Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Торндайк<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075)/С 34
Автор(и) : Сидоров Н. Р.
Назва : Философия образования. Введение : учебное пособие
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2007
Кільк.характеристики :304 с.: ил.
Серія: Учебное пособие
ISBN, Ціна 978-5-91180-446-6: 46.98, 46.98, грн
ДРНТІ : 02.31 + 14.01
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): портрет педагога--філософи--ясперс--поппер к.--торндайк э.--брунер д.--пиаже ж.
Примірники : всього 6: ГП ЧЗ(1), Ф2(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:316.62/Х 35
Автор(и) : Хегенхан Б., Олсон М.
Назва : Теории научения . -6-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2004
Кільк.характеристики :474 с
Серія: Мастера психологии
Примітки : пер.с англ.
ISBN, Ціна 5-94723-033-X: 35.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.41
УДК : 159.9:316.62
Предметні рубрики: Процеси пізнання-- Теорії научення
Анотація: В книге рассказывается о том, какую роль играют ранние и современные теории научения в психологическом знании и современной педагогике, рассматриваются теории известных ученых таких, как И. П. Павлов, Э. Толмен, А. Бандура, Ж. Пиаже и Б. Ф. Скиннер.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.1-8/В 27
Назва : Великие психологи
Вихідні дані : Ростов-на-Дону: Феникс, 2000
Кільк.характеристики :575 с
Серія: Исторические силуэты
ISBN, Ціна 5-222-00491-0: 16.90 грн.
ДРНТІ : 15.01.09
ББК : 88.1-8
Предметні рубрики: Психологи-- Персоналії
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)