Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СИМБІОЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Культура і сучасність -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Культурна ідентичність як ресурс суспільного розвитку/ П. Е. Герчанівська (стр.3-9)
Костиря І. О. Місце культурної політики у суспільно-політичних процесах Європейського Союзу/ І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко (стр.10-14)
Павлова О. Ю. М. Вебер і веберіанство в контексті культурних досліджень/ О. Ю. Павлова (стр.15-22)
Погребняк Г. П. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Частина 1. Копродукція як спосіб реалізації продюсерсько-режисерських моделей/ Г. П. Погребняк (стр.23-28)
Садовенко С. М. Хронотоп української народної художньої культури як діалектична єдність традиційних та інноваційних моделей буття у просторі й часі XXI століття/ С. М. Садовенко (стр.29-38)
Смоліна О. О. Євангельська притча і православний анекдот: спільне та відмінне/ О. О. Смоліна (стр.39-44)
Гоц Л. С. Розмежування категорій "синхронія, діахронія" та "хронотоп" у методології культурології/ Л. С. Гоц (стр.45-50)
Мохнюк Р. С. Громади Рівненщини у культуротворчому процесі розбудови громадянського суспільства в Україні/ Р. С. Мохнюк (стр.51-55)
Савчин Л. М. Мистецтво хореографії як засіб інтеграції студентської молоді до європростору/ Л. М. Савчин (стр.56-62)
Танська Л. В. Візуальний поворот як інтерпретативна модель сценічного синтезу мистецтв у культурі XX - XXI століття/ Л. В. Танська (стр.63-67)
Берест П. М. Розвиток туристичних дестинацій в контексті участі України в програмі Європейських культурних маршрутів/ П. М. Берест (стр.68-73)
Козловська М. В. Свято як елемент нематеріальної культурної спадщини/ М. В. Козловська (стр.74-79)
Макарова Н. В. Історико-культурна обумовленість розвитку музичної пам’яті піаністів/ Н. В. Макарова (стр.80-85)
Поляруш Є. В. Децентралізація як одна з основних цілей стратегії розвитку культури Дніпропетровської області/ Є. В. Поляруш (стр.86-90)
Поночевна Г. В. Метаморфози і трансформації протестанського ритуалу в соціокультурному просторі України часів незалежності/ Г. В. Поночевна (стр.91-96)
Федотова Н. В. Поширення танцю контемпорарі в Україні/ Н. В. Федотова (стр.97-103)
Варивончик А. В. Вплив української вишивки на моду 60-х років XX століття/ А. В. Варивончик (стр.104-110)
Храмова-Баранова О. Л. Розвиток товарного знаку: від клейма, знаку, упаковки - до сертифікації/ О. Л. Храмова-Баранова, І. О. Яковець (стр.111-116)
Дубрівна А. П. Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування/ А. П. Дубрівна, Х. Б. Сенчак (стр.117-122)
Стрілець В. Ф. Тенденції розвитку дизайну меблів кінця XX - початку XXI століття/ В. Ф. Стрілець, М. Г. Лампека, В. В. Хижинський (стр.123-129)
Приходько К. О. Специфіка кольорового рішення сучасного коворкінг-центру/ К. О. Приходько (стр.130-135)
Богословська Ю. В. Графічний дизайн як засіб передачі рекламної ідеї у поліграфії/ Ю. В. Богословська, Т. В. Малік (стр.136-139)
Михайлова Т. С. Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма/ Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко (стр.140-145)
Акімов Д. І. Символічні споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації/ Д. І. Акімов (стр.146-150)
Бардік М. А. До проблеми візантійського іконостасу в Києво-Печерській лаврі XIX - початку XX століття/ М. А. Бардік (стр.151-157)
Чумаченко О. П. Образотворче мистецтво як форма індивідуалізації колективного досвіду: дискурс ренесансу/ О. П. Чумаченко (стр.158-162)
