Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Прийняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 360
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Жукова, Тетяна.
    Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. Жукова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 199-213, DOI 10.28925/2312-5829.2024.113 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- артспілкування -- стратегії -- судження -- міркування -- оцінювання -- прийняття рішень -- розв’язання проблем
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано деякі техніки формування критичного мислення. Надані деякі практичні завдання, що використовуються для оволодіння критичним мисленням на заняттях з англійської мови, а саме під час тренування навичок читання, аудіювання, письма та усного мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Гайдук, Олег.
    Аналіз кіберзагроз в умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій / Олег Гайдук, В. Звєрєв // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 225-236, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.225236. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кіберпростір -- кібербезпека -- кіберзагроза -- кібервійна -- кіберризик -- вплив -- ризик -- міжнародні комунікації
Анотація: В епоху цифрових технологій кібербезпека стала невід’ємним аспектом нашого життя. Зі зростанням залежності від технологій та інтернету люди, організації та суспільство в цілому стикаються з безпрецедентним рівнем кіберзагроз. Кібератаки стають все частішими, витонченішими та результативнішими, ставлячи під загрозу конфіденційну інформацію та важливі об’єкти критичної інфраструктури. Тому вкрай важливо розуміти мінливий ландшафт кіберзагроз і розробляти ефективні стратегії для протидії. Розглядається поточний стан кібербезпеки та викликів, з якими вона стикається. Висвітлюються аспекти підвищення кількості кібератак та їхньої зростаючої складності, через що традиційним заходам безпеки важко встигати за ними. Також розглядаються різні типи кіберзагроз в тому числі програми-вимагачі та атаки на основі підбору паролів. Крім того, розглядаються мотиви цих атак, які можуть варіюватися від фінансової вигоди до комерційного та політичного шпигунства і кібервійни. Розглядаються аспекти впливу нових технологій на кібербезпеку, які пропонують величезні переваги, але вони також створюють нові вектори атак, якими можуть скористатися кіберзлочинці, експлуатуючи новітні потенційні вразливості та ризики. Аналізуються глобальні тренди розвитку IoT та кібербезпеки за 20 років з 2004 до 2024 року, а також розвиток загроз та атак програм-вимагачів, особливо під час пандемії Covid-19, а також кібератак на основі зламу паролів і їх значного підвищення в 2023 році. Стаття надає всебічний огляд поточного стану кібербезпеки та викликів, з якими вона стикається. Вона підкреслює важливість прийняття цілісного підходу до кібербезпеки, який поєднує технологічні рішення з освітою, обізнаністю та міжнародним співробітництвом. Крім того, підкреслюється необхідність для організацій і окремих осіб зберігати пильність і адаптуватися до нових загроз і технологій. Працюючи разом, ми можемо створити безпечніше і надійніше цифрове майбутнє для всіх.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Звєрєв, Володимир


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: К667665926/2023/4/20
   Журнал

Кібербезпека: освіта, наука, техніка [Електронний ресурс] : електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2663-4023. - Виходить кожного кварталу
2023р. т.4 N 20
Зміст:
Балацька, Валерія. Забезпечення конфіденційності персональних даних і підтримки кібербезпеки за допомогою блокчейну / В. Балацька, І. Опірський. - С.6-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Тищенко, Віталій. Аналіз методів навчання та інструментів нейромереж для виявлення фейків / В. Тищенко. - С.20-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухарська, Наталія. Управління людськими ресурсами як складова інформаційної безпеки організації / Н. Кухарська, А. Лагун. - С.35-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Юрій. Технічний аудит захищеності інформаційно - телекомунікаційних систем підприємств / Ю. Якименко [и др.]. - С.45-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Рабчун Д., Мужанова Т., Запорожченко Михайло Щавінський Юрій
Трофименко, Олена. Аналіз інструментів тестування вебзастосунків / О. Трофименко, А. Дика, Ю. Лобода. - С.62-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудатьєв, Андрій. Інформаційне протиборство: моделі реалізації та оцінювання інформаційних операцій / А. Дудатьєв, Л. Куперштейн, О. Войтович. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Субач, Ігор. Модель ідентифікації кіберінцидентів siem-системою для захисту інформаційно-комунікаційних систем / І. Субач, В. Кубрак. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Черниш, Юлія. Підходи щодо досягнення захисту інформації в організаціях різних сфер діяльності під час надзвичайного (воєнного) стану / Ю. Черниш [и др.]. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мальцева І., Штонда Р., Кузнецов Віктор, Гоменюк Віктор, Підкова Олександр
