a Mechanism for Secure Code Execution on Commodity Computers / B. J. Parno. - [Б. м. : б. в.]. - (ACM Books series ; #2). - ISBN 978-1-62705-477-5 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Переклад назви: Розширення довіри як механізм безпечного виконання коду на товарних комп’ютерах
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Захист інформації--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
оцифрування інформації -- захист безпеки
Анотація: Оскільки суспільство поспішає оцифровувати конфіденційну інформацію та послуги, вкрай важливо прийняти належний захист безпеки. Однак такі захисти принципово суперечать тим вигодам, які ми очікуємо від товарних комп'ютерів. Іншими словами, споживачі та підприємства цінують товарні комп’ютери, оскільки вони забезпечують хорошу продуктивність та безліч функцій при відносно низьких витратах. Тим часом спроби побудови захищених систем з нуля зазвичай відмовляються від таких цілей, і тому вони рідко приймаються [Karger et al. 1991, Голд та ін. 1984, Еймс 1981].У цій книзі, переглянутій версії моєї докторської дисертації, спочатку написаної під час навчання в університеті Карнегі Меллона, я стверджую, що ми можемо вирішити напругу між безпекою та функціями, використовуючи довіру, яку користувач має в одному пристрої, щоб вона змогла безпечно використовувати інший товарний пристрій або послуга, не приносячи шкоди продуктивності та особливостям, що очікуються від товарних систем. Ми підтримуємо цю передумову протягом наступних розділів.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.


    Лисенко, О.
    Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Лисенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- зворотній зв'язок -- післядипломна освіта -- менеджмент якості
Анотація: У статті розглянуто питання щодо необхідності налагодження зворотного зв’язку зі споживачами освітніх послуг у контексті реалізації вимог Міжнародного стандарту системи менеджменту якості (ISO 9001); окреслено доцільність застосування дистанційних технологій для організації зворотного зв’язку, зокрема на етапі післядипломної освіти; визначено переваги застосування дистанційних технологій при проведенні опитувань, зокрема: комунікативність, доступність, продуктивність та економічність; представлено результати опитувань, проведених за допомогою дистанційних технологій серед інтернів та співробітників Національного медичного університету імені О. О. Богомольця.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Коваль, Людмила.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продуктивність -- компетентність -- діяльнісний підхід
Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

5.


    Грет, Г. П.
    Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств [Текст] / Г. П. Грет, В. С. Пайкова // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
продуктивність праці -- фонд оплати праці -- оплата праці
Дод.точки доступу:
Пайкова, В. С.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


   
    120 Вт в Ка-диапазоне, полученные коаксиально-волноводным суммированием мощности на GaN МИС [Текст] / П. Дж. Кортни [и др.] // CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2017. - № 4. - С. 26-29. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
мікроплоскі плати -- підсилювач серії Spatium -- продуктивність
Дод.точки доступу:
Кортни, Патрик Дж.
Зенг, Джим
Тран, Туан
Хунг
Скотт


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Лабжинський, В. А.
    Сучасні механізми побудови хмарних технологій як пріоритетний напрямок вдосконалення розподілених систем обробки даних [Текст] / В. А. Лабжинський // Телекомунікаційні та інформаційні технології = Телекоммуникационные и информационные технологии = Telecommunication and informative technologies. - Київ : Державний університет телекомунікацій, 2017. - № 2. - С. 97-103. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
гібридна хмара, репліка -- продуктивність, витрата -- ризик, навантаження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Павлюк, К. В.
    Методи та інструменти кількісного і якісного оцінювання науково-дослідної праці [Текст] / К. В. Павлюк, О. С. Камінська // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2018. - № 10. - С. 28-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
наука -- продуктивність -- бібліометричні методи -- експертні методи -- бази даних -- стимулювання наукової праці
Дод.точки доступу:
Камінська, О. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Batechko N., N., Durdas A. .
    The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Електронний ресурс] / N., Durdas A. Batechko N. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- оцінювання -- якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)