Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Прийняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 360
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Boichenko, M.
    The social and biological aspects of human death and social downshifting as a philosophical problem = Соціальні та біологічні аспекти смерті людини і соціальний дауншифтинг як філософська проблема / M. Boichenko, N. Boichenko, Z. Shevchenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P23-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальний дауншифтинг -- смерть людини -- соціальна ідентичність -- ціннісний функціоналізм -- святість життя -- якість життя -- технологічні можливості продовження життя
Анотація: Соціальний дауншифтинг стає однією з ключових стратегій оптимізації та підтримки якості людського життя з огляду на перспективу гідної зустрічі смерті. Метою статті є концептуалізація терміна "соціальний дауншифтинг" шляхом аналізу взаємозв'язку між соціальними та біологічними аспектами смерті та взаємозв'язку розуміння людиною своєї смерті зі своєю соціальною самоідентифікацією. У цьому дослідженні функціональний підхід був використаний у його ціннісній інтерпретації, тобто як метод ціннісного функціоналізму. Якщо соціальний дауншифтинг стає соціальною цінністю, це може мати різні функціональні наслідки - інституційні, організаційні, комунікативні. З іншого боку, функціональний вибір людини на користь соціального дауншифтингу як прийняття нового значення стану з обмеженою функціональною здатністю може мати дуже різні ціннісні причини - біологічні (антропологічні, екологічні тощо) або соціальні (етичні, релігійні, політичні, економічні тощо). Соціальний дауншифтинг є не розширенням соціальних рамок ідентичності, а швидше їх штучним (можливо, тимчасовим) звуженням. Незважаючи на те, що для цього можуть бути об- 'єктивні причини, соціальний дауншифтинг все ще є результатом суб'єктивної, свідомої позиції, яку займає індивід, якою він замінює попередню, соціально агресивну та експансивну. Зміна соціальної ідентифікації є найкращою альтернативою некомпенсованій втраті підстав для звичайного способу соціальної ідентифікації людини. Некомпенсована втрата ідентичності по суті є соціальною смертю людини - повною чи частковою, і тому не дивно, що це часто тягне за собою явне або приховане самогубство, тобто передчасну, штучно спричинену фізичну смерть. Тому соціальний дауншифтинг, як реалістичний варіант зміни соціальної ідентичності індивіда в несприятливих обставинах, виступає як гарантія від самогубства. При успішному соціальному дауншифтингу людина набуває нового сенсу життя та нових, прийнятних умов життя. Таким чином, людина мотивована використовувати технологічні можливості продовження життя, які пропонує глобальна цивілізація
Дод.точки доступу:
Boichenko, N.
Наталія Бойченко
Shevchenko, Z.
Зоя Шевченко
Михайло Бойченко


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

5.


    Bulvinska, O.
    Students’ participation in quality assuarance at university [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P95-101, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість -- зворотний зв’язок -- університетське врядування -- student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
   908(520)
   C95


    Curtis, Gerald L..
    The Logic of Japanese Politics : Leaders, Institutions, and the Limits of Change / Gerald L. Curtis. - New York : Columbia University Press, 1999. - xi, 303 p. : il. - (Studies of the East Asian Institute). - ISBN 978-0-231-10843-0 : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політична культура--Японія