Ляшенко, Ганна. Розробка методичного підходу до оцінки інформаційної безпеки держави / Г. Ляшенко [и др.]. - С.100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Шемендюк О., Бохно Т., Чередниченко Олексій
Рзаєва, Світлана. Моделювання сховища даних штучної нейронної мережі управління бізнесом / С. Рзаєва [и др.]. - С.111-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Рзаєв Д., Роскладка А., Гамалій
Лахно, Валерий. Модель аналізу стратегій при динамічній взаємодії учасників фішингових атак / В. Лахно [и др.]. - С.124-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Малюков В., Малюкова І., Аткелди Оган, Криворучко Олена, Десятко Альона, Степашкіна Катерина
Пучков, Олександр. Інформаційна технологія визначення політичного спрямування джерел інформації для забезпечення інформаційної безпеки держави під час кризових ситуацій / О. Пучков [и др.]. - С.142-152
Інші автори: Ланде Д., Субач І., Рибак Олександр
Гаджиєв, Матін. Дослідження ефективних алгоритмів обробки даних для підвищення якості передачі інформації в інфокомунікаційних системах / М. Гаджиєв [и др.]. - С.153-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Назаренко О., Бабіч Ю., Багачук Деніс, Глазунова Людмила
Негоденко, Віталій. Дослідження інформаційних конфліктів у системі навчання зсу за допомогою імітаційного моделювання / Ф. Негоденко. - С.164-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Добришин, Юрій. Автоматизована система підтримки прийняття рішення щодо відновлення пошкодженого програмного забезпечення внаслідок впливу кібератак / Ю. Добришин, С. Сидоренко, М. Ворохоб. - С.174-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколов, Володимир. Порівняльний аналіз стратегій побудови другого та третього рівня освітніх програм зі спеціальності 125 «кібербезпека» / В. Соколов, П. Складанний. - С.183-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатюк, Сергій. Формування датасету криптоалгоритмів для забезпечення конфіденційності даних, які передаються з розвідувально-пошукового БПЛА / С. Гнатюк [и др.]. - С.205-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Поліщук Ю., Кінзерявий В., Горбах Богдан, Проскурін Дмитро
Семендяй, Сергій. Використання технології когнітивного радіо для підвищення ефективності безпроводових систем передачі даних в умовах активного застосування засобів радіоелектронної боротьби / С. Семендяй. - С.220-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Раскладка, Андрій. Інформаційні технології керування контентом голографічних 3d вітрин / А. Раскладка, О. Пурський. - С.230-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Олександр. Моделювання інтелектуальної технології розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності підприємства електронної торгівлі / О. Харченко, В. Яремич. - С.239-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнієць, Віктор. Модифікація криптографічного алгоритму А5/1 для забезпечення комунікацій пристроїв IOT / В. Корнієць, Р. Черненко. - С.253-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Божко, О.
    Шанування архістратига Михаїла в домонгольський час у Києві в контексті новоєрусалимської ідеї [Текст] / О. Божко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 137-143, DOI 10.28925/2524-0757.2023.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
архістратиг Михаїл -- концепція Київ — Новий Єрусалим -- історіософія -- Хрещення Русі
Анотація: У статті розглядається шанування архістратига Михаїла в Києві у контексті уявлення про стольний град Русі як Новий Єрусалим. Ця концепція склалася під впливом прийняття християнства і відбилася у низці писемних та архітектурних пам’яток. Автор намагається показати, що виникнення культу архістратига Михаїла було одним із елементів, що стверджували новоєрусалимську ідею. Його шанування було не тільки князівсько-військовим, що характерно для всієї християнської ойкумени, але мало місцеві особливості. У народній свідомості святий Михаїл бився з дияволом і допоміг позбутися русичам його влади, коли вони приймали Хрещення. Ці уявлення позначилися на будівництві Михайлівських храмів у місцях, пов’язаних з перемогою над язичництвом. Відповідні епізоди мали паралелі у біблійній та церковній історії. Вони зафіксовані у народних переказах, літературних творах, розписах та посвятах храмів. Все це давало підставу проводити аналогію між Руссю та Ізраїлем, Києвом та Єрусалимом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Стойка, О.
    Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 17-27, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- концепція -- цифровізація -- якість -- вища освіта
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню поняття якості освіти, зокрема вищої, в контексті різних дослідницьких концепцій. Наголошено, що якість вищої освіти – складний, багатовимірний, багаторівневий феномен, який має комплексний і системний характер. У статті розглянуто три основні дослідницькі концепції: соціально та історично детермінованої якості освіти; суб’єктивного поняття, цінності, яка залежить від розуміння групою стейкхолдерів; якість освіти як системний об’єкт управлінського впливу. Акцентовано, що якість вищої освіти забезпечують такі основні параметри: якісний показник професорського складу; якість викладання (впровадження науково-педагогічними працівниками новітніх технологій у процес професійної підготовки майбутніх фахівців); стан матеріально-технічної бази, лабораторного обладнання закладу вищої освіти й фінансового забезпечення. Проаналізовано нормативно-правові і стратегічно-декларативні документи функціонування Європейського Союзу і Європейського простору вищої освіти, а також стратегічні й правові акти України; доведено, що проблема якості освіти розвивається та удосконалюється в контексті прийняття та реалізації низки документів у рамках Європейського освітнього простору. Підкреслено, що якість освіти є національним пріоритетом і передумовою національної безпеки держави, дотримання міжнародних норм і вимог законодавства України щодо реалізації права громадян на освіту. Наголошено, що сучасні цивілізаційні і національні виклики ХХІ ст. зумовлюють необхідність пошуку нових методологічних підходів до підвищення якості вищої освіти, зокрема її цифровізацію.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Чайковська, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 23-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- освіта -- компетентності -- майбутні вчителі -- початкова школа -- заклад вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто роль тренінгових технологій у навчанні здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» сталому розвитку. Розкрито зміст поняття «тренінгові технології», проаналізовано підходи до дефініції досліджуваного поняття. Відповідно до змісту концепції сталого розвитку виокремлено тренінги екологічного, економічного, соціального спрямування та розроблено тренінгову програму «Виклики сталого розвитку: навчаємося сталості». Визначено основну мету пропонованих тренінгів – формування у майбутніх вчителів початкової школи знань, практичних умінь і навичок cталого розвитку, розвиток здатності до прийняття рішень в інтересах сталого розвитку й усвідомлення власної відповідальності за його досягнення, підвищення позитивного ставлення до ролі вчителя в досягненні сталого розвитку суспільства тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Карпунін, Ігор Володимирович.
    Когнітивне моделювання інтелектуальних систем аналізу фінансового стану суб’єкта господарювання / І. В. Карпунін, Н. М. Зінченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 75-85, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.7585. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
когнітивне моделювання -- когнітивний аналіз -- когнітивний підхід -- когнітивні карти -- системи підтримки прийняття рішення -- інформаційні інтелектуальні системи -- фінансовий стан -- суб’єкти господарювання
Анотація: У статті, дякуючи ретроспективним процесам щодо питань когнітивного підходу до моделювання складних інформаційних систем виокремлено основні підходи до моделювання інформаційних систем суб’єкту господарювання; викладено підходи, у відповідності з якими, використовується апарат когнітивного моделювання для аналізу фінансового стану та аналізу ефективності функціонування суб’єкту господарювання. Інформаційні інтелектуальні системи прийняття рішень зустрічаються у прикладних мультиагентних системах, геоінформаційних системах, економічних системах та системах в яких необхідно приймати рішення на основі знань. Одним з елементів, що використовується для вилучення з бази знань інформації є когнітивні карти і саме вони показують динамічність властивостей різноманітних ситуацій. Когнітивну карту, що відображає конкретну ситуацію, можна розглядати як певний різновид графічної інтерпретації математичної моделі, яка наочно відображає ситуацію і дозволяє при формалізації проблеми представити складну систему як сукупність взаємозалежних концептів. Когнітивні карти використовуються для вирішення завдань, які насамперед пов'язані з аналізом існуючого стану об’єкту та прийняттям рішень. Когнітивні карти дають можливість встановити причинно-наслідкові співвідношення та формувати базу знань для прийняття системою рішень. Фінансовий стан суб’єкту господарювання потребує моделювання інтелектуальних систем в основу якого доцільно покласти комбінування методів системного аналізу та когнітивного моделювання. Такий підхід дозволяє достовірно оцінювати фінансовий стан суб’єкту господарювання, бо в основу інформаційної інтелектуальної системи яка здатна приймати рішень покладена математична модель, що створена на основі класичного системного аналізу та когнітивних методів. Використання елементів штучного інтелекту в інтелектуальних системах щодо підтримки управління та аналізом фінансового стану суб’єкту господарювання є сучасним потужним інструментом в бізнес-процесах економіки будь-якої країни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Зінченко, Надія Мусіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Карпунін, Ігор Володимирович.
