Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=САМОВИЗНАЧЕННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 177
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 44
Автор(и) : Подшивайлова, Лідія Іванівна
Назва : Вступ до спеціальності. Психологія : навчальний посібник. Модуль 2 . -2-ге видання, доопрацьоване
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут психології та соціальної педагогіки :
ДРНТІ : 15.81.29
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Професійна діяльність-- Вступ до спеціальності
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), Ф2(7), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(7), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09(081)/Ж 87
Автор(и) : Жулинський, Микола
Назва : Нація. Культура. Література. Національно-культурні міфи та ідейно-естетичні пошуки української літератури
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 2010
Кільк.характеристики :556 с
ISBN, Ціна 978-966-00-0899-6:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2.09(081)
Предметні рубрики: Українська література-- Критика та аналіз
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язання задач/ О. І. Ляшенко, Р. І. Швай (стр.5-10) Кл.слова: Психологія
Кравченко Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку/ Т. В. Кравченко (стр.11-16) Кл.слова: Шкільна освіта
Добрянський І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки)/ І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова (стр.17-23) Кл.слова: Вища освіта
Левченко О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія/ О. О. Левченко (стр.23-30) Кл.слова: Вища освіта
Афанасенко Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки/ Л. А. Афанасенко (стр.30-35) Кл.слова: Вища освіта
Омельчук С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду/ С. А. Омельчук (стр.36-42) Кл.слова: Філософія,гносеологія
Потапчук Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині/ Т. В. Потапчук (стр.42-47) Кл.слова: Психологія
Яценко Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи/ Л. В. Яценко (стр.48-52) Кл.слова: Середня освіта,позаурочна робота
Роговець О. В. Структура громадянськості молодших школярів/ О. В. Роговець (стр.53-59) Кл.слова: Середня освіта
Кофанова О. В. Дослідно-експерементальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів/ О. В. Кофанова (стр.59-69) Кл.слова: Вища освіта
Лякішева А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи/ А. В. Лякішева (стр.69-74) Кл.слова: Вища освіта
Отич Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич (стр.75-79) Кл.слова: Вища освіта,психологія
Набок М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.80-87) Кл.слова: Вища освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Т. В.
Назва : Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 4. - С. 11-16. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/4). - ISSN 2304-0629
Предметні рубрики: Шкільна освіта
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Пам’ятки України: історія та культура -2013р.,N 9
Цікаві статті :
Іваницька С. Михайло Могилянський: життєвий та творчий шлях/ С. Іваницька, Т. Демченко (стр.2-9)
Журавльова Т. Рід Могилянських/ Т. Журавльова (стр.10-15)
Ляшко С. Автобіографічні матеріали Михайла Могилянського/ С. Ляшко (стр.16-21)
Демченко Т. Запишіть мене до чернигівської Просвіти : М. Могилянський та І. Шраг/ Т. Демченко (стр.22-31) Кл.слова: листи,вибори
Єрмоленко О. М. Могилянський та М. Коцюбинський: літературна співпраця/ О. Єрмоленко, Г. Степанець (стр.32-33)
Ляшко С. М. Могилянський - останній лицар Постійної комісії для складання біографічного словника діячів України (1923-1933)/ С. Ляшко (стр.34-41)
Іваницька С. Праця "Первая Государственная Дума" як пам'ятка політичної публіцистики/ С. Іваницька (стр.42-45)
Іваницька С. М. Могилянський, В. Ленін та право націй на самовизначення/ С. Іваницька, С. Ляшко (стр.46-49)
Згадуємо М. Саф'ян, зять М. Могилянського (стр.50-53)
Чабан М. Олена Могилянська: спомини та листи/ М. Чабан (стр.54-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Самусенко, Вікторія
Назва : Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 42-48 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/В 20
Автор(и) : Васютинський, Вадим Олександрович
Назва : Психологічні виміри спільноти : монографія
Вихідні дані : Київ: Золоті Ворота, 2010
Кільк.характеристики :119 с ; [1] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Примітки : Библиогр.: с. 117-119
ISBN, Ціна 978-966-2246-06-3:
ДРНТІ : 15.41.47
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія спільноти
Анотація: У монографії висвітлені теоретичні питання утворення і функціонування людських спільнот: проаналізована спільнота як соціально-психологічна категорія; розглянуті підстави її референтності, описані характеристики простору спільнотного самовизначення, оцінені перспективи розвитку спільноти.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.048:331.54/Т 38
Автор(и) : Побірченко Н. А., Литвинова Н. І., Синявський В. В., Єгорова Є. В.
