Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОФОРІЄНТАЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-58 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.5.048.45(477)/П 88
Автор(и) : Пугач, Анжеліна, Замаскіна, Поліна
Назва : Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 5/6. - С. 74-77.: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
УДК : 373.5.048.45(477)
Предметні рубрики: Профорієнтація-- профільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--профільне навчання--семінари
Анотація: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ружицький, Валерій, Ратушинська, Анастасія
Назва : Аналіз зарубіжних концепцій реалізації професійного навчання та їхній інноваційний потенціал
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 4. - С. 22-35. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/4). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеграція--профільне навчання--адаптація--самовизначення--профорієнтація--професіоналізація--ліцей--мережева взаємодія--портфоліо--інноваційне середовище
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Бібліотечна робота -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Довгань О. . Бібліотека в ХХI столітті: аспекти розвитку. Інформація/ О. Довгань (стр.4) Кл.слова: VI Міжнародна науково-практична конференція, м.Мінськ, 2014р.,бібліотечна справа,бібліотечна освіта
Довгань О. . Всесвітній форум Міжнародної асоціації шкільних бібліотекарів IASL-2014. Інформація/ О. Довгань (стр.5) Кл.слова: оптимізація роботи шкільних бібліотек,розвивальні проекти,когнітивні технології
Довгань О. . Інформаційна діяльність галузевих бібліотечних комплексів в умовах розвитку суспільства знань. Інформація/ уклад. О. Довгань (стр.5-6) Кл.слова: Міжнародна науково-практична конференція, м. Київ, 2014 р.,освітянські бібліотеки,бібліографічні ресурси
Данилюк О. Організація системи підвищення кваліфікації шкільних бібліотекарів району/ О. Данилюк (стр.7-10) Кл.слова: бібліотеки,самоосвіта,підвищення кваліфікації
Івашкевич М. . Бібліотечний фонд і бібліографічна робота в школі/ М. Івашкевич (стр.11-16) Кл.слова: облік фонду,бібліотечно-бібліографічна класифікація,бібліографічний опис документів
Березіна О. Профорієнтація підлітків і старшокласників у бібліотеці: гра-квест “Книги про працю і професії”/ О. Березіна (стр.17-21) Кл.слова: методика особистісного виховання,трудове виховання,профорієнтація
Редакція рекомендує (стр.22, 29) Кл.слова: виховання дітей,рекомендаційний список літератури,бібліотечка для батьків
Мар’ясова Н. Психологічне дослідження дитячого читання і віртуальний світ сучасного підлітка/ Н. Мар’ясова (стр.23-29) Кл.слова: бібліотеки,бібліотечне обслуговування,читання
Гмитрук Н. Можливості класного керівника у профілактиці суїцидальної поведінки підлітків/ Н. Гмитрук (стр.30-35) Кл.слова: теорія виховання,технології виховання,індивідуальні бесіди
Звольська Н. Календар знаменних дат. Грудень/ уклад. Н. Звольська (стр.36-37) Кл.слова: події,свята,знаменні дати
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.07:331.548/Н 48
Автор(и) : Некраш, Людмила, Стрільник, Марія
Назва : Вибір професії: як діяти, щоб не помилятися
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2011
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-580-8: 5.00 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 159.9.07:331.548 + 331.548
Предметні рубрики: Профорієнтація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний супровід--самовизначення--профорієнтаційне навчання--вибір професії--професійна спрямованість
Анотація: У книжці представлено систему психологічного супроводу профорієнтаційної роботи в загальноосвітньому закладі: програму, тематичний план і розробки профорієнтаційних занять для старшокласників.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Наука --Україна
Зміст : Вступне слово / Л. Л. Хоружа. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.)/ Л.Ю. Ворначева. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах/ Л. І. Заяць. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки/ І. В. Леонтьева. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження/ О. Д. Літіченко. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст./ Н. В. Руденко. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти/ А. Ю. Свириденко. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі/ А. О. Талпа. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України/ Т. Ю. Шинкар. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері/ Я. Е. Бакун. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі/ Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. Економічна сутність собівартості промислової продукції/ О. В. Веселовська. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки/ Н. М. Діденко. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. Підготовка майбутніх учителів початкових класів/ О. Ю. Закраєвська. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів/ Н. П. Мазур. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю/ А. М. Олійник. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов/ Л. В. Петрик. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання/ C. M. Процька. Інноваційні технології навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство/ С. В. Середюк. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу/ О. О. Скляр. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема/ Л. А. Теряєва. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні/ M. M. Шеремета. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління"/ М. А. Гладун. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів/ Н. В. Дячок. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Психологічна культура особистості сучасних студентів/ О. П. Koxaнова. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів/ Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків/ М. В. Терещенко. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку/ Т. М. Чечко. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського/ М. В. Гавриловська-Задорецька. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей/ Т. О. Горохова. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі/ Т. С. Поклад. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок)/ М. В. Ульяницька.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Сагайдак Л. М. У світі мистецтва/ Л. М. Сагайдак (стр.5-11) Кл.слова: освітні інновації,модернізація освіти,інформаційно-комунікаційні технології
Черняєва Н. В. "Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших..."/ Н. В. Черняєва (стр.12-14) Кл.слова: ефективність уроку,сучасний урок
Дорошенко Г. Б. Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів/ Г. Б. Дорошенко (стр.14-17) Кл.слова: обов'язковий мінімум,групова робота
Богосвятська А.І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури/ А. І. Богосвятська (стр.18-23) Кл.слова: комунікація,урок-діалог,інтерпретація
Хроменко І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні іннвацій на сучасному уроці світової літератури/ І. Хроменко (стр.24-27) Кл.слова: читач "некнижкової ери",мистецтво спілкування
Сметюх О. В. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"/ О. В. Сметюх, Л. В. Капуста (стр.28-32) Кл.слова: самоосвіта вчителя,інтерактивні технології,перспективність
Зорій М. Тиждень учителя світової літератури/ М. Зорій (стр.33) Кл.слова: профорієнтація,конкурс творчих робіт
Ткач І. Українські стежки Анни Ахматової/ І. Ткач (стр.34-38) Кл.слова: архітектура Києва,Херсонес
Календарно-тематичне планування уроків світової літератури для 6 класу зо Програмою 2012 року (керівник авторського колективу Ніколенко О. М.) учителя світової літератури Кіровоградськогго НВК №26 Гузь Ольга Олександрівни (стр.40-41)
Медвідь Н. Вивчення "Енеїди" Вергілія й І. П. Котляревського: схема корпоративного уроку/ Н. Медвідь (стр.42-46) Кл.слова: поема,індивідуальні риси
Демиденко В. В. Вивчаємо байки Езопа/ В. В. Демиденко (стр.46-48) Кл.слова: езопівська мова,алегорія,мораль
Кожукало Н. В. "Опустела без тебя земля..."/ Н. В. Кожукало (стр.49-53) Кл.слова: небесний мандрівник,астролог,молитва
Шкаруба Л. М. Три цветка японского театра/ Л. М. Шкаруба (стр.54-63) Кл.слова: Но,Кабукі,дзерурі
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:316.6(075)/М 60
Автор(и) : Милютина, Екатерина, Лучинкина, Анжелика
Назва : Игровые технологии : учебное пособие
Вихідні дані : Киев: Ника-Центр, 2015
Кільк.характеристики :252 с
ISBN, Ціна 978-966-521-676-6: 190.00 грн.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:316.6(075) + 316.6(075)
Предметні рубрики: Прикладна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--проведення тренінгів--рольові ігри--ігрові технології--профорієнтація--бізнес-тренінги--психологічні ігри--моделюючі ігри
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мудрий І. Л.
Назва : Міжшкільні комбінати: роль і місце в розбудові нової школи – школи майбутнього
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 10/12. - С. 92–94. (Шифр У411512/2018/10/12)
УДК : 373.3/5.018.54:62](477)
Предметні рубрики: Міжшкільні навчально-виробничі комбінати-- діяльність --Україна --Гайворон
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжшкільні навчально-виробничі комбінати--профільне навчання--профорієнтація--трудове виховання
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология -2018р.,N 5/6
Цікаві статті :
Карпенко О. Б. Практическое применение системы DCNH/ О. Б. Карпенко, А. В. Букалов (стр.5-13) Кл.слова: форми соціальної поведінки,коннективність,ігноративність
Фролова М. Г. Практика применения соционики на пути к личной гармонии и благополучию/ М. Г. Фролова (стр.14-17) Кл.слова: гармонійна особистість,тип особистості,профорієнтація
Руднев Е. Оценка персонала: подходы, методы, практика/ Е. Руднев (стр.18-27) Кл.слова: невербальна поведінка,моделювання роботи,асесмент-центр
Цыпин П. Е. Полудуальные и миражные интертипные отношения/ П. Е. Цыпин (стр.28-37) Кл.слова: тип інформаційного метаболізму,напівдуальні відносини,міражні відносини
Тумольская В. А. Об ИТИМе народа Англии/ В. А. Тумольская (стр.38-47) Кл.слова: англійський гумор,вивчення гумору,інформаційний метаболізм
Звонарева Н. А. Как дарить подарки при помощи типологий личности/ Н. А. Звонарева [и др.] (стр.48-56) Кл.слова: психософія,вибір подарунку,типологія особистості
Клименченко Н. В. Тина Кароль. Сцена жизни/ Н. В. Клименченко (стр.57-61) Кл.слова: соціонічний тип,психологія особистості,екстраверсія
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331.548/П 30
Автор(и) : Петрище В., Лемак М.