Несен І. І. Військовий костюм у виставах театрів України першої половини XX ст./ І. І. Несен (стр.163-169)
Ясенєв О. П. Тенденції розвитку образотворчого мистецтва в часи незалежності України/ О. П. Ясенєв (стр.170-174)
Ло Сяо. Становлення художніх музеїв Китаю: досвід для України/ Сяо Ло (стр.175-180)
Маліков В. В. Творчі виміри митців дніпропетровського андеграунду Володимира Бублика та Анатолія Сологуба/ В. В. Маліков (стр.181-186)
Тарасенко Ю. М. Симбіоз мистецтвознавчих практик і бізнесу/ Ю. М. Тарасенко (стр.187-192)
Химиця Н. О. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram/ Н. О. Химиця, К. І. Петрик (стр.193-199)
Полякова Т. І. Формування сучасної парадигми менеджменту в правовому і культурному просторі/ Т. І. Полякова (стр.200-205)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Мистецтвознавчі записки -2022р.,N 41
Цікаві статті :
Демессіе М. К. Актуальні напрями у формуванні сучасного образу архітектури інтер’єрів/ М. К. Демессіе (стр.3-7) Кл.слова: сучасний інтер’єр,принципи формування інтер’єру,тенденції в дизайні
Попова О. В. Сценічний дизайн як інструмент режисерського рішення/ О. В. Попова (стр.8-14) Кл.слова: сценічний дизайн,режисер,декорація
Чередник А. Ю. Дизайн готельно-рестораних комплексів в умовах пандемії COVID-19/ А. Ю. Чередник, А. В. Варивончик (стр.15-20) Кл.слова: дизайн,інновації,технології
Денисюк Ж. З. Вишиванка як об’єкт україноцентричного наративу та національно-культурної ідентичності в інформаційному просторі/ Ж. З. Денисюк (стр.21-28) Кл.слова: українська вишиванка,етнокультурні цінності,символізм
Ло Сяо. "Паломництво в дуньхуан" – з нагоди 30-річчя академії живопису Ганьсу/ Сяо Ло (стр.29-33) Кл.слова: академія,живопис,дослідження
Тимошенко Н. І. Збірка іконопису в музеї Івана Гончара: спадкоємність традицій колекціонування/ Н. І. Тимошенко (стр.34-39) Кл.слова: колекція,народна ікона,методологія
Долеско С. В. Мистецький образ українського народного костюма в жанровому портреті українських художників (російсько-українська війна 2022 р.)/ С. В. Долеско (стр.40-47) Кл.слова: жінка-символ,мистецтво війни,жіночий портрет
Павлюк Т. С. Розвиток бальної хореографії в кавказьких країнах у другій половині XX – початок XXI століття/ Т. С. Павлюк (стр.48-51) Кл.слова: бальна хореографія,бальний танець,конкурсний танець
Рой Є. Є. Творчість Павла Вірського – симбіоз хореографічного і театрального мистецтва XX століття/ Є. Є. Рой, В. Є. Рой (стр.52-61) Кл.слова: театралізований фольклор,театр народного танцю,художньо-сценічна образність
Драч Т. Л. Західноукраїнські хореографи – представники танцю модерн сьогодення/ Т. Л. Драч, М. М. Погребняк (стр.62-66) Кл.слова: танець модерн,балетмейстер,хореограф
Козлін В. Й. Band-in-a-box-програма для створення композицій у жанрах популярної музики/ В. Й. Козлін, В. І. Грищенко (стр.67-73) Кл.слова: музичний секвенсер,комп’ютерне аранжування,звукорежисер
Фрайт О. В. "Вірю в бетовена!": музична компонента журналістики Степана Чернецького/ О. В. Фрайт (стр.74-79) Кл.слова: літератор,фейлетон,інтермедіальність
Єрьоменко А. Ю. До проблеми перекладень та інтерпретації поліфонічних творів Й. С. Баха на бандурі/ А. Ю. Єрьоменко, Н. О. Єрьоменко (стр.80-85) Кл.слова: бандура,виконавська інтерпретація,поліфонічні твори
Заря С. В. Засоби виразності в рекламному аудіовізуальному творі/ С. В. Заря (стр.86-90) Кл.слова: рекламні аудіовізуальні твори,рекламні відеоролики,засоби виразності
Микуланинець Л. М. Втілення категорій постмодернізму в біографії митця/ Л. М. Микуланинець (стр.91-95) Кл.слова: постмодернізм,плюралізм,іронія
