Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Песталоцці<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Осадча Д. Пренатальна педагогіка вУкраїні: проблеми і перспективи/ Д. Осадча (стр.3.) Кл.слова: пренатальна педагогіка,дошкільна освіта
Яковенко О. Нові діти/ О. Яковенко (стр.4-6.) Кл.слова: дошкільна освіта,психосоціальний розвиток дитини,аномальна поведінка дітей
Проскура О. Гуманістичні традиції Будинку Песталоцці-Фребеля/ О. Проскура (стр.7-9.) Кл.слова: Песталоцці-Фребель, будинок
Терещенко І. А. Обережно: сучасне медіасередовище/ І. А. Терещенко (стр.23-26.) Кл.слова: сучасний мультфільм,медіапродукція,реклама
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(091)(082)/Х 91
Назва : Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки : навчальний посібник для студентів педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2004
Кільк.характеристики :511 с.: іл.
ISBN (в пер.), Ціна 966-642-239-5:
ДРНТІ : 14.23.05
УДК : 373.2(091)(082)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Зміст : Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років/ А. Коменский Я. Думки про виховання/ Дж. Локк. Еміль, або Про виховання/ Ж. -Ж. Руссо. Як Гертруда вчить своїх дітей/ Іоган Песталоцці. Дитячий садок/ Ф. Фребель. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини"/ М. Монтессорі. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи/ П. Кергомар. Школа і виховання/ О. Декролі ; О. Декролі. Нова французька школа/ С. Френе. Методика навчання і передумови виховання/ Р. Штейнер. Вальфдорський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку/ Е. Грюнеліус. Повчання Володимира Мономаха дітям/ В. Мономах. Вдячний Єродій/ Г. Сковорода. Буквар південноруський 1861 року/ Т. Шевченко.
Анотація: До хрестоматії увійшли уривки з творів вітчизняних та зарубіжних авторів, за якими можна простежити розвиток прогресивної педагогічної думки в галузі громадського та сімейного дошкільного виховання
Примірники : всього 1: ГП АБ(3), ГП ЧЗ(1), Ф1(9), Ф3(10), Ф2(76), (1)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(1), Ф1(9), Ф3(10), Ф2(76), (1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 122/129/Ф 56-352295
37.013.73(075.8)/Ф 56
Назва : Філософія освіти : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :506 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Библиогр.: с. 503-506
ISBN, Ціна 978-966-7548-90-2:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013.73(075.8)
Предметні рубрики: Філософія освіти
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев'юк ; . Давньоіндійські тексти ; Бесіди і судження/ Конфуцій. Дао де цзин/ Лао-цзи. Ле-цзи/ Чжуан-цзи. Держава/ Платон. Діалоги/ Платон. Нікомахова етика / Арістотель. Політика/ Арістотель. Про державу. Про закон. Про природу богів/ Ціцерон. Моральні листи до Луцілія/ Л. А. Сенека. Сповідь/ Святий Августин Августин. Коментарі до Арістотелевої "Політики"/ Т. Аквінський. Слово про закон і благодать/ Іларіон. Поучення/ В. Мономах. Похвала Валерію Максіму / П. Русин. Арістотелівські проблеми,або Питання про природу людини / К. Сакович. Про розгляд почуттів/ Ф. Прокопович. Вдячний Еродій/ Г. Сковорода. До Михайла Ковалинського / Г. Сковорода. Наркіс. Розмова про те: Пізнай себе / Г. Сковорода. Убогий жайворонок / Г. Сковорода. Про читання в міру/ Г. Сковорода. Пампедія / Я. - А. Коменський. Думки про виховання/ Д. Локк. Про управління розумом/ Д. Локк. Еміль, або про виховання/ Ж. -Ж. Руссо. Відповідь на запитання: Що таке просвіта?/ І. Кант. Про опінію, знання та віру/ І. Кант. Про педагогіку/ І. Кант. Про народну освіту та індустрію/ Іоган Песталоцці. Індивідуалістичний ідеал XVIII сторіччя/ Д. Д'юї. Виховання / П. Юркевич. Учитель/ І. Франко. Ідейні підвалини школи / С. Русова. На безпросвътномъ пути.Объ украинской школъ/ Б. Д. Грінченко ; Б. Грінчеко. Ґрунтовні принципи нормальної школи/ Я. Чепіга. Національне виховання/ Я. Чепіга. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ А. Макаренко. Проблеми шкільного радянського виховання / А. Макаренко. Виховний ідеал / Г. Ващенко. Як виховати справжню людину / В. Сухомлинський. Планування шкіл майбутнього/ Ґ. Драйден, Дж. Вос. Тьюторсгво - інституалізація нової професії в російській школі / Т. Ковальова. Вчитель - хто він?/ А. Менегетті. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів / В. О. Огнев'юк. Школа майбутнього сьогодні / О. Уваров. Про ідеал взагалі/ І. Кант. Природа методу/ Д. Д’юї. Інтелектуальне і практичне знання/ Д. Д’юї. Професійні аспекти освіти / Д. Д’юї. Шок майбутнього / Е. Тоффлер. Що таке прагматизм?