Назва : Обираю професію : навчально-методичний посібник з профільного навчання (на допомогу практичним психологам та соціальним педагогам)
Вихідні дані : Ужгород: ЗІППО, 2009
Кільк.характеристики :200 с
Ціна : 70.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 331.548 + 377.031.4
Предметні рубрики: Профорієнтація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні риси--професійно важливі якості--професійна освіта--пошук роботи--працевлаштування
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Самусенко, Вікторія
Назва : Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 42-48 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -3-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8226-45-8:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Історія педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні дослідження--виховання--формування особистості--формирование личности--процес навчання--процесс обучения--дидактика--освіта--образование--урок--форми навчання--формы обучения--розумове виховання--умственное воспитание--правове виховання--правовое воспитание--екологічне виховання--экологическое воспитание--трудове виховання--трудовое воспитание--економічне виховання--економическое воспитание--фізичне виховання--физическое воспитание--позашкільна робота--внешкольная работа--сімейне виховання--семейное воспитание--методична робота--методическая работа--учнівський колектив--ученический коллектив--профорієнтація--профориентация
Анотація: Загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання, основи школознавства та історії педагогічної думки в Україні.
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075)/Ф 66-862091719
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2001
Кільк.характеристики :528 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-580-104-Х:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка -- Загальні засади педагогіки
Анотація: Загальні засади педагогіки, теорія навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі. Подано матеріал з історії школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні.
Примірники : всього 4: ГП АБ(7), Ф2(11), Ф1(6)
Вільні : ГП АБ(7), Ф2(11), Ф1(6)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2007
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-45-8: 35.00, 35.00, 5.60, 30.00, 25.00, 54.00, 48.00, 50.00, 18.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього 1: Ф2(31), Ф3(14), ГП АБ(53), Ф1(4)
Вільні : Ф2(31), Ф3(14), ГП АБ(51), Ф1(4)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2000
Кільк.характеристики :544 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-580-078-7: 14.60, 13.00, 17.20, 18.00, 14.60, 5.60, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка -- Загальні засади педагогіки
Географіч. рубрики:
Анотація: Загальні засади педагогіки, теорія навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі. Подано матеріал з історії школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні.
Примірники : всього 25: Ф3(7), Ф2(6)
Вільні : Ф3(7), Ф2(6)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2006
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8226-21-6:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Історія педагогіки
Анотація: Загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання, основи школознавства та історії педагогічної думки в Україні.
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(2), ГП АБ(2), Ф1(1)
Вільні : Ф3(1), Ф2(2), ГП АБ(2), Ф1(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.0я73/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -3-тє вид., стер.
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2003
Кільк.характеристики :528 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8226-08-9:
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74.0я73 + 74.03(4УКР)я73
Предметні рубрики: Педагогіка
Історія педагогіки
Анотація: Загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання, основи школознавства та історії педагогічної думки в Україні.
Примірники : всього : Ф1(1), ГП АБ(3)
Вільні : Ф1(1), ГП АБ(3)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0(075.8)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2005
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8226-21-6:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.0(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Історія педагогіки
Анотація: Загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання, основи школознавства та історії педагогічної думки в Україні.
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2)
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Луговий В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна кваліфікацій/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.5-19)
Тименко В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти/ В. П. Тименко (стр.20-30) Кл.слова: педагогічне проектування,педагог-дизайнер,дизайн-середовище
Овчарук О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій/ О. В. Овчарук (стр.31-37) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,освітні стандарти,компетентність
Іванюк І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовахполікультурної освіти в країнах Європейського Союзу/ І. В. Іванюк (стр.38-44) Кл.слова: полікультурна освіта,полікультурна компетентність
Приходько Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти/ Ю. І. Приходько (стр.53-61) Кл.слова: теорія самоорганізації,закон трансформації,рушійні механізми
Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/ Л. В. Горбань (стр.62-70) Кл.слова: державна профорієнтація,соціалізація,самореалізація
Чепелєва Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування/ Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька (стр.71-77) Кл.слова: рівні самопроектування,стратегії смислотворення,процедури текстотворення
Селецький А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі/ А. В. Селецький (стр.78-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-58 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)