Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (13)Наукові періодичні видання Університету (57)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Щукіна, О. В.
    Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ [Текст] / О. В. Щукіна // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 6. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- виховна робота -- студентське самоврядування

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
378.016:005](477)
Ш 83


    Шпильовий, Василь.
    До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 38-43. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Менеджери--магістри--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- магістри -- корпоративні університети -- наукові школи
Анотація: У статті розглядається стан проблеми професійної підготовки фахівців у галузі "073 Менеджмент". Узагальнено досвід підготовки фахівців проектної діяльності на основі новітніх алгоритмів управління, адаптованих до українських умов шумпетерівської та неошумпетерівської теорій економічного розвитку.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
74.30ря031
Ш 78


    Шовкопляс, Ольга Миколаївна.
    Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Шовкопляс Ольга Миколаївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 223 арк.
ДРНТІ
ББК 74.30ря031

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дефектологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спеціальнапедагогіка -- майбутні вихователі -- підготовка -- педагоги дошкільної освіти -- порушення опорно-рухового апарату -- діти -- професійна підготовка -- експериментальна модель -- педагогічні умови -- методика
Анотація: У дослідженні висвітлено проблему підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми, що мають функціональні порушення опорно-рухового апарату.
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

4.
74.396.091р3/Ш78-658226

    Шовкопляс, О. М.
    Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Шовкопляс Ольга Миколаївна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 20. с.
ББК 74.396.091р3я031

Рубрики: Спеціальна педагогіка.--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
спеціальнапедагогіка -- майбутні вихователі -- підготовка -- педагоги дошкільної освіти -- порушення опорно-рухового апарату -- діти -- професійна підготовка -- експериментальна модель -- педагогічні умови -- методика
Анотація: У дослідженні висвітлено проблему підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми, що мають функціональні порушення опорно-рухового апарату.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

5.


    Шерман, М. І.
    Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 184-200, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна система -- професійна підготовка -- електронне освітнє середовище -- веб-система -- вища освіта
Анотація: Стан професійної підготовки здобувачів вищої освіти потребує удосконалення цифрового освітнього середовища, здатного забезпечити ефективне формування цифрової та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців. Однією зі складових програмнометодичного забезпечення середовища сучасного університету виступає створення й впровадження інформаційних систем, спрямованих на їх професійну підготовку. У статті розглянуто основні етапи проєктування й розробки інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти, описано процес проєктування архітектури, інтерфейсу вебсистеми, розроблено прототипи основних сторінок системи. Представлено діаграму компонентів вебсистеми, схему роботи вебсайту, діаграму послідовностей інформаційної системи, діаграми станів основних процесів. У дослідженні представлені технології, що використовувалися у процесі розробки інформаційної системи професійної підготовки, описано та продемонстровано її сторінки, наведено структуру бази даних та надано опис її таблиць. Для розроблення використовувалася CMS WordPress, що є популярною безкоштовною системою керування вмістом, в якості мови програмування було обрано PHP. У середовищі розробленої інформаційної системи викладачі мають можливість розміщувати навчальні матеріали та публікувати практичні завдання для студентів; здобувачі вищої освіти отримують доступ до навчальних ресурсів, можуть здійснювати їх вибірку за певним критерієм. Особливістю представленої авторами інформаційної системи професійної підготовки є розробка парсеру автоматизованого наповнення бази навчальних ресурсів для здобувачів вищої освіти. Він дозволяє удосконалити процес оновлення матеріалів для студентів комп’ютерних спеціальностей, оскільки зменшується необхідність у ручному наповненні інформаційної системи користувачами. Стаття призначена як для методистів, залучених до дидактичного процесу в університетах, так і для фахівців, що займаються розробкою й впровадженням ІТ-систем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Самчинська, Я. Б.
Корнієнко, Ю. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Шеремет, Марія.
    Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2021. - № 1. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- методи наукового психологічного дослідження -- професійна підготовка -- когнітивно-компетентнісний компонент
Дод.точки доступу:
Супрун, Дар’я


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
85.31р
A80


    Чугунова, Маргарита Миколаївна.
    Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : зб. наук. пр. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1. - С. 99-102. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 85.31р + 74.58

Рубрики: культура--музичне мистецтво--музична освіта--диригування

Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель музики -- професійна підготовка -- хорові твори
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.


    Чирчик, Сергій.
    Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 11/12. - С. 51-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- дизайн-освіта -- професійна підготовка -- професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Чирчик, Сергій.
    Професійна підготовка майбутніх дизайнерів як загально-педагогічний феномен / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 7. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- дизайн-освіта -- професійна підготовка -- професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)