   Японія--Політика і уряд, 1989-
Кл.слова (ненормовані):
political culture -- politics and government -- внутрішня політика -- японія
Анотація: Інтерпретуючи швидко змінювану та надзвичайно складну політичну систему, ця докладна хроніка показує динаміку демократії японського зразка. Пропонуючи структуру для розуміння спроб Японії вирішити свої нинішні політичні проблеми, вона також дає уявлення про майбутні рішення. Автор не погоджується з поширеною думкою, що консенсус і культурна унікальність є визначальними елементами в процесах прийняття рішень в Японії. Скоріше він підкреслює роль конкуренції між багатьма особами, залученими в продовження та реформування політики Японії. Таким чином він інтерпретує такі важливі політичні події, як втрата влади Ліберально-демократичною партією в 1993 році після майже чотирьох десятиліть повного контролю. Він пояснює історичну виборчу реформу 1994 року, яка замінила виборчу систему, що діяла з 1924 року. Він описує занепад машинної політики та вказує на нове значення безпартійного виборця. Саме особи силової політики часто керують політикою, і тут автор аналізує складні відносини між японськими лідерами та інституціями протягом 1990-х років.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Dodonov, R.
    The institutionalization of the politics of memory = Інституціоналізація політики пам'яті / R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 1. - P98-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політики пам'яті -- війни пам'яті -- інституціоналізація -- Інститут національної пам'яті
Анотація: Стаття присвячена аналізу напрямків і логічних етапів інституціоналізації історичної пам'яті в Україні. Під інституціоналізацією розуміється процес визначення і закріплення соціальних норм, правил, статусів і ролей, приведення їх у систему, яка здатна діяти в напрямку задоволення деякої суспільної потреби. Такою потребою в Україні стала вимога відновлення історичної справедливості і встановлення історичної правди. Закриті теми вітчизняної історії, особливо ХХ ст., включаючи Голодомори, сталінські репресії, окремі сторінки Другої світової війни вимагали своєї рефлексії та ціннісного переусвідомлення. Без моральної оцінки та своєрідної "роботи над помилками" суспільство не може рухатися далі. За цих умов виникає необхідність інституціоналізації історичної пам'яті з виокремленням її сталих і потенційних інституціональних форм. Зміст історичної пам'яті стає предметом державної політики, суттєво впливаючи на міжнародні стосунки - аж до появи так званих "війн пам'яті". Необхідність взяти історичну пам'ять народу під контроль сприяло перетворенню її на об'єкт маніпуляції. "Політики пам'яті" стають невід'ємною складовою політичного менеджменту, засобом впливу на масову свідомість та ідентичність, джерелом легітимності державних і наддержавних інституцій. Етапами інституціоналізації є привертання уваги до "закритих питань" історії з боку творчої інтелігенції, незалежних досліджень істориків, журналістських розслідувань, внаслідок чого в суспільстві сформувалася потреба у відновленні справедливості і правди; встановлення норм і правил оприлюднення змісту історичної пам'яті, включаючи розсекречення архівних документів, роботи пошукових експедицій в місцях масових поховань, визначення нових та відродження забутих місць пам'яті, перегляд пантеону національних героїв, різноманітні програми вивчення усної історії, включення змісту історичної пам'яті у підручники навчальних закладів; прийняття на законодавчому рівні відповідних норм, що передбачають санкції за їх недотримання; нарешті, створення Інституту національної пам'яті.
Дод.точки доступу:
Додонов Роман


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Donaj, L.
    Polish way to the information society = Польський шлях до інформаційного суспільства / L. Donaj, V. Zavadskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- Польща -- трансформації -- Лісабонська стратегія -- Європейська стратегія 2020
Анотація: Стаття присвячена розгляду широкого кола проблем, пов'язаних з соціокультурними змінами, що супроводжують перехід від індустріального до інформаційного суспільства. Метою статті є спроба показати польський шлях до інформаційної цивілізації. Для цього автор використовує такі методи, як історичний, поведінковий (непрямий) аналіз, метод прийняття рішень, а також екстраполяцію та рефлексію. В статті обговорюються проблеми коректності дефініцій понять, пов'язаних з інформаційним суспільством. Аналізується специфіка трансформації польського суспільства в контексті зовнішніх факторів, враховуючи європейську інтеграцію та, ширше - глобальні соціальні процеси. Простежено історичну динаміку розбудови інформаційної інфраструктури Польщі та показано, що цей шлях ще не завершений, аби можна було говорити, що інформаційна в Польщі настала остаточно
Дод.точки доступу:
Zavadskyi, V.
Віталій Завадський
Лукаш Донай


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

9.


