Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Пиаже<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Э 41
Назва : Экспериментальная психология . Вып.IV
Вихідні дані : Москва: Прогресс, 1973
Кільк.характеристики :343 с
Примітки : пер. с франц. - Біліогр.: с.331-342 :
ДРНТІ : 15.21.69
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Загальна психологія-- Експериментальна психологія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 343.148.33/Э 41
Назва : Экспериментальная психология . Вып.V
Вихідні дані : Москва: Прогресс, 1973
Кільк.характеристики :284 с
Примітки : пер. с франц. - Библиогр.: с.278-283 :
ДРНТІ : 15.21.69
УДК : 343.148.33
Предметні рубрики: Загальна психологія-- Експериментальна психологія
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)/И 90
Назва : История зарубежной психологии 30-е-60-е годы 20 века: Тексты
Вихідні дані : Б.м.,Б.р.
Кільк.характеристики :343 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.01.09
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики: Психологія-- Історія психології
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075)/С 34
Автор(и) : Сидоров Н. Р.
Назва : Философия образования. Введение : учебное пособие
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2007
Кільк.характеристики :304 с.: ил.
Серія: Учебное пособие
ISBN, Ціна 978-5-91180-446-6: 46.98, 46.98, грн
ДРНТІ : 02.31 + 14.01
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): портрет педагога--філософи--ясперс--поппер к.--торндайк э.--брунер д.--пиаже ж.
Примірники : всього 6: ГП ЧЗ(1), Ф2(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:316.62/Х 35
Автор(и) : Хегенхан Б., Олсон М.
Назва : Теории научения . -6-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2004
Кільк.характеристики :474 с
Серія: Мастера психологии
Примітки : пер.с англ.
ISBN, Ціна 5-94723-033-X: 35.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.41
УДК : 159.9:316.62
Предметні рубрики: Процеси пізнання-- Теорії научення
Анотація: В книге рассказывается о том, какую роль играют ранние и современные теории научения в психологическом знании и современной педагогике, рассматриваются теории известных ученых таких, как И. П. Павлов, Э. Толмен, А. Бандура, Ж. Пиаже и Б. Ф. Скиннер.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.251.31/П 32
Автор(и) : Пиаже, Жан, Инельдер, Барбель
Назва : Генезис элементарных логических структур : классификация и сертификация
Вихідні дані : Москва: ЭКСМО-Пресс, 2002
Кільк.характеристики :416 с
Серія: Психология XX века
ISBN, Ціна 5-04-009004-8: 35.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.41
ББК : 88.251.31
Предметні рубрики: Психічні процеси-- Мислення-- Логіка
Анотація: Настоящая работа посвящена изучению логических операций, лежащих в основе формирования у ребенка понятий числа, количества, пространства, случайности и т. д.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/П 32
Автор(и) : Пиаже, Жан
Назва : Речь и мышление ребенка
Вихідні дані : Москва: Педагогика-Пресс, 1994
Кільк.характеристики :527 с
Серія: Психология : классические труды
Примітки : Библиогр. работ Ж. Пиаже: с. 506-521; Имен. указ.: с. 522-524. - пер. с фр. и англ.
ISBN, Ціна 5-7155-0694-8: 22.00 грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Дитяча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія--діти--дитяча психологія--мислення--мовлення--сприйняття--судження--логіка
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)