Романчишин В. Г. Кобзарство як унікальне явище української національної музичної культури/ В. Г. Романчишин (стр.96-101) Кл.слова: національна культура,музичні інструменти,репертуар
Шевченко О. Г. Концепт "Ф’южн" у сучасній рок-музиці України/ О. Г. Шевченко (стр.102-107) Кл.слова: фольклор,рок-музика,музична культура
Бобул І. В. World music: на перетині глобального та етнокультурного/ І. В. Бобул (стр.108-115) Кл.слова: глобалізація,музична культура,локальні культури
Книшова Т. П. Жанрово-стильові метаморфози циклу "Чарівний ріг хлопчика" в німецько-австрійській музично-історичній традиції XIX – початку XX століть/ Т. П. Книшова (стр.116-122) Кл.слова: романтизм,бідермаєр,музичний театр
Коресандрович Н. М. Специфіка діяльності концертмейстра в хореографічному ансамблі: психолого-педагогічний аспект/ Н. М. Коресандрович (стр.123-128) Кл.слова: концертмейстер,тактико-психологічні вміння,психолого-педагогічна діяльність
Аксютіна В. В. Балет Юрія Шевченка "За двома зайцями": музичні та літературні перетини/ В. В. Аксютіна (стр.129-133) Кл.слова: авторська балетна музика,літературне першоджерело,комічність образів
Ван С. Духовно-естетичні та стильові настанови творчої діяльності Кароля Шимановського/ С. Ван (стр.134-140) Кл.слова: романтизм,символізм,модернізм
Спольська О. В. Роль В. Вшелячинського та його вихованців у становленні фортепіанного виконавства в Тернополі/ О. В. Спольська (стр.141-145) Кл.слова: музична культура,фортепіанне виконавство
Сунь Ж. Мадригальна основа ліризму української пісні/ Ж. Сунь (стр.146-152) Кл.слова: мадригал,романс,музичний стиль
Погребняк Г. П. Сцена як обшир мистецьких розвідок режисера-автора/ Г. П. Погребняк (стр.153-158) Кл.слова: сценічний простір,театр,екран
Ян І. М. Роль національної театрально-критичної думки в процесі конституювання українського музично-драматичного театру кінця XIX – початку XX століття/ І. М. Ян (стр.159-164) Кл.слова: націотворення,соціосфера,репертуар
Барнич М. М. Особливості творчої діяльності актора театру та кіно/ М. М. Барнич, І. В. Сливка (стр.165-170) Кл.слова: акторське переживання,вираження,свідомість
Косінова О. М. Мистецька практика технічних компонентів монологічного мовлення акторів/ О. М. Косінова, О. М. Капустянська (стр.171-176) Кл.слова: моновистави,акторська майстерність,акторська мова
Донченко Н. П. Світоглядно-мистецькі складові інноваційної концепції театру французького режисера Жака Копо/ Н. П. Донченко, Д. С. Будяченко (стр.177-182) Кл.слова: театр,актор,режисер
Винар О. Б. Експлікація поняття "Вербальні засоби акторської виразності" в категоріальному мистецтвознавчому дискурсі/ О. Б. Винар (стр.183-188) Кл.слова: сценічна мова,театральне мистецтво,інтонація
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(438+477)(058)/П 43
Назва : Пограниччя Польща - Україна : науковий щорічник. № 3
Паралельн. назви :Progranicze Polska - Ukraina
Вихідні дані : Lublin: Marii Curie-Sklodowskiej, 2009
Кільк.характеристики :335 с
ISBN, Ціна 978-83-227-3175-8:
ДРНТІ : 03.27 + 03.91
УДК : 94(438+477)(058)
Предметні рубрики: Історія --Україна --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бельзьке воєводство--антропологічна філософія--полікультурна освіта--український симбіоз
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014/С 91
Назва : Сучасні соціально-економічні системи та проблеми освітології : Міжвузівська наук.-практ конф. аспірантів та молодих вчених, 28 квіт. 2012 р. : тези доповідей
Вихідні дані : Дніпропетровськ: Дніпропетровський ун-т імені Альфреда Нобеля, 2012
Кільк.характеристики :175, [1] с.