/ У. Джемс. Цінності освіти як філософський чинник сталого розвитку / В. О. Огнев’юк. Суперечка факультетів/ І. Кант. Про причину поділу вищих наукових закладів та їх різновиди/ В. Гумбольдт. Ідея Університету/ Дж. Ньюмен. Чим сучасний Університет має бути "у першу чергу" / Хосе Ортега-і-Гассет. Ідея Університету/ К. Ясперс. Постісторичний університет/ Б. Рідінгс. Університетська автономія: нові виклики / Віктор Андрущенко В., В. Савельєв. Майбутнє. Шістнадцять тенденцій, які формують майбутнє/ Ґ. Драйден, Дж. Вос. Чому б не стати найкращим? Тринадцять кроків до створення суспільства, яке навчається/ Ґ. Драйден, Дж. Вос. Університет у глобальну епоху / М. Квієк. Виникнення і сутність глобалізації/ В. Кремень. Глобалізм і культура/ В. Кремень. Освіта і глобалізація/ В. Кремень. Роль лідера та інтелектуальних ресурсів/ А. Менегетті. Цілі розвитку тисячоліття - Україна. Забезпечення якісної освіти впродовж життя ; Бухарестське комюніке "Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти" ; Філософія освіти/ Віктор Андрущенко В., В. Лутай. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ О. Огнев’юк В. Креатив філософії освіти в синергії сучасного знання / В. Кремень, В. Ільїн. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. Базалук. Філософія освіти / С. Клепко. Філософія освіти: досягнення та проблеми / М. Романенко. Парадигмальні засади освітнього простору/ І. Утюж. Філософське бачення розвитку суспільства і держави/ Д. Дзвінчук. Філософія освіти XXI століття: пошук пріоритетів/ Л. Губерський, Віктор Андрущенко В. Культура і освіта. Світоглядні аспекти / В. Шинкарук. Бути людиною / М. Попович.
Примірники : всього : ГП КС(2), ГП АБ(13), Ф1(1), Ф2(5), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), ГП АБ(13), Ф1(1), Ф2(3), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)(084.2)/С 75
Автор(и) : Сбруєва А. А., Рисина М. Ю.
Назва : Історія педагогіки у схемах, картах, діаграмах : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Сум. ДПУ, 2000
Кільк.характеристики :208 с
ISBN, Ціна 966-7413-61-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37(091)(084.2)
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Анотація: Вміщено широкий спектр матеріалів до курсу "Історія педагогіки"
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42/И 90
Назва : История социальной педагогики : хрестоматия
Вихідні дані : Москва: Владос, 2001
Кільк.характеристики :544 с
ISBN, Ціна 5-691-00313-5: 15.83 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 37.013.42
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка
Анотація: В посібнику виділені етапи розвитку соціальної педагогіки з їх короткими характеристиками, подані біографічні відомості про видатних філософів, педагогів, психологів, а також фрагменти із їх праць, які відносяться до проблем соціальної педагогіки.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), Ф1(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(4)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)/І-90
Назва : Історія педагогіки : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1973
Кільк.характеристики :446 с :
ДРНТІ : 14
УДК : 37(091)
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Анотація: Навчальний посібник з історії педагогіки
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/М 17
Автор(и) : Максимюк, Світлана Петрівна
Назва : Педагогіка : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :670 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
Примітки : Додатки: с. 645-662
ISBN, Ціна 966-8251-36-9:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Освіта в Україні
Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--виховання--історія педагогіки--дидактика--школознавство
Примірники : всього : ГП АБ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.036(477)/Г 74
Автор(и) : Гоштанар, Ірина Вікторівна
Назва : Поняття "естетичної необхідності" в педагогічній спадщині Й. Ф. Гербарта
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 114-119: мал. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Библіогр.: 5 назв.
УДК : 37.036(477)
Предметні рубрики: Естетичне виховання-- персоналії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральність--естетична необхідність--естетичне сприйняття--самовиховання
Анотація: Розглянуто науково-педагогічну спадщину видатного представника світової педагогічної думки Й. Ф. Гербарта (1776-1841) у контексті морально-духовного виховання підростаючої особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Проскура, Олена
Назва : Гуманістичні традиції Будинку Песталоцці-Фребеля
Місце публікування : Дошкільне виховання. - Київ: Світич, 2013. - № 6. - С. 7-9. (Шифр Д441483/2013/6)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)