Назва : Технології професійної орієнтації населення в умовах ринку праці : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2011
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Примітки : Библиогр.: с. 246-255
ISBN, Ціна 978-966-644-196-9: 33.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 373.5.048:331.54 + 331.54
Предметні рубрики: Освіта дорослих-- Самоосвіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Кравченко Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи/ Т. В. Кравченко (стр.5-10) Кл.слова: професійні інтереси,здібності,самовизначення
Кофанова О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів екологів із дисциплін хімічного спрямування з позиції компетентнісного і модульно-рейтингового підходів/ О. В. Кофанова (стр.11-22) Кл.слова: хімічна підготовка студентів-екологів,аналіз останніх досліджень,виклад основного матеріалу
Терентьєва Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір/ Н. О. Терентьєва (стр.22-27) Кл.слова: зростання соціальної відповідальності,консолідація,інституціоналізація
Кожедуб Л. Г. Лінгвістичний аналіз та інтерпритація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів/ Л. Г. Кожедуб (стр.32-36) Кл.слова: впізнання мовних одиниць,декодування,осмислення та інтерпритація
Щекатунова Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів творення школи майбутнього/ Г. Д. Щекатунова (стр.40-48) Кл.слова: диференціація навчання,реалізація інноваційних технологій,інтеграція освіти
Жовтянська В. В. Міфологія моди в просторі культури/ В. В. Жовтянська (стр.53-60) Кл.слова: функції моди,психологічна концепція міфу,розвиток молодіжних субкультур
Набок М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти/ М. В. Набок (стр.61-66) Кл.слова: державне управління,модернізація освіти,створення нормативно-правової бази
Скільський Д. М. Вчення К.Д. Ушинського про народність виховання/ Д. М. Скільський (стр.80-87) Кл.слова: ідея національного виховання,народність,соціально-педагогічні завдання
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язання задач/ О. І. Ляшенко, Р. І. Швай (стр.5-11) Кл.слова: творче мислення,інтегральна якість особистості,розуміння постановки задачі
Кравченко Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку/ Т. В. Кравченко (стр.11-16) Кл.слова: структура батьківської компетентності,психолого-педагогічний супровід,самовизначення дитини
Левченко О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія/ О. О. Левченко (стр.23-30) Кл.слова: творчий потенціал майбутнього фахівця,особистісні якості,абнотивність
Омельчук С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду/ С. А. Омельчук (стр.36-42) Кл.слова: гносеологія,дослідження,пізнання дійсності
Яценко Л. В. . Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи/ Л. В. Яценко (стр.48-52) Кл.слова: екологічна культура,тренінг,позаурочна робота
Роговець О. В. Структура громадянськості молодших школярів/ О. В. Роговець (стр.53-59) Кл.слова: цінності,моделі поведінки,етичні норми
Кофанова О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів/ О. В. Кофанова (стр.59-69) Кл.слова: структурно-логічна модель,хімічна підготовка студентів-екологів,професійна компетентність
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 квітня 2011 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :270 с
Колективи : Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Наука --Україна
Анотація: У виданні вміщено результати досліджень молодих науковців та аспірантів з питань педагогічної освіти, філологічних та соціально-політичних наук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), ГП(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), ГП(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/П 86
Назва : Психологічний супровід становлення суб’єкта економічної соціалізації : методичні рекомендації батькам та педагогам
Вихідні дані : Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-196-7:
ДРНТІ : 15.41.25
УДК : 159.923
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.04/П 32
Назва : Підготовка учнів інтернатних закладів до життєдіяльності у відкритому суспільстві : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : київ, 2013
Кільк.характеристики :335 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-189-248-3:
ДРНТІ : 14.25.21
УДК : 37.04 + 37.018.3
Предметні рубрики: Школа-інтернат
Педагогіка
Примірники : всього : Ф1(4), ГП ЧЗ(1), Ф2(3)
Вільні : Ф1(4), ГП ЧЗ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 1(13)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :98 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко/ Л. Ф. Коженьовський. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект/ О. М. Олексюк. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти/ Т. О. Дороніна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості/ О. М. Лозова. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи/ Д. В. Ольшанський. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості/ Т. П. Цюман. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві/ А. М. ГОНЧАРЕНКО. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії/ Л. Б. Паламарчук. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей/ А. С. ДЗЮБЕНКО. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей/ О. П. Михайлик. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/ Н. О. ОНУФРІЄНКО. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/ Н. С. Чернігівська. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/ С. А. Калашнікова. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/ Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії/ О. О. ВАСИЛЬЄВ. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості/ О. А. КОРМАН. Психологія мотивації студентської зайнятості/ О. А. Сорокіна. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти/ Т. М. СТЕПАНОВА. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей/ І. М. НОВІКОВА.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 86
Автор(и) : Баріхашвілі І. І., Ворона М. П., Грищенко Г. В., Старіков І. М.
Назва : Психологічні основи профорієнтації і професійного самовизначення : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2009
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Міністерство праці і соціальної політики України, Державний центр зайнятості, Миколаївський обласний центр зайнятості, Миколаївський державний університет В. О. Сухомлинського
Серія: Майстерня психолога
Примітки : Библиогр.: с. 164-166
ISBN, Ціна 978-966-370-107-3:
ДРНТІ : 15.81.29
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Профорієнтація
Анотація: У посібнику викладені психологічні основи організації і проведення профорієнтаціонної роботи і професійного самовизначення особистості в умовах ринкової економіки.
Примірники : всього : Ф2(3), Ф3(3)
Вільні : Ф2(3), Ф3(3)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.851/М 54
Назва : Методичні рекомендації щодо врахування соціокультурних чинників в теорії та практиці психотерапевтичної допомоги особистості
Вихідні дані : Київ: Інститут психології ім. Г. С. Костюка, 2013
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-221-6: 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.70
УДК : 615.851
Предметні рубрики: Психотерапія
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Цюман, Тетяна Петрівна
Назва : Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 27-32 (Шифр 74.0я431/П 24-986419)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Психологія особистості
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Алімасова, Дар'я Петрівна
Назва : Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх менеджерів
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр/ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 35-40 (Шифр 74.0я43/П 24-797657)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Освіта-- Вища школа
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)