    Frotveit, M.
    Conceptual principles of research of the problems of adaptation and integration of Muslim Female refugees in Germany = Концептуальні засади дослідження проблем адаптації та інтеграції біженок-мусульманок у Німеччині / M. Frotveit, A. Shkodych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P31-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- біженки-мусульманки -- гендерна нерівність -- жінки-біженки -- інтеграція -- Німеччина -- пандемія -- притулок
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблем біженок-мусульманок до Німеччини. Автори розглядають процес біженства мусульманських жінок до Німеччини в умовах підвищеного рівня конфліктності в державах їх походження як окремий вид біженства. Зроблена спроба охарактеризувати психосоціальний стан жінок-біженок, які прибули до Німеччини, та визначити їх якісні та кількісні характеристики. Акцентовано увагу на факторах, які впливають на участь мусульманських жінок-біженок у суспільному житті. Наше дослідження доводить, що біженці є окремою складовою німецького суспільства, оскільки вони безпосередньо впливають на демографічну та соціально-економічну ситуацію в Німеччині. Забезпечення стабільного та ефективного соціально-економічного розвитку Німеччини із залученням усіх категорій населення безпосередньо пов’язано з реалізацією державної політики. Дослідження гендерних аспектів біженства допоможе визначити ключові проблеми, вирішення яких сприятиме швидкій адаптації та інтеграції мусульманських біженок до німецького суспільства, а в перспективі – активно залучати їх до розвитку німецького суспільства. Результати дослідження допомогли в аналізі процесів інтеграції та адаптації мусульманських біженців як окремої частини біженців. Біженки є найбільш вразливою категорією біженців, тому ними легко маніпулювати та зловживати їх довірою. Виявлення проблем під час інтеграції допоможе вдосконалити механізми захисту біженців та шукачів притулку. Окремо автори зосередились на впливі пандемії COVID19 на прийом та адаптацію біженок, а також на встановленні нових правил для задоволення основних потреб біженців у притулках, проблемою яких є антисанітарія та неможливість соціального дистанціювання. Пандемія COVID-19 змінила процес прийняття рішень та процедури прийому біженців, тому аналіз викликів вказує на слабкі місця в механізмах прав біженців
Дод.точки доступу:
Shkodych, A.
Анна Шкодич
Марина Фротвейт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Gever, V. C.
    Effect of Mobile phone communication messages on participation in agriculture among university unemployed graduates = Вплив смс-повідомлень на процес працевлаштування безробітних молодих спеціалістів з університетською освітою до сільськогосподарських підприємств Нігерії (історико-соціологічне дослідження) / V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P52-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- спілкування -- повідомлення -- випускники університетів -- участь
Анотація: У статті проаналізовано вплив 412 смс-повідомлень від Mtn Nigeria agro info Services Added Value, які протягом 2018 р. надсилались випускникам університетів із сільськогосподарськими спеціальностями. Автором був вивчений зміст цих повідомлень та їх ефективність у прийнятті рішень молодими спеціалістами щодо власного працевлаштування до сільськогосподарських підприємств Нігерії. Задля досягнення цього завдання автор здійснив поділ усього масиву смс-повідомлень на чотири категорії ("доказові", "локальні", "дескриптивні" та "ударні"). З них "доказові" повідомлення були найефективнішими в комунікації, спонукаючи безробітних до прийняття конструктивних рішень щодо свого працевлаштування. Загалом результати дослідження свідчать про те, що повідомлення, надіслані на мобільні телефони абонентів, є дуже ефективних засобом у залученні кваліфікованих спеціалістів до роботи в аграрному секторі країни. Окрім історичної, важливою є й соціологічна компонента даного дослідження, бо безробіття випускників університетів робить їх вразливими, і до того ж може мати негативний вплив на суспільство. Важливим є й те, що це дослідження може прислужитись й до позитивних змін у деяких поведінкових стереотипах, бо нині мобільний телефон є дуже ефективним засобом не лише у передачі повідомлень, але й у формуванні певних смаків та ціннісних уявлень. Нарешті, отримані результати дослідження впливатимуть на змістовне наповнення контенту для користувачів мобільних телефонів, оскільки вони свідчать про доволі суттєву різноаспектну ефективність згадуваних категорій смс-повідомлень. Відтак найголовнішою інновацією даної статті є доведення впливу мобільного зв'язку на важливі поведінкові рефлекси, а поданий в ній фактаж та сформульовані висновки будуть корисними та повчальними як для постачальників телекомунікаційних послуг та експертів з комунікації, так і для менеджерів аграрних підприємств, соціальних працівників та дослідників даної проблематики. Найважливішим результатом даного дослідження є доведення того, що завдяки отриманню безробітними випускниками університетів агроінформаційних підказок значна їх частина зуміла працевлаштуватись, водночас ті, хто не зважив на цю інформацію, залишалися безробітними
Дод.точки доступу:
Гевер Верлумун Селестин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)