Колективи : Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, Науковий відділ аспірантури та докторантури
ISBN, Ціна 978-966-434-192-6:
ДРНТІ : 06
УДК : 37.014
Предметні рубрики: Економіка-- Освітологія-- Педагогіка
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасенко, Юлія Миколаївна
Назва : Симбіоз мистецтвознавчих практик і бізнесу
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 2. - С. 187-192. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2021/2). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецтвознавчі практики--взаємодія--бізнес системи--симбіоз--корпоративна культура
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.413я031/Т 34 рукописний текст
Автор(и) : Теплюк, Анна Анатоліївна
Назва : Емоційні переживання як чинник розвитку довільої поведінки дітей дошкільного віку в умовах сім’ї : канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :275 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 15.31.31 + 15.81.21
ББК : 88.413я031
Предметні рубрики: Вікова психологія-- дитяча психологія-- дошкільний вік-- психоемоційні стани
Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний симбіоз--батьківське ставлення--мотиваційний конфлікт--капризи--конфлікти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цзян, Сюе, Лахно, Валерій, Сагун, Андрій
Назва : Дослідження диференціального криптоаналізу на основі глибокого навчання
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 97-109. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.97109 (Шифр К667665926/2024/3/23). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.97109
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глибоке навчання--диференціальний криптоаналіз--диференціальні класифікатори--згорнута нейронна мережа
Анотація: В епоху глобального домінування комп’ютерних систем та мереж криптографія є життєво важливим засобом захисту інформації, а безпека криптографічного захисту має вирішальне значення. Технологія глибокого навчання нещодавно досягла значних успіхів у таких сферах, як класифікація зображень і обробка природної мови, викликаючи значний інтерес у дослідників. Порівняно з класичними криптографічними алгоритмами, сучасні блокові шифри є складнішими, а відображення між відкритим текстом і зашифрованим текстом менш чіткі. Це робить вилучення функцій відкритого тексту із зашифрованих текстів нейронними мережами майже неможливим. Однак симбіоз глибокого навчання та традиційного диференційного криптоаналізу є перспективним для підвищення ефективності криптоаналізу. Таким чином, інтеграція теорії та методів глибокого навчання в область криптографії стає важливою тенденцією технологічного прогресу. У цьому контексті криптоаналіз стрімко розвивається у напрямку інтелектуалізації та автоматизації. Відповідно у цьому напрямку зростає кількість дослідників, які використовують глибоке навчання для покращення розв’язання криптоаналітичних завдань. Мета цієї оглядової роботи — заглибитися у поточні тенденції досліджень навколо диференціального криптоаналізу з підтримкою глибокого навчання. Він починається з ретельного повторення диференційного аналізу в криптографії та представляє загальні моделі глибокого навчання разом із їхніми характеристиками. Крім того, він інкапсулює дизайн диференціальних класифікаторів на основі глибокого навчання, включаючи різні методи оптимізації, що використовуються в цих алгоритмах. У документі також визначені напрямки майбутніх досліджень. Попри означені проблеми, глибоке навчання має величезний потенціал у зміцненні традиційного диференційного криптоаналізу, забезпечуючи більш глибоке розуміння для аналізу безпеки та стратегій реагування, а також слугуючи цінним та перспективним інструментом для розробки та оцінки майбутніх криптографічних рішень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)