    Когнітивна модель формування бази знань для оцінювання фінансового стану підприємств / І. В. Карпунін // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 122-134, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.122134. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна модель -- фінансовий стан -- база знань -- поняттєвий аспект -- функціональний аспект
Анотація: Показано, що проблематика отримання достовірної прогнозної оцінки у процесі аналізу платоспроможності будь-якого суб'єкта господарської діяльності (підприємства,компанії тощо) досі залишається актуальною. Такі завдання, пов'язані з прогнозуванням та аналізом отриманих результатів, дозволяють фахівцям говорити про стабільність або нестабільність відповідного суб'єкта господарської діяльності. А це, у свою чергу, може бути важливим для оцінювання, наприклад, інвестиційної привабливості об'єкта аналізу та оцінювання з погляду його фінансового стану (ФС). Зважаючи на стрімкий розвиток інформаційних технологій, показано, що інтерес представляє такий аспект загального завдання оцінки ФС суб'єкта господарської діяльності, як вивчення можливості застосування нових когнітивних систем та технологій у процесі оцінки ФС та прогнозування стабільної роботи об'єкта аналізу. У статті запропоновано математичну модель опису в понятійному та функціональному аспекті процесу формування та застосування бази знань для системи підтримки прийняття рішень під час оцінювання фінансового стану підприємства або компанії для обставин, пов'язаних з виявленням окремих факторів (ознак), що слабо структуровані. В свою чергу, цедозволяє підвищити розуміння аналізованих економічних процесів, пов'язаних із ФС суб'єктів господарської діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Мельниченко, О.
    Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- міждисциплінарність -- майбутня освіта -- мультидисциплінарність -- футурологія
Анотація: Стаття присвячена аналізу перспектив розвитку освіти з точки зору освітології та футурології. Автор підкреслює, що уявлення про майбутнє пройшло шлях від наукової фантастики до сучасних очікувань та припущень, що базуються на міждисциплінарних та мультидисциплінарних підходах, які дозволяють вченим осмислити роль майбутнього в повсякденному житті людства, зокрема пов’язати мислення із тимчасовістю, пам’яттю та сучасними технологіями. У статті досліджуються ключові компетентності освіти майбутнього, що є важливими для сталого розвитку як в європейському, північно- та південно-американському, азійському освітньому просторі, так і для окремих конкретних регіонів світу. Особлива увага приділяється відмінностям концепцій компетентностей, що відповідають різним обставинам у різних регіонах світу. На цьому підґрунті в статті схарактеризовано компетентності, які орієнтовані на майбутнє і які треба розвивати в освітньому процесі університетської підготовки: випереджаюче мислення; здатність до міждисциплінарного дослідження; космополітичне сприйняття змін та перспектив; уміння працювати з неповною та складною інформацією; інтерактивна компетентність; здатність до самостійного прийняття рішень і самостійних дій; навички самомотивації та мотивації інших; сприйняття різних індивідуальних та культурних моделей; етична компетентність; здатність до співпереживання та солідарності. Автор акцентує увагу на тих компетентностях, що визнаються всіма вченими незалежно від регіону світу – це розвиток системного, випереджального та критичного мислення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Тарасюк, Антон Миколайович.
    Шляхи побудови інтелектуальної системи управління агрофірмою / А. М. Тарасюк, В. Ф. Гамалій, С. Л. Рзаєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 197-208, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.197208. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- інформаційні системи -- інтелектуальні системи -- штучні нейронні мережі -- моделі
Анотація: У даній публікації досліджується проблема побудови інтелектуальної системи управління для аграрної компанії. Інтелектуальна система управління аграрним підприємством є важливим інструментом для підвищення ефективності та прибутковості сільського господарства. Для побудови такої системи можна використовувати різні підходи, такі як системи експертів, нейронні мережі та машинне навчання. Крім того, можна створити цифровий двійник аграрного підприємства, що дозволить використовувати великі обсяги даних для прогнозування погоди, урожайності та планування логістики. Основні етапи побудови інтелектуальної системи управління включають збір та первинну обробку даних, їх первинний аналіз та класифікацію на бізнес-процеси, побудову моделей та розробку алгоритмів для прийняття рішень. Модель погоди може бути побудована на основі аналізу показників за останні десять років, включаючи температуру, вологість, опади та інші параметри. На основі цих даних можна розробити нейронну мережу, яка зможе прогнозувати погоду з високою точністю. Модель урожайності може бути побудована на основі планових показників сільськогосподарських культур, таких як мінімальна та максимальна урожайність, показники хімічного складу ґрунту, кількість внесених добрив та коефіцієнт всмоктування. На основі цих даних можна розробити нейронну мережу, яка зможе прогнозувати урожайність та допомагати в плануванні виробництва. Модель логістики може бути побудована на основі даних про виробництво та транспортування продукції
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гамалій, Володимир Федорович
Рзаєва, Світлана Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)